Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 October 2002, 16:47   #1
Kazzi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Tips over zelfmoord

Kan er iemand mij de beste, snelste manieren geven om zelfmoord te plegen?
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz i need it !!!!!

Kazzi
 
Oud 29 October 2002, 16:50   #2
Monica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gewoon niet doen!!!
Als je er later over nadenkt heb je zoiets van 'waar was ik mee bezig'
Zoek iemand in je omgeving die jij vertrouwd waar je mee kan praten.
Zet het uit je hoofd!!!!!!!!!!!
 
Oud 29 October 2002, 16:52   #3
Kazzi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Monica
Gewoon niet doen!!!
Als je er later over nadenkt heb je zoiets van 'waar was ik mee bezig'
Zoek iemand in je omgeving die jij vertrouwd waar je mee kan praten.
Zet het uit je hoofd!!!!!!!!!!!
iemand die ik vertrouw? die ben ik juist kwijt ...... en ik zal later ook niet denken van "waar was ik mee bezig" want eens het gebeurt is, is het gedaan met mij
 
Oud 29 October 2002, 17:03   #4
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm, ok snel verhaal:

Je wilt eignelijk helemaal niet. Je hebt in je achterhoofd nog gewoon zat dingen om door te leven, alleen op het moment zie je alles negatief in, door een bepaadl voorval (of zelfs meerdere). Het heet helemaal geen zin om jezelf van kant te maken, want er is nog zat goeds in de wereld.

Als je toch dood wilt, kijk dan eens op www.rotten.com en zie hoe doden mensen eruit zien, wil jij er ook zo bij liggen?

Nee, dat wil je niet, je probeert hulp te vinden via een site en dat is goed. Kijk eens rond op het forum, er zijn al meerdere malen mensen met zelfmoord in contact gekomen en er zijn veel (nuttige) replies gekomen. Over het algemeen gaat het erom dat je hulp zoekt van een professioneel iemand. Die manipuleert je niet, die helpt je, door je anders tegen het leven aan te kijken, zodat je zelf inziet dat het wel de moeite waard is.
 
Oud 29 October 2002, 17:07   #5
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry maar dit ga ik niet geloven
 
Oud 29 October 2002, 17:27   #6
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
sorry maar dit ga ik niet geloven
idem..
 
Oud 29 October 2002, 17:56   #7
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
sorry maar dit ga ik niet geloven
bleh, reageerr ik een keer serieus ;(
 
Oud 29 October 2002, 18:30   #8
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- edit Youssef: niet liev -
 
Oud 29 October 2002, 18:31   #9
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

iedereen weet hoe je zelfmoord kunt plegen

het lost alleen niet op
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 29 October 2002, 18:32   #10
jolyn
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Of het nou waar is of niet, er zijn zoveel mensen die met die gedachte rondlopen! Ik kan er maar 1 ding over zeggen; Doe het niet!!! Er zijn zoveel mensen in je omgeving die je willen en kunnen helpen, echt waar! Open je ogen en geniet.. er zijn dingen om voor te leven, ook al zie je op dit moment misschien niet.
Ik zelf zit ook in een rot periode van mijn leven.. Ik snij mezelf en heb het niet meer onder controle, maar ik ga nu hulp zoeken en zie in dat het anders kan. Dat moet jij (wie dit dan ook leest!!!) ook doen, echt, je zult na een tijdje de zin van het leven weer gaan inzien.. geloof in jezelf!!
 
Oud 29 October 2002, 18:37   #11
SaiBoth
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn eerste reply'ke...

Met alle respect, maar iemand die spreekt over zelfmoord, die zal het niet doen. Als je van plan was van het echt te doen, dan had je het al gedaan, mijn beste... Als je net iemand dierbaars kwijt bent, dan ben je idd down, maar zelfmoord, dat is zielig, en zeker erover praten, om aandacht te krijgen.

Greetz,
SaiBoth
 
Oud 29 October 2002, 18:37   #12
bifirol
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
sorry maar dit ga ik niet geloven

Idem.... zo iemand is het niet waard om naar te luisteren, je moet echt wel zot zijn om zomaar op internet te vragen HOE je tot zelfmoord overgaat...
 
