Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 June 2004, 16:42   #51
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het met je eens dat Letland wel eens, vanwege het onbekende, aangezien wordt voor een land van het kaliber Malta, San Marino en Andorra. Maar Turkije was gewoon de nummer 3 van het afgelopen WK en als je eerst achterkomt in Turkije tijdens de play-off en toch gewoon dat land uitschakelt, ben je tot iets in staat. Van onderschatting kan dan ook geen sprake zijn en tegen een compact spelende tegenstander die een muur optrekt is het lastig voetballen. Ook Nederland gaat het nog lastig genoeg krijgen. Maar afgezien van de 0-0 vond ik Duitsland gewoon niet overtuigen. Maar goed, de Duitse degelijkheid zal uiteindelijk wel weer aan het langste eind trekken
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2004, 16:46   #52
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Maar ja, dan zal het ook meteen afgelopen zijn met de Duitsers..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2004, 16:54   #53
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Maar ja, dan zal het ook meteen afgelopen zijn met de Duitsers..
Dat vraag ik me af, Poule D is de sterkste poule en ze blijven dus overeind tegen toplanden. Bovendien hebben Duitsters de gewoonte om te groeien in een toernooi Op de WM2002 dacht ik ook na elke ronde dat het met zulk pover spel toch gauw afgelopen zou moeten zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2004, 17:55   #54
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wanneer je het in de herhaling ziet dan kun je slechts constateren dat het onterecht is, maar in real-time heeft de scheidsrechter gelijk.
Dan kan ik alleen maar constateren dat Nedved goed heeft opgelet tijdens de acteerlessen in de trainingen bij de clubs in Spaghettiland waar hij gezeten heeft...

Citaat:
De nederlaag van vandaag valt slechts aan één man te wijten: Dick Advocaat. De man moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad toen hij die wissel toepaste. Anders kan ik het niet verklaren
En hier ben ik het geheel mee eens. Op zo'n moment vraag ik me toch echt af of Van Hanegem überhaupt iets te vertellen heeft...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2004, 17:59   #55
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Letland is een grote onbekende, maar heeft wel degelijk een paar zeer goede spelers. Niet voor niets hebben ineens Bayern en Arsenal interesse in Verpapovskis.
En dan hebben ze nog spelers zoals Stepanovs, die weliswaar een mislukt avontuur bij Arsenal achter de rug heeft en daarom nu in België voetbalt, en Pahars, die zo nu en dan (als hij niet geblesseerd is) bij Southampton een balletje mag trappen.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2004, 23:14   #56
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dat vraag ik me af, Poule D is de sterkste poule en ze blijven dus overeind tegen toplanden. Bovendien hebben Duitsters de gewoonte om te groeien in een toernooi Op de WM2002 dacht ik ook na elke ronde dat het met zulk pover spel toch gauw afgelopen zou moeten zijn
Maar dit toernooi speelt Duitsland heel wat sterker dan in 2002, toen het na Saoedi Arabië ook meteen afgelopen was met goed voetbal
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2004, 00:29   #57
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar dit toernooi speelt Duitsland heel wat sterker dan in 2002, toen het na Saoedi Arabië ook meteen afgelopen was met goed voetbal
Ik kan nou niet bepaald ondersteboven zijn van de wedstrijden tegen Nederland en Letland...

In 2002 wonnen de Duitsers hun wedstrijden tenminste steeds nog met 1-0 (uitgezonderd van die ene wedstrijd tegen de Arabieren en de finale tegen Brazilië). Tot nu toe zijn ze op het EK nog niet verder gekomen dan 2 gelijke spelen, waarvan vooral die tegen Letland totaal niet om over naar huis te schrijven was. Ook al trokken al die Letten zich in de loop van de wedstrijd weliswaar steeds meer terug tot hun eigen 16 meter, waardoor het begrijpelijkerwijs moeilijk aanvallen is.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2004, 10:05   #58
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Ik kan nou niet bepaald ondersteboven zijn van de wedstrijden tegen Nederland en Letland...

