Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Bekijk resultaten enquête: Wie degraderen er?
Volendam 18e, ADO 15e 3 25,00%
Volendam 18e, Vitesse 15e 0 0%
Volendam 18e, Zwolle 15e 0 0%
Zwolle 18e, ADO 15e 3 25,00%
Zwolle 18e, Vitesse 15e 1 8,33%
Zwolle 18e, Volendam 15e 1 8,33%
Vitesse 18e, ADO 15e 0 0%
Vitesse 18e, Volendam 15e 2 16,67%
Vitesse 18e, Zwolle 15e 1 8,33%
ADO Den Haag 18e, Zwolle 15e 0 0%
ADO Den Haag 18e, Volendam 15e 0 0%
ADO Den Haag 18e, Vitesse 15e 0 0%
Ander scenario, nl.. 1 8,33%
Stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 April 2004, 16:24   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Cool Wie degradeert er rechtstreeks? Wie spelen na-competitie?

Het einde van een spannende degradatiestrijd nadert binnenkort haar hoogtepunt. ADO Den Haag, FC Zwolle, FC Volendam en Vitesse strijden met zijn vieren tegen degradatie. Leek Zwolle enkele weken geleden nog de zekere nummer laatst te worden en leek de tussensprint van Den Haag voldoende, inmiddels is het verschil met de nieuwe nummer laatst (FC Volendam) nog slechts 5 punten. Zwolle heeft zich helemaal terug geknokt, en verloor van de laatste 8 duels alleen nog maar van NAC Breda.

Het programma van de zwakste broeders:
FC Volendam:
NAC Breda (thuis) Feyenoord (uit) PSV (thuis) NEC (uit) RBC Roosendaal (thuis)
ADO Den Haag: FC Twente (thuis) NAC Breda (uit) SC Heerenveen (thuis) PSV (uit) NEC (thuis)
Vitesse: Willem II (uit) SC Heerenveen (uit) NEC (thuis) Roda JC (uit) FC Utrecht (thuis)
FC Zwolle: SC Heerenveen (thuis) FC Groningen (uit) Ajax (thuis) Willem II (thuis) Feyenoord (uit)

De huidige stand (waarbij aangetekend dient te worden dat ook FC Groningen en NEC nog niet helemaal veilig zijn. NEC speelt nog tegen 3 van de 4 degradatie-kandidaten, en zal nog wat puntjes moeten pakken)
15. ADO Den Haag 25 punten 28-56 (-28)
=============================
16. Vitesse 22 punten 33-51 (-18)
17. FC Zwolle 21 punten 23-53 (-30)
-----------------------------------------------------
18. FC Volendam 20 punten 24-68 (-44)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 16 April 2004 om 16:28
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 17:37   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik twijfel eigenlijk nog een beetje over de vraag wie er zou moeten degraderen. Om de arrogantie en het totale wanbeleid van Vitesse af te straffen zou het leuk zijn als die club zou degraderen, daarnaast spelene er een hele hoop paupers bij die club. De jeugdopleiding verdient echter wel beter dan degradatie en daarnaast hou ik liever de kans aanwezig dat ze de Graafschap gaan ontmoeten in de nacompetitie.
Volendam maakt wel de zwakste indruk de laatste tijd, al vind ik het wel een leuk elftalletje met allemaal goede technische voetballers. Maar ze zijn duidelijk te licht voor de eredivisie. Zwolle vind ik een nietszeggende club, met een gaar stadion en dito supporters, een matige keeper met grote mond, Bert Zuurman etc. dus die mogen er van mij wel uit.
Ik heb op de één of andere manier wel weer sympathie voor ADO

Verder vind ik het natuurlijk vooral belangrijk dat mijn eigen club de nacompetitie de nacompetitie haalt.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 17:48   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat lijkt zeker te gaan gebeuren, Tuur. VVV/Emmen zullen strijden om de laatste plek. Als VVV de laatste periode wint, dan is De Graafschap met plek 6 toch ook nog zeker van de na-competitie, nietwaar?

Enfin, Vitesse degraderen zou natuurlijk té mooi zijn. De wens lijkt vader van de gedachte, maar het zou voor mij persoonlijk de ultieme natte droom zijn wanneer wij hen de genadestoot kunnen toedienen in de laatste thuiswedstrijd. Maar ik gun Bonnie ook dat plezier, al lijkt dat onwaarschijnlijk aangezien er dan nog 2 wedstrijden te spelen zijn. Op zich heb ik Europees voetbal er wel voor over wanneer we deze omhooggevallen vereniging dat laatste zetje kunnen geven.

