Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 September 2003, 17:53   #1
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard moe van PSV

Citaat:

Ooit zei een bekende PSV-voetballer dat hij een beetje moe was. Nu jaren later, begrijp ik wat hij toen bedoelde. Ik ben het namelijk ook. Moe van PSV, moe van Harry van Raaij.

PSV heeft een flink verlies gedraaid, onder meer door het niet kunnen verkopen van...een parkeerplaats. PSV geeft de media een uitbrander want ze zijn PSV-vriendelijk. En natuurlijk verdient Giovanni van Bronckhorst een standje, hij weigert naar PSV te komen om de linksback postitie in te vullen. Wat een leed, daar in Eindhoven. Ze hebben ook niemand van hun spelers kunnen verkopen, terwijl vooral die van Ajax toch voor vele euro's als warme broodjes over de toonbank vliegen. Julien Escudé verklaarde ook een aanbieding van PSV te hebben gehad. Maar een club met zo weinig uitstraling, zo weinig bravoure en die bovendien nimmer de tweede ronde van de Champions League wist te halen, wíl je toch niet. En van Bronckhorst heeft waarschijnlijk hetzelfde gedacht.

PSV, en vooral Harry van Raaij, moet eens stoppen met klagen en kniezen. Accepteer toch eens dat PSV nooit de uitstraling zal krijgen van Ajax of Feyenoord. Al worden ze tien jaar achtereen kampioen van Nederland. Waarom is toch niemand blij met een kampioenschap van PSV? Omdat dat wederom betekent dat Nederland veel punten verliest in de strijd om een derde Champions league-stek. Omdat niemand in europa zit te wachten op de komst van PSV. Niks uitverkocht San Siro of Camp Nou. Het is PSV maar. PSV heeft een paar keer op een slimme manier (Braziliaans) toppers in huis weten te halen. Zo werkt het niet meer. En die ene gelukkige, Europa Cup 1-winst mogen ze daarom koesteren. Maar houd voor de rest toch eens de mond. En accepteer je positie in het Nederlands én Europese voetbal. Gun het Nederlandse voetbal eens een echt succes en eindig het komende seizoen lekker als derde. Op die manier krijgen twee clubs de kans het Nederlands voetbal te promoten zoals ze de afgelopen twee jaar al meermalen hebben gedaan. Met de Europese punten komt ook die derde Champions League plaats weer in het vizier. En mag PSV misschien nog eens dromen van een rondje voorronde Champions League

stond in de VI.

Ik ben het niet met alles eens, maar vond het toch wel een geinig stukkie
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 18:07   #2
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik pleur zelfs bijna in slaap joh!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 18:19   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

maupstar
04-09-2003 18:53 This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

En toch heb ik even gelezen wat ie te melden had. Een stukje vol met jalozie richting de succesvolle Eindhovenaren. Ja, je moet wat toch?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 18:23   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had t al gelezen op vakantie 2 weken terug ofzo. In dat blaadje wat ik toen kocht toen Bartje een krat alfa ging halen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 18:26   #5
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
maupstar
04-09-2003 18:53 This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

En toch heb ik even gelezen wat ie te melden had. Een stukje vol met jalozie richting de succesvolle Eindhovenaren. Ja, je moet wat toch?

klik je er wel heel vaak op zelfs zo vaak dat ik me af vraag wat het voor nut heeft waarom je me op ignore hebt.


dag bart
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 18:41   #6
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een onzin...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 18:55   #7
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Hoi Maupstar

Ik geniet altijd van je topics
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 19:05   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zijn doel is nu dat we allemaal gaan zeggen: inderdaad! PSV is een klein clubje. Ze winnen dan wel altijd van de joden, worden dan wel altijd kampioen, winnen de CL, hebben zo goed als altijd de topscorer, zijn aantrekkelijker voor talenten, hebben een net zo waardeloos publiek, maarja? Ze komen uit Eindhoven.. Nou, ik woon 100.000 keer liever in Eindhoof. Dag maupstar Zullen we allemaal zwaaien anders Bon doet vast sowieso mee
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 19:13   #9
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het feit dat jij dit nu denkt geeft al aan dat jij mijn berichten dus altijd verkeerd opvat.

ik verwacht niks, ik zeg zelf al dat ik met een aantal punten niet eens ben. en als je een beetje hebt opgelet hoor je mij bijna nooit negatief praten over een club, iets wat ik van jou niet kan zeggen. ik ben altijd objectief in tot nu toe alle post die ik heb geplaatst. Je hoort mij net zo snel zeggen dat ik hoop dat ajax wint en dat ik vind dat psv momenteel de sterkste groep spelers heeft. Dus dat jij denkt dat ik jaloers ben of dat ik alleen ajax minded ben. zegt meer over jou denkwijze en manier van discuseren

ik probeer alleen maar een beetje leven in de brouwerij te brengen(aangezien het hier op ut sport forum nogal stilletjes is de laatste weken) Door een topic te plaatsen met een verhaal waar een mening in zit waar mensen het niet mee eens zijn. zo n topic levert namelijk weer wat dicussies op.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 19:37   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Het feit dat jij dit nu denkt geeft al aan dat jij mijn berichten dus altijd verkeerd opvat.

ik verwacht niks, ik zeg zelf al dat ik met een aantal punten niet eens ben. en als je een beetje hebt opgelet hoor je mij bijna nooit negatief praten over een club, iets wat ik van jou niet kan zeggen. ik ben altijd objectief in tot nu toe alle post die ik heb geplaatst. Je hoort mij net zo snel zeggen dat ik hoop dat ajax wint en dat ik vind dat psv momenteel de sterkste groep spelers heeft. Dus dat jij denkt dat ik jaloers ben of dat ik alleen ajax minded ben. zegt meer over jou denkwijze en manier van discuseren

ik probeer alleen maar een beetje leven in de brouwerij te brengen(aangezien het hier op ut sport forum nogal stilletjes is de laatste weken) Door een topic te plaatsen met een verhaal waar een mening in zit waar mensen het niet mee eens zijn. zo n topic levert namelijk weer wat dicussies op.
Kerl, ik doe een opleiding tot communicatie Ik moet groepsdiscussies leiden, dus ga mij geen les geven in hoe ik moet discussiëren. Het probleem alleen is dat de mensen hier niet zitten te wachten op een pro-ajaxstuk. Daar wil men helemaal niet meer over discussiëren. Het wordt tijd dat je dat zelf inziet, anders blijf je maar van dit soort reacties krijgen. Meer dan de helft van dit forum (Ikke, Theo Tank, Arie-Kanarie, AntiKezman, Bon, en volges mij ook Joy_RFJK), en ook de rest heeft niet bijster veel sympathie ervoor. Het heeft dan weinig nut om steeds topics erover te openen, en ook geen topics met een ondertoon erin. Het is slechts een goedbedoeld advies, maar in zo'n geval kun je het forum beter dood laten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 20:23   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Groepsdiscussiesthumbsup: top man tis niet echt te merken!