In 2002 wonnen de Duitsers hun wedstrijden tenminste steeds nog met 1-0 (uitgezonderd van die ene wedstrijd tegen de Arabieren en de finale tegen Brazilië). Tot nu toe zijn ze op het EK nog niet verder gekomen dan 2 gelijke spelen, waarvan vooral die tegen Letland totaal niet om over naar huis te schrijven was. Ook al trokken al die Letten zich in de loop van de wedstrijd weliswaar steeds meer terug tot hun eigen 16 meter, waardoor het begrijpelijkerwijs moeilijk aanvallen is.
Dat komt omdat Nederlanders snel vergeten, maar Duitsland was nog steeds béter dan Nederland die wedstrijd. Ook waren ze béter dan de Letten. Oftewel: Duitsland was steeds beter dan zijn tegenstander, en dat was op het WK2002 al niet eens het geval. Overigens speelden ze toen ook 1-1 tegen Ierland en wonnen ze met 2-0 van Kameroen.
Tel daarbij op de dramatisch verlopen voorbereiding en het optimisme bij de Duitsers is verklaard. Bovendien hebben zij een goede bondscoach die logische opstellingen maakt en logische wissels toepast. We hebben gemerkt dat dat niet voor iedereen iets normaals is!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 21:43   #59
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Overmars op rechts

En we zwaaien met zijn allen naar Bart
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 21:57   #60
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

whoei
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 22:02   #61
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
En we zwaaien met zijn allen naar Bart
Nu is het wel lastig de KNVB de schuld te geven ja...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 22:04   #62
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Nu is het wel lastig de KNVB de schuld te geven ja...
Bart gaat met zijn oranjemolen op mee naar de amsterdamse grachten
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 22:20   #63
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat Nederland het gewoon verdient.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 01:43   #64
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik denk dat Nederland het gewoon verdient.
Idd, de manier waarop het Nederlands elftal de kwartfinale behaalde, verdient niet de schoonheidsprijs. Maar Duitsland kon in haar 3 groepswedstrijden helemaal niet overtuigen met echt hoogstaand voetbal. Nederland dan tenminste nog tegen Tsjechië en enigszins tegen Letland.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 11:31   #65
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI





__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -

Laatst aangepast door chica : 24 June 2004 om 11:37
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 12:01   #66
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI





dit zal je vriendje bart niet echt op prijs stellen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 14:02   #67
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dit zal je vriendje bart niet echt op prijs stellen
Alsof wij daarmee zitten

Bartje is trouwens wel verdacht stil de laatste dag? Niet op MSN, niet op het forum
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 14:21   #68
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nu kan ik iig weer door duitsland lopen zonder belachelijke insinuaties over voetbal
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 14:39   #69
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

RUdi is gestopt al BC
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 14:41   #70
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
RUdi is gestopt al BC
Dat snap ik trouwens niet .. Hij heeft gewoon een knake team, ligt toch niet aanhem..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 15:53   #71
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dit zal je vriendje bart niet echt op prijs stellen
Dat is al meer dan 2 maanden uit

Ik vind het gewoon supergaaf dat ze door zijn En ik vind de wedstrijden nog leuk om naar te kijken ook

Zaterdag kijken of ze op Texel ergens een megascherm hebben
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 16:47   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het behoeft natuurlijk geen betoog dat Duitsland in alledrie (!) de wedstrijden beter was dan zijn tegenstander, en op basis daarvan verdiend had door te gaan.

Helaas onbreekt het simpelweg aan kwaliteit in de voorhoede. Kuranyi is duidelijk geen afmaker, Klose is het hele seizoen uit vorm en hetzelfde geldt voor Fredi Bobic. Kansen zijn er in overvloed geweest, gescoord werd er deste minder.

Toch wist Duitsland zich ondanks dit gebrek aan kwaliteit in alledrie de wedstrijden keurig staande te houden, ondanks een dramatische voorbereiding. Een prestatie die gerust opvallend genoemd mag worden. Ballack heeft aangetoond toch een team op sleeptouw te kunnen nemen (iets waarin hij bij Bayern wekelijks faalt), Schweinsteiger (Zwijnstijgert) heeft zich een groot talent getoond, en de verdediging gaf nauwelijks iets weg. Een stevige basis voor de toekomst, zeker als je in ogenschouw neemt dat de meeste spelers nog jong zijn. Rudi Völler is dé aangewezen man om dit voor 2006, het WK in eigen land, voor elkaar te krijgen en Duitsland wederom naar de wereldtitel te lijden.