Nu terug naar een reëeler scenario. Volendam heeft nog een bijzonder zwaar programma. Echter met een beetje geluk zijn tegen het einde NEC en RBC uitgespeeld. Feyenoord en PSV lijken te sterk. Het lijkt me raadzaam voor de palingboeren om dit weekend te beginnen met 3 punten thuis tegen NAC Breda..

Ook FC Zwolle tereft nog Feyenoord en Ajax. Zwaar dus, daarnaast nog Heerenveen dit weekend. Het lijkt erop dat ook Zwolle nog een voor 'onmogelijk geachte' wedstrijd zal moeten winnen. Groningen en Willem II moet 4 punten kunnen opleveren.

ADO Den Haag lijkt 'op papier' (zo'n mooi cliche) het makkelijkste programma te hebben. Echter de ploeg is de laatste weken nogal uit vorm. Voordeel is dat de ploeg nog een buffertje heeft van 3 punten. Eigenlijk 2, want Vitesse heeft een beter doelsaldo.

Datzelfde Vitesse zal op het eerste gezicht thuis de punten moeten halen. NEC en FC Utrecht. Utrecht zal misschien de laatste wedstrijd wat spelers sparen voor de bekerfinale, wat een voordeel kan betekenen.

Als je het zo bekijkt lijken Zwolle en Volendam te gaan uitmaken we laatste wordt, en Vitesse en ADO wie 15e wordt. Maar we hebben wel eens gekkere dingen meegemaakt, en om er tot slot nog een cliche tegenaan te gooien: een kat in het nauw maakt rare sprongen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 18:10   #4
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb op Vitesse 18e, en Zwolle 15e gestemd

ik heb geen flauw idee waarom eigenlijk, het schoot me zo te binnen

ik hoop persoonlijk wel op degradatie vitesse en om Bartje dan te bevredigen dan maar uit bij Roda en zwolle is mijn geboortestad dus ja.... dat moet dan maar

ik moet Bartje wel tegenspreken in het geval dat Zwolle een gaar stadion heeft... ik vind dat Zwolle samen met AZ en Groningen alleen nog echt voetbalstadions hebben waarin groningen natuurlijk de kroon spant
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 18:12   #5
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ado ontloopt de nacompetitie
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 18:16   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel


ik hoop persoonlijk wel op degradatie vitesse en om Bartje dan te bevredigen dan maar uit bij Roda en zwolle is mijn geboortestad dus ja.... dat moet dan maar

ik moet Bartje wel tegenspreken in het geval dat Zwolle een gaar stadion heeft... ik vind dat Zwolle samen met AZ en Groningen alleen nog echt voetbalstadions hebben waarin groningen natuurlijk de kroon spant
Dat zei Arthur Maar bedankt voor t bovenste
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 00:34   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
ik moet Bartje wel tegenspreken in het geval dat Zwolle een gaar stadion heeft... ik vind dat Zwolle samen met AZ en Groningen alleen nog echt voetbalstadions hebben waarin groningen natuurlijk de kroon spant
Tja, die drie stadions zijn wel oud en traditioneel (en vervallen). Maar ik vind dat niet altijd even mooi. Daarnaast bepaalt voor mij de sfeer de gaarheid van een stadion en in dat geval kan Zwolle nog zo'n 'mooi' traditioneel stadion hebben, het stelt dan allemaal niet zoveel voor.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 00:48   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Toch blijft die malloot met die vlag legendarisch.. Wat moet die voor een longen hebben..

Scheelt natuurlijk wel dat er dit jaar weinig te rennen valt. Zal zijn conditie nog wel op pijl zijn?

(Tijs, is het pijl met lange of korte ei/ij? )

Edit: mijn droomscenario komt nu wel erg dichtbij
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 11:46   #9
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja

nu hebben wij ado een handje geholpen... en ook zwolle doet enorm goede zaken.. dat resultaat van gister had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen dromen

ik ben benieuwd wat volendam vandaag doet
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 13:18   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Toch blijft die malloot met die vlag legendarisch.. Wat moet die voor een longen hebben..

Scheelt natuurlijk wel dat er dit jaar weinig te rennen valt. Zal zijn conditie nog wel op pijl zijn?

