Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 December 2002, 10:21   #1
Fallen-Angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard moeder bij psycholoog

mn moeder loopt al elf jaar bij een therapeut, terwijl de meeste mensen daar met n jaartje toch wel vanaf zijn. Wat doet ze verkeerd? Ik snap er nx van!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2002, 11:03   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wat is er met haar dan?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2002, 11:07   #3
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

verkeerd, verkeerd....dat is volgens mij sowieso een beetje verkeerde benaming.

Om het even niet over de financiele kant van de zaak te hebben (psychologen zijn nl nogal prijzig).

Het zou zo kunnnen zijn dat je moeder moeilijke zaken beter kan verwerken door middel van iemand die haar daarin kan begeleiden....


possible theory that is....
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2002, 11:49   #4
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

wat heeft ze dan als je dat zegt kunnen wij het mischien beter begrijpen.
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2002, 19:14   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mijn moeder loopt ook al een jaar of 3 bij zo'n soort van psycholoog en zij heeft er gewoon heel veel steun aan. En ik denk dat zoiets ook wel de reden zal zijn dat jouw moeder nog steeds naar een psycholoog gaat. Het is verschillend per persoon wat hij/zij met zijn problemen doet. Me moeder gaat dan ook naar zo'n psycholoog en dan gaat ze soms gewoon om raad vrage of gewoon om haar verhaal te doen enzow. Zij heeft er baat bij, dus waarom zou je dan ineens gaan stoppen?
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2002, 18:16   #6
Fallen-Angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Mijn moeder loopt ook al een jaar of 3 bij zo'n soort van psycholoog en zij heeft er gewoon heel veel steun aan. En ik denk dat zoiets ook wel de reden zal zijn dat jouw moeder nog steeds naar een psycholoog gaat. Het is verschillend per persoon wat hij/zij met zijn problemen doet. Me moeder gaat dan ook naar zo'n psycholoog en dan gaat ze soms gewoon om raad vrage of gewoon om haar verhaal te doen enzow. Zij heeft er baat bij, dus waarom zou je dan ineens gaan stoppen?
Problemen met het verleden, problemen met zichzelf. Maar moet ze daarvoor zo lang bij een psychiater langs? Ze gaat twee keer in de week! Ik bedoel ook niet dat ze moet stoppen, ik ben alleen bang dat ze straks helemaal niet meer zonder kan!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2002, 21:25   #7
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn moeder is ook al zo lang ik me kan herinneren in therapie, ook door problemen uit haar jeugd, vrij ernstig. Bij haar hielpen de vorige therapieen niet, dus probeert ze telkens weer n ander uit. Dat doet ze al zolang ik me kan herinneren, en ik ben 17..dus das ook al n flinke tijd. Daarvoor deed ze het trouwens ook al. Dus je bent niet de enige.
Ik denk dat jouw meoder inderdaad niet zonder kan, nu ze nog steeds haar problemen moet verwerken. Als die vrij ernstigzijn heb je daar best tijd voor nodig, dus ik zie niet in waarom het erg zou zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2002, 16:18   #8
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Waarom vraag je t dr niet gewoon?
Je hebt dr best recht op om t te vragen vind ik.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2002, 21:36   #9
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard met anouk eens

mee eens, en wat maakt het uit al kan je moeder niet zonder therapie ik vrees dat ik ook nooit meer zonder zou kunnen en m'n eigen moeder ook niet maar maakt dat uit? als het beter is toch
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2002, 21:12   #10
mirre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen-Angel


Problemen met het verleden, problemen met zichzelf. Maar moet ze daarvoor zo lang bij een psychiater langs? Ze gaat twee keer in de week! Ik bedoel ook niet dat ze moet stoppen, ik ben alleen bang dat ze straks helemaal niet meer zonder kan!
ik denk dat het nog al afhankt van wat di e problemen precies zijn geweest, wat ze precies heeft meegemaakt. Ik denk dat er best dingen zijn waarvoor je 11 jaar(oif nog langer) hulp voor nodig hebt
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2002, 16:11   #11
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wees blij dat je moeder er nog wat aan probeert te doen en dat ze geen onnodig schild om haar heen laat staan waar ze echt ongelukkig mee is.
Ik denk ook dat het goed voor je is om eens goed met je moeder te gaan praten.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.