Het overgrote deel van de naïeve Nederlanders toont wederom mijn gelijk aan door er blijkbaar lol aan te beleven dat Duitsland uitgeschakeld is door een team dat als los zand aan elkaar hangt en geleid wordt door een tactische 0. Eerder zou ik mij rustig houden, beseffen dat Nederland eigenlijk een wanprestatie heeft geleverd, het niet meer in eigen hand had en slechts van Letland wist te winnen. Duitsland won geen enkel duel (had dat wel gekund), maar kan zich beroepen op stuk voor stuk kwalitatief mindere spelers (op Ballack na).

En dat voetbal-nul Chica blijkbaar denkt grappig te zijn, tja
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:03   #73
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518


En dat voetbal-nul Chica blijkbaar denkt grappig te zijn, tja

Achja, jij doet niet mee met dat overdreven oranje gedoe, maar ik vind het wel leuk, en dat meen ik.

Mag er dan niet zoveel verstand van hebben als sommige andere mensen, maar dat neemt niet weg dat ik het leuk vind als onze ploeg wint.

En wie is er nu niet blij dat wij van de Duitsers gewonnen hebben? Dat was het enige wat ik ermee wilde zeggen.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:06   #74
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Achja, jij doet niet mee met dat overdreven oranje gedoe, maar ik vind het wel leuk, en dat meen ik.

Mag er dan niet zoveel verstand van hebben als sommige andere mensen, maar dat neemt niet weg dat ik het leuk vind als onze ploeg wint.

En wie is er nu niet blij dat wij van de Duitsers gewonnen hebben? Dat was het enige wat ik ermee wilde zeggen.
Er zijn hier in de grensstreek zat op mensen die helemaal niets met Nederlanders op hebben, en meer met Duitsland hebben. Bovendien, wat is het verschil tussen Duitsland, Letland, België, Frankrijk? Precies, je lult anderen na die beweren dat het blijkbaar een kwestie van eer of zoiets is om van Duitsland te winnen. Wat zeg ik, Nederland heeft helemaal niet van Duitsland weten te winnen. Oftewel, probeer een eigen mening te hebben en niet anderen wat na te lullen zonder dat je weet wat je zegt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:07   #75
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Alsof wij daarmee zitten

Bartje is trouwens wel verdacht stil de laatste dag? Niet op MSN, niet op het forum
Bartje heb tot 1 uur in de stad gezeten en vandaag gewerkt, maar hier isie hoor
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:12   #76
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Er zijn hier in de grensstreek zat op mensen die helemaal niets met Nederlanders op hebben, en meer met Duitsland hebben. Bovendien, wat is het verschil tussen Duitsland, Letland, België, Frankrijk? Precies, je lult anderen na die beweren dat het blijkbaar een kwestie van eer of zoiets is om van Duitsland te winnen. Wat zeg ik, Nederland heeft helemaal niet van Duitsland weten te winnen. Oftewel, probeer een eigen mening te hebben en niet anderen wat na te lullen zonder dat je weet wat je zegt
Daar zeg je wat, HIER! En hier is bij mij Zuid-Holland, waar de meeste mensen voor Nederland zijn.

NATIONALISME!

En jullie wonen vlakbij Duitsland en vinden niks aan Nederland, wij vinden niks aan de Duitsers, en wij zijn wel voor Nederland.

Ik zeg alleen dat ik het leuk vind dat we gewonnen hebben..

Als jij zegt wat het verschil is tussen die landen, waarom ben je dan niet voor Letland? Jij bent voor de Duitsers omdat je daar meer mee hebt, ik voor Nederland omdat ik met de Nederlanders meer heb.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:16   #77
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Daar zeg je wat, HIER! En hier is bij mij Zuid-Holland, waar de meeste mensen voor Nederland zijn.

NATIONALISME!

En jullie wonen vlakbij Duitsland en vinden niks aan Nederland, wij vinden niks aan de Duitsers, en wij zijn wel voor Nederland.

Ik zeg alleen dat ik het leuk vind dat we gewonnen hebben..