(Tijs, is het pijl met lange of korte ei/ij? )

Edit: mijn droomscenario komt nu wel erg dichtbij
Peil.
Dit is een pijl: -->


Maar Vitesse heeft gisteren inderdaad goede zaken gedaan Helaas zie ik Volendam vandaag niet van NAC Breda winnen en laatste blijven dit seizoen. Vitesse zal wel weer met geluk de nacompetitie overleven.. maar het zou leuk zijn als we ze tegen zouden komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 16:18   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ook daar zaten we weer lelijk mis, Tuur 4-2 voor Volendam, en Vitesse staat inmiddels gedeeld laatste
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2004, 23:56   #12
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stand:

Zwolle: 33-26 (26 - 60)
Vitesse: 33-25 (36 - 56)
Volendam: 33-24 (29 - 7

nog 1 wedstrijd voor de boeg:

Feyenoord - Zwolle
Vitesse - Utrecht
Volendam - RBC

Feyenoord wil de laatste thuiswedstrijd wel winnen, dus Zwolle verliest. Ik zie Volendam nog wel winnen van RBC, echter denk ik niet dat Vitesse langs Utrecht komt, dat wordt een gelijkspel. Hiermee eindigen Vitesse en Zwolle gelijk, Vitesse heeft een beter doelsaldo. Zodoende zal Zwolle volgend jaar in de eerste divisie te bewonderen zijn. Hopelijk gaat Vitesse er dan alsnog via de nacompetitie uit.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 10:40   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie Volendam niet zomaar winnen van RBC, maar misschien wel omdat RBC ervoor wil zorgen dat het nep-oranje van Zwolle eruit gaat . Verder zal Zwolle inderdaad niet winnen en gaat Utreg gewoon winnen van Vites.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 11:05   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb een lelijk voorgevoel dat FC Utrecht zodnag al met zijn hoofd bij de bekerfinale zal zijn en het dus Vitesse niet zo moeilijk maakt Misschien geven ze zelfs spelers rust en zo kan het dus dat Vitesse a) de nacompetitie op zo'n manier haalt en b) in die nacompetitie met geluk overleeft Of ben ik nu aan het doemdenken?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 13:25   #15
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Ik denk dat de clubs verder niet meer van posities zullen wisselen. Volendam degradeert dus direct en Zwolle en Vitesse naar de nacompetitie, waarvan ik trouwens wel verwacht dat Vitesse en Zwolle groepswinnaars worden en zich dus in de Eredivisie zullen handhaven.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 15:54   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Volgens VI deze week, op de pagina's met het wedstrijdverslag van Roda-Vitesse hebben de spelers van Utreg aangegeven er alles aan te doen om Vites te laten degraderen Ik zie trouwens niet in waarom Vitesse ineens zou gaan winnen, als dat van de eerdere 33 wedstrijden 30x niet gelukt is. Van die 3 overwinningen waren er ook nog eens 2 zeer gelukkig. Oftewel: Vitesse ís gewoon de slechtste club dit jaar, en kan er best uitvliegen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 16:16   #17
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Nouja, Vitesse is de koning der gelijke spelen. Moet toch ook wel iets waard zijn.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 23:27   #18
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Nouja, Vitesse is de koning der gelijke spelen. Moet toch ook wel iets waard zijn.
een degradatietje waard toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2004, 12:58   #19
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij hangt heel nederland de vlag uit zodra Vitesse is gedegradeerd
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2004, 15:30   #20
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
volgens mij hangt heel nederland de vlag uit zodra Vitesse is gedegradeerd
van hier mag het wel de nationale feestdag worden
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2004, 23:08   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bon
van hier mag het wel de nationale feestdag worden
Eerste post in 2 maanden Ciao Bonnie!! Trouwens, waarom deden jullie vorige week niet vast een stap in de goede richting.. In dat geval had Vitesse het niet meer in eigen hand gehad..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2004, 11:35   #22
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Eerste post in 2 maanden Ciao Bonnie!! Trouwens
als je m stimuleert dan reageert die wel
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2004, 12:38   #23
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
als je m stimuleert dan reageert die wel

haar bedoel je?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2004, 14:42   #24
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
haar bedoel je?
oeps
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2004, 15:14   #25
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben benieuwd wie er bij Heracles en Excelsior komt en ik ga morgen dus met interesse de degradatiestrijd volgen

Woensdag in ieder geval een belangrijke wedstrijd: Graafschap - Excelsior op de Vijverberg
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 17:36   #26
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Nou, tis nu definitief beslist:

16 Vitesse 34 4 16 14 28 39 - 56
17 FC Volendam 34 7 6 21 27 31 - 79
18 FC Zwolle 34 5 11 18 26 27 - 67
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 19:06   #27
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Poule A
Vitesse
Sparta Rotterdam
Helmond Sport
VVV Venlo

