Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 February 2004, 22:53   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Advocaat Oprotten

wat een mafkees die advocaat. kiest die een of andere f de boer boven nigel de jong. ik had het wel geweten hoor. geef die de jong een kans, laat hem ervaring op doen. zo een de boer met zijn 115 interlands heeft dat al genoeg. ik snap gewoon niet wwaaomr dat schaamhaarinplantaat de jong geen kans geeft. ik snap dan ook zeker niet waarom de knvbvb dzijn contratct met 2 jaar verlengd heeft. als je reeel ebnt geef je vanavond toch nigel een invalbeurt ipv frank de boer. of ben ik dan achterlijjk? hij is echt een slechte bondscoach.....
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 12:54   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die man heeft gewoon geen kloten. Ik zie hem in staat om op het EK straks weer met Kluivert en Van Nistelrooij te beginnen, en Davids/Cocu/Seedorf op het middenveld, Van Bronckhorst linksback enzovoorts. Reiziger rechts natuurlijk. Hij durft simpelweg zijn oogappels niet af te schrijven. Dit was een prima gelegenheid om De Jong alvast te laten wennen, wat boeit dat resultaat nu immers?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 14:06   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
wat boeit dat resultaat nu immers?!
Lijkt me duidelijk kerel, als we deze wedstrijd hadden verloren was het record 21 blijven steken.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 14:08   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
Lijkt me duidelijk kerel, als we deze wedstrijd hadden verloren was het record 21 blijven steken.
Ik breek liever het record gewonnen EK's..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 14:28   #5
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

beetje lullig om de boer met zun 115 interlands gewoon bij het grofvuil te zetten

die man verdiend wel wat meer respect
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 14:43   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
beetje lullig om de boer met zun 115 interlands gewoon bij het grofvuil te zetten

die man verdiend wel wat meer respect
Altijd dat gelul over respect We mogen altijd alleen maar goed nieuws brengen over de jongens, en verder moeten we vooral onze mond dicht houden Er zijn nu eenmaal tegenwoordig betere spelers voor die positie, en dan heeft 115 interlands geen enkele waarde meer, dan moet je afscheid nemen, de man heeft een prima carrière gehad.
Moeten we dan uit respect zometeen in de groepsfase naar huis, omdat de Boer zo nodig uit respect moet spelen? Of moeten we naar huis uit respect, omdat de Boer zo nodig nog moest blijven staan in de oefeninterlands, en De Jong, of Bouma, of Heitinga zometeen een fout maakt? Flikker toch op zeg!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 14:48   #7
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Altijd dat gelul over respect We mogen altijd alleen maar goed nieuws brengen over de jongens, en verder moeten we vooral onze mond dicht houden Er zijn nu eenmaal tegenwoordig betere spelers voor die positie, en dan heeft 115 interlands geen enkele waarde meer, dan moet je afscheid nemen, de man heeft een prima carrière gehad.
Moeten we dan uit respect zometeen in de groepsfase naar huis, omdat de Boer zo nodig uit respect moet spelen? Of moeten we naar huis uit respect, omdat de Boer zo nodig nog moest blijven staan in de oefeninterlands, en De Jong, of Bouma, of Heitinga zometeen een fout maakt? Flikker toch op zeg!!
precies opzouten met dat respect. die gozer is nu gewoon 4e keuze. en wat ik gisteravond hoorde is dat de boer iets zei van :"als ik fit ben, ben ik de beste op mijn plek". weet niet hoe hij zoiets durft te zeggen, maar ook al is ie in vorm, dan heb je nog veel betere spelers op zijn plaats. bovendien zit ie ook in de nadagen van zijn carriere, en een de jong begint er pas aan. het kan geen kwaad om zo een jong ventje op te stellen. slechter zal hij er niet op worden, wel een ervaring rijker. en de jeugd heeft de toekomst.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 15:05   #8
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zeg niet dat hij moet blijven spelen... maar hij verdient respect.. en die krijgt hij absoluut niet...

respect krijgen is iets anders dan in de basis staan
de boer word nu afgeschilderd als iemand die helemaal niets goed kan doen... bij het grof vuil met hem! dat word gezegt.. vergeten even niet dat je de boer wel degelijk kunt gebruiken voor sommige wedstrijden op het ek.. hij speelt op ervaring en heeft die ook zoveel meer als heitinga... de boer heeft meerdere grote toernooien gespeeld en het is een moeilijke omgeving zoon ek... veel verwachtingen... geen tijd om fouten te herstellen

de boer weer hoe dat moet... het is dom om hem niet mee te nemen om de jonge jongens te begeleiden op zijn laatste grote toernooi als voetballer
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 15:29   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waarin kunnen we de Boer dan gebruiken? In een strafschoppenserie? Wanneer we met ruimte achter de verdediging spelen, iets wat hij niet meer kan?