Als jij zegt wat het verschil is tussen die landen, waarom ben je dan niet voor Letland? Jij bent voor de Duitsers omdat je daar meer mee hebt, ik voor Nederland omdat ik met de Nederlanders meer heb.
Verklaar anders ff waarom er dan niet staat: Schade Letland alles ist vorbei? Precies, dat weet je niet. Waarom zeg je: Wie is er nu niet blij dat Nederland Duitsland uitgeschakeld heeft (wat overigens een wan-vergelijking is gezien de beschikbare kwaliteit), en niet Letland? Je zei niet dat je het leuk vond dat 'we' gewonnen hebben, maar een zielige kreet richting Duitsland, dat zei je. Van anderen weet ik niet beter, die zijn gewoon dom, jou had ik net ff iets verstandiger ingeschat (reageer trouwens maar ff via PM, dit gaat een beetje off-topic)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:22   #78
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Verklaar anders ff waarom er dan niet staat: Schade Letland alles ist vorbei? Precies, dat weet je niet. Waarom zeg je: Wie is er nu niet blij dat Nederland Duitsland uitgeschakeld heeft (wat overigens een wan-vergelijking is gezien de beschikbare kwaliteit), en niet Letland? Je zei niet dat je het leuk vond dat 'we' gewonnen hebben, maar een zielige kreet richting Duitsland, dat zei je. Van anderen weet ik niet beter, die zijn gewoon dom, jou had ik net ff iets verstandiger ingeschat (reageer trouwens maar ff via PM, dit gaat een beetje off-topic)
De duitsers hebben ook ontzettend flauw tegen ons gedaan, van de zomer al, al die achterlijke acties, en de Nederlanders tegen hun terug.. Beiden waren onzinnig bezig, maar de strijd om van elkaar te winnen was zó groot. Misschien onzin, maar dan ben ik blij dat wij winnen.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:29   #79
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Bartje heb tot 1 uur in de stad gezeten en vandaag gewerkt, maar hier isie hoor
Respect Het was alleen opvallend hoor
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:32   #80
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Respect Het was alleen opvallend hoor
Normaal gesproken ben ik 24/7 online wou je zeggen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:33   #81
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Daarnaast Bart.. Duitsland was echt neit de betere partij tegen Tsjechië-B en tegen Letland. Ze moesten tegen beide teams het spel maken en dat kunnen ze dus niet. De tegenstander is en blijft beter. Ze hebben gewoon een 3-tal goede voetballers in dat team lopen en dan noem ik Lahm (?), Ballack en Schweinsteiger. Voor de rest zijn het allemaal middelmatige voetballers die het bij een club als Roda JC waarschijnlijk prima zouden doen (ff overdrijven moet toch kunnen?). Tegen Nederland vond ik ze ook alles behalve overuigen. Ik vond het meer aan het gepruts van Nederland liggen dan aan de kwalitiet van Duitsland dat de uitslag 1-1 was. Duitsland maakt een puur geluks-doelpunt en als die er niet ingaat dan zie ik Nederland die wedstrijd ook nog gewoon winnen. Voor de wedstrijd sprak iedereen erover dat het voor de Nederlanders geen probleem moest zijn om te winnen van de Duitsers. Vergeten wordt dan dat het een wedstrijd op zich is en dat iedereen een stap meer moet zetten dan anders. Duitsland komt dan puur met geluk op een 1-0 voorsprong, wat dan weer een klap in het gezicht is voor de Nederlanders en vervolgens bakken ze er niet veel meer van. Duitsland was ECHT niet 3x de betere partij. Zet het uit je hoofd Bart. Ze zijn er terecht uitgevlogen. Misschien waren ze wel de slechtste partij in deze poule.. Immers konden zij het Tsjechië-A nog moeilijk maken. Duitsland heeft moeite met Tsjechië-B...
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:34   #82
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Normaal gesproken ben ik 24/7 online wou je zeggen?
Naja.. vaker dan het afgelopen etmaal ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:40   #83
