Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 December 2002, 19:25   #1
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard waneer houd alle ellende nou eens op?

2002 is echt een kut jaar...het begon met dat ik me pols zwaar kneusde...

toen ging me pa bloed plassen en zn nieren gingen heel erg achteruit (hij is nier patient)

langzamerhand kwam de overspannenheid van mn moeder terug..

toen brak mn pa zn rug net op het randje anders was hij dood me moederging nog verder achter uit...

pa verteld aan mij dat ie eigenlijk wil scheiden omdat hij al 20 jaar ellende met dr heeft.

pa krijg terug val van zn rug niet goed geheelt. mn voeten worden slechter kan steeds minder lopen.

ga 8 -10 keer per dag goed door mn enkel. mn broertje word geopereerd aan zn kaak

ik krijg een onsteking in mn evenwicht kan me ogen niet open of dicht doen het duizelt.

voeten worden nog slechter beland in een rolstoel. me moeder ziet het niet meer zitten.

me pa word beter en ontmoet een andere vrouw is nog steeds niet gescheiden.

ze krijgen steeds meer ruzie me moeder ziet er niet meer uit. ik moet worden geopereerd.

ik kan het niet accepteren dat ik nooit meer sport. me pa gaat werken dat gaat fout

ik heb geen zin een heel verhaal te typen..ik weet het gewoon ff niet meer....maanden kon ik niet huilen om alles wat er gebeurt is maanden me moeder steunen..ik heb het gewoon niet meer...ik wil lopen maar het duurt zo lang wil naar school....verlang gewoon naar hoe het was....maar word het ooit nog zo?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2002, 19:39   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

altijd moed houden dat het weer goed komt. Het komt ook wel goed. Maja zoals zoveel dingen heeft het flink wat tijd nodig waarschijnlijk.
Wel klote voor je dat er zoveel gebeurd is dit jaar...
Maar blijf de moed erin houden
sterkte verder
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2002, 19:47   #3
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Alle slechte dingen komen altijd samen,

maar dan moet je je ook bedenken dat waarschijnlijk de goede dingen ook tesamen komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2002, 20:19   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Jah weet je meisje ik kan hier wel hele verhalen op gaan hangen waar jij waarschijnlijk niks aan hebt dus dat zal ik niet doen.

Alleen..ik zat ook echt vanaf me 14e echt goed diep in de shit enzow..maar telkens hield de gedachte dat alles later wel weer beter zou komen me op de been. En nou zijn we 4 jaar verder en stukje bij beetje kom ik bij het licht waar ik al jaaaaaaaaren naar verlang. Met andere woorden het wordt gewoon steeds beter, alleen moet je soms zo ontzettend lang wachten!

Ik wil wat zeggen maar kan de juiste woorden er niet voor vinden denk ik. Nou jah, je kan me altijd bellen he dat weet je he!
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2002, 21:07   #5
Chairgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: waneer houd alle ellende nou eens op?

Je piekert te veel...
je kan je beter met de dingen bezig houden die goed zijn gegaan
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2002, 20:54   #6
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hou vol
denk ook aan de leuke dingen
En nee het wordt niet zoals vroeger,
Maar..
Ja! het wordt wel beter!
In de toekomst is alles nog mogelijk!
Het verleden is geweest, is niet meer te veranderen.

Als je zin hebt om van je af te schrijven moet je dat gewoon doen,
gewoon schrijven, en niet teveel meer over denken. Er zijn hier geloof ik genoeg mensen die willen luisteren. (denk ik)

Keep Your Head Up!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2002, 09:24   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet zo denken
als je dit overwonnen hebt, dan kan je veel meer aan
het heeft je sterk gemaakt, ook al ging dat op een niet echt leuke manier
ook is het zo dat als 1 ding verkeerd gaat, alles verkeerd gaat, daar kan je niks aan doen, het ik ook gehad
je komt er ook wel weer boven op
je kan nu weer lopen en dat is al een stap in de goede richting, misschien is 2002 dan wel een kut jaar voor je geweest, maar 2003 word een super jaar voor je
weer sporten enzo
weer naar school
etc
etc
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2002, 14:55   #8
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

heel veel sterkte
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2002, 22:12   #9
MiSs-TaKe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Egt kut voor je, véél sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2002, 20:37   #10
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ook een onwijs kankerjaar achter de rug...
Ik wens je dan ook echt heel veel sterkte en hoop dat de zon voor jou weer gaat schijnen...En dat 2003 een mooi goed jaar voor je wordt...En bij mij mag je dus ook altijd terecht..!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2002, 15:39   #11
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen maar ik wens je echt onzettend veel sterkte toe!!!!!!!!!!!

Kuzz Ir
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2002, 13:28   #12
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah ikke ook een kut jaar (al2) en dan nu al die mensen op school van heeey fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar. Dan ga k me dus echt kut voelen omdat t gewoon niet zo is! Er zijn trouwes niet veel mensen die dat tegen mij zeggen maja gelijk hebben ze.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2002, 14:54   #13
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey gurlie.
Ik heb ook een behoorlijke kuttijd, maar ik probeer het positief te bekijken. En weet dat dit allemaal niet voor nix is en ik er wel iets van zal leren. Soms zie ik het ook niet zitten, maar dat komt altijd toch wel weer goed. Er zijn ook vast leuke momenten/mensen etc. En daar kun je je beter op richten dan op de slechte dingen in je leven .. en hou moed!

Ik snap dat dit alles bijelkaar echt mega-mega-mega-*** is, maar probeer met je ouders te praten of desnoods met iemand anders (professioneel of niet). Heb je hulp om het ziek-zijn te accepteren? Of eigenlijk, om er mee om te leren gaan en een goede balans te vinden?
Dat krijg ik binnenkort en ik denk dat dat heel goed is.
Al weet ik natuurlijk niet of jij zoiets ook nodig hebt.

Heel veeel suc6 met alles en 2003 wordt vast stukken beter!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.