Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 December 2006, 22:34   #1
crappy
Lid
 
Geregistreerd op: 23 June 2006
Berichten: 20
Standaard altijd net niet

hey allemaal

Het volgende heb ik steeds voor :

Telkens ik in contact kom met meisjes, en het lijkt goed te klikken langs beide kanten, word ik verliefd.
Niet dat het steeds voorkomt, maar wel af en toe.
Als ik dan zeg dat ik verliefd op haar ben, dan zegt ze ik zie je ook graag, maar als vriend. Ik vind je grappig en echt keilief, maar ik voel niets voor je. Je bent gewoon een goede vriend en daar zal het bij blijven.

Weet iemand soms wat ik verkeerd doe?
Ligt het aan mijn gedrag, of ben ik nu eenmaal niet goed genoeg

Zijn er mensen die mij iets meer kunnen vertellen, en mij soms kunnen helpen.

Ben er je heel dankbaar voor.

Groetjes van Gertj (k)
crappy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 22:54   #2
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Het valt me op dat ik zulke verhalen vaak hoor van mannen die veel achter internet zitten, typische knuffelberen zijn en goed kunnen luisteren. Als dit bij jou ook het geval is zou ik je aanraden een hobby buitenshuis te zoeken waardoor je wat meer onder de mensen komt en zo wat zelfverzekerder kunt worden.
Zo niet, dan eh is het goeie meisje nog niet voorbij gekomen. Of je bent misschien homo
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 22:57   #3
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meiden willen alleen verkering kerels die ze slaan en uitschelden. Daarom hebben wij geen meid.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 22:58   #4
crappy
Lid
 
Geregistreerd op: 23 June 2006
Berichten: 20
Standaard

Neen ik ben geen homo. Ik speel voetbal en speel gitaar. Heb al opgetreden voor groot publiek, dus ben zelfverzekerd
crappy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:01   #5
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoals ik dus al zei...

Ohja, jongens waarbij er veel kans is van dat ze vreemdgaan zijn ook nogal in trek.

Misschien hebben ze een zekere bindingsangst. Ze willen op die leeftijd geen man waarbij de kans hoog is dat ze voor de rest van hun leven met elkaar zitten opgescheept. Iets wat ze pas tegen of na een 30e willen.

Ze weten niet wat ze missen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:10   #6
crappy
Lid
 
Geregistreerd op: 23 June 2006
Berichten: 20
Standaard

inderdaad

ooh je spreekt ook uit ervaring zeker?

pffff bij mij is da altijd zo eh, ik vind da meiske leuk, ik zeg haar da, en haar antwoord is dan altijd ik vind u leuk en lief en grappig, maar ik wil gewoon vrienden blijven.

hoe kunnen ze nu weten dazze ni verliefd zijn als ze het ni willen proberen
crappy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:22   #7
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eigenlijk heb ik maar 4 keer een meisje verkering gevraagd... dat waren 3 verschillende meisjes. Bij 2 daarvan had ik zoiets van, "tja, ze zijn wel een beetje leuk." De klas kreeg me zover om te vragen. Maar ja, ik was 12 en 15 en op die leeftijden doe je vaak genoeg rare dingen en ben je nogal makkelijk te manipuleren.

Die laatste 3e keer was ik nog 20 (nog geen week voor ik 21 zou worden), en de 4e keer was in... oktober, geloof ik. Kan ook begin November zijn geweest. Toen was ik al 21. Dat was 2 maal bij hetzelfde meisje. De eerste keer zei ze dat ze liever vrienden wou blijven... iets later zei ze dat ik wel een aardige jongen was, maar dat ze me liever gewoon als kennis houdt. Daarna had ik haar maanden niet gesproken maar ze bleef maar in m'n hoofd rondspoken.

Dus deed ik wat stoms. Tikte wat dingetjes in op Google... toevallig dat ik haar 2 jaar oude email vond. Na 2 weken van twijfelen heb ik het toch maar toegevoegd, maar ik dacht eigenlijk dat ze het niet meer zou gebruiken. Maar dat deed ze dus wel. Een paar keer gesproken, ze was wat terughoudend. En toen heb ik een nogal lange email gestuurd (dom eigenlijk, had ik beter in briefvorm kunnen doen, maar zou ook niet zo goed zijn afgelopen). Niet zo moeilijk om te raden wat erin stond.