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Daarnaast Bart.. Duitsland was echt neit de betere partij tegen Tsjechië-B en tegen Letland. Ze moesten tegen beide teams het spel maken en dat kunnen ze dus niet. De tegenstander is en blijft beter. Ze hebben gewoon een 3-tal goede voetballers in dat team lopen en dan noem ik Lahm (?), Ballack en Schweinsteiger. Voor de rest zijn het allemaal middelmatige voetballers die het bij een club als Roda JC waarschijnlijk prima zouden doen (ff overdrijven moet toch kunnen?). Tegen Nederland vond ik ze ook alles behalve overuigen. Ik vond het meer aan het gepruts van Nederland liggen dan aan de kwalitiet van Duitsland dat de uitslag 1-1 was. Duitsland maakt een puur geluks-doelpunt en als die er niet ingaat dan zie ik Nederland die wedstrijd ook nog gewoon winnen. Voor de wedstrijd sprak iedereen erover dat het voor de Nederlanders geen probleem moest zijn om te winnen van de Duitsers. Vergeten wordt dan dat het een wedstrijd op zich is en dat iedereen een stap meer moet zetten dan anders. Duitsland komt dan puur met geluk op een 1-0 voorsprong, wat dan weer een klap in het gezicht is voor de Nederlanders en vervolgens bakken ze er niet veel meer van. Duitsland was ECHT niet 3x de betere partij. Zet het uit je hoofd Bart. Ze zijn er terecht uitgevlogen. Misschien waren ze wel de slechtste partij in deze poule.. Immers konden zij het Tsjechië-A nog moeilijk maken. Duitsland heeft moeite met Tsjechië-B...
Hier ben ik het natuurlijk absoluut niet mee eens. Mij hoor je niet zeggen dat alledrie de landen tegen Duitsland een mindere partij speelden Ik zeg alleen dat Duitsland IN DIE WEDSTRIJD béter speelde dan haar tegenstander. Je kunt dat ontkennen, maar het is zo. Duitsland speelde tegen Nederland gedurende 75 minuten beter. Veel Nederlanders hebben de nare gewoonte dan alleen de laatste 15 minuten te zien, waarin Nederland inderdaad opportunistisch spelend beter was, de 1-1 produceerde en dan ook nog een kansje had op de 2-1, maar dat neemt de eerste 75 minuten waarin Nederland liep te klungelen niet weg.
Tegen Letland speelde Duitsland niet best. Ze hebben inderdaad moeite het spel te maken, bovendien hoefde Letland toen nog niet zo. Men trok een muur op (wat men tegen Nederland minder deed. Logisch, bij winst was Letland door geweest!), waartegen het vaak moeilijk voetballen is. Toch had Duitsland veruit de meeste kansen!
Tegen Tsjechië idem dito. Welliswaar het 2e, maar dat was tot op het bot gemotiveerd. Je moet je indenken dat Nederland Van der Sar vervangt door Westerveld, Reiziger door Heitinga, Van Bronckhorst door Zenden, Van Nistelrooij door Makaay. Wordt het daardoor zoveel zwakker? Ik dacht het ook niet. Pure pech zorgde ervoor dat Duitsland niet won in de 2e helft, en dat je dan verliest, 5 minuten voor tijd omdat je met 20 man voorin staat, tja, dat kan gebeuren. Ik heb de wedstrijd voledig gezien (2 wedstrijden tegelijk), en Duitsland speelde niet goed, maar nog altijd beter dan Tsjechië. Gewoon zonde dat het er door een gebrek aan stootkracht voorin niet uitkomt, het had er zeker ingezeten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:41   #84
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Naja.. vaker dan het afgelopen etmaal ..
De dag ervoor heb ik anders ook de hele dag gewerkt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:43   #85
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Overigens wil ik nogmaals benadrukken dat ook ik vind dat Duitsland een infantiel elftal heeft met een aantal bovengemiddelde spelers. Maar dat wil toch niet zeggen dat je daarom met dat elftal niet betere wedstrijden kunt spelen? Een diepe buiging voor Duitsland lijkt mijns inziens wel degelijk op zijn plaats; bij deze
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:50   #86
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

