Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 January 2003, 20:12   #1
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Tjah ik hoop dat jullie me mayB kunnen helpen ofzo...

Het zit zo.....
ik kwam dit jaar in een hele nieuwe klas doordat ik gezakt was..(klote dus)

Ik leerde daar zeg maar een nieuw meisje kennen..die heel aardig IS en WAS..alleen heeft ze nogal wat problemen..met zichzelf..
in het begin wist ik dat natuurlijk ook niet..ik bedoel dat zie je niet aan iemands uiterlijk ofzo Tenminste Ik niet!!
maar k leerde haar dus beter kennen ook via msn enzo..en natuurlijk omdat we bij elkaar in de klas zitten...
en echt ze vertrouwde ( doet ze nu nog steeds DENK ik) me echt helemaal en luchte zeg maar echt haar hart bij mij..
en ja ik had in het begin zoiets van misschien kan ik haar helpen er boven op te komen..
ze vertelde me zoveel..dat ik op een gegeven moment echt dag en n8 er mee bezig was..en het zijn niet echt dingen waar je graag aan denkt...
dus nu en ook al een week geleden komt t dr allemaal uit bij Mij..en dat had mijn mentrix en andere leraren ook door.. ik ben niet iemand die snel down is of stil of wat dan ook vandaar dat ze dat snel bij mij merkten..nou echt ik voelde me KlOte..
en nu nog steeds..omdat ik het gevoel heb dat zij echt denkt dat ik haar heb laten vallen...maar ik wil haar echt niet kwijt alleen ik vind het moeilijk ermee om te gaan ..met haar problemen zeg maar..
maar ik weet echt niet wat ik moet doen..ik bedoel ik kan het niet meer aan..ik kan toch moeilijk elke dag het aanhoren en me dan nog kloteriger gaan voelen??
ze heeft wel door dat ik dr mee zit en k heb ook wel met dr er over gepraat...alleen jah..ik vind het ook zo lullig eerst was t van JA bij mij kan je alles kwijt..en nu kan dat niet meer omdat k t niet aankan..
ik had gewoon eerder het moeten zeggen..alleen ik ben slecht in iemand afwijzen...
nou ik weet dus niet of dat ik door moet gaan hoe ik het heb gedaan maja dan ga k me klote voelen..dus dan kies ik echt voor haar!
of moet ik voor mezelf kiezen..
Najah..k ben al blij als jullie een Kleine reactie geven....
alvast Tnx..
xxxxjsz
Tha bitch...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 20:42   #2
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit is niet zo gek hoor, ik heb hetzelfde. neem daarom van mij aan dat als e iemand is met problemen die je wilt hebben zoek dan een neutraal persoon waar jij het even bij neerlegt..die persoon kent niet wie diegene is dus zal dr ook verder geen last van hebben.


weet die gene wie jou in vertrouwen heeft genomen dit al? zo ja probeer het die gene dan uitteleggen waarom je knapte. weet diegene het niet...vertel het dan eerlijk maar vertel ook dat je wel te vertrouwen bent..alleen dat dit je te veel werd en je klapte maar de volgende keer een oplossing dr voor heb
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 20:54   #3
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vervelend
ik kan wel weer lang een reactieschrijven over mijn eigen gezeur maar dat schiet niet op dit is denk ik het beste:

Praat er met haar over...
Jij vertrouwd haar, zij vertrouwt jouw dat wordt er alleen maar sterker door.
Jij moet ook bij haar terecht kunnen.

Voor wie je moet kiezen?
Voor Jullie...
is niet altijd even makkelijk, niemand heeft gezegd dat dat zo hoort te zijn.

Lukt dat echt niet,
Kies dan voor jezelf,
klinkt zo egoistisch, k kan dat zelf ook niet echt accepteren maar ja, dat is dan wel het beste.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 21:29   #4
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uhmm misschien hele rare vraag maar heet jij jody?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 13:44   #5
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