En toen wou ze geen contact meer met me.



Toen ze dat zei was ik meteen niet meer verliefd en na 3 of 4 dagen depressie... ging het leven weer z'n gangetje. Nu zit ik weer iedere dag te hopen dat ik 'de ware' tegenkom...

Ja, ik ben hopeloos.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:23   #8
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet wel wat je bedoelt maar ik snap het best van de meisjes hun kant, er zijn nou eenmaal jongens met wie je hartstikke goed kunt opschieten en met wie het gewoon klikt als vriend maar met wie je jezelf geen relatie ziet hebben..ik denk dat je gewoon af moet wachten totdat je iemand ontmoet die wel voor jou valt waarschijnlijk een stom kut antwoord wat je niet wou hebben haha maar ja ..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:25   #9
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh ja en trouwens, ik snap je wel heel goed want betreft het wachten op 'de ware' want die ben ik ook nog nooit tegen komen maar bij mij is het probleem meer het tegenovergestelde van wat jij hebt, maar ik baal er ook best van dus je moet niet denken dat ik maar wat onzin uitkraam en je niet snap
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:38   #10
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat heb je echt mis ! volgens mij zoeken de meeste vrouwen juist naar een man waar ze wat aan hebben voor dus echt een serieus relatie, het feit dat we uiteindelijk eerder met mannen zijn die vreemdgaan of die ons slaan, komt waarschijnlijk doordat die mannen uit ervaring spreken en waarschijnlijk geen problemen hebben met vrouwen aanspreken enzo, niet dat ik het goed praat wat hun doen natuurlijk niet , maar ik denk dat jij foute conclusies trekt
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:41   #11
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lottte Bekijk Bericht
oh ja en trouwens, ik snap je wel heel goed want betreft het wachten op 'de ware' want die ben ik ook nog nooit tegen komen maar bij mij is het probleem meer het tegenovergestelde van wat jij hebt, maar ik baal er ook best van dus je moet niet denken dat ik maar wat onzin uitkraam en je niet snap
Een verschil van 5 jaar is nog altijd wel best groot. Er zijn slechts weinig 21 jarigen die er niet meer zitten dat ze nooit een vriendin of vriendje hebben gehad, maar er zijn genoeg 16-19 jarigen die niet mee zitten dat ze dat nooit hebben gehad.

En 16 jaar is wel erg vroeg om zo iemand tegen te komen. Dat gebeurd haast niemand. 21 Komt wel wat vaker voor, maar ook nog niet zo vaak. Maar goed, aangezien de meeste mensen genoeg leuke meiden/jongens tegenkomen en ik niet, vind ik dat het best wel eens mee mag zitten. Die constante pech is niet goed voor m'n manier van denken. Ik ben nog behoorlijk positief, maar ook héél erg negatief.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:43   #12
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door crappy Bekijk Bericht
hoe kunnen ze nu weten dazze ni verliefd zijn als ze het ni willen proberen
Ze kennen je toch? Verliefd word je niet pas als je verkering krijgt..

Ik herken het probleem van de beginvraag overigens ook van sommige gevallen.

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
typische knuffelberen zijn en goed kunnen luisteren.
Euhww.. wat zoekt een vrouw nog meer?! Je zet het hier zo neer alsof het een slecht iets is.. Ik ben overigens ook zo`n knuffeldier, maar ik zeg dat m`n knuffelige gedrag niet door internet komt, of andere huisgebonden activiteiten, of andere vorm van ‘achterstand’ op sociaal gebeid, maar het in m`n karakter zit. Iets waar ik blij mee ben.