De enige Duitser die ik op dit moment een buiging waard vind is Schweinsteiger, bij deze:
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:53   #87
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
De enige Duitser die ik op dit moment een buiging waard vind is Schweinsteiger, bij deze:
Hij wel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:55   #88
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
is. Toch had Duitsland veruit de meeste kansen!
Tegen Tsjechië idem dito. Welliswaar het 2e, maar dat was tot op het bot gemotiveerd. Je moet je indenken dat Nederland Van der Sar vervangt door Westerveld, Reiziger door Heitinga, Van Bronckhorst door Zenden, Van Nistelrooij door Makaay. Wordt het daardoor zoveel zwakker? Ik dacht het ook niet. Pure pech zorgde ervoor dat Duitsland niet won in de 2e helft, en dat je dan verliest, 5 minuten voor tijd omdat je met 20 man voorin staat, tja, dat kan gebeuren. Ik heb de wedstrijd voledig gezien (2 wedstrijden tegelijk), en Duitsland speelde niet goed, maar nog altijd beter dan Tsjechië. Gewoon zonde dat het er door een gebrek aan stootkracht voorin niet uitkomt, het had er zeker ingezeten.
dan heb jij zeker alleen de tweede helft gezien? in de eerste helft was tsjechie (al dan niet B) duidelijk de sterkere ploeg en dat doelpunt van ballack kwam ook met veel geluk en een fout in de verdediging tot stand..
zet die pro-germaanse bril es af joh
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:57   #89
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
dan heb jij zeker alleen de tweede helft gezien? in de eerste helft was tsjechie (al dan niet B) duidelijk de sterkere ploeg en dat doelpunt van ballack kwam ook met veel geluk en een fout in de verdediging tot stand..
zet die pro-germaanse bril es af joh
Ik heb ook de eerste helft gezien, Hugo! En ik kan je heel vertrouwelijk mededelen dat Tsjechië 1 1/2 (zo dan ) alleen de eerste 20 minuten de sterkere ploeg was. Na het doelpunt van Ballack keerde de wedstrijd; de 1-1 kwam derhalve net zo 'uit de lucht vallen' als de 1-0.
Ik heb geen pro-germaanse bril, alleen geen Oranje-bril.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 18:00   #90
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Je zegt wel zo leuk dat Duitsland 75 min. de betere was dan Nederland. In eerste instantie ben ik het hier gewoon al niet mee eens. Ik geef je daarnaast een verklaring waarom Duitsland gewoon mee kon met Nederland in die wedstrijd. Eerst al omdat het een wedstrijd op zich is en daarnaast omdat ze met één of ander zwijnendoelpuntje de Nederlanders dusdanig een klap in het gezicht geven waardoor iedereen gedurende lange tijd van slag is. Ik ontken dus niet dat Duitsland deze wedstrijd ook goede momenten had, maar ze waren niet meer dan 45 min. beter dan Nederland. Tot aan de 1-0 vond ik het nog een gelijk opgaande strijd, daarna was er tot aan de 60ste min. idd voor Duitsland geen vuiltje aan de lucht, maar daarnaa was het toch echt pompen of verzuipen. Ik ga niet zeggen dat Nederland die wedstrijd beter was, maar het was ook niet zo dat Duitsland veel beter was en dat is wel wat jij iedereen wil doen laten geloven.
Daarnaast de andere twee wedstrijden. Het spel wat Letland speelt doen ze altijd. Duitsland speelt daarin geen goede wedstrijd en eigenlijk maakte Letland misschien zelfs meer aanspraak op de winst. Tegen Nederland speelde Letland ook echt wel met een muur hoor, maar door twee (eigenlijk gelukkige) treffers in de eerste helft kan je toch overtuigend met 3-0 winnen.
