Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 January 2004, 00:03   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking Embassy 2004

Binnekort begint de Embassy 2004. Maarliefst 5 Nederlanders doen mee aan hét darttoernooi. Raymond van Barneveld, Co Stompé, Vincent van der Voort, Albertino Essers en Rick Hofstra. Barney heeft in de 1e ronde eenvoudig geloot, tegen Peter Hunt. In de 2e ronde wacht eventueel Bob Taylor, een lastige! Daarna is Co Stompé, wanneer hij wint van Robert Wagner (de man met de salto's, en bovendien goede goochelaar) de tegenstander. Daarna moet hij tegen de winnaar van Walton (winnaar in 2001) tegen Tony Eccles. In de halve finale kunnen de nederlanders in de linkerhelft van het speelschema eventueel Andy 'the Viking' (mijn favo eigk ) Fordham, Shaun Greatbatch (die ooit een 9-darter gooide) of de winnaar van 2002, Tony David loten.
Vincent van der Voort heeft goede perspectieven op de 2e ronde, want loot tegen de relatief onbekende brit Stephen Bunting. Eveneens een mooie partij in de 1e ronde: Hankey tegen Monk! Mocht Vincent doorkomen, dan wacht in de 2e ronde één van deze zwaargewichten (letterlijk en figuurlijk . Gary Andersson-O'Shea is trouwens ook een leuke pot. De winnaar daarvan speelt misschien wel tegen Essers. Die de onbekende Australiër Duke heeft geloot.
Rick Hofstra heeft het zwaarst geloot. Helaas moet hij tegen Mervyn King, tegen wie ik hem kansloos acht. Maargoed, het kan verkeren zei bredero Ik kijk er in ieder geval vast naar uit

BobTaylor SCO
Paul Hogan ENG


Raymond Barneveld NL (1)
Peter Hunt NZ


Robert Wagner NOR
Co Stompe NL


John Walton ENG (
Tony Eccles ENG


Brian Derbyshire ENG
Andy Fordham ENG


Tony West ENG (5)
Mick Reed ENG


James Wade ENG
Shaun Greatbatch ENG


Tony David Aus (4)
Darryl Fitton ENG

__________________________________________________
Vincent van der Voort NL
Stephen Bunting ENG


Ted Hankey ENG (2)
Colin Monk ENG


Gary Robson ENG
Steve Coote ENG


Gary Anderson SCO (7)
Tony O`Shea ENG


Albertino Essers NL
Steve Duke AUS


Martin Adams ENG (6)
Ritchie Davies WAL


Paul Hanvidge SCO
Jarkko Komula FIN


Mervyn King ENG (3)
Rick Hofstra NL
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2004, 11:11   #2
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Co aan de top

Ik kan nu al niet meer wachten op al die supporters met klompen op hun hoofd
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2004, 12:08   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stompie moet t een keertje winnen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2004, 12:18   #4
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

ik ben benieuwd hoe stompe het gaat doen. van barney weten we vaak wel dat ie ver gaat komen, en aangezien hij het afgelopen jaar in grote vorm was, verwacht ik ook dit keer dat ie het goed zal gana doen.
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2004, 12:36   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange


Ik kan nu al niet meer wachten op al die supporters met klompen op hun hoofd
Ga lijn 4 kijken man
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2004, 16:14   #6
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en co mag alweer naar huis toe
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2004, 16:15   #7
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Het heet dit jaar toch geen embassy meer, maar Lakeside ofzoiets?

Naja whatever.. We zullen zien hoe de Nederlanders het dit jaar doen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 16:16   #8
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Het heet dit jaar toch geen embassy meer, maar Lakeside ofzoiets?

Naja whatever.. We zullen zien hoe de Nederlanders het dit jaar doen..
'Lakeside World Professional Darts Championships 2004'
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 17:25   #9
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van der Voort.

Dinsdag Barney pas weer,das wel minder.