Jouw manier van disusieren is als volgt.
Je denkt voor de ander waarmee je in discussie bent. Vb uit een post van jou: ' Ik weet zeker dat jij niet voor Fey hebt staan juichen toen ze de cup wonnen ik wel'(terwijl je me niet kent)'. Of andere mensen erbij halen om je eigen mening te onderbouwen. dit is in een discussie een teken van zwakte. Dit doe je nog op zo n trieste manier (vb kom zullen we gaan zwaaien) : dat ik me af vraag wat jou bedoeling is van een forum is. Die van mij is discusieren. Die van jou toch ook? Zo ja, maar je vind mn topics niet leuk of dat ik (zoals jij zegt wat ook weer is gebaseerd op noppes) téveel over ajax lul(he hoor ik daar bart weer over roda denk ik dan) knoop dit dan in je oren. Als je niet wilt reageren op stukkies van ajax (deze gaat trouwens over Ajax én Fey) reageer dan niet!!!!!!!!!. Als je ze niet wilt lezen zet me dan op ignore ofzo. Oh wacht dat had je al(maar hou je er dan ook aan). Dat heb je ook zo mooi aangegeven des tijds, maar ja jij bent dan zo n typ die dat mooi verkondigt maar ondertussen wel iedere keer kijkt wat ik heb opgeschreven (zie alleen al topic Us Open. Daar had je totaal geen aanleiding om mijn bericht te lezen en toch doe je het)
Je hoeft mij ook geen advies te geven waar ik over praat. op zich wel grappig jij praat net zoveel dan wel meer over Roda jc als ik over Ajax. Misschien dat andere zoiets hebben van, maar ik hoor liever dingen over Roda dan over Ajax. Geld gewoon het zelfde je moet niks hier. je hoeft niks te lezen/reageren. tis gewoon een forum meer niet.


En onthou wat je ook zegt over mij. Ik neem het allemaal met een gróte korrel zout. Ik weet van mezelf dat ik andere in hun waarde laat. Dat ik het niet persoonlijk maak in een discussie of met vooroordelen strooi. Dit zijn dingen die ik bij jou totaal niet kan terug vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 20:29   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Groepsdiscussiesthumbsup: top man tis niet echt te merken!

Jouw manier van disusieren is als volgt.
Je denkt voor de ander waarmee je in discussie bent. Vb uit een post van jou: ' Ik weet zeker dat jij niet voor Fey hebt staan juichen toen ze de cup wonnen ik wel'(terwijl je me niet kent)'. Of andere mensen erbij halen om je eigen mening te onderbouwen. dit is in een discussie een teken van zwakte. Dit doe je nog op zo n trieste manier (vb kom zullen we gaan zwaaien) : dat ik me af vraag wat jou bedoeling is van een forum is. Die van mij is discusieren. Die van jou toch ook? Zo ja, maar je vind mn topics niet leuk of dat ik (zoals jij zegt wat ook weer is gebaseerd op noppes) téveel over ajax lul(he hoor ik daar bart weer over roda denk ik dan) knoop dit dan in je oren. Als je niet wilt reageren op stukkies van ajax (deze gaat trouwens over Ajax én Fey) reageer dan niet!!!!!!!!!. Als je ze niet wilt lezen zet me dan op ignore ofzo. Oh wacht dat had je al(maar hou je er dan ook aan). Dat heb je ook zo mooi aangegeven des tijds, maar ja jij bent dan zo n typ die dat mooi verkondigt maar ondertussen wel iedere keer kijkt wat ik heb opgeschreven (zie alleen al topic Us Open. Daar had je totaal geen aanleiding om mijn bericht te lezen en toch doe je het)
Je hoeft mij ook geen advies te geven waar ik over praat. op zich wel grappig jij praat net zoveel dan wel meer over Roda jc als ik over Ajax. Misschien dat andere zoiets hebben van, maar ik hoor liever dingen over Roda dan over Ajax. Geld gewoon het zelfde je moet niks hier. je hoeft niks te lezen/reageren. tis gewoon een forum meer niet.


En onthou wat je ook zegt over mij. Ik neem het allemaal met een gróte korrel zout. Ik weet van mezelf dat ik andere in hun waarde laat. Dat ik het niet persoonlijk maak in een discussie of met vooroordelen strooi. Dit zijn dingen die ik bij jou totaal niet kan terug vinden.
Lees goed, geval We nemen jou hier niet serieusss!! Niemand zit te wachten op jóu, vandaar dat we zo reageren. Ik niet alleen, allemaal doen we dat. Overigens is suggesties wekken totaal niet fout in een discussie. Maar dat kun jij dus niet weten. Nog één welgemeend advies: ga hier weg!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 20:37   #13
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet jezelf is zien hey. pfffff best wel aso. Bedenk goed wat je nu zegt GA WEG HIER. En bedenk daarbij de ergste dingen die ik ooit heb gezegd. tzijn er niet veel, want ik scheld nooit mensen uit. Ben nooit boos geworden iid geval niet zo erg dat je daar iemand voor weg moet sturen, terwijl ik er wel aanleiding toe had in de discussies die ik met jou heb. Ik praat alleen veel over ajax. Vergelijk jezelf er is mee. iemand die toch best vaak boos word/scheld vaak over Roda praat en je laat andere niet in hun waarde. Zelfs nu blijf ik rustig en beleefd. Zie je het verschil.(deze opmerking is totaal niet om stoer te doen, maar puur om het verschil te laten zien. Meer niet)
En jij wilt mij nu weg hebben. Sorry maar ik heb gewoon een beetje medelijden met je. Ik weet dat je dat niet wil, maar kan er niks aan doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 20:51   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Je moet jezelf is zien hey. pfffff best wel aso. Bedenk goed wat je nu zegt GA WEG HIER. En bedenk daarbij de ergste dingen die ik ooit heb gezegd. tzijn er niet veel, want ik scheld nooit mensen uit. Ben nooit boos geworden iid geval niet zo erg dat je daar iemand voor weg moet sturen, terwijl ik er wel aanleiding toe had in de discussies die ik met jou heb. Ik praat alleen veel over ajax. Vergelijk jezelf er is mee. iemand die toch best vaak boos word/scheld vaak over Roda praat en je laat andere niet in hun waarde. Zelfs nu blijf ik rustig en beleefd. Zie je het verschil.(deze opmerking is totaal niet om stoer te doen, maar puur om het verschil te laten zien. Meer niet)
En jij wilt mij nu weg hebben. Sorry maar ik heb gewoon een beetje medelijden met je. Ik weet dat je dat niet wil, maar kan er niks aan doen.
Het probleem is dat dit forum voor jouw komst niet vol stond met arrogante ajax-shit. Als dat hierop komt, dan reageren de meesten fel. Zeker wanneer je daarna de misselijke betweter gaat lopen uithangen. Je moet jezélf hier eens bezig zien. Je beschouwt jezelf als edel en goed. Maar gaat vervolgens wél proberen wederom je gelijk te halen over iemands discussie-technieken, waar je geen kaas van hebt gegeten.