ik ehm weet niet wat k moet zeggen....
Ik had eigenlijk een beetje t id dat t best goed met je en ons ging....
Het spijt me
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 15:00   #6
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ff een antwoord op manderijn...
ik heb het idd bij andere mensen neergelegt.. en die vinden dat ik voor mezelf moet kiezen..dat ik niet door iemand anders zn problemen me klote moet gaan voelen! wat DUS wel gebeurd!!
maja die mensen steunen me wel erg goed.
en zij weet ook dat andere het weten!
xxjsz Bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 16:22   #7
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah ik ben idd jody...
is dat erg...??
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 16:27   #8
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja ik snap niet helemaal hoezo je dat denkt..
k bedoel je weet dat k dr nog steeds mee zit en dat k niet zomaar weer HELEMAAL HAPPY ga lopen doen als k dat niet ben
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 17:51   #9
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bitch
Ja ik snap niet helemaal hoezo je dat denkt..
k bedoel je weet dat k dr nog steeds mee zit en dat k niet zomaar weer HELEMAAL HAPPY ga lopen doen als k dat niet ben
Dat hoeft toch ook niet altijd...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:12   #10
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Nee hoeft ook cker niet! Echt niet doen, ik dacht alleen te zien dat het iets beter met je ging. Maar mischien zie ik wat ik wil zien...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:20   #11
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

t gaat ook beter dat wel alleen jah You know..k zit dr nog steeds meej...(k bedoel k denk dr nog veeeel aan..... )
xje
tha bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:22   #12
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah naja t gaat langzaam over, we kunnen niet verw8ten dat t opeens beter gaat. Volgens mn psyg kom je hier weer sterker uit
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:24   #13
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kom JIJ dr sterker uit of ik??....
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:28   #14
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

jij zegt ze
Als ik uit alles sterker was gekomen had k ongeloofelijk sterk geweest Ze lult dom denk ik!
Of ik ben een watje Haha
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:29   #15
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eeehm ze lult dom lijkt me sterk!
ze heeft hievoor geleerd
xje
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:33   #16
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

sjah, kan ze nog wel dom lullen tog
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:53   #17
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja zo kan je t ook bekijken.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:57   #18
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Naja ze zal mischien wel gelijk hebben maar t klinkt gewoon dom!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 19:00   #19
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eehm tjah
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 19:23   #20
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bitch
t gaat ook beter dat wel alleen jah You know..k zit dr nog steeds meej...(k bedoel k denk dr nog veeeel aan..... )
xje
tha bitch
Em bijdehand dom vraagje misschien maar em,
Waar zit je zo mee dan?
Is het iets wat je samen kan oplossen?

Misschien niet makkelijk,
maar praat erover als je ergens erg mee zit.

Laatst aangepast door A-Man : 15 January 2003 om 19:25
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 12:58   #21
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waar ik mee zit..zijn haar problemen zeg maar.. doordat ik alles weet...k ga niet hier opschrijven wat allemaal tot in de details..maar ik vind het moeilijk wat ze heeft zeg maar
misschien kunnen we het idd wel samen oplossen ... en dat zij dr ook wat minder over moet praten..
ik ben iemand die heeel snel met iemand meeleeft enzo..wat nu dus ook is gebeurd
xxx
bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 15:21   #22
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uhmm ja
maar heb jij het van te voren of tussen door aangegeven een beetje dat het teveel werd....
want als je weet van te voren dat je met andere mensen veel meeleeft is dat toch wel handig toch?
ook voor "anouk" (hehe wat raar om zo anouk neer te zetten nou ja boeiend)
en ja ik weet dat heftige verhalen zijn wat zij heeft meegemaakt..... maar ik vind het van haar kant logisch dat ze dat allemaal aan jou kwijt wil zeker als julli ezulke goeie vriendinnen zijn ik vind het eigenlijk ook wel knap van dr (dus m. ik hoop dat je dit leest) dat ze eindelijk met iemand praat ech tdat meen ik echt maar kan me wel voorstellen dat het voor jou ook te veel word....... maar zij begrijpt toch ookwel als je het geowon rustig uitlegt dat je nog wel van dr houdt maar dat het allemaal te veel word?

ik zeg niet trouwens dat jij ijets heb fout gedaan hoor.. ik weet alleen niet zo goed uhm ja hoe ik het moet in typen hoe ik erover denk..

nou ja laat maar kbegin beetje vaag te lullen

succes
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 16:14   #23
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik had het misschien eerder aan moeten geven
alleen ik ben ook niet zo makkelijk in zeg maar 'nee' zeggen
doordat mijn mentrix en iemand van de zorgcomissie er over begon tegen mij had ik zoiets van JA ze hebben idd gelijk..(ze zeiden als je 'vol' zit moet je dat meteen aan Haar laten merken.)
en 'm' weet het ook en gaat dr ook gewoon wel goed mee om..
maarjah het blijft rond gaan in mn hoofd echt snel vergeet je t niet,
en ik wil dr ook niet kwijt alleen vind k t nu moeilijker om met dr om te gaan........
en ik wil wel gewoon met dr om kunnen gaan
en ook gewoon 'leuke' dingen samen doen..
alleen ze kon ook wel alles bij me kwijt en nu zegt ze dr helemaal nix meer over wat IK opzich helemaal niet erg vind alleen zij misschien wel.,..
xx'
bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 16:47   #24
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Nee ik wil ook niets liever dan met je omgaan, leuke dingen doen!
En ja dan praat ik dr niet over, jammer dan! T blijft mijn probleem.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 16:49   #25
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tjah misschien wel jouw probleem maar ik ben dr op in gegaan
MAJAH............................................. .........
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 17:28   #26
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Nee ik wil ook niets liever dan met je omgaan, leuke dingen doen!
En ja dan praat ik dr niet over, jammer dan! T blijft mijn probleem.
ja maar ga er dan wel met iemand anders over praten!!! alleen kom je er ook niet uit geloof me...

