Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 November 2002, 20:29   #51
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


okay ff een vriendin van je heeft et gedaan okay? Jij kunt dus niet weten wat er bij hem in zn hoofd rond gaat dat kun je niet weten het gevoel van weg willen ermee stoppen kun je niet uitleggen ik snap dat je dit dan zoiets hebt van ik heb et erger gehad, maar dat kan niet wat voor de 1 een klein probleem is is voor een andere een heel groot probleem dat moet je niet vergeten, en misschien dat dat hele verhaal wel niet waar is van kazie maar stel je voor van wel, en hij leest zoiets hoe denk je dan dat die zich gaat voelen, door hier fout op te reageren kun je iemand de shit in helpen, me vrienden reageerden bij mij verkeerd waardoor ik et juist wilde, ik wilde weg ik hoefde niet meer zo nodig, gelukkig dat ik dit nou nog kan typen dat ik kan vertellen wat het is je kunt je niet voorstellen wat zo iemand voelt als je het niet zelf hebt gehad, en mij kan het niks schelen als ik niet word geloofd als ik hem er (als het waar is) maar mee help hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel
je hebt gelijk..

en niets valt echt te vergelijken

----------


waar is die kazzi zelf eigenlijk?
een replytje zou op zich wel iets zijn
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 16 November 2002, 22:21   #52
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij heb je echt gewoon goede hulp nodig!! want je zegt ook dit zal niet de laatste keer zijn...
maar volgens mij wist je voordat je aan die poging begon ook wel dat je er niet dood aan zou zijn gegaan.. (dit klinkt echt heel gemeen maar zo is het niet bedoelt) anders zou je wel langer dan 4dagen in het ziekenhuis hebben gelegen.....

als je nou eens hulp zoekt in plaats van je tijd te verspillen aan gegil voor hulp en je familie+vrienden pijn te doen... denk dat dat een stuk nuttiger is!
ik heb ook +/- 9x in het ziekenhuis gelegen voordat ik hulp zocht maar ik had het ook veel eerder moeten doen!!!!!

Succes!
 
Oud 17 November 2002, 19:41   #53
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112
\
als je nou eens hulp zoekt in plaats van je tijd te verspillen aan gegil voor hulp en je familie+vrienden pijn te doen... denk dat dat een stuk nuttiger is!
ik heb ook +/- 9x in het ziekenhuis gelegen voordat ik hulp zocht maar ik had het ook veel eerder moeten doen!!!!!

Succes!
hoe kan dat normaal dwingen ze je toch om dan hulp te zoeken?
 
Oud 22 November 2002, 17:37   #54
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard gesloten=geen hulp

ja maar een gesloten afdeling vind ik geen hulp... en daar ben je ook zo weer weg als je het taktisch doet.. vandaar..

-x-
 
Oud 23 November 2002, 12:52   #55
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard Re: gesloten=geen hulp

Citaat:
Originally posted by darkangel112
ja maar een gesloten afdeling vind ik geen hulp... en daar ben je ook zo weer weg als je het taktisch doet.. vandaar..

-x-
dat je daar weg bent als je het taktisch doet,
die opmerking laat al zien dat jij niet van plan bent je 100% in bent te zetten voor een goed eindresultaat, maar dat je liever het probleem uit de weg gaat en een makkelijke weg kiest.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 24 November 2002, 01:31   #56
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wat weet jij daar nou van af?!

toen was ik zo ja... ik ben inmiddels al 2jaar bezig met intensieve 24uurs behandeling.. dus ik weet niet voor mijn gevoel ben ik op dit moment wel hard bezig voor een goed eindresultaat
 
Oud 26 November 2002, 11:47   #57
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

whahah! Tips over zelfmoord?!?!?

Kijk, dit vind ik nou echt aandachttrekkerrij!
Spring van een balkon, ga rustig op het spoor liggen*(zometeen even wat grappigs). Simpel zat!

Ik geloof niet echt in mislukte zelfmoord pogingen. Mensen die echt dood willen lukt het echt wel of er moet echt wat mis gaan! Nou ja dan spring je toch van een dak ofzo met je kop naar beneden, dan weet je bijna zeker dat het goed gebeurd.

Maar als je leven echt zo erg is ga dan hulp zoeken, en die krijg je echt niet hier. Hier krijg je alleen maar een beetje medelijden.


* Leuk verhaaltje
Kurt Cobain (wie kent hem niet (Nirvana)) die wou dus ook graag zelfmoord plegen. Dus wat doet die, hij ging op het spoor liggen om op de trein van 11 uur te wachten. de trein komt eraan, zoef! over het verkeerde spooor! En toen was die zo geschrokken dat die toch verder wou leven (voor een tijdje dan).

Dit is dus echt gebeurd, tenminste als we zijn dagboeken mogen geloven.
 
Oud 26 November 2002, 12:33   #58
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
whahah! Tips over zelfmoord?!?!?

Kijk, dit vind ik nou echt aandachttrekkerrij!
Spring van een balkon, ga rustig op het spoor liggen*(zometeen even wat grappigs). Simpel zat!

Ik geloof niet echt in mislukte zelfmoord pogingen. Mensen die echt dood willen lukt het echt wel of er moet echt wat mis gaan! Nou ja dan spring je toch van een dak ofzo met je kop naar beneden, dan weet je bijna zeker dat het goed gebeurd.

Maar als je leven echt zo erg is ga dan hulp zoeken, en die krijg je echt niet hier. Hier krijg je alleen maar een beetje medelijden.