Overigens, ja, wanneer ik mij aan iemand stoor, dan zeg ik: ga in godsnaam weg. Dat heeft niets met a-sociaal te maken, maar met oprecht zijn. Wat is daarop tegen? Overigens hoef je dat niet persoonlijk op te vatten (dat hebben we al tegen meerderen gezegt, die bleven gewoon).
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 20:54   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kan deze thread overigens wel een slot krijgen tuur Hij slaat namelijk nergens op
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 21:13   #16
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Het probleem is dat dit forum voor jouw komst niet vol stond met arrogante ajax-shit.
Zoals ik al zei ik praat net zoveel over Ajax als jij over Roda hoor je mij daar over klagen. nee. daarom snap ik niet waar jij je juist druk om maakt. als jij nou iemand was die zelf nooit over zn cluppie zou praten zou ik kunnen begrijpen dat je het niet leuk vind dat ik vaak (wat ik eerlijk gezegd best vind mee vallen maar goed) over ajax praat. Maar jij bent juist iemand die het zo vaak over roda heeft.



Citaat:
Originally posted by bartje518
Als dat hierop komt, dan reageren de meesten fel.
jij bent tot nu toe de enige die fel reageerd. Ja ok Bon ook een keer. Hem/haar had ik nog nooit gesproken en begon meteen met k***er jood rot op. zulke mensen neem ik niet zo snel meer serieus


Citaat:
Originally posted by bartje518
Zeker wanneer je daarna de misselijke betweter gaat lopen uithangen. Je moet jezélf hier eens bezig zien.
Jij bent altijd de gene die mij wilt verbeteren/ niet kan stoppen in een disussie. jij probeert je mening op te dringen aan andere door boos te worden/ dreigen in de vorm van niemand wil je hier.Wie is dan betweterig??

Citaat:
Originally posted by bartje518
Je beschouwt jezelf als edel en goed. Maar gaat vervolgens wél proberen wederom je gelijk te halen over iemands discussie-technieken, waar je geen kaas van hebt gegeten.
Ik beschouw me niet als edel en goed. Maar zoals ik net ook al zei ik vind wel dat ik mn fatsoen hou niet snel boos word en beleefd blijf. als jij dat als edel en goed beschouwd. so be it


Citaat:
Originally posted by bartje518

Overigens, ja, wanneer ik mij aan iemand stoor, dan zeg ik: ga in godsnaam weg. Dat heeft niets met a-sociaal te maken, maar met oprecht zijn. Wat is daarop tegen? Overigens hoef je dat niet persoonlijk op te vatten (dat hebben we al tegen meerderen gezegt, die bleven gewoon).
daar is niks op tegen ik vond het ook niet aso dat je het zei maar de reden waarom.


ik weet trouwens niet of het nog zin heeft om zo door te gaan aangezien we alles al gezegd hebben.

Jij weet mijn standpunt en ik die van jou.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 21:17   #17
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het een prachtig stukkie en het verkondigt niet eens zoveel onzin. want wie wil er nou naar die lampekappies. psv is geen club. als je naar Ajax of fnoord kijkt, dat straalt wat uit. ajax de arrogantie, en de sympathie, fnoord met zijn legioen. wat heeft psv? nou momenteel wel wat leuke voetballers, maar daar bereiken ze europees ook geen ene drol.

en verder ga ik niet al teveel in op de discussie tussen Maupstar en bartje, maar ik neig toch naar de kant van Maupstar als ik er wat woorden aan vuil mag maken. als men nou is neutraal dit topic gaat lezen en niet als een beinvloedbaar persoon achter zijn schermpie zit, dan weet je waarom. je moet de argumenten van allebei nuchter bekijken en dan zie je zeker dat Maupstar met betere argumenten komt.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 21:21   #18
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

wel een grappig stukje, ben het ook wel met best veel dingen eens sommige dingen vind ik een beetje overdreven. bijvoorbeeld: "En die ene gelukkige, Europa Cup 1-winst mogen ze daarom koesteren. " kan ik niet beoordelen, heb ik niet gezien, maar zal vast niet alleen maar geluk geweest zijn. en ik ga me niet uitlaten over de dicussie tussen bartje en maupstar..
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 21:40   #19
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
en ik ga me niet uitlaten over de dicussie tussen bartje en maupstar..
naja, je mag dan wel vaker naar de kant van bartje geneigd zijn, maar in dit geval mag je hem best op de feiten drukken, en zeggen dat ie het nu wel bij het verkeerde eind heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 21:47   #20
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik kon wel lachen om dat stukje eigenlijk.. Heerlijk suggestief, zoals we er al duizenden hebben gehoord...

En de discussie Bart-Maupster.. Tja.. hij heeft wel een punt, Bart... En het forum is niet alleen van jou en de sportforummers die het niet zo hebben op dat ajax-nieuws...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 22:29   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
naja, je mag dan wel vaker naar de kant van bartje geneigd zijn, maar in dit geval mag je hem best op de feiten drukken, en zeggen dat ie het nu wel bij het verkeerde eind heeft
Mark, jij staat gewoon aan zijn kant omdat je joodje bent. Verder zal ik ingaan op de discussie:

PSV is gewoon dé absolute nummer 1 van Nederland. En dat is al 20 jaar zo. PSV werd vaker dan iedereen landskampioen. PSV won gewoon de Europa Cup 1 in 1988, en had een zeer groot aandeel in de Europese titel in 1998. Ajax kon alleen begin jaren '90 wat inbrengen tegen PSV. Daarna zette PSV, aan de hand van Van Nistelrooij/Nilis de zaak recht, en is PSV inmiddels al 5 jaar dé beste club van Nederland. Feyenoord kon tussendoor sporadisch maar wat inbrengen, met een verdwaalde titel ofwat.