En echt waar, als een meisje dat niet ziet verdient ze je niet Oja, en in dat potje/dekseltje verhaal geloof ik ook nog wel `n beetje
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:43   #13
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lottte Bekijk Bericht
dat heb je echt mis ! volgens mij zoeken de meeste vrouwen juist naar een man waar ze wat aan hebben voor dus echt een serieus relatie, het feit dat we uiteindelijk eerder met mannen zijn die vreemdgaan of die ons slaan, komt waarschijnlijk doordat die mannen uit ervaring spreken en waarschijnlijk geen problemen hebben met vrouwen aanspreken enzo, niet dat ik het goed praat wat hun doen natuurlijk niet , maar ik denk dat jij foute conclusies trekt
Zeker niet. Als vrouwzijnde zie je het misschien niet, maar als manzijnde die nog geen geluk heeft gehad met meiden zie ik het wel. Nice guys finish last.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:44   #14
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja inderdaad ik las het even verkeerd ik dacht dat die jongen met het probleem het typte maar er zit wel wat in dat ik nog best jong ben om al zo'n iemand te ontmoeten maar zoiezo heb ik nooit iemand ontmoet waarme ik uberhaupt een serieuse relatie mee heb kunnen hebben, maar ik heb dan ook nog wel wat tijd opzich. en ik ken trouwens best wat mensen rond de 20 die hetzelfde hebben als jou hoor dus het is niet alsof het abnormaal is..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:45   #15
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Zeker niet. Als vrouwzijnde zie je het misschien niet, maar als manzijnde die nog geen geluk heeft gehad met meiden zie ik het wel. Nice guys finish last.
neeeeeeeee dat is écht niet zo ! dan ontmoet jij gewoon de verkeerde meiden die niet voor innerlijk gaan ofzo, want dan kan ik me niet voorstellen dat nice guy finish last. misshcien moet je proberen om wat minder als vriend over te komen ofzo? naja ik weet het ook niet precies maar nice guy finished lang niet altijd last
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:52   #16
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lottte Bekijk Bericht
neeeeeeeee dat is écht niet zo ! dan ontmoet jij gewoon de verkeerde meiden die niet voor innerlijk gaan ofzo, want dan kan ik me niet voorstellen dat nice guy finish last. misshcien moet je proberen om wat minder als vriend over te komen ofzo? naja ik weet het ook niet precies maar nice guy finished lang niet altijd last
Meiden vinden me nogal knap. Het is juist m'n karakter dat ze niet willen. Ze willen me meestal al niet voordat ze me kennen. Dat is duidelijk te merken.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:55   #17
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Meiden vinden me nogal knap. Het is juist m'n karakter dat ze niet willen. Ze willen me meestal al niet voordat ze me kennen. Dat is duidelijk te merken.
beschrijf je karakter eens dan ? ook negatieve punten
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 00:10   #18
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben meestal nogal stil. Ik heb voor lange tijd nauwelijks of geen vrienden gehad. Dus ik loop misschien wat achter op sociaal gebied. Maar als ik wat langere tijd met mensen omga heb ik er geen probleem mee (gaat automatisch). En m'n karakter zelf... nogal moeilijk te beschrijven. Tja, ik ben nogal aardig en hulpvaardig tegen zo'n beetje iedereen. 'k Heb ook veel talenten. M'n hobbies zijn dingen die meestal solo worden gedaan. Gamen en schrijven... gamen vinden ze meestal niet interessant, zeg ik ook geen woord over. En schrijven... geen idee. Ze vinden het wel interessant dat ik schrijf, maar het is niet iets dat ze enthousiast lijkt te maken. Ik heb ook veel ideeën.