Oud 29 October 2002, 19:03   #13
jolyn
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

okey, het is idd een beetje raar om dat zo op internet te vragen, maar kijk wel uit met wat je zegt!! Er is wel degelijk een kans dat iemand zelfmoordt pleegt nadat hij/zij heeft 'gewaarschuwd'. Heb het in mijn omgeving meegemaakt dus neem het WEL serieus. Dit kun je beter doen en dan er later achterkomen dat het toch niet gebeurd dan als je het niet serieus neemt en het dus wel gebeurd!!! Geloof mij..
 
Oud 29 October 2002, 19:05   #14
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

slotje alsjeblieft,
iedereen weet hoe je zelfmoord pleegt, dit hoort hier niet.
ik geef een tip: doe het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Laatst aangepast door moucie : 29 October 2002 om 19:09
 
Oud 29 October 2002, 19:46   #15
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Er zijn duizende manieren om dat te doen, vreemde vraag en dom. En dat zeg ik niet vaak.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 29 October 2002, 20:31   #16
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet hoe je je voelt en geloof me, een tijd geleden zat ik zo diep in de put dat ik echt op het punt stond om het te doen.
Ik dacht toen aan de dingen die ik zou missen, ik zou nooit mn examen halen, ik zou nooit naar australie kunnen, ik zou nooit de vriendin ontmoeten die ik nu heb, ik zou nooit meer vrolijk kunnen worden en nooit meer het gevoel hebben dat ik eindelijk iets bereikt heb.
Waarschijnlijk kan het je niet schelen wat ik typ, ik wil je alleen maar zeggen dat je goed moet nadenken over wat je doet, over wat je anderen aandoet, vooral over wat je jezelf aandoet.
Sterkte met alles.
 
Oud 30 October 2002, 08:09   #17
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee dat kan ik je niet. Aangezien ik zelf nooit ervaren heb welke voor mij het beste was. Dus
en al wist ik het ik zou het je niet vertellen. Het leven is hard, maar niet hard genoeg om het te verlaten.

Bovendien ga je niet dood, voordat het je tijd is, dus als het je tijd niet is en je wilt wel zelfmoord plegen dan kan je nog wel eens een heleboel pijn gaan hebben en toch nog leven..

think about it!
 
Oud 30 October 2002, 21:12   #18
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

AUB geen tips geven, maar zinvolle antwoorden, dank u.
Youssef is offline  
Oud 30 October 2002, 22:12   #19
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
AUB geen tips geven, maar zinvolle antwoorden, dank u.
ah precies, als je hem een tip geeft gaat hij het proberen, dat wil je niet op je geweten hebben, je moet het voorkomen, het si niet nodig om het te doen
 
Oud 31 October 2002, 09:06   #20
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Tips over zelfmoord

Citaat:
Originally posted by Kazzi
Kan er iemand mij de beste, snelste manieren geven om zelfmoord te plegen?
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz i need it !!!!!

Kazzi
stomme vraag denk je nou echt dat hier mensen zijn die jou gaan helpen? Ze willen je er juist vanaf helpen!
 
Oud 31 October 2002, 09:26   #21
Gabsta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja precies.. dat zou iedreen doen.. *klap klap*
 
Oud 31 October 2002, 19:18   #22
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

mmm waaromzet je zoiets neer op een forum ?
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline  
Oud 31 October 2002, 20:48   #23
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Tips over zelfmoord

Citaat:
Originally posted by Kazzi
Kan er iemand mij de beste, snelste manieren geven om zelfmoord te plegen?
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz i need it !!!!!

Kazzi
verwacht je nou een uitgebreide cursus met naslagwerk ?

sta op ..

je hebt geen dood nodig, maar een beetje zelfrespect en eigenwaarde.
 
Oud 1 November 2002, 13:03   #24
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo te zien is het ook een eendagsvliegie.


kweenie of ik dit moet geloven hoor
 
Oud 1 November 2002, 13:54   #25
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

doe het op een manier dat niemand er last van heeft!
en dat niemand je dooie lichaam hoeft te zien en nachten ervan wakker ligt
en bovendien, wat boeit ons dat nou! hou het lekker voor jezelf

leven is mooi, dood is pas mooi, als je mooi hebt geleefd
dus niet zeiken als het even tegenzit, het zit iedereen weleens tegen, geen zelfmedelijden hebben en gewoon doorgaan aansteller!
 
