Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 June 2004, 15:39   #1
joma
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wie wint de Tour?

Wie wint volgens jullie de TOUR?
volgens mij maakt Iban Mayo het meest kans
maar Armstrong zal wel winnen zeker.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2004, 16:12   #2
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Boogerd
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2004, 16:29   #3
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

hamilton
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2004, 18:40   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop beloki maar die wordt t zowizo niet zie ik nu omdat ie niet mee doet Het zal dan wel weer Armstrong worden, of zijn oude ploegmaat Heras moet m inpakken En idd mayo zal wel in de buurt kunnen komen. En Hamilton vorig jaar 4e kan ook wel weer mee gaan draaien hoop ik, misschien dat Ullrich of Vinokourov (als ze nog meedoen) weer enigzins gevaarlijk kunnen worden voor lance.
Ik heb er veel voor over dat Lance niet voor de 6e keer wint, maar ik denk dat ie echt de historie ingaat met dat aantal.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2004, 19:28   #5
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Armstrong. Speelt volgens mij de underdog. Weer het oude verhaal dat hij de concurrentie meer dan ooit vreest enzo.

Maar die kerel wint de Tour volgens mij gewoon nogmaals.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2004, 20:28   #6
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

het wordt wel spannender dan ooit. armstrong is niet in topvorm, evenals ullrich. maar hamilton en mayo richten zich dit seizoen meer dan ooit op de tour, en gaan allebei voor de winst. dan heb je daarnaast ook nog gevaarlijke outsiders als heras, leipheimer en vinokoerov (hoewel die natuurlijk voor zijn kopman ullrich moet rijden..)
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2004, 21:09   #7
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wanneer begint de Tour ?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2004, 21:28   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Ik zal mijn Ullrich-avatar weeres van stal halen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 11:46   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Twee van mijn favorieten en bedreigers voor Armstrong, Beloki en Vinokourov, doen niet mee. Hopelijk is Ullrich in vorm en staan er nog wat kanshebbers op, zodat de Tour in ieder geval wel spannend blijft
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 11:50   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
Wanneer begint de Tour ?
Zaterdag 3 juli.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 11:51   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Ik ga kijken in Luik naar de proloog
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 15:31   #12
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

de tijdrit naar de alpe d'huez word de beslissing.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 20:54   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Twee van mijn favorieten en bedreigers voor Armstrong, Beloki en Vinokourov, doen niet mee. Hopelijk is Ullrich in vorm en staan er nog wat kanshebbers op, zodat de Tour in ieder geval wel spannend blijft
ja echt jammer, dat zijn echt renners waarvoor mensen naar de tour zouden kijken
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 18:58   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ullrich moet alweer 15 seconden goedmaken op Lance
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 19:05   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb gisteren in Luik ruim een uurtje mogen meeproeven aan deze tour. Voor mij de 2e keer (en ook nog een keer WK in Valkenburg ), na de etappe naar Les Deux Alpes in 1998, de echte kenner staat die nog op het netvlies gebrand, toen Marco Pantani Jan Ullrich 9 minuten wegfietste, en Ullrich bevroren boven kwam in gezelschap van Bjarne Riis. Sindsdien ben ik ook fan van hem.

Heel dubieus was het duel Armstrong-Ullrich gisteren, ik stond te tellen, en had de indruk dat Jan sneller was. Maar dat was dus niet zo. 15 seconde is echter nog niets. Het is een hele kleine marge, later in de tour moet blijken wat het echt waard is..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 19:52   #16
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

het gaat om de mentale dreun, word gezegd. maar ullrich heeft misschien met opzet niet alles gegeven, om armstrong het idee te geven dat hij (armstrong) toch weer suprieur is deze tour. nee ik denk dat het nog erg spannend gaat worden!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 22:04   #17
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

t word weer Lance
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 22:20   #18
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