Al het andere doet helemaal niet ter zake. Het zijn maar slappe smoezen en je doet er PSV mee tekort. PSV is de gezondste club van Nederland. Men voert een gezond beleid, heeft geen dubbeltje schulden, en heeft veel Nederlanders in de selectie. PSV heeft louter pech gehad in de CL. Maar men speelt het wél elk jaar. Nee, dan de joden --> Elk jaar missen ze hem, en één keer halen ze dan wél het hoofdtoernooi, en daarin worden ronduit lucky resultaten geboekt. En wat doet men? Meteen denken dat men nu DE club is.

De frustratie moet erg diep zittten, evenals de jaloersheid. Al sinds 1994 niet meer weten te winnen van de Eindhovenaren! Telkens weer de feestjes die toch echt in Eindhoven gehouden worden. Ja, dan is een kinderhand snel gevult als je eens met veel geluk een succesje boekt. En om maar vast een nieuw feest in de lichtstad voor te zijn komt men met zoiets. PSV geen club.. Wat een kul! PSV is een begrip in Zuid-Nederland. PSV heeft geen nep-fans. PSV heeft voldoende aan haar fans in Brabant en Noord-Limburg. Het stadion bij PSV zit elke 14 dagen bomvol. Wat je niet kunt zeggen van de halflege sfeerloze betonnen bak in de jodenstad. Bij PSV is ook geen sfeer, wel gemoedelijkheid. PSV wordt dit jaar wederom kampioen. En ze halen ook die 2e ronde CL, daar waar Ajax roemloos ten onder gaat. Dat moet frustrerend zijn, en dan, ja, uit je je maar op zo'n manier..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 22:31   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ik kon wel lachen om dat stukje eigenlijk.. Heerlijk suggestief, zoals we er al duizenden hebben gehoord...

En de discussie Bart-Maupster.. Tja.. hij heeft wel een punt, Bart... En het forum is niet alleen van jou en de sportforummers die het niet zo hebben op dat ajax-nieuws...
En jij bent het jury-lid die de waarheid bepaalt? Overigens, dan gaat ie toch op adb ze promo-filmpjes afspelen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 22:43   #23
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Mark, jij staat gewoon aan zijn kant omdat je joodje bent. Verder zal ik ingaan op de discussie:
, en had een zeer groot aandeel in de Europese titel in 1998.
dan heb ik toch wat gemist, misschien kan je beter gaan slapen bartje, je feiten kloppen niet meer
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 22:46   #24
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

De frustratie moet erg diep zittten, evenals de jaloersheid. Al sinds 1994 niet meer weten te winnen van de Eindhovenaren! Telkens weer de feestjes die toch echt in Eindhoven gehouden worden.
afgelopen jaar jc schaal 3-1 en de beker 3-0. lijkt mij toch echt een overwinning. maar je had het over successen, welke successen wil je aan de kant van psv melden dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 22:52   #25
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
die het niet zo hebben op dat ajax-nieuws...
ik weet niet of jij het ook denkt, maar jij zegt nu toevallig ook iets in die richting.

Ik weet dat het makkelijk gaat dat je snel iets aan kan nemen van een ander als diegene iets beweert. ik doe het namelijk wel vaak te snel maar dat terzijde

ik heb totaal geen zin om de rest v/d tijd hier rond te lopen met een figuurlijke sticker op mn kop waar op staat hij meldt veels te veel over ajax en opent alleen maar ajax topics ofzo, omdat dit gewoon onzin is.
vandaar dit lijstje.


moe van PSV

Elber vraagt geduld voor Makaay

Profcoach Competitie

Ajax geplaatst in voorronde CL

Clubs zitten onwetend op goudmijntje

Trabelsi Blijft!!!!!!!!!!

The FIFA WORLD RANKING

Wimbledon 2003

eerste wedstrijd H.C.E PSV/AJAX/FEY

real madrid met al zijn vedettes

schotland-duitsland

pi-air weg bij fey

celtic-porto finale

darten

welke 2 clubs gaan ons volgend jaar de meeste punten bezorgen in de champions league
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:09   #26
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
En jij bent het jury-lid die de waarheid bepaalt? Overigens, dan gaat ie toch op adb ze promo-filmpjes afspelen
Neen.. Het is toch een zinloze ende kansloze discussie..
Overigens is het een brief die hij uit de VI had geplukt... Wat zijn doel er mee is weet ik niet, boeit me ook niet... Wat dat betreft ben ik het inhoudelijk gewoon helemaal eens met je stuk over de prestaties van PSV...

En Maupster, je post gewoon bovenmatig veel ajax-nieuws... Maakt mij niet uit, doet Bartje ook met Roda JC, maar het nut van dit topic zie ik eigenlijk helemaal niet, omdat het gewoon gaat om een brief van de een of ander LPF-stemmende mongool, vol onwaarheden in de VI... Volgens mij is er niet eens op gereageerd, zegt genoeg over het onzingehalte van die brief...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:11   #27
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
afgelopen jaar jc schaal 3-1 en de beker 3-0. lijkt mij toch echt een overwinning. maar je had het over successen, welke successen wil je aan de kant van psv melden dan?
Kampioensschappen zijn geen successen? Tien keer liever kampioen dan met een zeer grote portie mazzel de kwartfinale van de CL halen (en toch nog verlies draaien ).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:12   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Neen.. Het is toch een zinloze ende kansloze discussie..
Overigens is het een brief die hij uit de VI had geplukt... Wat zijn doel er mee is weet ik niet, boeit me ook niet... Wat dat betreft ben ik het inhoudelijk gewoon helemaal eens met je stuk over de prestaties van PSV...

