Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 18 August 2003, 10:18   #1
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Späters Bob Peeters...

Onze Bob gaat hoogstwaarschlijk verkassen naar de grootste hooliganclub van Europa genaamd Millwall...



Vitesse is akkoord met Millwall over de verkoop van Bob Peeters. De 29 - jarige spits uit België reist vandaag met zijn zaakwaarnemer naar Londen om over het contract te praten. Technisch manager Jan Streuer van Vitesse bevestigde dat de clubs 'er zo goed als zeker uitkomen'. "Dat gaat geen problemen opleveren", aldus Streuer, die vanochtend met financieel manager Jan Willem Tijssen naar Londen vliegt. Vitesse verwacht een kleine vergoeding te ontvangen voor de Belg, die nog tot 2006 onder contract staat. Peeters, die gistermiddag een uur speelde in de verloren wedstrijd tegen Ajax (1-2), behoort tot de categorie dure spelers die Vitesse om financiële reden kwijt wil. De Belg bevestigde zijn contact met Millwall. "Ik ga horen wat de club te bieden heeft. Het hoeft niet beter, maar ik moet er natuurlijk niet op achteruit gaan. Ik heb nog een driejarig contract met Vitesse."
Peeters voelt zich wel enigszins onder druk gezet door de Arnhemse club. "Ik ken de situatie en ik doe dit ook omdat ik meedenk met Vitesse. Als ik vertrek, doe ik dat met pijn in mijn hart", aldus de Belg, die de ambities van Millwall, koploper in de First Division na twee duels, wel kent. "De club wil terug naar de Premier League. Ze wilden dat ik vorige week donderdag al kwam en zaterdag tegen Sunderland zou spelen, maar dat wilde ik zelf niet. Ik heb de hele voorbereiding bij Vitesse meegedaan, tegen Ajax wilde ik spelen." Trainer Sturing heeft ingestemd met het vertrek van Peeters.



Tja en daar heb je 14miljoen piek voor betaald.. toch wel jammer.. bob is wel lache namelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 10:36   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

"Wel lache" inderdaad, het is een beste kerel, maar de 14 miljoen is hij niet echt waard, want hij scoort nou niet bepaald aan de lopende band. Amoah is wat dat betreft goud waard voor Vitesse. Verkopen is geen slechte zet dus, maar jammer dat ze er maar een kleine vergoeding voor krijgen, want een goedkopere vervanger lijkt me toch een goed idee voor het geval er spitsen uitvallen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:28   #3
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Millwall?
Doet me gelijk denken aan die grote millwall vlag in goffertzicht

maar voor vitesse is het wel beter voor hun financiele situatie.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:41   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Peeters scoorde bij Roda wel aan de lopende band, Tuur
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:52   #5
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Peeters scoorde bij Roda wel aan de lopende band, Tuur
mwah...als jij in 93 wedstrijden 39 goals maken scoren aan de lopende band noemt...

ok, t kan wel slechter en ik zal t m ook niet ff nadoen, maar een rasechte goaltjesdief kan ik hem nou ook weer niet noemen... :S

bron
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:59   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het werd steeds meer Van 11, naar 13, naar 15 als ik het me goed herinner, zonder bron na te kijken . Bovendien, in zijn eerste jaar speelde hij alleen maar steeds 10 minuutjes, aangezien Jol de voorkeur gaf aan Torma/Van Houdt. Daarnaast maakte Peeters bij Roda vaak belangrijke goals, de 1-0 bijvoorbeeld. Ook in 2000, toen we de beker wonnen, scoorde Bob in de 1/8 finales tegen Ajax de 1-0, en in de bekerfinale de 1-0.

Dat ik ooit nog een woordje ten gunste van Peeters zou houden JUDAS
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 18:43   #7
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 22:42   #8
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 11:02   #9
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 17:32   #10
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bob is definitief weg.. tjah en nu een spits minder of een nieuwe aantrekke
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 18:27   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kan mbamba naast amoah?????
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 18:47   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tribute to d'n Bob

Hier scoort ie de 2-0 tegen onze Joodse collega's (zou 3-0 worden )


Hier scoort Peeters de 1-1 in de Arena, zou 2-1 voor Roda worden


Hier hakt Bob de winnende binnen in de bekerwedstrijd tegen de Joden:


De 2e van Bob tegen Utreg


En hier knikt Bob de 1-0 binnen in de bekerfinale tegen NEC!