Laatst aangepast door maupstar : 4 January 2004 om 17:31
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 17:47   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Van der Voort.
Zonde, hij gooide best aardig, alleen moet ie rust in zijn spel brengen Overigens, hoe geloofwaardig vinden jullie de argumenten die Vincent aandroeg? Zou daar werkelijk iets met wind ofzo geregeld worden
Die Bunting was trouwens pas 18 Echt helemaal waus, dacht datie minstens 38 was toen ik hem zag Al had ik het kunnen weten want ik had zoiets gelezen

De winnaar van 2002, Tony david met 3-2 verloren van Darryl Fitton, verassend! Eerste geplaatste speler die verloor. Ook verassing vond ik de nederlaag van de Grizlybeer Bob Taylor tegen Hogan.

Duels om naar uit te kijken, straks Ted Hankey tegen Collin Monk. Of wat te denken van Martin Adams tegen de nummer 2 van vorig jaar, Ritchie Davies? Of Gary Anderson tegen Tony O'Shea, de finalist van het toernooi in Utrecht vorig jaar die het Barney lastig maakte toen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 18:05   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof hem best, aangezien hij iedere dag zoveel uren staat te darten dat hij het verschil wel kan merken (pijlen recht in het bord of schuin) Het valt mij wel op dat er al vele verliezers zijn geinterviewd en dat hij de 1e persoon is die erover begint. Hij zij het zelf al. Iedereen heeft er last van. Wat dat betreft lijkt het mij dan beter om er dan maar niet over te beginnen na een verloren partij. Hij komt dan immers over als iemand die niet wil toegeven dat het aan zijn eigen spel lag. Hij had dit beter voor zich kunnen houden en het later aan de toernooileider(?) kunnen vertellen.

Vanavond zeker naar Hankey-Monk kijken. Zwaar hopen op een verlies partij van Hankey. Zo n hekel aan die vent. Volgende ronde mag Monk er dan uit zodat ik niet het hele toernooi dat irri kind van Monk 'cmon dad!!!' hoor schreeuwen. Tis gewoon veel leuker om darst te kijken als je partijdig bent, de rede maakt geen bal uit. Niewaar?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 19:19   #12
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van mij mag die monk eruit vliegen. die gast giooit echt super langzaam
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 19:48   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gooooooo Hankyyyy
beter dat ie van die kale pipo gewonne heb Hanky is "the man"
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 21:21   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe inderdaad zeg.. ik ben dus ouder dan die Bunting

Heb het darten nog niet echt gevolgd.. wel verwarrend dat er twee toernooien op twee zenders zijn vanaf nu maar wat meer kijken.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 21:39   #15
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn jammer genoeg 2 verschillende bonden die beide een WK hebben. Ik zou het wel vinden als de PDC en BDO samen 1 World Championship organiseren. Diegene die dat dan wint is dan echt de master. Barney kan dan dit toernooi wel weer winnen, maar een wereldkampioen mag hij daardoor toch eigenlijk niet genoemd worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 22:47   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Mijn persoonlijke favo is Andy Fordham, maar anders Hankey maar. Ik vind m juist wel geweldig. Aan dat verwende nest van een Aaron Monk heb ik idd ook een pleurishekel. Gelukkig droop ie af, en die Monk gooit inderdaad rete-traag. Beetje jammer dat ik Gary Andersson nu niet ken zien, omdat Seksbs6 de voorkeur geeft aan Raportage ofzo
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2004, 12:45   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel jammer inderdaad dat je toch niet 'echt' wereldkampioen bent als je dat Lakeside toernooi wint. Wat is nou het verschil tussen die twee bonden dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2004, 12:53   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Wel jammer inderdaad dat je toch niet 'echt' wereldkampioen bent als je dat Lakeside toernooi wint. Wat is nou het verschil tussen die twee bonden dan?
Die andere bond daar spelen darters die vonden dat ze wel goed genoeg waren om aan de Embassy mee te doen, maar ze kregen nooit echt de kans. Daar spelen jongens als Phil Taylor, Kevin Painter, Roland Scholten enzo. Ronnie Baxter, Wayne Mardle.. Maargoed, ik vind het persoonlijk ook beetje jammer Supercup misschien? Taylor tegen de winnaar van de Embassy
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2004, 16:55   #19
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoiets is jaren geleden een keer georganiseerd. Barney (BDO) speelde toen tegen Taylor (PDC) Uitslag was dat Barney ff zeer zwaar voor lul stond. Ik geen um nu trouwens meer kans.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 12:25   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Zoiets is jaren geleden een keer georganiseerd. Barney (BDO) speelde toen tegen Taylor (PDC) Uitslag was dat Barney ff zeer zwaar voor lul stond. Ik geen um nu trouwens meer kans.
Ah, wist ik niet En Barney na het oprichten van die andere bond maar zeggen: 'Wie missen we daar nu van'?