En Maupster, je post gewoon bovenmatig veel ajax-nieuws... Maakt mij niet uit, doet Bartje ook met Roda JC, maar het nut van dit topic zie ik eigenlijk helemaal niet, omdat het gewoon gaat om een brief van de een of ander LPF-stemmende mongool, vol onwaarheden in de VI... Volgens mij is er niet eens op gereageerd, zegt genoeg over het onzingehalte van die brief...
Ik post nauwelijks over Roda kerl, hooguit nog in WJD.. Niemand post hier meer over zijn/haar club.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:14   #29
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

PSV werd vaker dan iedereen landskampioen.
als ajacied moet ik hier natuurlijk op in gaan


16 landstitels voor psv
25 voor ajax

kan zijn dat ik er beetje naast zit (paar niet gezien)
http://www.beijen.net/frank/nlalrtchin.htm


@tyskie klopt, maar ik zeg ook niet dat ik niet veel over ajax post, maar gewoon niet zoveel dat ik daardoor niet objectief zou kunnen zijn over een andere club. want dat is in mijn ogen totaal iets anders


edit: zie nu dat op de pagina waar ik een link van geef het aantal behaalde titels is geteld 28 (rechtaboven) voor ajax en 17 voor psv oftewel tellen is momenteel niet mn sterkste kant

Laatst aangepast door maupstar : 4 September 2003 om 23:18
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:20   #30
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar wat is dan je doel met dit topic?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:27   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Kampioensschappen zijn geen successen? Tien keer liever kampioen dan met een zeer grote portie mazzel de kwartfinale van de CL halen (en toch nog verlies draaien ).
Inderdaad

En @ Maupstar. Het gaat niet alleen om de topics die je opent. Het gaat om de toon waarover het gaat. Het gaat er steeds richting dat wij zouden kunnen gaan zeggen dat het Ajax is, en dat zij het goed doen blablabla. Daar zitten we hier niet op te wachten Je mag ze best openen, het gaat over sport, dus het mag. Alleen de reacties moet je er dan wél bijnemen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:28   #32
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb ik volgens mij ergens gemeld maar weet ut niet zeker.
Ten eerste vond ik het gewoon een geinig stukje (los gezien van het feit of ik het er mee eens ben of niet, 95% niet maar goed) ten 2de is het hier zo discussieloos de laatste tijd, dat ik dacht laat ik is een stukkie plaatsen die wat praatstof opleverd. Ik heb ook een stukkie gepakt die niet in de nieuwste vi stond. Als ik daadwerkelijk de intentie had om met dit stukje mensen te overtuigen dat psv een klote club is had ik dat heus wel eerder laten blijken in mn posts/dat stukje meteen geplaats toen ik het in de VI. las

Maar ja het nou geslaagd is of niet, of mensen het een kut topic vinden of niet. Beter een nieuw topic dan een stil forum waar niks gebeurd. En een forum met alleen maar leuke topics lukt ook niet
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:30   #33
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
als ajacied moet ik hier natuurlijk op in gaan


16 landstitels voor psv
25 voor ajax
Het ging over de laatste 20 jaar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:35   #34
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Het stukje gaatover de uitstraling van PSV..

En de uitstraling is ook miniem.. als je niet alleen kijkt naar de uitslagen..

Bekijk vooral eens wat ze er hebben lopen.. PSV is bij mekaar gekocht stuk vreten..

Ajax en Feyenoord hebben tenminste spelers uit de jeugd.. echte R'dammers/A'dammers.. en PSV? Ja die heeft ook jeugd.. alleen heeft het een hele andere naam: Dat heet FC Groningen (ook nog eens lekker dichtbij)

Nu niet gaan roepen van Excelsior dit, Haarlem dat.. Ajax en Feyenoord hebben ook eigen jeugd

__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:41   #35
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Inderdaad

En @ Maupstar. Het gaat niet alleen om de topics die je opent. Het gaat om de toon waarover het gaat. Het gaat er steeds richting dat wij zouden kunnen gaan zeggen dat het Ajax is, en dat zij het goed doen blablabla. Daar zitten we hier niet op te wachten Je mag ze best openen, het gaat over sport, dus het mag. Alleen de reacties moet je er dan wél bijnemen.
als je het zo zegt klinkt het al een stuk minder aanvallend en is een stuk fijner lullen.
Ik begrijp gedeeltelijk wat je zegt. waarom gedeeltelijk, puur omdat we van mening verschillen over het feit dat jij denkt dat ik andere mensen wil laten zeggen dat ajax alles is of dat ajax de club van nederland is of alles goed kunnen. dit geeft niet dit is gewoon een verschil van mening.
maar jij vind het niet fijn dat ik andere dus wil overtuigen dat ze dat moeten zeggen. dit is mijn intentie niet of nooit geweest. tuurlijk ik praat graag over mn club misschien dat ik dan in de ogen van niet ajacieden overdrijf. maar ik heb altijd respect voor andere clubs. ik geef net zo makkelijk toe dat ajax niet goed speelde of dat de ander beter was. neem is een kijkje op www.ajaxforum.nl ik weet dat je het niet doet omdat je ajax haat, maar als je een kijkje zou nemen zal je zien dat ik vaak clubs als psv en fey verdedig. ik heb zelfs laatst nog in een voorspelling gezet dat psv kampioen word aangezien ze een beter eftal hebben die ook nog is lang bij elkaar is, ik heb dit weekend mn handen geklapt voor het doelpunt van kezman en gebaald van het vertrek van bosvelt. daarom vind ik het zo jammer dat jij dan zegt pleur op k***er jood je hoeft ons niet te overtuigen dat ajax alles is of ja wat je allemaal hebt gezegd

ik ben hier puur om lekker over sport te praten over psv , fey, ado weet ik veel wie zelfs over roda. ik kan me herrineren dat ik laatst nog wat aan je gevraagd heb over cristiano of hij wel werd gewaardeerd ofzo. mn intenties zijn alleen maar goed. komt het bij jou anders over jammer

voor de rest ja jij vind dat niet fijn, net zoals ik het niet fijn vind om voor k***er jood uitgescholden te worden aangezien ik niemand iets toewens met deze klote ziekte
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:43   #36
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Het stukje gaatover de uitstraling van PSV..

En de uitstraling is ook miniem.. als je niet alleen kijkt naar de uitslagen..

Bekijk vooral eens wat ze er hebben lopen.. PSV is bij mekaar gekocht stuk vreten..

Ajax en Feyenoord hebben tenminste spelers uit de jeugd.. echte R'dammers/A'dammers.. en PSV? Ja die heeft ook jeugd.. alleen heeft het een hele andere naam: Dat heet FC Groningen (ook nog eens lekker dichtbij)

Nu niet gaan roepen van Excelsior dit, Haarlem dat.. Ajax en Feyenoord hebben ook eigen jeugd

Blablabla.. Wat heeft dat er nou mee te maken? PSV heeft:

Waterreus, Ooijer, Hofland, Robben, Van Bommel, Vennegoor, enzovoorts. Nee, wat doet Ajax, Grygera, Zlatan en weet ik veel wat voor shit halen. PSV geeft de subtop van Nederland een kans. Feyenorod heeft ook alleen Van Persie, en die moet ook nog maar slagen. Breekt bij ajax eens één kampjoekeltje door in 5 jaar tijd, hebben ze meteen weer een grote mond Slaat nergens op. Het gaat om Nederlanders, en die spelen bij PSV.