Bob met de cup!


En tot slot voor Joy, Karel A. Nadat Roda Vites uit de beker had gemikt in de 1/2 finales
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 19:44   #13
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 10:28   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Karel Aalbers wil Nikos Machlas als opvolger van Peeters terug naar Vitesse halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 10:30   #15
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Karel Aalbers wil Nikos Machlas als opvolger van Peeters terug naar Vitesse halen.
nouja opzich niks geks aan.. maar die kerel is al naar griekenland
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 10:33   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het wel gek dat er sprake is dat Aalbers zelf terugkomt
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 11:36   #17
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 20:33   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Er stond een bijzonder interessant artikel in VI deze week, over Jan Snellenburg. Het lijkt mij een goed idee dat Joy en Christiaan dat artikel eens doornemen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 21:12   #19
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

JOY HIERKOMEN!

ik was vandaag aan het zappen(ja wie doet dat niet, er is geen tering op tv... maar ok) en toen zapte ik langs tmf (of the box ofzo) en daar stond onderin (van de welbekende smschat )
dat Aalbers weer terug was...

is dat zo???
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 21:43   #20
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
JOY HIERKOMEN!

ik was vandaag aan het zappen(ja wie doet dat niet, er is geen tering op tv... maar ok) en toen zapte ik langs tmf (of the box ofzo) en daar stond onderin (van de welbekende smschat )
dat Aalbers weer terug was...

is dat zo???

nee
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 20:26   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Er stond een bijzonder interessant artikel in VI deze week, over Jan Snellenburg. Het lijkt mij een goed idee dat Joy en Christiaan dat artikel eens doornemen!
Inderdaad, ik heb dat boeiende artikel daarnet ook gelezen. Ben echt benieuwd waarom veel Vitesse supporters die Aalbers zo graag terug willen.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 20:29   #22
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Inderdaad, ik heb dat boeiende artikel daarnet ook gelezen. Ben echt benieuwd waarom veel Vitesse supporters die Aalbers zo graag terug willen.
ik hoor daar niet bij
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 20:30   #23
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
JOY HIERKOMEN!

ik was vandaag aan het zappen(ja wie doet dat niet, er is geen tering op tv... maar ok) en toen zapte ik langs tmf (of the box ofzo) en daar stond onderin (van de welbekende smschat )
dat Aalbers weer terug was...

is dat zo???
hehehe ik mag het hopen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 21:42   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Inderdaad, ik heb dat boeiende artikel daarnet ook gelezen. Ben echt benieuwd waarom veel Vitesse supporters die Aalbers zo graag terug willen.
Dat is omdat men zich blind staart op hetgene Karel heeft voor al die schulden. Ze geloofden écht dat Karel van Vites een grote Europese club ging maken. A. heeft de gave om mensen te overtuigen van zijn ideëen. Bovendien, hij bereikte met zijn schulden ook best iets! Een, welliswaar foeilelijk, maar wel groot, stadion werd neergezet, en Vites speelde meestal in de subtop. Maar het wrange is dat de fans niet inzien dat iedere boerenlul met een schuld van 100 miljoen gulden heel wat kan. Wanneer ik bij De Graafschap 100 miljoen teveel uitgeef, speel ik óók in de subtop met de superboeren!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 21:50   #25
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ga er niet op in, helemaal geen zin in, bartje we hebbe er wel es discussie over gehad, je komt er wel achter zogouw ie terug komt
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 22:17   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
ik ga er niet op in, helemaal geen zin in, bartje we hebbe er wel es discussie over gehad, je komt er wel achter zogouw ie terug komt
Inderdaad, dan is Vites binnen een maand failliet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 10:12   #27
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Inderdaad, dan is Vites binnen een maand failliet
word al 3 jaar gezegd... twente is ook falliet en balt lekker door
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 10:29   #28
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mooie uitspraak van Mommers