Oud 1 November 2002, 15:03   #26
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gaap...
zelfmoordd is mieterig.
Denk eens aan die mensen in de derde wereld, en alles en iedereen die 100x meer dan jou in de put zitten (depressie, dan niet letterlijk in de put)
 
Oud 1 November 2002, 16:11   #27
ladylove
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard reactie op hulp

hai hai.... als je zelfmoord wil plegen is dat niet goed....
je moet gaa kijken naar wat je wel goed doet!!!
echt waar, kijk naar de goeie punten van je!!
misschien ben je wel sociaal ! of kun je heel goed leren enzovoort
en als je er niet uit kunt komen, vraag dan een vriendin, je moeder weet ik veel wie! vraag je leeraar
wathever!!
lots of love
 
Oud 1 November 2002, 20:45   #28
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by SaiBoth
Mijn eerste reply'ke...

Met alle respect, maar iemand die spreekt over zelfmoord, die zal het niet doen. Als je van plan was van het echt te doen, dan had je het al gedaan, mijn beste... Als je net iemand dierbaars kwijt bent, dan ben je idd down, maar zelfmoord, dat is zielig, en zeker erover praten, om aandacht te krijgen.

Greetz,
SaiBoth
goed gezegd
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 1 November 2002, 22:26   #29
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SaiBoth
Mijn eerste reply'ke...

Met alle respect, maar iemand die spreekt over zelfmoord, die zal het niet doen. Als je van plan was van het echt te doen, dan had je het al gedaan, mijn beste... Als je net iemand dierbaars kwijt bent, dan ben je idd down, maar zelfmoord, dat is zielig, en zeker erover praten, om aandacht te krijgen.

Greetz,
SaiBoth
leuk voor je. Dit wild eik namelijk eerst ook replyen, maar je weet niet of hoe erg het met die persoon is. Door jouw reply, lijkt het misschien alsof die persoon zich moet bewijzen en kan daardoor meer het gevoel krijgen om daadwerkelijk zelfmoord te plegen. Zulke kennis is leuk om te hebben, en te delen met anderen, die nog wel helemaal helder kunnen denken, maar niet erg genuanceerd jegens iemand die wel over zelfmoord denkt (als het hier het geval is)
 
Oud 2 November 2002, 10:26   #30
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

AArgh you miss the sex!
That's not self-murder-worthy !
 
Oud 2 November 2002, 13:18   #31
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


leuk voor je. Dit wild eik namelijk eerst ook replyen, maar je weet niet of hoe erg het met die persoon is. Door jouw reply, lijkt het misschien alsof die persoon zich moet bewijzen en kan daardoor meer het gevoel krijgen om daadwerkelijk zelfmoord te plegen. Zulke kennis is leuk om te hebben, en te delen met anderen, die nog wel helemaal helder kunnen denken, maar niet erg genuanceerd jegens iemand die wel over zelfmoord denkt (als het hier het geval is)
kom op zeg!
alleen al aan de manier waarop kazzi zn topic begint zie je al dat dit gewoon nergens op slaat.
mensen die het serieus overwegen gaan dit heus niet doodleuk aan de halve wereld laten lezen hoor
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 2 November 2002, 21:53   #32
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en mensen die echt zelfmoord willen plegen weten allang een goede manier om het te doen.. en die gaan heus niet op dit forum die vraag stellen.. sorry maar dat vind ik gewoon dom (en echt dat zeg ik niet vaak)

-x- maaike
 
Oud 3 November 2002, 09:29   #33
POP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1. de mensen die het weten zijn er nu niet meer

2. loop naar de badkamer, kijk in de spiegel, wil je dit, NEE, ga naar beneden ga tv kijken
 
Oud 3 November 2002, 16:50   #34
Kazzi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Sorry vo het wachten

Sorry voor het wachten maar ik kon jullie uitleg niet bekijken want ik heb in het ziekenhuis gelegen ! En ik heb het geprobeert zelfmoord te plegen en echt waar ...... het zal niet de laatste keer zijn! ik vind het fijn dat jullie mij proberen te helpen maar echt waar dat gaat niet, mijn vader heeft een paar weken geleden ook zelfmoord gepleegd ! ik wou gewoon bij hem zijn, dat is mijn reden !!!! jullie weten niet welke band ik had met mijn vader...

Kazzi

toch bedankt voor jullie reacties
 
Oud 3 November 2002, 17:01   #35
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard Re: Sorry vo het wachten

Citaat:
Originally posted by Kazzi
Sorry voor het wachten maar ik kon jullie uitleg niet bekijken want ik heb in het ziekenhuis gelegen ! En ik heb het geprobeert zelfmoord te plegen en echt waar ...... het zal niet de laatste keer zijn! ik vind het fijn dat jullie mij proberen te helpen maar echt waar dat gaat niet, mijn vader heeft een paar weken geleden ook zelfmoord gepleegd ! ik wou gewoon bij hem zijn, dat is mijn reden !!!! jullie weten niet welke band ik had met mijn vader...