Landelijke uitstraling? Wie zit er nu toe wachten op 4 miljoen nepfans! Die heeft PSV helemaal niet nodig. Die mensen die elke wedstrijd op de tribune zitten, daar gaat het om. Daarvan krijg je pieken. En die joden kunnen wel elke 14 dagen 47.654 op teletekst neerzetten, maar er zit echt geen man meer dan bij PSV!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:45   #37
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Het ging over de laatste 20 jaar

'psv werd vaker dan iedereen landskampioen' dacht ik dat je het over alle jaren bedoelde

afgelopen 20 jaar is het idd 10-9 ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:50   #38
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Het stukje gaatover de uitstraling van PSV..

En de uitstraling is ook miniem.. als je niet alleen kijkt naar de uitslagen..

Bekijk vooral eens wat ze er hebben lopen.. PSV is bij mekaar gekocht stuk vreten..

Ajax en Feyenoord hebben tenminste spelers uit de jeugd.. echte R'dammers/A'dammers.. en PSV? Ja die heeft ook jeugd.. alleen heeft het een hele andere naam: Dat heet FC Groningen (ook nog eens lekker dichtbij)

Nu niet gaan roepen van Excelsior dit, Haarlem dat.. Ajax en Feyenoord hebben ook eigen jeugd

Hehe.. Feyenoord eigen jeugd? Yeah, van Persie (en Buffel in mindere mate).. Alleen Ajax heeft al jarenlang een traditie qua jeugdopleiding. Feyenoord echt niet dus. Ze hebben wel veel jeugd, maar die lopen bij Excelsior en eerlijk gezegd zie ik daar weinig waar ik vrolijk van word. Wat jeugd betreft doet PSV het net zo goed met Colin, Bogelund en Bouma als eigen jeugdspelers regelmatig in het eerste elftal... Daarbij lopen Takak, van Boxel, Huntelaar, Garritsen ook lekker te ballen bij hun clubjes hier en daar in Nederland.

Natuurlijk kunnen ze niet tippen aan de jeugd van Ajax. Maar verder is dat net zo goed bij elkaar gekocht vreten he.. Alleen koopt Ajax buitenlanders..
Nu zijn Afrika, Tjechie, Finland en Brazilie natuurlijk een stuk dichterbij dan Groningen (wat qua mentaliteit volgens mij heel dicht bij PSV ligt)....
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:52   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
als je het zo zegt klinkt het al een stuk minder aanvallend en is een stuk fijner lullen.
Ik begrijp gedeeltelijk wat je zegt. waarom gedeeltelijk, puur omdat we van mening verschillen over het feit dat jij denkt dat ik andere mensen wil laten zeggen dat ajax alles is of dat ajax de club van nederland is of alles goed kunnen. dit geeft niet dit is gewoon een verschil van mening.
maar jij vind het niet fijn dat ik andere dus wil overtuigen dat ze dat moeten zeggen. dit is mijn intentie niet of nooit geweest. tuurlijk ik praat graag over mn club misschien dat ik dan in de ogen van niet ajacieden overdrijf. maar ik heb altijd respect voor andere clubs. ik geef net zo makkelijk toe dat ajax niet goed speelde of dat de ander beter was. neem is een kijkje op www.ajaxforum.nl ik weet dat je het niet doet omdat je ajax haat, maar als je een kijkje zou nemen zal je zien dat ik vaak clubs als psv en fey verdedig. ik heb zelfs laatst nog in een voorspelling gezet dat psv kampioen word aangezien ze een beter eftal hebben die ook nog is lang bij elkaar is, ik heb dit weekend mn handen geklapt voor het doelpunt van kezman en gebaald van het vertrek van bosvelt. daarom vind ik het zo jammer dat jij dan zegt pleur op k***er jood je hoeft ons niet te overtuigen dat ajax alles is of ja wat je allemaal hebt gezegd

ik ben hier puur om lekker over sport te praten over psv , fey, ado weet ik veel wie zelfs over roda. ik kan me herrineren dat ik laatst nog wat aan je gevraagd heb over cristiano of hij wel werd gewaardeerd ofzo. mn intenties zijn alleen maar goed. komt het bij jou anders over jammer

voor de rest ja jij vind dat niet fijn, net zoals ik het niet fijn vind om voor k***er jood uitgescholden te worden aangezien ik niemand iets toewens met deze klote ziekte
Tja, ik denk dat je de pech hebt gehad in het begin. Je kwam hier nieuw, in een groep mensen die elkaar al jaren kent, en die elkaar continue voor lul zet ook (en daarbij gaat een enkeling zelfs veel tever). Dat gebeurde met jou dus helemaal. Je kwam aan, en de eerste reactie was: daar heb je weer zo'n jood! En dan postte je ook nog eens je mening over ajax, die in dat geval naar de smaak van velen véél te positief was, ja, en dan kun je het wel raden hè? dan ben je zogezegt een makkelijk doel. Hoe goed je bedoelingen verder dan ook mogen zijn. Dan krijg je dat op 'alle slakken zout' gelegd wordt, en als je dan wéér iets over ajax opent, of iets negatieft over PSV.. Dan krijg je wéér die reacties. Bonnie wordt sowieso lijp als iemand pro-ajax gaat posten. Theo Tank heeft zoiets nog nooit afgekeurd. En de rest reageert nie eens meer (we hadden nl eerst in de persoon van Superjood nog zo iemand, maar die deed dat pas na verloop van tijd). Nouja, een samenloop van omstandigheden, laten we het daarop houden. Maar een serieuse kans heb je nog niet gehad, laat staan dat iemand een serieuze discussie met je gevoerd heeft. Maargoed, bij deze dan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:58   #40
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 00:04   #41
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

we praten idd geval normaal das een goed begin



heb me nooit buiten gesloten gevoeld hoor. tkomt nu net over alsof ik me heel zielig moet voelen'( lol

maar ik geef wel toe twas vaak wel 1 ajacied tegen heel veel andere, maar dat vind ik totaal niet erg kan wel wat hebben en zoals je ziet ben er nog steeds (daar komt bij dat ik donders goed weet dat het is gebaseerd op een vooroordeel het gaat er namelijk om dat ik voor ajax ben)

en ik heb ook serieuse discussies gevoerd met anderen maar tgaat allemaal wel wat stroever dan bv op een VI forum of Ajaxforum omdat ik hier idd bij een soort van kliekje binnenval

maar goed ik hoop eerlijk gezegd dat je me van ignore afhaalt al is het alleen al dat ik nu zeker weet dat je mijn berichten ziet zodat we nog wat pittige disuccies kunnen voeren

en uh als er weer een te ajaxminded iets uit mn toetsenbord komt zeg ut dan dan kunnen we weer een avondje typen