Gisteren Rick Hofsta brilant :respect: Beetje jammer van die King, vooral ze reactie na afloop Maargoed, die zien we zeker nog een keer terug

Vanaaf:
Paul Hogan ENG
Raymond Barneveld NL (1)


Robert Wagner NOR
John Walton ENG (8 )


Andy Fordham ENG
Tony West ENG (5)


James Wade ENG
Darryl Fitton ENG


Fordham tegen West, een interessante En die laatste ook, Fitton is een outsider
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 13:10   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jammer van die Essers, die toch wel een aantal kansen had op meer. Maar het was wel een baggerslechte partij.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 13:34   #22
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Het echte verschil tussen die 2 bonden is dat je bij de PDC veel grotere geldbedragen kan winnen. En om te zeggen dat Taylor geen kans kreeg op de embassy is een beetje vreemd. Hij heeft deze namelijk 2x gewonnen voordat hij samen met een paar andere darters deze PDC-bond oprichtte.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 13:36   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by 2-D
Het echte verschil tussen die 2 bonden is dat je bij de PDC veel grotere geldbedragen kan winnen. En om te zeggen dat Taylor geen kans kreeg op de embassy is een beetje vreemd. Hij heeft deze namelijk 2x gewonnen voordat hij samen met een paar andere darters deze PDC-bond oprichtte.
Dit verhaal heb ik ook maar gelezen ooit in de Spits, weet niet of het waar is Feit is trouwens wel dat de bond van Barney meer aandacht krijgt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 15:29   #24
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ga lijn 4 kijken man
Het wachten is op lijn 4 presentatoren die te gast zijn in dat Cafe samen met Hans Kraaij Junior, gister was dart kenner Piet Paulusma aanwezig zag ik

En ik zag Co Stompe met Fryslan muts:respect:
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 17:45   #25
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Supercup misschien? Taylor tegen de winnaar van de Embassy
Citaat:
Barney droomt zelfs van een stapje verder. Hij wil een strijd tussen de wk van de BDO en de concurerende 'wilde' bond, PCD waar Phil Taylor gisteranavond beweest de beste te zijn. "Een Super Cup dus. Laat maar een organisatie opstaan die zo'n wedstrijd regelt. Natúúrlijk ben ik beter dan Phil Taylor, Ik popel om dat eens te laten zien. Naar verluid zijn organisatoren al bezig met zo'n titanenstrijd. Een Superleage dus. "De 8 beste van de PDC tegen de 8 beste van de BDO. Lijkt me fantastisch, maar ik denk niet dat de PDC'ers dat graag willen: Ze zouden een geweldig pak slaag krijgen"
Bron: Rotterdams Dagblad

  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 19:45   #26
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

die hogan gooit op zich niet slecht, maar barney wint hem toch wel
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 22:03   #27
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik poep op kraay
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 12:42   #28
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
ik poep op kraay
Anders ik wel.. wat een kneus. Dat stomme gniffel-lachen van hem om zijn eigen grapjes, het quasi populaire gedrag, slechte manier van presenteren... etc.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 12:44   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van Barneveld wel in de kwartfinale trouwens, Nederlandse eer wordt nog hoog gehouden. Mooi om te zien hoe die kerel op de momenten dat het minder gaat en het het meest nodig is een 180'er er tegen aan gooit.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 13:00   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Van Barneveld wel in de kwartfinale trouwens, Nederlandse eer wordt nog hoog gehouden. Mooi om te zien hoe die kerel op de momenten dat het minder gaat en het het meest nodig is een 180'er er tegen aan gooit.
Wel beetje jammer zijn praatjes vooraf Het zit de man veeel te hoog in de bol. Kraaij is trouwens idd een eikel, maar dat wist ik al langer

Oh ja..

There's only oneee ANDY FORDHAM!!

:respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 13:28   #31
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

:respect: The Viking:respect:

Zeker 1 van de mooiste karakters in de hele dartsport. Jammer dat ie van die rugproblemen heeft.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 13:52   #32
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe die Fordham vind ik ook een mooi figuur. Zo'n kolos met een enorm shirt op het podium, die op zijn gemakkie dart en af en toe wat dolt.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 21:21   #33
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
HAM!!
een groot stuk, heeeerlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 21:52   #34
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
een groot stuk, heeeerlijk
Een héél groot stuk
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2004, 22:15   #35
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Wat is er precies gebeurd bij die match van King tegen Hofstra. Dat is juist 1 van de weinige potten die ik heb gemist.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 10:52   #36
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by 2-D
Wat is er precies gebeurd bij die match van King tegen Hofstra. Dat is juist 1 van de weinige potten die ik heb gemist.
gezeik door king over de "lengte van het bord" de afstand was volgens hem niet juist..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 12:36   #37
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat deed hij dan halverwege de wedstrijd, op het moment dat Hofstra dus best goed in de partij zat. Na de onderbreking speelde Hofstra dus niet meer goed en won King o.a daardoor de partij. Vele nemen dat King nu dus kwalijk, wat gister resulteerde in zwaar veel 'boe' geroep, tijdens de wedstrijd King-Komula
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 12:56   #38
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Dat deed hij dan halverwege de wedstrijd, op het moment dat Hofstra dus best goed in de partij zat. Na de onderbreking speelde Hofstra dus niet meer goed en won King o.a daardoor de partij. Vele nemen dat King nu dus kwalijk, wat gister resulteerde in zwaar veel 'boe' geroep, tijdens de wedstrijd King-Komula
Dient ter verdediging van King aangetekend te worden datie dat deed na dat hij 1-1 maakte in sets, dus niet na de 1-0 van Hofstra Daarna gooie Hofstra trouwens nog best aardig, jammer datie niet won, want hij raakte de 'tripples' heel behoorlijk Overigens, King deed gisteren geen enkele moeite om het publiek weer achter zich te krijgen. De man is zich volgens mij werkelijk van geen kwaad bewust

Naar vanavond, Barney tegen Walton, een hele lastige Daarna Fitton tegen 'The Viking', ik zit er weer klaar voor There's only onneee... ANDY FORDHAM :respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 13:27   #39
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Dient ter verdediging van King aangetekend te worden datie dat deed na dat hij 1-1 maakte in sets, dus niet na de 1-0 van Hofstra
Maar waarom wacht hij er dan 9(?) legs mee. Toppers merken het meestal al nadat ze 4 setjes pijlen gegooid hebben. Hij had zeg maar ook de partij stil kunnen leggen nadat hij in de 1e set een leg gewonnen had. Daar komt bij dat de vorige dag gebleken was dat de oche's in de trainingshal verkeerd lagen en die op het podium goed was. Deze was immers die dag daarvoor al gecontroleerd. Maar nee King wil daar geen genoegen mee nemen. Redenen genoeg om King een leuter te vinden als je het mij vraagt.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 14:01   #40
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Maar waarom wacht hij er dan 9(?) legs mee. Toppers merken het meestal al nadat ze 4 setjes pijlen gegooid hebben. Hij had zeg maar ook de partij stil kunnen leggen nadat hij in de 1e set een leg gewonnen had. Daar komt bij dat de vorige dag gebleken was dat de oche's in de trainingshal verkeerd lagen en die op het podium goed was. Deze was immers die dag daarvoor al gecontroleerd. Maar nee King wil daar geen genoegen mee nemen. Redenen genoeg om King een leuter te vinden als je het mij vraagt.
Mja, ik zeg ook niet dat ik t ermee eens was Alleen datie het ook na set 1 had mógen doen. Maargoed, het is sowieso een mierenneuker, hij heb ook alles gezannikt over het publiek, en over de airco (dat zou ie toch ook na 4 pijlen moeten doorhebben )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 14:10   #41
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