Kazzi

toch bedankt voor jullie reacties
lieverd, realiseer je jezelf wel dat je nu absoluut jezelf niet bent?

natuurlijk wilde ik een paar weken nadat mijn broer zelfmoord had gepleegd ook dood, maar dat gevoel gaat over, best snel zelfs..
denk eens na, dit slaat nergens op
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 4 November 2002, 15:25   #36
fiekefos
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moest ik in jouw schoenen staan, ik zou (hoe moeilijk dat misschien ook is) naar de juiste personen stappen om je uitleg te doen! op een forum gaat een groot deel je niet geloven. wat wel vrij normaal is.
daar kan jij niets aan veranderen. iedereen kan toch een verhaal verzinnen om aandacht te krijgen! en het kan heel goed zijn dat dat bij jou niet het geval is!
maar bewijs dit dan door hier niet meer op terug te komen MAAR WEL door naar de JUISTE PERSONEN te stappen!
Zij kunnen je helpen, wij niet!
hoe graag sommigen onder ons jou ook willen helpen, Alleen JIJ en professionele hulp kunnen hulp bieden!
geloof me!

en vergeet gewoon zeker niet wat je allemaal zou achter laten!
 
Oud 4 November 2002, 23:03   #37
Phate
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation NIET DOEN

het t zelf ooit ook al es overwogen... ergens vanafspringen ofzo...
maar dat wil je toch niet?

als je hulp zoekt, is er bijvoorbeeld de kindertelefoon, waar je anoniem met mensen kunt praten...

zoek anders professionelere hulp (=psychotherapeut of i.d.)

sterkte...
 
Oud 5 November 2002, 15:13   #38
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb wel een tip voor je, ga eens praten met iemand, bijvoorbeeld psycholoog of psychiater, want waar je nu aan loopt te denken is echt niet gezond hoor. Praat er over met deskundigen en zoek geen hulp op een site.
 
Oud 5 November 2002, 16:25   #39
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien is et wel echt zo, en is dit een roep om aandacht (dat hoeft niet altijd negatief te zijn, kan ook een roep om aandacht is de zin van hulp zijn) okay niet dat ik hier veel van geloof maar toch alles akan
 
Oud 5 November 2002, 20:17   #40
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er staat nog net nie bij: Tussen nu en drie dagen graag
 
Oud 6 November 2002, 07:34   #41
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Neen je moet dat gewoon niet doen.
Je denkt dat niemand om je geeft.
Maar als je dood bent gaan er wel tranen vloeien.
Of je wil gewoon wat meer aandacht vraag dan gewoon meer naar die aandacht.Zoek vriendinnen op praat ermee.Of voeg me toe op msn chiller_dude@hotmail.com en ik zal met je praten.Maar doe het gewoon echt niet.Er zijn wel mensen die om je geven.Ik wens u veel sterkte toe xxx
Ik weet dat het nit gemakkelijk is maar probeer het tenminste.

xxx
Tim
 
Oud 6 November 2002, 08:27   #42
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard

Je gaat toch geen zelfmoord plegen...dit is volgens mij alleen een vorm van aandacht trekken....ja kan het mishebben hoor...zeg dat me aub als dat zo is ......
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline  
Oud 6 November 2002, 18:29   #43
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by wocky
Je gaat toch geen zelfmoord plegen...dit is volgens mij alleen een vorm van aandacht trekken....ja kan het mishebben hoor...zeg dat me aub als dat zo is ......
Ja dat dacht ik dus ook.
Maar zelfmoord?!?...
...dat staat niet in mijn woordenboek.
Er zijn nog zoveel dingen die je moet doen.
 
Oud 6 November 2002, 19:33   #44
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waar is de toppic starter eigenlijk zelf gebleven?
van mij part mag er een slotje worden opgegooid.
 