Poule B
Heracles Almelo
De Graafschap
FC Volendam
Excelsior

19 mei 2004, 20.00 uur
De Graafschap - Excelsior
Heracles Almelo - FC Volendam

22 mei 2004, 20.00 uur
FC Volendam - De Graafschap
Excelsior - Heracles Almelo

25 mei 2004, 20.00 uur
Heracles Almelo - De Graafschap
Excelsior - FC Volendam

28 mei 2004, 20.00 uur
De Graafschap - Heracles Almelo
FC Volendam - Excelsior

31 mei 2004, 14.30 uur
De Graafschap - FC Volendam
Heracles Almelo - Excelsior

03 juni 2004, 20.00 uur
Excelsior - De Graafschap
FC Volendam - Heracles Almelo
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 19:06   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Helaas.. Maargoed, dan maar naar de Koel, kijken hoe VVV Vites eruit mietert Met de vriendelijke groeten naar de Kuip en Nijmegen, die een feestje om het laatste worden van Vites grondig verstierden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 19:09   #29
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
Stand:

Zwolle: 33-26 (26 - 60)
Vitesse: 33-25 (36 - 56)
Volendam: 33-24 (29 - 7

nog 1 wedstrijd voor de boeg:

Feyenoord - Zwolle
Vitesse - Utrecht
Volendam - RBC

Feyenoord wil de laatste thuiswedstrijd wel winnen, dus Zwolle verliest. Ik zie Volendam nog wel winnen van RBC, echter denk ik niet dat Vitesse langs Utrecht komt, dat wordt een gelijkspel. Hiermee eindigen Vitesse en Zwolle gelijk, Vitesse heeft een beter doelsaldo. Zodoende zal Zwolle volgend jaar in de eerste divisie te bewonderen zijn. Hopelijk gaat Vitesse er dan alsnog via de nacompetitie uit.
Alleen dat gelijke spel van Vitesse had ik fout, hadden ze maar verloren
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 19:26   #30
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het had leuker geweest als de Graafschap die Arnhemmers eruit hadden kunnen mieteren.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 22:20   #31
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Helaas.. Maargoed, dan maar naar de Koel, kijken hoe VVV Vites eruit mietert Met de vriendelijke groeten naar de Kuip en Nijmegen, die een feestje om het laatste worden van Vites grondig verstierden
Volgens mij heeft Zwolle het zelf gigantisch verneukt hoor.. en niet Feyenoord en zo..

Dat was ja niet om aan te zien
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 22:30   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als je op een dergelijke manier verliest in de allesbeslissende wedstrijd dan verdien je ook niet veel meer inderdaad.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 22:35   #33
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Volgens mij heeft Zwolle het zelf gigantisch verneukt hoor.. en niet Feyenoord en zo..

Dat was ja niet om aan te zien
Dan mag ik toch nog wel vinden dat iedereen er alles aan had moeten doen om Vites laatste te laten worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 23:18   #34
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Feyenoord had sowieso gewonnen van Zwolle, maar Zwolle speelde ook wel teringslecht, passes die niet aankwamen, verkeerd verdedigen, blijven staan als ze de bal kwijtraakten.

Utrecht had op zich wel mogen winnen van Vites. Maar mijn inziens is Zwolle de terechte degradant. Eerste competitiehelft 4 punten gepakt, dan verdien je het om te degraderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 23:30   #35
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat laatste klopt niet hoor. 7 geloof ik

Neemt niet weg dat een club die maar 4 keer wint natuurlijk ook maar weinig te zoeken heeft in de eredivisie.

Zwolle's nadeel was dat ze uit te weinig hebben gepakt dunkt mij..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 23:52   #36
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat laatste klopt niet hoor. 7 geloof ik

Neemt niet weg dat een club die maar 4 keer wint natuurlijk ook maar weinig te zoeken heeft in de eredivisie.