was de airco toen niet tijdens die pot met Stompé.
een paar jaar geleden in de kwartfinale.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 14:18   #42
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Mja, ik zeg ook niet dat ik t ermee eens was Alleen datie het ook na set 1 had mógen doen. Maargoed, het is sowieso een mierenneuker, hij heb ook alles gezannikt over het publiek, en over de airco (dat zou ie toch ook na 4 pijlen moeten doorhebben )
Tis zeker een miereneukertje. Hoe hij zichzelf ook voor lul zet na een partij door het publiek nog meer op te jutten zo van ik hoor jullie niet schreewen, dat kan harder. Ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen Davies
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 14:22   #43
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Tis zeker een miereneukertje. Hoe hij zichzelf ook voor lul zet na een partij door het publiek nog meer op te jutten zo van ik hoor jullie niet schreewen, dat kan harder. Ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen Davies
Ik vind Davies sowieso een sympathieke gast trouwens, dus was sowieso al voor m, nu helemaal :respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 18:24   #44
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben voor van Barneveld, Fordham en Fitton. Jammer dat de laatste twee dan al in de kwartfinale tegen elkaar moeten spelen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 20:19   #45
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*Na 3 volledige sets 107 punten per 3 pijlen gooien :respect:
*Na 5 volledige sets het all-time record breken, voor hoogste gemiddelde, na een gewonnen partij.
*een record dat al 10 jaar stond
*:respect: voor Barney
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 21:51   #46
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik ben voor van Barneveld, Fordham en Fitton. Jammer dat de laatste twee dan al in de kwartfinale tegen elkaar moeten spelen
Ik voeg Hankey nog ff aan dat rijtje, en de tegenstander van King , en Davies, komt goed uit, die moet tegen King.

Wat is die Barney toch een arrogant varken trouwens ook hè?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 22:13   #47
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat is die Barney toch een arrogant varken trouwens ook hè?
hmjah, na zo'n partij mag je toch positief zijn over jezelf? Maar in nederland mag je dat niet, want dan wordt je verweten dat je arrogant bent Terwijl die gewoon een geweldige pot gegooid heeft. Wat moet hij dan zeggen? "Wel aardig, kon beter hoor" of "Dat moeten anderen maar over me zeggen" Hij is eerlijk, en heeft ook gewoon respect voor de tegenstander.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2004, 00:26   #48
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
hmjah, na zo'n partij mag je toch positief zijn over jezelf? Maar in nederland mag je dat niet, want dan wordt je verweten dat je arrogant bent Terwijl die gewoon een geweldige pot gegooid heeft. Wat moet hij dan zeggen? "Wel aardig, kon beter hoor" of "Dat moeten anderen maar over me zeggen" Hij is eerlijk, en heeft ook gewoon respect voor de tegenstander.
Ik citeer:

'Wie moet mij nog stoppen? Ik weet het zelf niet! Er geen kruid tegen me opgewassen'.

Das nog net ff wat anders
Oh, trouwens.. psssstt

THERE'S ONLY OOOONNNEEEE

ANDY FORDHAM!!!!!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2004, 12:41   #49
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsjah arrogant of niet, het eerste wat Barney tegen de verslaggever zei "klote dat ik die 157 niet heb uitgegooid" (zelfkritiek ipv over zichzelf zeggen dat ie een wereldpot gespeeld heeft ) Daarna vroeg de verslaggever "van wie kan jij nu verliezen, je speelt op zo n hoog niveau" Barney: "vergeet FordHAM en Fitton niet he, ze spelen momenteel ook boven hun niveau en hebben het thuispubliek mee, maar ze moeten idd wel van goede huizen komen willen ze mij verslaan"

Dit klinkt gewoon als een persoon die lekker staat te darten, realistisch, zelfverzekerd en eerlijk is. Toppie vent die Barney

Laatst aangepast door maupstar : 9 January 2004 om 12:44
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2004, 12:44   #50
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Tsjah arrogant of niet, het eerste wat Barney tegen de verslaggever zei "klote dat ik die 157 niet heb uitgegooid" (zelfkritiek) Daarna vroeg de verslaggever "van wie kan jij nu verliezen, je speelt op zo n hoog niveau" Barney: "vergeet FordHAM en Fitton niet he, ze spelen momenteel ook boven hun niveau en hebben het thuispubliek mee, maar ze moeten idd wel van goede huizen komen willen ze mij verslaan"

Dit klinkt gewoon als een persoon die lekker staat te darten, realistisch, zelfverzekerd en eerlijk is. Toppie vent die Barney
Die uitspraken kunnen, die daarna niet vind ik
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.