Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 November 2002, 17:28   #1
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation niet blijj

ik ben echt een nerd!!!!!!!!!!!!!! Ik heb haast geen vrienden (1) ben lelijk, hoor niet bij alle anderen. Ben totaal niet grappig en traag van begrip. Ik wordt vaak uitgescholden.... Kan iemand me helpen om erbij te horen AUB thnx
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2002, 17:43   #2
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik denk niet dat iemand je kan helpen om erbij te horen dat moet je zelf doen of je moet andere mensen zoals jij vinden en daar bij horen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2002, 19:00   #3
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou je kan toch wel helpen met het oppeppen ofzo???????????????????????????????????????????
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2002, 19:13   #4
Betamethason
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je jezelf anders voordoet dan je bent
ga je je alleen maar rotter voelen IMHO.
Verander je uitstraling, mensen voelen het aan als je je zo voelt.
Hoe stom je jezelf ook vind, er zijn echt wel mensen die
jou aardig ed vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2002, 20:39   #5
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet jezelf leren accepteren, dan gaan anderen dat ook doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2002, 20:54   #6
Rogerrr
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ga met meer zelfvertrouwen door het leven (accepteer jezelf zoals 'eneri' al zei), dit is ook meteen aan de buitenkant te merken. Mensen zullen je spontaner vinden (dit wordt je namelijk automatisch als je jezelf blijft en enig zelfvertrouwen hebt) en merken dat er een goed persoon achter je schuilt (dat is namelijk zeker wel het geval, anders had ik zo'n bericht hier niet aangetroffen).

Laat dus merken dat jij er ook bent en laat je niet in een hoekje duwen! Ik wil dus niet meer van dit soort berichten hier zien . Succes ermee!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2002, 21:34   #7
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja... je hebt gewoon even een boost nodig. Wat mij geholpen heeft is... lenzen, gel in me haar en die beugel eruit... en toen was alles opeens goed... was helemaal niet meer verlegen enzo. Zit nu opzicht wel, wat dat betreft, lekker in me vel.

Maar ik kan verder niet gaan vertellen wat jou zal gaan helpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2002, 06:49   #8
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik was vroeger ook niet egt de populairste nee, nu ook niet egt maar dat maakt me geen ruk uit heb gewoon een paar goede vrienden en daar kan ik het erg goed mee vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2002, 07:32   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom zou je een nerd zijn
alleen omdat je nergens bij past?
en je zegt dat je traag van begrip bent, een echte nerd die pikt juist alles meteen op en weet alles beter

je bent gewoon jezelf en dat wil dus zeggen dat je je niet anders moet gedragen om erbij te horen
ze moeten je accepteren zoals je bent
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2002, 11:15   #10
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

na mij mening is niemand een "nerd" of enigszinds in die trant..

en tja, meer zelfrespect zal het ook wel goed doen, dan krijg je ook meer zelfvertrouwen, en word het beter..
maar dat kan je pas opbouwen hoe gauw ze je niet meer uitschelden, en dat je weer een redelijk leven leid..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2002, 21:19   #11
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
na mij mening is niemand een "nerd" of enigszinds in die trant..

en tja, meer zelfrespect zal het ook wel goed doen, dan krijg je ook meer zelfvertrouwen, en word het beter..
maar dat kan je pas opbouwen hoe gauw ze je niet meer uitschelden, en dat je weer een redelijk leven leid..
idd je bent wie je bent,
en daarom ben je geen kneus of minder ofzow
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2002, 21:28   #12
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

damn gek, je moet nite zo moeilijk doen, ben vroeger ook gepest w00t....

en nu wordt ik nog steeds aap genoemd (en dat neem ik in dank af biffy ). Het gaat erom dat je gewoon wat meer voor jezelf opkomt, er een beetje meer schijt aan hebt, gewoon tegen mensen gaan lullen en niet stoppen met lullen hehe....