ik heb ook een vriendin die mn problemen er niet bij kan hebben en waar ik ook alleen mar leuke dingen mee doe.. maar ik heb het ook nodig iemand met wie ik kan praten zeg maar.... dat is echt heel erg belangrijk geloof me!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 17:44   #27
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is dan precies een grens zoeken naar wat de ene aankan horen en verwerken zonder er zelf in meegesleurd te worden en hoeveel de ander kan en wil vertellen.

Als het te ver gaat heeft het geen zin voor beiden, want volgens mij voelt het niet goed als je weet dat de andere er ook moeite mee heeft om jouw verhaal te verwerken.

het is goed van 'bitch' om te zeggen waar de grens ligt (en waar er voorbij is gegaan en waar ze het dus zelf niet meer goed aan kon) en van 'anouk' dat ze daar rekening mee houdt

aldus mijn mening
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:29   #28
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja ach, ik praat dr wel met niemand over. Het blijft mijn probleem en niemand heeft er zin in. Niemand kan het oplossen ook, niemand weet meer wat ze met me moeten dus laat maar dan
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:34   #29
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja als je zown instelling hebt van laat maar schiet het ook niet echt op....
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:43   #30
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Nee niet laat maar met jou, zeker absoluut niet. Maar ja met wie moet k dr dan over gaan praten?
Mensen zullen zich dr dus altijd klote onder voelen.
Psygologen lullen met je ouders
Dus ja masker en dan wacht ik wel tot ik er klaar voor ben
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 21:10   #31
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jezus he jij weet toch wel beter mag ik hopen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 21:34   #32
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hebben psychologen geen beroepsgeheim? of geldt dit alleen voor mensen die bij hun komen en ouder dan 18 zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 00:10   #33
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Citaat:
Originally posted by anouk
Nee niet laat maar met jou, zeker absoluut niet. Maar ja met wie moet k dr dan over gaan praten?
Mensen zullen zich dr dus altijd klote onder voelen.
Psygologen lullen met je ouders
Dus ja masker en dan wacht ik wel tot ik er klaar voor ben
Meer klote voelen als klote kan toch niet? of is dat dom gelul?

Citaat:

jezus he jij weet toch wel beter mag ik hopen
dat hoop ik ook.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 05:40   #34
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
hebben psychologen geen beroepsgeheim? of geldt dit alleen voor mensen die bij hun komen en ouder dan 18 zijn?
in principe hebben ze een beroepsgeheim.. maar je ouders kunnen wel van alles aan ze vragen en ze mogen ook beetje informatie geven als je onder de 16 bent dus boven de 16 kan je echt alles doen en laten...

dus als het erg is dan mogen ze het zeggen en ze mogen er niet teveel inhoudelijk op ingaan..
zo zit het bij ons.. maar misschienis dat bij een poliklinische psygoloog wel heel anders hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 09:22   #35
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oke dan laten we het met mij
als njij dat zo wil vinnik t allemaal best
xx
bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 09:30   #36
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Nee, laat maar helemaal niet met jou juist!
Alleen met t praten met iemand, maakt niet uit wie, maar ik heb dr geen zin in om nog over mijzelf te praten.
Ik probeer wel liever naar anderen te luisteren over hun en mijzelf en problemen te vergeten ofzo....
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 09:32   #37
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat je problemen vergeten wat moeilijk gaan, ik bedoel je bent dr toch een groot deel van de dag mee bezig??
xxxjes bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 09:34   #38
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Nee, ik probeer dr zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ik denk er niet aan, en wil dr niet aan denken. Ik verdring het gewoon en hoop dat t een beetje helpt. Maar k was gewoon gelukkig met jou en dat probeer ik vast te houden door te denken aan hoe het was tussen ons. Het logeren enzo
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 09:41   #39
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tjah
maar het verdringen lijkt me ook niet echt oke..
maja weetje je moet t natuurliujk helemaal zelf weten..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 09:42   #40
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah, maar ik weet t niet meer. Naja xie wel hoe t loopt. K weet a;;een dat k jou nooit maar dan ook nooit kwijt wil!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 09:43   #41
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tjah
dat weet k ook dat je dat niet wilt
k ga nu ff uitloggen anders krijg k gezeik met school doegh
xx
bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 17:18   #42
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Citaat:
Originally posted by anouk
Nee, ik probeer dr zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ik denk er niet aan, en wil dr niet aan denken. Ik verdring het gewoon en hoop dat t een beetje helpt. Maar k was gewoon gelukkig met jou en dat probeer ik vast te houden door te denken aan hoe het was tussen ons. Het logeren enzo
jezus he... nu ga ik het weer zegen maar je weet toch wel beter!!!