Het tweede team van Tsjechië hoefde in de wedstrijd tegen Duitsland het spel niet te maken en ging dan ook tamelijk verdedigend ingesteld het veld in. Duitsland moet dan weer het spel maken en faalt weer. Ik heb 's nachts de wedstrijd bekeken en Tsjechië had gewoon het betere (overtuigendere) van het spel. De 1-0 van Duitsland kwam wederom een beetje uit de lucht vallen (wonderschone goal overigens), maar Tsjechië komt ook met een prachtig doelpunt weer terug in de wedstrijd. Vanaf toen zag je gewoon al dat het er voor Duitsland niet meer in zat. Ze waren ook nooit de betere partij, ze hadden meer balbezit en moesten het spel maken. De betere partij waren ze echter NOOIT. Ik denk dat jij dat verschil ff wat meer moet maken. Tsjechië maakt dan een (ook weer wat gelukkige) goal en wint daardoor de wedstrijd. De Duitsers hebben nooit kunnen imponeren dit toernooi en ehebben nooit aanspraak kunnen maken op een plek in de kwartfinale's.
Nederland heeft daarentegen met het spel tegen Tsjechië bewezen dat ze daar wel horen!!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 18:01   #91
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik heb ook de eerste helft gezien, Hugo! En ik kan je heel vertrouwelijk mededelen dat Tsjechië 1 1/2 (zo dan ) alleen de eerste 20 minuten de sterkere ploeg was. Na het doelpunt van Ballack keerde de wedstrijd; de 1-1 kwam derhalve net zo 'uit de lucht vallen' als de 1-0.
Ik heb geen pro-germaanse bril, alleen geen Oranje-bril.
Bart, je hebt gewoon een pro-germaanse bril.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 18:12   #92
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Bart, je hebt gewoon een pro-germaanse bril.
En ik weet dat het niet zo is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 18:19   #93
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Je zegt wel zo leuk dat Duitsland 75 min. de betere was dan Nederland. In eerste instantie ben ik het hier gewoon al niet mee eens. Ik geef je daarnaast een verklaring waarom Duitsland gewoon mee kon met Nederland in die wedstrijd. Eerst al omdat het een wedstrijd op zich is en daarnaast omdat ze met één of ander zwijnendoelpuntje de Nederlanders dusdanig een klap in het gezicht geven waardoor iedereen gedurende lange tijd van slag is. Ik ontken dus niet dat Duitsland deze wedstrijd ook goede momenten had, maar ze waren niet meer dan 45 min. beter dan Nederland. Tot aan de 1-0 vond ik het nog een gelijk opgaande strijd, daarna was er tot aan de 60ste min. idd voor Duitsland geen vuiltje aan de lucht, maar daarnaa was het toch echt pompen of verzuipen. Ik ga niet zeggen dat Nederland die wedstrijd beter was, maar het was ook niet zo dat Duitsland veel beter was en dat is wel wat jij iedereen wil doen laten geloven.
Daarnaast de andere twee wedstrijden. Het spel wat Letland speelt doen ze altijd. Duitsland speelt daarin geen goede wedstrijd en eigenlijk maakte Letland misschien zelfs meer aanspraak op de winst. Tegen Nederland speelde Letland ook echt wel met een muur hoor, maar door twee (eigenlijk gelukkige) treffers in de eerste helft kan je toch overtuigend met 3-0 winnen.
Het tweede team van Tsjechië hoefde in de wedstrijd tegen Duitsland het spel niet te maken en ging dan ook tamelijk verdedigend ingesteld het veld in. Duitsland moet dan weer het spel maken en faalt weer. Ik heb 's nachts de wedstrijd bekeken en Tsjechië had gewoon het betere (overtuigendere) van het spel. De 1-0 van Duitsland kwam wederom een beetje uit de lucht vallen (wonderschone goal overigens), maar Tsjechië komt ook met een prachtig doelpunt weer terug in de wedstrijd. Vanaf toen zag je gewoon al dat het er voor Duitsland niet meer in zat. Ze waren ook nooit de betere partij, ze hadden meer balbezit en moesten het spel maken. De betere partij waren ze echter NOOIT. Ik denk dat jij dat verschil ff wat meer moet maken. Tsjechië maakt dan een (ook weer wat gelukkige) goal en wint daardoor de wedstrijd. De Duitsers hebben nooit kunnen imponeren dit toernooi en ehebben nooit aanspraak kunnen maken op een plek in de kwartfinale's.
Nederland heeft daarentegen met het spel tegen Tsjechië bewezen dat ze daar wel horen!!