Citaat:
Zo'n club kán het bod van Aalbers eenvoudigweg niet weigeren. En mocht hij jokken en heeft hij helemaal geen geldschieters, dan moet Karel voor altijd worden opgevouwen in dat enorme spandoek van hem.

echt prachtige man dat, eerlijk en geeft Aalbers tenminste een kans!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 10:56   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
mooie uitspraak van Mommers





echt prachtige man dat, eerlijk en geeft Aalbers tenminste een kans!
Aahh.. Als ik later bij pak m beet KPN Telecom ga werken, en ik verpruts daar alles dusdanig dat het bedrijf een schuld van vele miljarden (in die termen spreek je in de telecom-wereld), maar ik heb wel zo'n mooie babbel dat iedereen geloofd dat ik het voor het goede doel deed. Het berdijf is jarenlang in een crisis, vele mensen verliezen hun baan. En dan kom ik terug met een slap ouwehoerverhaal, en dan verwacht ik dat de mensen die nog een baan hebben me tenminste een kans geven .
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 11:02   #30
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Erg wrang inderdaad voor mensen zoals Snellenburg die met eigen kapitaal de club gered hebben, het puin van Aalbers geruimd hebben en voor dat vuile en weinig dankbare werk moeten ophoepelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 11:10   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Erg wrang inderdaad voor mensen zoals Snellenburg die met eigen kapitaal de club gered hebben, het puin van Aalbers geruimd hebben en voor dat vuile en weinig dankbare werk moeten ophoepelen.
Maar die kortzichtige fans zien enkel dat het nu niet veel beter gaat, qua financiëen dan, en dan gaat he sportief óók nog minder. Terwijl ook de oorzaak dáárvan bij Aalbers ligt. Híj zadelde de club met jaarlijkse tekorten op van vele miljoenen. Het grootste gedeelte daarvan ging naar spelerssalarissen. Die contracten lagen vast, en kon niet zomaar onderuit gekomen worden. Ook was de constructie van de huur van het Gelredome, waar Aalbers verantwoordelijk voor was, waanzinnig. Die huur kón het nieuwe bestuur niet zomaar veranderen of te niet doen.
Dus moest Vitesse spelers verkopen. Zoveel mogelijk, anders werd de schuld nog véél hoger. Dat dat gepaart zou gaan met een flinke terugstap op sportief gebied hoorde daar onherroepelijk bij. Dat de totale schuld niet snel slonk hoorde daar óók bij. Eerst moest het liquiditeitstekort teruggebracht worden (zodat Vitesse per jaar quitte speelt), daarna pas kon de eigenlijke schuld gesaneert worden (anders ben je daarmee bezig, maar wordt hij net zo hard weer groter). Simpele verklaring, en wat krijgt Snellenburg? Stank voor dank! En den aanstichter van dit alles wordt straks als God weer binnengehaald, en dát is de doodsteek voor Vitesse!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 15:11   #32
TRC
Lid
 
Geregistreerd op: 9 November 2002
Locatie: Achter men pc
Berichten: 86
Standaard

Bobke is toch maar weer een Belg die jullie gaan missen é. De Belgen moete in Nederland het mooie weer kome maken
TRC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 23:18   #33
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TRC
Bobke is toch maar weer een Belg die jullie gaan missen é. De Belgen moete in Nederland het mooie weer kome maken
nehh
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2003, 07:16   #34
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by TRC
Bobke is toch maar weer een Belg die jullie gaan missen é. De Belgen moete in Nederland het mooie weer kome maken
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2003, 10:00   #35
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb totaal geen zin om voor de 199x dezelfde shit te lezen...
jullie weten hoe ik er over denk (da neem ik aan dan)..

  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2003, 12:41   #36
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
Ik heb totaal geen zin om voor de 199x dezelfde shit te lezen...
jullie weten hoe ik er over denk (da neem ik aan dan)..

Jij wel Joy, maar je vriendelijke vriend Christiaan niet Jij hoefde je dus ook niet aangesproken te voelen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.