Die man krijgt alle respect voor zijn carrière, maar daar gáát het simpelweg nu niet om. Bij de Rangers kan hij rustig afbouwen, en we zullen hem allemaal herinneren als een groot voetballer, maar in Oranje heeft hij niets meer te zoeken. Stam, Van der Sar (die overigens zeer onvolwassen reageerde afgelopen zondag toen Hugo Borst hem aansprak over strafschoppen), Van Nistelrooij, Davids, Mackaay en Zenden hebben legio aan ervaring, en dat in combinatie met jongens als De Jong, Heitinga, Robben, Bouma als linksback is een prima mix tussen ervaring en jong talent.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 18:19   #10
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
ik zeg niet dat hij moet blijven spelen... maar hij verdient respect.. en die krijgt hij absoluut niet...

Volgens mij lul je

Superjood zei alleen maar dat De Jong een kans moet krijgen om ervaring op te doen. Daar heeft hij gewoon gelijk in, aangezien Frank niks meer van deze wedstrijden weer leren en Advocaat niks wijzer wordt van een Frank die 6 minuten mee speelt tegen Amerika
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 18:29   #11
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Volgens mij lul je

Superjood zei alleen maar dat De Jong een kans moet krijgen om ervaring op te doen. Daar heeft hij gewoon gelijk in, aangezien Frank niks meer van deze wedstrijden weer leren en Advocaat niks wijzer wordt van een Frank die 6 minuten mee speelt tegen Amerika
dat is het punt advocaat

mijn punt was dat de boer veel meer respect verdiend
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 19:33   #12
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsjah niemand had nog maar iets negatiefs over Frank gezegd toen jij deze opmerking plaatste >
Citaat:
Originally posted by Mozzel
beetje lullig om de boer met zun 115 interlands gewoon bij het grofvuil te zetten

die man verdiend wel wat meer respect
vandaar....

Hij verdiend trouwens wel wat meer respect ja
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 19:43   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar getuigt het wel van respect om een recordinternational nog even 10 minuutjes te laten opdraven als een soort van goedmakertje? Op basis waarvan? Zijn staat van dienst?

Ik ben de laatste om Frank de Boer compleet af te schrijven. Ik ben het er mee eens dat de man over zijn top heen is en anderen zich aandienen die beter zijn/worden voor zijn positie(s), maar misschien kan hij met zijn ervaring nog van dienst zijn op het EK (zonder daarmee in de basis te staan). Ik vind dat er nu ook wel erg overdreven neerbuigend gedaan wordt over zijn leeftijd, conditie en kwaliteiten. Hij wordt nu neergezet als een bejaarde man die op basis van het verleden nog meedoet. Dat gaat wat ver in mijn ogen.

Maar het blijft natuurlijk een zeer merkwaardige keuze van Advocaat. Ik vond zijn verdere opstelling en wisselbeleid prima en hoopgevend. Hij probeert duidelijk een goede mix van jong en oud te vinden. Maar waarom een verdediger nog eventjes inbrengen in een oefenwedstrijd waarin aangevallen moet worden, vorm moet worden opgedaan, het publiek moet worden vermaakt en nieuwe, jeugdige spelers een kans moet worden gegeven?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2004, 13:34   #14
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
mijn punt was dat de boer veel meer respect verdiend
nee joh

helemaal nergens voor nodig
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2004, 13:59   #15
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
nee joh

helemaal nergens voor nodig
echt wel , en hij kan nog wel voetballen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2004, 15:55   #16
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rotzak
echt wel , en hij kan nog wel voetballen
nee joh
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2004, 19:47   #17
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiKezman
nee joh
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2004, 08:50   #18
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rotzak
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.