* Leuk verhaaltje
Kurt Cobain (wie kent hem niet (Nirvana)) die wou dus ook graag zelfmoord plegen. Dus wat doet die, hij ging op het spoor liggen om op de trein van 11 uur te wachten. de trein komt eraan, zoef! over het verkeerde spooor! En toen was die zo geschrokken dat die toch verder wou leven (voor een tijdje dan).

Dit is dus echt gebeurd, tenminste als we zijn dagboeken mogen geloven.
en jij bent?
 
Oud 26 November 2002, 13:40   #59
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

[edit] Sorry meneer RickClan ik zal geen foute dingetjes meer posten [/edit]
Pakspul is offline  
Oud 26 November 2002, 14:29   #60
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


en jij bent?
iemadn waarbij je niet hoeft te doen.

hij heeft namelijk volkomen gelijk.
Als iemand op een FORUM!!! staat te verkondigen dat hij/zij zelfmoord wil plegen.. had deze het allang gedaan. Hallow hoe moeilijk is het nou om zoiets te doen als je het ook echt wilt.
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline  
Oud 26 November 2002, 16:45   #61
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair


iemadn waarbij je niet hoeft te doen.

hij heeft namelijk volkomen gelijk.
Als iemand op een FORUM!!! staat te verkondigen dat hij/zij zelfmoord wil plegen.. had deze het allang gedaan. Hallow hoe moeilijk is het nou om zoiets te doen als je het ook echt wilt.
ten eerste maak ik zelf uit hoe ik op iemand reageer, en ten tweede LEES DE HELE TOPIC! dan had je nl allang gezien dat ik ook al had gezged dat dit nog best is een roep om aandacht kan zijn, maar waarschijnlijk snap jij dat toch niet met je perfecte leventje, en kom nou gvd niet aanzetten met jou zielige verhaal want zo ken ik er nog wel meer
 
Oud 26 November 2002, 21:29   #62
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


ten eerste maak ik zelf uit hoe ik op iemand reageer, en ten tweede LEES DE HELE TOPIC! dan had je nl allang gezien dat ik ook al had gezged dat dit nog best is een roep om aandacht kan zijn, maar waarschijnlijk snap jij dat toch niet met je perfecte leventje, en kom nou gvd niet aanzetten met jou zielige verhaal want zo ken ik er nog wel meer
Dit is niet het topic om te praten over wie ik ben. Dat kan wel ergens anders en daar is al een topic over. Voor de rest waarom zou je zo offtopic reageren zoals jij deed, is nergens voor nodig, want volgens mij was mijn reactie helemaal normaal en objectief.

En niet gaan zeuren dat dit ook offtopic is

Verder!
 
Oud 26 November 2002, 21:37   #63
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz


Dit is niet het topic om te praten over wie ik ben. Dat kan wel ergens anders en daar is al een topic over. Voor de rest waarom zou je zo offtopic reageren zoals jij deed, is nergens voor nodig, want volgens mij was mijn reactie helemaal normaal en objectief.

En niet gaan zeuren dat dit ook offtopic is

Verder!
als je ff had gelezen had je gezien dat die opmerking niet voor jou was bedoeld, en dit is oftopic (ja flauw he, doe der wa peper bij word et pittiger)
 
Oud 26 November 2002, 22:56   #64
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En als jij gewoon normaal had gedaan hadden we dit gezeik niet gehad
 
Oud 27 November 2002, 15:56   #65
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
En als jij gewoon normaal had gedaan hadden we dit gezeik niet gehad
kijk ik wel best normaal doen, maar je mpet ff begrijpen, dat je jou mening voor je had kunnen houden, als hij (kazzi) dit meent, dan is dat (misshcien) wel een kreet om hulp, daar moet je dan niet op zo'n lullige manier op reageren hou dt dan voor je, hoe zou jij et vinden ALS jij aan iemand verteld wat je dwars zit en vervolgens er mee ana komt zetten, dat ie et niet boeiend vind en je toch niet gelooft, nee das lekker motiverend, snap je wat ik bedoel, ik wil alleen maar helpen, en vind ik het dus nogal niet slim om zo op een topic te reageren
 
Oud 27 November 2002, 17:00   #66
JoeZawinul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben hier net nieuw op dit forum, maar ik geef hier toch ff me mening over.
Hetgene wat zei zegt, "hebben jullie nog tips om zelfmoord te plegen". is echt niet goed.
Dat doet ze of omdat ze serieus aandacht nodig heeft!
Of omdat ze echt serieus niet goed is, maar wat zei zegt, heb ik echt nog nooit iemand horen zeggen. Het is dan ook best een zieke uitspraak. Stel dat ik jou nu een tip zou geven, om zelfmoord te plegen, en je zou het doen. Dan ben ik toch een soort van medeplichtig! Ik ga toch geen manieren verzinnen om jou dood te krijgen! Ga alsjeblieft naar iemand waarmee, je kan praten. En zeg nou niet ik heb niemand, of ik vertrouw niemand, want je zult zien mensen zullen best respect hebben voor je probleem. Als je ze echt eerlijk verteld dat je echt heel erg rot in je vel zit. Maar pleeg geen zelfmoord, want daar schiet je echt niks mee op. Daar vernietig je zoveel mee! alle mooie dingen die je nog kan meemaken in je leven!(ookal ziet het er nu somber uit!) En niet te vergeten, alle mensen die je achterlaat! Die daardoor ook in een depressie komen, wat soms wel een heel spoor van vernieling achterlaat.
geloof me Zelfmoord is niet de oplossing!

veel sterkte,
Joe zawinul
 
Oud 28 November 2002, 14:54   #67
Drama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zeg, ik wil de pret niet bederven, maar de topicstartster heeft al een maand niet meer gereageerd, dus ik denk dat ze de nodige tips & trucs al heeft gekregen van iemand en dat op dit topic een slotje kan.
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.