Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 5 August 2009, 07:15   #1
Makothe
Lid
 
Geregistreerd op: 5 August 2009
Berichten: 4
Standaard Dierenzorg,Sint-Niklaas,keuze

Hallo iedereen,
waarschijnlijk bestaan hier al topics over, maar zou toch graag jullie mening erover hebben.

Ik zou graag in september dierenzorg gaan volgen in Sint-Niklaas. Dit wordt wel heen en weer pendelen aangezien ik vanuit Leuven kom.

Mijn droom is om ooit een eigen praktijk te kunnen beginnen als dierentherapeut, trainer, fluisteraar en masseuse,...nu jah, met andere woorden : Alles er op en er aan, van pure gedragskennis tot alternatieve behandelingen.
Maar dat terzijde...

Vorig jaar vroeg ik aan de dierentuin of ze mensen aannamen, maar dit buiten de vele aanvragen, doen ze zowiezo niet zonder het diploma 'dierenzorg' te kunnen voorleggen. Daarom ben ik dus beginnen zoeken...

Ik kom van beroepsonderwijs en dit baart me zorgen. Ik heb geen problemen met studeren, weet dat ik zal moeten studeren en veel ook, maar toch weet ik echt niet wat ik me er aan moet verwachten. Kan iemand me een idee geven?
Qua niveau was beroeps te laag voor me. Ik zat daar alleen omdat ik ooit ben moeten afzakken doordat ik problemen had met wiskunde.

Volgende week moet ik me laten inschrijven, maar zit nog steeds boordevol twijfels. Bijvoorbeeld : Is het gemakkelijk om met dit diploma aan werk te geraken, of is het zoeken naar een speld in de hooiberg?

Qua dierengedrag heb ik zelf al mijn kennis mee door verzorging van wolven, roofvogels, honden, en huisdieren.

Werkgebieden die voor mij na deze drie jaar interessant zijn om te starten zijn : dierentuinen, asiels, roofvogelcentrums en natuurlijk mijn eigen droom navolgen, maar om mijn droom na te volgen wil ik eerst ervaring op doen met dieren op werkgebied, al is het twintig jaar lang dat ik een dierentuin zou werken.
Makothe is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.