Oud 7 November 2002, 18:33   #45
troost
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: Sorry vo het wachten

Kazzi, goed dat je daar zo over wilt spreken. Goed dat je dat durft!!!
Ik heb alle begrip voor jou! Luister niet naar al die zever over aandacht vragen, het niet doen omdat je erover praat,...
Ikzelf heb lastige zelfmoord gedachten en 1 zelfmoordpoging achter de rug. Ik had medicatie genomen. En ja, tis mislukt. En daar voel ik mij nog slechter door. IK KAN NIETS, zelfs DAT niet. Als er wa is: mijn emailadres: kazanneke@hotmial.com
 
Oud 7 November 2002, 19:30   #46
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sorry vo het wachten

Citaat:
Originally posted by Kazzi
Sorry voor het wachten maar ik kon jullie uitleg niet bekijken want ik heb in het ziekenhuis gelegen ! En ik heb het geprobeert zelfmoord te plegen en echt waar ...... het zal niet de laatste keer zijn! ik vind het fijn dat jullie mij proberen te helpen maar echt waar dat gaat niet, mijn vader heeft een paar weken geleden ook zelfmoord gepleegd ! ik wou gewoon bij hem zijn, dat is mijn reden !!!! jullie weten niet welke band ik had met mijn vader...

Kazzi

toch bedankt voor jullie reacties
sorry om te horen
gecondoleerd en ik snap best dat je bij hem wilt zijn.
 
Oud 13 November 2002, 16:30   #47
rientje
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

je maakt me heel erg boos, een vriendin van ons heeft ook zelfmoord gepleegd, en je weet dus echt niet waar je over praat, hoeveel pijn je mensen ermee doet.
Ik geloof ook echt dat je niet helemaal goed snik bent, om hier te vragen hoe je het makkelijkste zelfmoord pleegt, denk je nou echt dat iemand hier een antwoord op zou geven!
je wilt aandacht hebben, ga naar een maatschappelijk werker toe.
Maar als je het echt wil, veel plezier ermee dan, sorrie hoor, maar hier kan ik gewoon echt niet tegen, denk eerst eens na voordat je zoiets hier neerzet!
zoek hulp ma'n
 
Oud 13 November 2002, 17:53   #48
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro


kom op zeg!
alleen al aan de manier waarop kazzi zn topic begint zie je al dat dit gewoon nergens op slaat.
mensen die het serieus overwegen gaan dit heus niet doodleuk aan de halve wereld laten lezen hoor
laatste kreet voor hulp, wees er voorzichtig mee....mocht het waar zijn, dan heb je vaak met een mentaal instabierl persoon te maken.
 
Oud 13 November 2002, 20:04   #49
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja, ik vind wel dat sommige mensen hier snel oordelen hoor!
Ik bedoel ik had in et begin ook iets van nou kweet niet maar dan post ik niks. En ik kan het me best voostellen dat je dan zoiets wil doen...
Sterkte..
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline  
Oud 14 November 2002, 19:56   #50
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rientje
je maakt me heel erg boos, een vriendin van ons heeft ook zelfmoord gepleegd, en je weet dus echt niet waar je over praat, hoeveel pijn je mensen ermee doet.
Ik geloof ook echt dat je niet helemaal goed snik bent, om hier te vragen hoe je het makkelijkste zelfmoord pleegt, denk je nou echt dat iemand hier een antwoord op zou geven!
je wilt aandacht hebben, ga naar een maatschappelijk werker toe.
Maar als je het echt wil, veel plezier ermee dan, sorrie hoor, maar hier kan ik gewoon echt niet tegen, denk eerst eens na voordat je zoiets hier neerzet!
zoek hulp ma'n
okay ff een vriendin van je heeft et gedaan okay? Jij kunt dus niet weten wat er bij hem in zn hoofd rond gaat dat kun je niet weten het gevoel van weg willen ermee stoppen kun je niet uitleggen ik snap dat je dit dan zoiets hebt van ik heb et erger gehad, maar dat kan niet wat voor de 1 een klein probleem is is voor een andere een heel groot probleem dat moet je niet vergeten, en misschien dat dat hele verhaal wel niet waar is van kazie maar stel je voor van wel, en hij leest zoiets hoe denk je dan dat die zich gaat voelen, door hier fout op te reageren kun je iemand de shit in helpen, me vrienden reageerden bij mij verkeerd waardoor ik et juist wilde, ik wilde weg ik hoefde niet meer zo nodig, gelukkig dat ik dit nou nog kan typen dat ik kan vertellen wat het is je kunt je niet voorstellen wat zo iemand voelt als je het niet zelf hebt gehad, en mij kna het niks schelen als ik niet word gelooft als ik hem er (als et waar is) maar mee help hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.