morgen weer een nagenoeg vlakke etappe. ik gok op tom boonen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 22:21   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
15 seconde is echter nog niets. Het is een hele kleine marge, later in de tour moet blijken wat het echt waard is..
Dat is waar, maar Ullrich moet Armstrong toch ergens op 15 seconden rijden. En in het verleden is bewezen dat Ullrich niet echt succesvol was tegen Armstrong als hij móest aanvallen en wegrijden.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2004, 14:57   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dat is waar, maar Ullrich moet Armstrong toch ergens op 15 seconden rijden. En in het verleden is bewezen dat Ullrich niet echt succesvol was tegen Armstrong als hij móest aanvallen en wegrijden.
Weet ik, weet ik. Maar heb je goed naar Ullrich gekeken? Hij ziet er een stuk magerder uit dan vroeger! Ik ken Ullrich altijd als het Michelin-mannetje. De Van der Vaart van het wielrennen, als het erop aankomt altijd een paar pondjes te zwaar. Alleen in 1996 en 1997 was dat niet zo, zijn topjaren. Na zijn tourwinst in 1997 heeft hij het 'er eens lekker van genomen', en sindsdien is hij nooit helemaal fit. Niet voor niets groeit hij altijd in de tour. Als hij zoals in 1997 in de etappe naar Andorra in topvorm is in de bergen, dan is hij sterker dan Armstrong. Ullrich is getalenteerder dan Lance, alleen leeft hij niet zo voor zijn sport. Had Ullrich de mentaliteit en de levenswijze van Armstrong, dan had hij het record van 5 tourzeges al gebroken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2004, 14:59   #21
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Doei Bartje518
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2004, 15:02   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Doei Bartje518
Dag jonge
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2004, 16:15   #23
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

dat was nog eens machtsvertoon van mcewen. wat een sprint! ik heb petacchi weer eens niet gezien, terwijl fassa bortolo toch een heel stuk van de koers heeft gecontroleerd. samen met quickstep, alleen boonen ontbrak ook voorin de sprint.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2004, 16:39   #24
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Knap van Hushovd, die in de finale na een valpartij nog helemaal voorin het peleton is gekomen en netjes tweede is geworden.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2004, 17:22   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hushovd heeft het ook verdiend. Hij heeft een prima proloog gereden, alles gegeven met als doel in het geel te komen. Jammer dat de ploegentijdrit al zo vroeg is deze week, anders had ie er langer van kunnen genieten Maar hij rijdt waarschijnlijk dan ook nog in het geel (tenzij McEwen morgen veel bonificatie pakt )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 14:07   #26
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bram de Groot 6.30 voorsprong met Jens Voigt. Hopelijk kunnen ze voorop blijven tot de streep
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 14:08   #27
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Weet ik, weet ik. Maar heb je goed naar Ullrich gekeken? Hij ziet er een stuk magerder uit dan vroeger! Ik ken Ullrich altijd als het Michelin-mannetje. De Van der Vaart van het wielrennen, als het erop aankomt altijd een paar pondjes te zwaar. Alleen in 1996 en 1997 was dat niet zo, zijn topjaren. Na zijn tourwinst in 1997 heeft hij het 'er eens lekker van genomen', en sindsdien is hij nooit helemaal fit. Niet voor niets groeit hij altijd in de tour. Als hij zoals in 1997 in de etappe naar Andorra in topvorm is in de bergen, dan is hij sterker dan Armstrong. Ullrich is getalenteerder dan Lance, alleen leeft hij niet zo voor zijn sport. Had Ullrich de mentaliteit en de levenswijze van Armstrong, dan had hij het record van 5 tourzeges al gebroken
Hoewel het ene een voorwaarde is voor het andere, zijn conditie en vorm nog altijd twee verschillende dingen. Armstrong is in ieder geval altijd in topconditie voor de Tour.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 14:46   #28
Chickel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zitten nog best wat mensen die het liachamelijk zouden kunnen doen , maar denk dat ze geestelijk het idee hebben
dat ze het toch niet kunnen en daarom neit alles op alles zetten |

terwijl als ze dat zouden doen ze toch nog redelijk omhoog zouden kunnen komen.....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 14:54   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