Laatst aangepast door maupstar : 5 September 2003 om 00:09
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 09:16   #42
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tyskie, bartje >>
dat psv nou elk jaar nederlanders haalt bij de subtop hoeft niet te zeggen dat ajax dat zou moeten doen. het doel van ajax is om dat wel te doen, maar wat als een speler, tenminste enkele jaren geleden voor een andere club kiest, en momenteel wat als er niks leuks rondloopt? dan ga je geen afdankertje halen. dan ga je scouten in andere landen om daar het benodigde talent binnen te halen. je gaat immers geen spelers kopen die niet ajaxwaardig zijn.

en bartje ééns per 5 jaar een kampioennetje ?? bij ajax zijn dat er in ieder geval al meer. maar kijk ook maar is naar die jongens uit de opleiding die het bij ajax niet maken. hersi, bobson en van der gun, van der meijde ook zelfs nog enkele jaren terug, o`brien, die speelden toch echt de sterren uit de hemel bij hun clubs. en dan heb je bij ajax momenteel nog sneijder, van der vaart,en in mindere mate de jong en heitinga.

bartje dan roep je wel de volgende spelers: Waterreus, Ooijer, Hofland, Robben, Van Bommel, Vennegoor. maar psv leidt zelf NIKS op!!! waterreus kwam geloof ik van jou cluppie. hofland en van bommel iets van fortuna dacht ik, robben van grunn, ooijer ajax , en vennegor twente. nou ik kan dus geen supporter zijn van een club die alleen maar overal spelers vandaan haalt en zelf geen jeugdopleiding heeft. en met de jeugd die ze nu hebben kunnen ze ook geen ene reet, want die hebben allemaal traumas van f.s. maar dat terzijde psv koopt alleen maar als enige club van nederland.

maar het enige waarin je dan gelijk hebt is het feit dat psv die nederlanders heeft. maarja daar hebben we het nu niet over.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 09:29   #43
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Heel die dicussie zal me een reet roesten...maar Bart beweert ergens dat PSV de gezondste club van het land is?
Slechts 10 miljoen verlies dit jaar...
Feyenoord pakt al gewoon een paar jaar een (kleine) winst.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 09:33   #44
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Theo Tank heeft zoiets nog nooit afgekeurd.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 10:07   #45
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
tyskie, bartje >>
dat psv nou elk jaar nederlanders haalt bij de subtop hoeft niet te zeggen dat ajax dat zou moeten doen. het doel van ajax is om dat wel te doen, maar wat als een speler, tenminste enkele jaren geleden voor een andere club kiest, en momenteel wat als er niks leuks rondloopt? dan ga je geen afdankertje halen. dan ga je scouten in andere landen om daar het benodigde talent binnen te halen. je gaat immers geen spelers kopen die niet ajaxwaardig zijn.

en bartje ééns per 5 jaar een kampioennetje ?? bij ajax zijn dat er in ieder geval al meer. maar kijk ook maar is naar die jongens uit de opleiding die het bij ajax niet maken. hersi, bobson en van der gun, van der meijde ook zelfs nog enkele jaren terug, o`brien, die speelden toch echt de sterren uit de hemel bij hun clubs. en dan heb je bij ajax momenteel nog sneijder, van der vaart,en in mindere mate de jong en heitinga.

bartje dan roep je wel de volgende spelers: Waterreus, Ooijer, Hofland, Robben, Van Bommel, Vennegoor. maar psv leidt zelf NIKS op!!! waterreus kwam geloof ik van jou cluppie. hofland en van bommel iets van fortuna dacht ik, robben van grunn, ooijer ajax , en vennegor twente. nou ik kan dus geen supporter zijn van een club die alleen maar overal spelers vandaan haalt en zelf geen jeugdopleiding heeft. en met de jeugd die ze nu hebben kunnen ze ook geen ene reet, want die hebben allemaal traumas van f.s. maar dat terzijde psv koopt alleen maar als enige club van nederland.

maar het enige waarin je dan gelijk hebt is het feit dat psv die nederlanders heeft. maarja daar hebben we het nu niet over.

'Ik kan niet zijn voor een club die zelf niks opleidt'? Zo'n argument heb ik nu nog nooit van gehoord.. Dan was je dus overduidelijk nauwelijks van van Ajax toen ze in 1998 kampioen werden? Toen stond geloof ik van der Sar in de goal, en dan had je het ook vrijwel gehad. Ik zei ook niet dat PSV die mensen had opgeleid, maar ze hebben ze wél allemaal. En ze kozen voor PSV (ajax wilde ook van Bommel, maar die wilde liever PSV). Dat laatste argument over Fons zal ik maar nie op ingaan verder..

Verder Theo, ik had het over de tendens in de laatste jaren, en ik bedoelde dat jij het nog nooit hebt afgekeurd wanneer iemand een jood aanpakt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 18:14   #46
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Kan deze thread overigens wel een slot krijgen tuur Hij slaat namelijk nergens op
Sorry, was er effe een weekje niet. Daarnaast ga ik niet zomaar discussietopics sluiten hehe.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 23:50   #47
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Blablabla.. Wat heeft dat er nou mee te maken? PSV heeft:

Waterreus, Ooijer, Hofland, Robben, Van Bommel, Vennegoor, enzovoorts. Nee, wat doet Ajax, Grygera, Zlatan en weet ik veel wat voor shit halen. PSV geeft de subtop van Nederland een kans. Feyenorod heeft ook alleen Van Persie, en die moet ook nog maar slagen. Breekt bij ajax eens één kampjoekeltje door in 5 jaar tijd, hebben ze meteen weer een grote mond Slaat nergens op. Het gaat om Nederlanders, en die spelen bij PSV.

Landelijke uitstraling? Wie zit er nu toe wachten op 4 miljoen nepfans! Die heeft PSV helemaal niet nodig. Die mensen die elke wedstrijd op de tribune zitten, daar gaat het om. Daarvan krijg je pieken. En die joden kunnen wel elke 14 dagen 47.654 op teletekst neerzetten, maar er zit echt geen man meer dan bij PSV!
Blablabla.. Wat heeft dat er nou mee te maken?