Zwolle's nadeel was dat ze uit te weinig hebben gepakt dunkt mij..
als je thuis alles wint... de tweede seizoenshelft van zwolle was wel goed, vitesse is de kampioen van de gelijke spelen.. volendam vind ik maar een matig elftal, denk dat zij het niet gaan redden in de nacompetitie. en zwolle is nu gedegradeerd, niets meer aan te doen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2004, 23:59   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nouja.. liever Volendam dan Zwolle of Vitesse hoor..
Zwolle en Vitesse doen allerlei (onverantwoorde?) korte termijn investeringen in dure spelers als Roiha, Almeida, Rink, van Vossen, Konterman, Ilic.
Dan zie ik liever Volendam er in blijven, wat een financieel verantwoord beleid voert, met talentvolle, lokale jonge spelers speelt...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2004, 00:06   #38
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Precies, Tijs! Bovendien is Volendam een vette uitwedstrijd altijd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2004, 09:31   #39
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Volendam als clubje zegt mij niets.. maar het heeft wel iets leuks dat het echt een hechte gemeenschap is met voetballers uit hun eigen omgeving..

sja.. en daarnaast Wim Jonk
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2004, 13:15   #40
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Eerste post in 2 maanden Ciao Bonnie!! Trouwens, waarom deden jullie vorige week niet vast een stap in de goede richting.. In dat geval had Vitesse het niet meer in eigen hand gehad..
2 maanden? wist me w8woord niet meer. Te lui om te mailen etc.
En tja waarom wij die stap niet maakten?? Geen flauw idee, wist ik het maar kon ik het verklaren want vrolijker werd ik er allemaal niet van.

Zwolle terecht eruit. Heb niks met die ballenclub. Dat ze zo mateloos verloren van Feyenoord kwam denk ik door de zenuwen, ze kunnen gewoonweg dit niveau en de ambiance niet aan... denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2004, 13:38   #41
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Ik denk dat het er ook wel mee te maken had dat Feyenoord speelde zoals het altijd al speelde. Utrecht hield zeker weten de rem op het spel gezien de Amstel Cup-finale in het vooruitzicht en RBC is allang blij dat het zich bij de middenmoot heeft weten te scharen, dus die speelden nergens meer voor. Daarnaast speelde RBC een uitwedstrijd, dus hoefden zij het spel ook niet echt te bepalen.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 08:34   #42
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

VVV deed t best gister bart
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 10:15   #43
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De Graafschap speelde ook een goede eerste helft maar een veel mindere tweede helft waarin Excelsior beter was
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 12:59   #44
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
VVV deed t best gister bart
31 mei, VVV-Vitesse Hopelijk hebben ze deze prima uitgangspositie tegen die tijd nog niet verklooid Komende zaterdag ff in Arnhem niet verliezen zou ik zo zeggen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2004, 09:47   #45
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Na gisteravond zie ik het somber in voor de promotiekansen van de Graafschap als ze gewoon een puntje hadden gepakt, dan zou het er vrijdag heel anders uitzien
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2004, 10:40   #46
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

come on heracles denk dat vitesse erin blijft, maar volendam is op 1 punt na gedegradeerd, ze hebben eindelijk gescoord gister
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2004, 12:13   #47
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het wordt nu wel tering spannend donderdag met deze stand :

POULE B

1 Heracles Almelo 10 9 - 4
2 De Graafschap 10 7 - 2
3 Excelsior 8 6 - 5
4 FC Volendam 0 2 - 13

Citaat:
Er zijn 4 scenario's:

1. Heracles wint, De Graafschap verliest, speelt gelijk of wint maar scoort minder doelpunten dan Heracles: Heracles promoveert.
2. Beide ploegen winnen maar De Graafschap scoort meer doelpunten: De Graafschap promoveert.
3. Beide ploegen verliezen: Excelsior promoveert.
4. Beide ploegen spelen gelijk of winnen met evenveel doelpunten verschil: Het aantal gescoorde treffers of de hoeveelheid tegendoelpunten speelt geen rol. Blijft het doelsaldo van De Graafschap gelijk aan dat van Heracles Almelo, spelen beide kandidaat-promovendi een beslissingswedstrijd op neutraal terrein. Dit duel vindt plaats op 6 juni aanstaande. Tijdens een eventuele verlenging is de 'Silver goal' niet van toepassing. Brengt de extra tijd nog geen verschil, volgen dus strafschoppen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2004, 15:50   #48
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Misschien moeten de Graafschap en Excelsior wat geld bij elkaar brengen om Volendam toch nog wat te laten uitvoeren
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2004, 16:13   #49
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Volgend jaar weer naar de Superboeren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2004, 16:16   #50
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoop een beetje dat Volendam nog genoeg eergevoel heeft om niet als eerste club in de geschiedenis puntloos de nacompetitie te beëindigen en dat nota bene als eredivisieclub Maar ik vond Volendam gisteren echt een aangeslagen en ongeinspireerde indruk maken dus wat dat betreft heb ik er weinig vertrouwen in. Als steun werd Volendam na afloop nog wel toegezongen. "Succes tegen Heracles"
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.