KUTzooi, één van mijn favorieten is gevallen, ziet er niet goed uit en rijdt op grote afstand. Iban Mayo was één van de kanshebbers om Armstrong te bedreigen dus om de Tour spannend te houden en leuke dingen te laten zien in de bergetappes. Pauper! :@
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:01   #30
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

wjow dat was wel heftig! heel het peloton uit elkaar, dat moeten ze echt vaker doen die kasseistroken mayo heeft nu bijna 3 minuten achterstand op armstrong, maar euskaltel doet er alles aan mayo terug naar voren te brengen. ik hoop echt dat hij goed terugkomt, 3 minuten achterstand is veel te veel.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:02   #31
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

maargoed ullrich hamilton en basso zitten nog altijd in de groep-armstrong. hushovd gaat zijn gele trui verliezen denk ik.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:09   #32
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
wjow dat was wel heftig! heel het peloton uit elkaar, dat moeten ze echt vaker doen die kasseistroken
Dan moet je Parijs-Roubaix gaan kijken, dit slaat nergens op door die kut valpartijen is er gewoon een kanshebber weg.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:24   #33
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Dan moet je Parijs-Roubaix gaan kijken, dit slaat nergens op door die kut valpartijen is er gewoon een kanshebber weg.
tsja wel minder dat het net mayo was, maar hoort erbij
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:29   #34
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar Mayo ging al vóór de eerste kasseistrook onderuit in die ene zware valpartij. Door de kasseistrook viel het peloton ook uit elkaar, maar dat kwam een tijdje daarna weer bijelkaar. De achterstand van die groep-Mayo werd er niet beter op, maar kwam niet direct door die kasseistrook (alhoewel misschien die valparij ontstond door dat nerveuze rijden).
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:34   #35
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

buh die samenwerking in de groep mayo zag er niet goed uit verschil nu 2:42 tussen peloton en groep mayo.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:40   #36
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
(alhoewel misschien die valparij ontstond door dat nerveuze rijden).
inderdaad, die stenen zorgen alleen maar voor tijdverschillen die ontstaan door valpartijen en lekke banden.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:47   #37
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja dit wordt echt een kutetappe zeg. Het wordt net zo frustrerend als Beloki vorig jaar. Mayo ligt nu al op 3 minuten en net is Wauters gevallen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:58   #38
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

wauters fietst toch alweer?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:02   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Ik kan me trouwens herinneren dat Ullrich en Mayo vorig jaar op die kut-Amerikaan wachtten..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:07   #40
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Ik kan me ook nog herinneren dat die 'Kut-Amerikaan' zelf ook wachtte toen Ullrich het ravein in reed. Daarnaast reed de ploeg van Ullrich net zo hard mee, samen met Phonak en US Postal, om Mayo d'r af te rijden. Denk je trouwens dat men met een heel peloton op een klassementsrijder gaat wachten? Vandaag, hoe klote ook voor Mayo en de Tour, was echt wel wat anders dan dat je met een select groepje klassementsrijders de bergen over gaat en er eentje ten val komt. Wel realistisch blijven Bart
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:11   #41
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat is natuurlijk onzin, Arthur. Toen Armstrong zo 'sportief' was, stond ie al 6 minuten voor op Ullrich

Neen, het was de US-Postalploeg die als een idioot begon met kachelen. De rest móest wel mee. Mayo viel, en hup, als een idioot beginnen met rijden. Dan rest T-mobile niets anders dan meerijden Dat zeiden ze in de samenvatting op TV wel, maar klopte niet, in de gehele uitzending bleek dat er ook uit. Maarja, die NOS-sukkels kunnen niet eens goed zeggen dat je met de prijsvraag een DVD ken winnen,m dat noemen ze daar een boek
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:16   #42
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Arg. Wie ergert zich ook dood aan Mart Smeets. Hij is natuurlijk wel dé man en dé sportjournalist als het om wielrennen gaat.