je moet het NIET verdringen.. je weet toch hoe datm et mij is afgelopen na 5jaar alles verdringen wat er is gebeurd?
ik vind het echt kut om ditte lezen... "ik verdring het gewoon en hoop dat t een beetje helpt" jezus man..........
tuurlijk helpt dat je vreet jezelf van binnen op van binnen ga je dood... maar je kan nog wel gelukkig en blij logeren nee dat helpt...........

je moet je van binnen ook wat beterder gaan voelen meis en dan helpt het niet om het allemaal maar een beetje te verdringen echt niet!

maar goed ik heb dit al vaker tegen je gezegd.. je moet het natuurlijk echt zelf weten...

succes iig...
en uhm toen ik niet reageerde op msn was omdat ik zelf niet thuis was maar mn msn wel de hele dag aanstond op online.. maar goed ligt dus niet aan jou
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 18:18   #43
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja lekker makkelijk gezegt eh
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 19:42   #44
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou ik vind het makkelijker om te zeggen
dat je alles gaat verdringen...
oftewel opgeven en niet meer ergens voor vechten!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 18:13   #45
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja ik vecht al 2 jaar, raak er alle mensen mee kwijt die me lief zijn/waren en daar heb ik geen zin in. En in theorie weet ik ook wel hoe ik beter moet worden, maar tis jou ook nog niet gelukt...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 18:17   #46
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

als het leven makkelijk zou zijn, zou het nooit donker worden
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 19:42   #47
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Ja ik vecht al 2 jaar, raak er alle mensen mee kwijt die me lief zijn/waren en daar heb ik geen zin in. En in theorie weet ik ook wel hoe ik beter moet worden, maar tis jou ook nog niet gelukt...
wat een kutopmerking....

ik zit 2jaar INTENSIEF in therapie....... en niet 1x in de week bij een psygoloog... jaar/maanden heb ik 24uurs zorg gehad.. en ik heb er echt voor gevochten..
en ja dan kom ik een man tegen waarmee ik nou eenmaal klote ervaringen heb! en die kutaangifte!!!
ja sorry dat ik dan terug val.......

maar goed ik hoef aan jou geen verantwoording uit te leggen lijkt me.. maar toch bedankt voor deze opmerking:-).. ben blij dat ik vannacht bij een vriend slaap.....

doeeeeeeeeeeeg
en ps oordeel er pas over als het me nog nooit is gelukt.. als je me kent please?!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 19:48   #48
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zucht, een van de redenen waarom ik in eht begin tegen de kosmt van psychologie was...en het leek zo goed te gaan...niet dus
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 11:08   #49
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja sorry, t was een klote opmerking. T spijt me, ik voel me gewoon kut en weet niet wat ik moet doen. En ja dan iedereen nog van ja je doet t verkeerd enzo, dat weet ik maar ik weet niet wat dan wel het goede is.
Het spijt me, je bent een stuk moediger als ik. En je hebt het een stuk beter gedaan als ik. Jij verdient het om beter te worden!
Sorry
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 16:31   #50
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Ja sorry, t was een klote opmerking. T spijt me, ik voel me gewoon kut en weet niet wat ik moet doen. En ja dan iedereen nog van ja je doet t verkeerd enzo, dat weet ik maar ik weet niet wat dan wel het goede is.
Het spijt me, je bent een stuk moediger als ik. En je hebt het een stuk beter gedaan als ik. Jij verdient het om beter te worden!
Sorry
ja jij verdient het ook dus...

nee we zeggen helemaal niet dat je het verkeerd doet we geven je alleen ADVIES dat is echt wat anders hoor.........
echt waar..
en nee ik ben niet moediger dan jou jij bent ook moedig!!

doei doei
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.