M'n karakter moet nog een beetje worden gevormt, om eerlijk te zijn. Als dat eenmaal is gebeurd ben ik er vrijwel zeker van dat ik misschien wel de geweldigste kerel van de wereld kan zijn, maar voorlopig is het van-alles-en-nog-wat, behalve onaardig en laf zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 00:17   #19
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oh ok, nou klinkt wat mij betreft best goed, ik denk dat je misschien een beetje afstandelijk over kan komen en dat dat de meiden misschien niet aantrekt? nouja in ieder geval veel succes ermee ! ik ga slapen
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 10:59   #20
Let it Be
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gertj ik snap J probleem wel [voor zover ik dat kan ]
Ik heb ook veel jongens als vrienden, en die zijn allemaal zoals jij hier zeg maar omschreven wordt: Kan goed luisteren, knuffelig. Ik heb ook een keer gehad dat een vriend mij vertelde dat ie me leuk vond. Ik had dit helemaal niet door ! Dus ik schrok me dood toen hij me dat vertelde.. Ik dacht dat hij voor mij t zelfde voelde als ik voor hem.. Dat was dus niet zo.. Hij had t er best moeilijk mee, maar nu zijn we goeie vrienden en hij vindt me niet meer leuk. Ik val gewoon niet op uhh, hoe zeg je dat? Types als jij, ik heb ze meer als vrienden dan als 'vriendjes' . Maar er zijn genoeg meisjes die een gevoelige jongen juist leuk vinden hoor !
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 11:05   #21
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lottte Bekijk Bericht
Oh ok, nou klinkt wat mij betreft best goed, ik denk dat je misschien een beetje afstandelijk over kan komen en dat dat de meiden misschien niet aantrekt? nouja in ieder geval veel succes ermee ! ik ga slapen
Dat hoor ik wel vaker, dat het goed klinkt, maar in de praktijk blijkt het vaak anders te werken. Ik ben bovendien zelf degene die meestal het contact maakt (als ik niks doe komt er niemand op me af, dus ben ik degene die 99% van de tijd het contact moet maken).
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 12:46   #22
Let it Be
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Dat hoor ik wel vaker, dat het goed klinkt, maar in de praktijk blijkt het vaak anders te werken. Ik ben bovendien zelf degene die meestal het contact maakt (als ik niks doe komt er niemand op me af, dus ben ik degene die 99% van de tijd het contact moet maken).
Je klinkt wel alsof je jezelf zielig vindt.. Wees wat vrolijker, je moet wel openstaan voor anderen [en dat duidelijk maken] anders stapt er idd nooit iemand op je af ! Wees wat spontaner, niet zo stil. Als er in mijn klas iemand zit die zichzelf alleen maar zielig zit te vinden en zich druk zit te maken over dat hij altijd contact moet zoeken... Dan heb ik ook niet zoiets van: Wat een leuke [gezellige, spontane] jongen, daar ga ik es mee praten. Misschien als mensen je beter leren kennen ben je wel zo.. Maar je moet wel zorgen dat ze je beter WILLEN leren kennen.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 13:56   #23
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja inderdaad ik ben het met let it be eens ik denk dat je misschien terwijl je het niet door hebt erg negatief en afstandelijk over kan komen mischien dat je daarom niet zo in de smaak valt
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 20:28   #24
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Let it Be Bekijk Bericht
Je klinkt wel alsof je jezelf zielig vindt.. Wees wat vrolijker, je moet wel openstaan voor anderen [en dat duidelijk maken] anders stapt er idd nooit iemand op je af ! Wees wat spontaner, niet zo stil. Als er in mijn klas iemand zit die zichzelf alleen maar zielig zit te vinden en zich druk zit te maken over dat hij altijd contact moet zoeken... Dan heb ik ook niet zoiets van: Wat een leuke [gezellige, spontane] jongen, daar ga ik es mee praten. Misschien als mensen je beter leren kennen ben je wel zo.. Maar je moet wel zorgen dat ze je beter WILLEN leren kennen.
Ik ben spontaan en altijd open. Als ik niet spontaan was zou ik niet zomaar op anderen kunnen afstappen om kennis te maken. Het enige nadeel van mij daarbij is dat ik na de eerste paar keer praten wat aan de stille kant ben totdat ik genoeg tijd met die persoon besteed heb. Van die negativiteit valt bij mij niks te bespeuren aan de buitenkant, want ik probeer altijd alles van de positieve kant te bekijken. Velen die mij kennen vinden me waarschijnlijk een positief mens. Dat ik negatief nadenk is wat anders... het komt er niet negatief uit.

Ik spreek uit ervaring als ik zeg: Mensen komen nauwelijks naar me toe. Wat m'n gevoelens betreft... ik ben zelf nogal gesloten. Ik sta open voor anderen, maar laat nauwelijks blijken aan anderen hoe ik me voel. Dat is gewoon het soort persoon dat ik ben. Als ik mezelf openstel dan zal ik helemaal geen goede indruk maken (die negatieve gedachten, snappie? Meestal denk ik na voordat ik iets zeg). Zelfs gesloten mensen hebben in het algemeen lang niet zo veel moeite met het ontmoeten van mensen als mij. Zij doen niks en anderen komen vaak wel op ze af. Misschien niet zo veel, maar meer dan genoeg mensen.