Denkt hij.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:22   #43
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Neen, het was de US-Postalploeg die als een idioot begon met kachelen. De rest móest wel mee. Mayo viel, en hup, als een idioot beginnen met rijden. Dan rest T-mobile niets anders dan meerijden
Ik vind meerijden toch echt wat anders dan georganiseerd kop over kop als ploegen rijden. Phonak en T-Mobile reden echt niet alleen hard in dat voorste peloton mee. Ze deden net zo actief kopwerk met hun treintjes. Overigens begon die tempoversnelling wel met US Postal, maar ik had nou niet bepaald de indruk dat die andere klassementsploegen daar moeite mee hadden, in tegendeel. Daarnaast had ik de indruk dat US Postal vantevoren al het plan had om gas te geven op de kasseien.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:22   #44
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Arg. Wie ergert zich ook dood aan Mart Smeets. Hij is natuurlijk wel dé man en dé sportjournalist als het om wielrennen gaat.

Denkt hij.
Dat geldt voor meer sporten. De man heeft er ontegenzeglijk verstand van, maar vindt zichzelf belangrijker dan zijn gasten en de sport. Daardoor zijn de fouten die hij maakt vreselijk irritant en vervelend. Een sympathieke presentator (waar het helaas aan ontbreekt bij de NOS, zelfs die Jan Joost Van Gangelen, die nieuwe, is al bijster irritant) zou je zo'n fout vergeten, maar betweter Smeets natuurlijk níet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:23   #45
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De stukjes van De Neel zijn wel altijd fraai vind ik
En die Maarten du Crot valt me ook niet tegen. Mart Smeets vind zichzelf inderdaad altijd wel erg belangrijk, al vind ik dat in zo'n relaxed avondprogramma nog wel acceptabel.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:25   #46
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik vind meerijden toch echt wat anders dan georganiseerd kop over kop als ploegen rijden. Phonak en T-Mobile reden echt niet alleen hard in dat voorste peloton mee. Ze deden net zo actief kopwerk met hun treintjes. Overigens begon die tempoversnelling wel met US Postal, maar ik had nou niet bepaald de indruk dat die andere klassementsploegen daar moeite mee hadden, in tegendeel. Daarnaast had ik de indruk dat US Postal vantevoren al het plan had om gas te geven op de kasseien.
T-Mobile heeft precies één kilometer kopwerk gedaan, en op het einde gecontroleerd dat er geen renners ontsnapten aangezien men Zabel als sprinter heeft. Phonak heb ik niets mee te maken, aangezien Hamilton totaal niet betrokken was bij hetgeen vorig jaar plaatsvond.

Het had Armstron gesierd als hij als grote leider rust had gehouden voor Mayo, maar alweer heeft ie die kans laten schieten. Bijzonder spijtig. Alsie dat van tevoren had gewild, tempo maken op de kaseien, dan is dat heeeel wat anders dan wanneer een man die vorig jaar op jou wachtte als een idioot op achterstand rijden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 23:28   #47
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
De stukjes van De Neel zijn wel altijd fraai vind ik
En die Maarten du Crot valt me ook niet tegen. Mart Smeets vind zichzelf inderdaad altijd wel erg belangrijk, al vind ik dat in zo'n relaxed avondprogramma nog wel acceptabel.
Ik moet inderdaad toegeven dat de man nu minder storend is dan bij Studio Sport. Maarja, het kwaad is al geschied
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 15:33   #48
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

de us postals rijden vooralsnog geen goede tijdrit. csc en phonak hebben tot nu toe wel erg veel pech, ze zijn al wat renners kwijtgeraakt en enkelen zijn er al gevallen. illes banears doet het het beste tot nu toe.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 15:42   #49
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
de us postals rijden vooralsnog geen goede tijdrit.
uhm die klop ik maar even af.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 15:48   #50
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe inderdaad, hopelijk winnen ze niet te hard, want ik houd altijd hoop op een spannende Tour
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.