Alleen maar halve kneusjes die van PSV. PSV heeft maar 1 topper en dat is Kezman.. Wat heeft Waterreus uiteindelijk gepresteerd? Ok hij was dan het afgelopen seizoen de beste keeper (maar dat kwam ook alleen maar omdat ze kampioen zijn geworden) als hij bij een cluppie als Volendam had gezeten had hij het ook verprutst, Ooijer: Een absolute nul. 1,5 wedstrijd nederlands eltal en plak er direkt maar een jaartje dokter aan vast. Weet je wat? na de dokter presteer ik gewoon niet weer! Hofland: Kijk dat is een jongen met enig perspectief. Alleen jammer dat we al 2 jaar wat van em verwachten en dat het er eigenlijk niet uit komt. Robben: Moet nog blijken wat onze trots uit Leek er van gaat maken. Ik zie em momenteel op gang komen alleen is het afw88 wat meneer gaat presteren. (Puntje Robben kom ik nog op terug). Van Bommel: Dick Advokaat moet wel blind zijn of een smak geld van de familie van Bommel krijgen maar ik zie niet in wat die jongen in het nederlands elftal doet. Vennegoor? mmm deed het bij twente leuk alleen jammer dat meneer Kezman hem zo gruwelijk in de weg staat nu. Hij maakt er ook weinig van.
Puntje Robben: Uitermate slecht beleid van PSV. Speelt bij Groningen 1 goede wedstrijd. En direkt klimmen de scouts op de tribune. Scoort daarna nog 1 wedstrijd en PSV koopt hem. Groningen mikt hem vervolgens op de bank omdat hij nix presteerd. Vinnik het toch knap dat de scouts van PSV in 1,5 wedstrijd kunnen zien hoeveel talent Robben heeft.

Feyenoord alleen van Persie? Buffel is er ook nog.. en er was er nog 1 waarvan ik ff geen naam kan vinden.

Ajax 1x in de 5 jaar? ik noem een paar namen: v/d Vaart, v/d Meyde, Stekelenburg (pech gehad met blesure), de Jong toch allemaal jongens die in Oranje presteren of gaan presteren.

4 miljoen nepfans? ik begrijp denk ik het woordje nepfans niet.. leg es uit Bart.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 23:54   #48
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
*knip*
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 00:54   #49
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Blablabla.. Wat heeft dat er nou mee te maken?

Alleen maar halve kneusjes die van PSV. PSV heeft maar 1 topper en dat is Kezman.. Wat heeft Waterreus uiteindelijk gepresteerd? Ok hij was dan het afgelopen seizoen de beste keeper (maar dat kwam ook alleen maar omdat ze kampioen zijn geworden) als hij bij een cluppie als Volendam had gezeten had hij het ook verprutst, Ooijer: Een absolute nul. 1,5 wedstrijd nederlands eltal en plak er direkt maar een jaartje dokter aan vast. Weet je wat? na de dokter presteer ik gewoon niet weer! Hofland: Kijk dat is een jongen met enig perspectief. Alleen jammer dat we al 2 jaar wat van em verwachten en dat het er eigenlijk niet uit komt. Robben: Moet nog blijken wat onze trots uit Leek er van gaat maken. Ik zie em momenteel op gang komen alleen is het afw88 wat meneer gaat presteren. (Puntje Robben kom ik nog op terug). Van Bommel: Dick Advokaat moet wel blind zijn of een smak geld van de familie van Bommel krijgen maar ik zie niet in wat die jongen in het nederlands elftal doet. Vennegoor? mmm deed het bij twente leuk alleen jammer dat meneer Kezman hem zo gruwelijk in de weg staat nu. Hij maakt er ook weinig van.
Puntje Robben: Uitermate slecht beleid van PSV. Speelt bij Groningen 1 goede wedstrijd. En direkt klimmen de scouts op de tribune. Scoort daarna nog 1 wedstrijd en PSV koopt hem. Groningen mikt hem vervolgens op de bank omdat hij nix presteerd. Vinnik het toch knap dat de scouts van PSV in 1,5 wedstrijd kunnen zien hoeveel talent Robben heeft.

Feyenoord alleen van Persie? Buffel is er ook nog.. en er was er nog 1 waarvan ik ff geen naam kan vinden.

Ajax 1x in de 5 jaar? ik noem een paar namen: v/d Vaart, v/d Meyde, Stekelenburg (pech gehad met blesure), de Jong toch allemaal jongens die in Oranje presteren of gaan presteren.

4 miljoen nepfans? ik begrijp denk ik het woordje nepfans niet.. leg es uit Bart.
Aha, Stekelenburg heeft pech met blessures? Man, je bent totaal niet objectief! Stekelenburg was geblesseerd. ooijer toch ook? Waterreus is de beste keeper in de HC-eredivisie. Wat een kul om hem te vergelijken met Volendam Zet stekelenburg bij Volendam in de goal bij PSV-Volendam, en het wordt zo 6-0. Is hij dan een mindere keeper? Natuurlijk niet, dat heeft er niks mee te maken. Waterreus pakt punten voor PSV, door continue de 0 te houden. Zoals vorig jaar bij wedstrijden als PSV-Vitesse (1-0), RKC-PSV (0-1), Roda-PSV (2-3). Dat waren wedstrijden waarin Waterreus punten pakte.

Van der Meijde zich al waargemaakt? Laat me niet lachen! Bovendien hebben de scouts van PSV het dus blijkbaar goed gezien. Robben is een topper, die wedstrijden beslist. Dat kan ik van van der Meijde absoluut niet zeggen. Van Bommel is overigens de beste speler in de hele Eredivisie. Jij denkt door dat te ontkennen dat het dan onmogelijk voor mij dat alsnog te zeggen (het lijkt een beetje op: Bush is niet de president van Amerika. Jawel, dat isie wel! Terwijl het ongeveer een feit is, maar door dat belachelijk te maken hoop je deels gelijk te krijgen ). Bovendien heeft PSV kwalitatief betere spelers dan ze zogenaamde 'toppers' van Ajax.

Nep-fans? Al die fans die beweren al járen ajacied te zijn, maar nog geen stuiver in de club hebben gestoken. En bovendien échte fans op het werk zogenaamd 'belachelijk' te maken, door te verhalen over hun jarenlange trouwe supporterschap.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 09:25   #50
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou moe worden van dit soort domme discussies voeren.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.