Je gaat simpelweg voorbij aan de wanprestatie van Nederland tegen Duitsland. Ook al vóór die 1-0, in de 30e minuut stond Duitsland voortdurend met 10 man op de helft van Nederland. Blijkbaar moet je die tape maar eens boven water halen, dan zie je dat na die gelukkig vallende bal van Van Nistelrooij in de 2e minuut het tot diep in de 2e helft duurde voordat Kahn weer een Nederlander van dichtbij zag.
Niks schwein-doelpunt. Zo hóór je een vrije trap te nemen (iets dat Nederland maar niet wil leren). Neen, wij doen nog steeds naïef, bij Roda zie ik daar légio voorbeelden van per jaar, de bal hoog voor de pot. Daaruit scoor je vrijwel nooit, aangezien verdedigers vaak goed opgesteld staan. Vrije trappen vanaf de zijkant moet je minimaal tussen de palen richten, het liefst bij de 2e. Precies zoals Frings hem raakte. Natuurlijk moet je daar geluk mee hebben dat de keeper zich verkeerd opstelt, maar de bal was zo genomen dat hij óók onderweg van richting kon veranderen (in dat geval is de keeper vaak helemaal kansloos).
En ja, inderdaad, Nederland speelde bagger. Moet je daarom Duitsland dat gewoon wel redelijk speelde tekort doen? Mijns inziens dus niet. Ook leg jij mij woorden in de mond (uiterst vervelend, net als mij doen toekomen dat ik een germaanse bril draag overigens) waarin ik gezegd zou hebben dat Duitsland véél beter was, dat zei ik namelijk niet. Ik zei slechts dat ze béter waren.
Tegen Tsjechië heeft Ballack wat geluk. Maar de 1-0 moet op een manier vallen. Als we zo gaan beginnen kan ik ook mijn vraagtekens zetten bij de 1-0 vanm Bouma tegen Tsjechië. Wat als die er niet inging? Of wat wanneer dat niet de 1-0 was, maar de 1-2 waarvoor Tsjechië kansen had? Je moet wat geluk hebben daarmee. Dat geluk had Duitsland wel tegen Tsjechië, niet tegen Letland, simpel.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 21:04   #94
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat Nederland alleen al op basis van de wedstrijd tegen Tsjechië verdient om door te gaan. In die wedstrijd werden dusdanig veel kansen gecreëerd, prima aanvallen geproduceerd en aantrekkelijk voetbal gespeeld (gelijkopgaand met Tsjechië), waarschijnlijk evenveel als Duitsland dit toernooi. Letland werd overklast. Duitsland vond ik tegen Nederland zeker niet slecht voor de dag komen, en het is natuurlijk niet helemaal terecht om dit alleen aan het matige spel van Nederland toe te schrijven. Want een tegenstander heeft natuurlijk ook invloed op het spel van Nederland. De verdediging van Duitsland stond gewoon goed en gaf weinig weg, het was een spannende en gelijkopgaande wedstrijd met fasen waarin één van de beide ploegen beter was, zonder dat er veel grote kansen geweest zijn. Een dominantie van Duitsland heb ik echter niet kunnen ontdekken. Een 1-1 was denk ik een terechte uitslag. Ik vond Duitsland, in tegenstelling tot de wedstrijden van Nederland, tegen Tsjechië en Letland niet overtuigen. Waarschijnlijk is dat een gevolg van het gebrek aan creativiteit en topspitsen bij de Mannschaft. Met wat meer geluk scoort Duitsland vaker tegen Tsjechië, maar het maakte denk ik wel degelijk een verschil tegen welk Tsjechië je speelt. Ik twijfel niet aan de inzet en motivatie van de tweede garnituur van Tsjechië, maar het heilige moeten is er niet en als het 2-0 voor Duitsland was geworden, is een 2-3 bijvoorbeeld uitgesloten. Met Aardig tegenstand bieden is één, maar punten móeten pakken is twee. Over geluk heeft Nederland in ieder geval niet te klagen, afgezien van de ongelukkige afloop van Nederland - Tsjechië.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 21:54   #95
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Volgens mij zeg ik ook overal dat Duitsland tegen Nederland een redelijke wedstrijd speelde, maar ik wijt dat meer aan het feit dat het een wedstrijd op zich is dan dat Duitsland zo goed speelde. Daarnaast speelde Nederland ook tamelijk dramatisch en werd v. Nistelrooij ook niet een keer fatsoenlijk bereikt. Daarnaast had v. Nistelrooij ook gewoon recht op een penalty. De kans dat Nederland dan zo'n wedstrijd wint is groter dan dat Duitsland hem wint..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 22:31   #96
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

FUCK Wat een einde zeg .. Echt top!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 22:37   #97
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

geweldige wedstrijd! terechte winnaar ook, denk ik. prachtige climax.

mocht nederland de halve finale halen had ik ze toch liever tegen engeland zien spelen. die grabbelaar james kan niks beginnen tegen afstandsschoten van sneijder.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 22:39   #98
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn haren zijn uitgevallen van de stress, maar toch victorie
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 22:45   #99
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik was voor Engeland.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 23:43   #100
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zat op de één of andere manier te hopen op penalties. Na de 1-0 voor Engeland werd ik voor Portugal, ook vanwege hun spelopvatting (al moesten ze natuurlijk ). Prachtige emoties bij die wissel van Figo, mooie goal van Helder Postiga, en zijn penalty natuurlijk Niet minder mooi was de goal van Rui Costa, en toen hoopte ik ineens op de 2-2 van Engeland. Hoe kansloos slecht kun je trouwens penalties nemen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.