Maar goed... zoals altijd moet ik dingen in m'n eentje oplossen. Die manier van denken van mij hoort op zich niks uit te maken, want al m'n bedoelingen zijn goed. Dat merken ze op school ook wel, met al die hulp die ik heb gegeven als ze het nodig hebben, of ze er nou om vragen of niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 21:29   #25
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Flater Bekijk Bericht

Euhww.. wat zoekt een vrouw nog meer?! Je zet het hier zo neer alsof het een slecht iets is.. Ik ben overigens ook zo`n knuffeldier, maar ik zeg dat m`n knuffelige gedrag niet door internet komt, of andere huisgebonden activiteiten, of andere vorm van ‘achterstand’ op sociaal gebeid, maar het in m`n karakter zit. Iets waar ik blij mee ben.
Het moet niet alleen bij 'ik wil zo graag knuffelen en geven en luisteren' blijven. Hij moet ook wel een grote bek terug kunnen geven als het er op aan komt .
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 22:45   #26
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien moet je op een ander type meisje afstappen?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 09:24   #27
Dani11
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja... ik ken dit probleem erg goed, net 2 meisjes ghad die ik leuk vond en zij vinden mij leuk en op et laatst durven/willen ze tog niet:S.... wel irritant ja..

zelf ben ik heel open en luister ik wel veel naar mensen enzo
ik ben ook heel positief ingsteld, k zal dus ook niet snel opgeven als ze me hebben gezegd dat ze me niet leuk vinden, want dan
denk ik meestal zoiets van dan moet je ze verliefd laten worden...k moet denk ik wat meer die grote bek krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 14:42   #28
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja ik val altijd op de verkeerde jongen eerst lijken ze zo leuk maar na 2 maanden hou ik het niet meer uit zo jammer
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 14:51   #29
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sjenny 007 Bekijk Bericht
tja ik val altijd op de verkeerde jongen eerst lijken ze zo leuk maar na 2 maanden hou ik het niet meer uit zo jammer
ze zijn gewoon niet leuk genoeg
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 14:53   #30
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

neej indd kijk maar naar wessel hea
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 14:56   #31
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja daarom
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 14:59   #32
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik wil ook wel eens een leuke jongen wessly
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:01   #33
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha das bij jou ook weer twee maanden
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:02   #34
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja kan ik beter niet doen he maar het ging hier niet over mij maar over crappy
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:03   #35
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij verdient ook een leuke vriendin
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:04   #36
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja hoor alleen ik denk niet dat hij haar moet vertellen dat hij op haar verlieft is.. ik weet niet maar als een jongen dat bij mij zou doen zou ik het anders vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:05   #37
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als dat hij gewoon laat merken dat hij verlieft op haar is
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:06   #38
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik schrik ook altijd een beetje als iemand mij zoiets vertelt ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren.
maar hoe laat iemand dat merken dan ?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:08   #39
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon leuke dingen met haar doen ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:12   #40
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kunnen dan ook vrienden zijn kijk maar naar niels en mij
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:20   #41
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

naja je meot gewoon niet zeggen dat je verlieft op dr bent
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:23   #42
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe tja daar schrikken we een beetje van, maar je mag wel weer zeggen dat je der leuk vind een vragen of ze iets samen wil drinken dan weet ze dat je dat niet als gewoon vrienden wil.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:29   #43
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jA
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:35   #44
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hele gebruiksaanwijzing maar misschien werkt het bij mij wel.

eey D ik moet nog iets gaan grinken met hugo.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:37   #45
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wie zei dat hugo?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:39   #46
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

j ik kreeg tog sms van hem dat ie mij leuk vind en dat ie wat wil drinken met mij. moet ik nog steeds doen
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:40   #47
Dewi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha oke.. naja moet je doen hea
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 15:41   #48
sjenny 007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2006, 16:29   #49
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hezus christus
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.