neja, tis lastig, want je hebt nu al een bepaalde reputatie, maargoed gewoon klein groepej zoeken dat je aanspreekt en daarmee omgaan
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2002, 23:23   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

heb es wat meer zelf vertrouwen, en probeer bovendien niet hopeloos en als een broodje aap over te komen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2002, 15:42   #14
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

misschien ben je onbewust wel graag alleen, zou best kunnen.. of misschien ben je nog niet de juiste mensen tegen gekomen.
zo'n triest zelfbeeld is wel stom, denk ook es aan je goede kanten die heb je heus wel, en wees blij met de vrienden díe je hebt




Citaat:
Originally posted by Fade of Light
en nu wordt ik nog steeds aap genoemd (en dat neem ik in dank af biffy ).
het was HEEL LIEF bedoeld (net zoals de sukkel van 2 sec geleden)
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2002, 18:40   #15
JoeZawinul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk is naar de goede kanten die je hebt. Bijv als je merkt dat mensen vinden dat je iets goed kan uitleggen, of ergens veel van weet. En ga op die dingen door.
En verder, gewoon proberen, meer contact met mensen te maken. En ja, dat is moeilijk als je een negatief zelfbeeld hebt.
Maar probeer het gewoon is.

Oja, en weet je wat ook kan helpen. bijv je haar cool doen. Of vragen aan mensen wat zij qua haar cool vinden. En het dan zo doen. Of een lekker luchtje opdoen. het zijn allemaal kleine dingetjes maar ze kunnen best helpen. Want als ik weet dat ik lekker ruik, dan voel ik me ook zelfverzekerder.

Maar het belangrijkste is nogal altijd, gewoon jezelf blijven.
Er zijn natuurlijk altijd van die kortzichtige mensen, die iemand gelijk beoordelen, hoe je eruit ziet enzo. Maar er zijn ook genoeg mensen die het belangrijker waar jij voor staat, en hoe jij over dingen denkt. Mensen die dus op het innerlijk van iemand af gaan.

i.i.g. nog veel succes


groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2002, 16:38   #16
JOY
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoeZawinul
Kijk is naar de goede kanten die je hebt. Bijv als je merkt dat mensen vinden dat je iets goed kan uitleggen, of ergens veel van weet. En ga op die dingen door.

Oja, en weet je wat ook kan helpen. bijv je haar cool doen. Of vragen aan mensen wat zij qua haar cool vinden. En het dan zo doen. Of een lekker luchtje opdoen. het zijn allemaal kleine dingetjes maar ze kunnen best helpen.

Maar het belangrijkste is nogal altijd, gewoon jezelf blijven.
Er zijn natuurlijk altijd van die kortzichtige mensen, die iemand gelijk beoordelen, hoe je eruit ziet enzo. Maar er zijn ook genoeg mensen die het belangrijker waar jij voor staat, en hoe jij over dingen denkt. Mensen die dus op het innerlijk van iemand af gaan.
Idd.. Ik weet het, t is moeilijk om het ook echt te doen. In het begin voel je je echt hopeloos, maar ga er gewoon mee door en je zult zien dat het helpt!!!!! Succes!!!!!!! Je kunt het!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2002, 19:34   #17
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Blijft erg lastig ofnie?
In het begin denk je dat je nergens echt goed in bent,
tenminste dat is wat ik dacht(denk).
Ik heb er zelf erg moeite mee,
Je moet inderdaad jezelf eerst accepteren,
en als je dat niet doet dan? dat moet gewoon, en dat kost misschien tijd.
daarnaast moet je ook willen werken aan jezelf,
Ik zelf heb daar moeite mee als ik daar mee bezig ben,
(bijvoorbeeld huiswerk) ik denk telkens dat ik wel aanmezelf moet werken omdat ik nog niet goed genoeg ben, dus ik accepteer mezelf niet. Daardoor denk ik dat het toch niet lukt en ga ik wat anders doen en dat is verkeerd. (lui, laks)

Ik kan hier wel een heel lang stuk verder over schrijven,
o.a. over Hoe je nou opnieuw moet beginnen omdat je al zolang een masker op hebt en daarmee al best wat vrienden mee gemaakt hebt. (dat wil je dan toch niet riskeren toch?)

Dit is alweer een lang genoeg berichtje, (ik wil mensen hier niet irriteren of afschrikken met mijn egoistische berichtjes)
Groeten iedereen,
A
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.