Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 January 2003, 11:08   #1
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Angry klote ex!!

hey....

ik ben een tijdje weggeweest...niet letterlijk hoor.maar ik had het gevoel hier dat jullie me niet wilden helpen. nu heb ikecht iemand nodig..dus ik voelde me eenbeetje verplicht.


het gaat om mijn ex.....ik had het met hem uitgemaakt omdat er iemand tussen kwam ( aan mijn kant).alles wat ik deed deed ik voor hem....ik was best hard en realistisch tegenover hem....hij vond dat moeilijk...hij heeft mijn vertrouwen meerdere keren beschaamt door dingen door te vertellen over mijn problemen ( ben depri).


ik heb hem 3 kansen gegeven hij smeekte om vrienden te blijven.
ik zei okeej.....we zijn vrienden..maar meer zal het niet meer worden. hij zei okeej.. hij was echt veeeettt blij...op een gegeven moment zegt ie...ik wil niet meer vrienden zijn want ik haat je bla bla bla...

ik krijg vrienden op mīn dak enzo....hoe kan dat nou...
hij smeekte er om...en hij hield van mij...en...nu??

advise please...

cigdem
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 12:26   #2
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom haat ie je in 1x?


en tuurlijk willen we je helpen!!!!!!!!! waarom niet???

iedereen heeft recht op hulp ook jij!! goed dat je iets hier neer zet.. ik weet eerlijk gezgd je niet zo goed advies te geven. . omdat ik geen flauw idee heb waarom ie je in 1x haat?

succes iig!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 13:44   #3
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Love and life can be a bitch

Citaat:
Originally posted by raxhel
hey....

ik ben een tijdje weggeweest...niet letterlijk hoor.maar ik had het gevoel hier dat jullie me niet wilden helpen. nu heb ikecht iemand nodig..dus ik voelde me eenbeetje verplicht.
huh? niet wilde helpen?


Citaat:
het gaat om mijn ex.....ik had het met hem uitgemaakt omdat er iemand tussen kwam ( aan mijn kant).alles wat ik deed deed ik voor hem....ik was best hard en realistisch tegenover hem....hij vond dat moeilijk...hij heeft mijn vertrouwen meerdere keren beschaamt door dingen door te vertellen over mijn problemen ( ben depri).


ik heb hem 3 kansen gegeven hij smeekte om vrienden te blijven.
ik zei okeej.....we zijn vrienden..maar meer zal het niet meer worden. hij zei okeej.. hij was echt veeeettt blij...op een gegeven moment zegt ie...ik wil niet meer vrienden zijn want ik haat je bla bla bla...

ik krijg vrienden op mīn dak enzo....hoe kan dat nou...
hij smeekte er om...en hij hield van mij...en...nu??

advise please...

cigdem
Ehm
Hij wil jouw nog wel dus, en als hij jouw niet als vriendin kan krijgen dan is gewoon als vrienden blijven een goede 2e keus in zijn ogen.
Harde werkelijkheid is dat hij toch altijd meer van je zal verlangen/vragen dan je hem kan geven.
Dat komt hij misschien ook nou achter en daar is hij kwaad om,
ten eerste dat je niet zoveel van hem houd als hij van jouw denk ik.
Ten tweede dat hij niet kan accepteren dat hij niet gaat krijgen wat hij wil.

Gewoon vrienden blijven is gewoon heel moeilijk, dan moet je eerst goed afstand van elkaar kunnen nemen. (dat wil hij ook niet, weer kwaad)
als iemand het moeilijk heeft dan is hij het wel denk ik.
Als advies aan jouw:
Jij hebt niet wat verkeerds gedaan. Hij kan het niet hebben, helaas zijn probleem.
Laat hem ten eerste een tijdje met rust,

verdrr zou ik ut ook niet weten denk ik.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.