Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 January 2003, 13:08   #1
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard Ik zit echt in de put....

Omdat vorige week een vriendin van mij is overleden...Heb ik echt zo een gevoel van bah wat doe ik hier nog.Ik kan helemaal nisk doen het enige wat ik doe is in bed liggen..Ik eet helemaal niks meer en kan alleen aan lana denken.Ik weet ook wel dat het beter voor haar is ze heeft geen pijn enzo maar toch kan ik me er niet bij neer leggen.

Waarom nou zij denk ik de heele tijd.Gister was de herdenking voor haar bij ons op school en wij moesten voor haar dansen want ze was altijd aan het dansen en ze gaf ook dansles enzo
het enige wat ik nou nog doe is naar dat liedje luisteren en huilen...Er zit gewoon niks meer in me een klein stukje lopen is al te veel voor me.Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 13:17   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is nooit leuk als iemand die dicht bij je staat overlijd, en vooral niet als het op vroege leeftijd is, maar hoe hard het ook klinkt het leven gaat door, ook al is het nu zonder haar
je moet het verwerken, daarom is het ook ff goed dat je gewoon aan der blijft denken, je moet alles wat ze gedaan heeft verwerken en langzaam tot de conclusie komen, dat je door moet gaan met leven

dat huilen is ook goed, dat helpt bij het verwerken, je zou zijn dat je over een maand een stukkie verder bent en het einde van de tunnel al kan zien

maar wat je nu moet doen is gewoon veel praten, of dingen van je af schrijven, zoals je hier doet

succes er mee
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 13:50   #3
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
het is nooit leuk als iemand die dicht bij je staat overlijd, en vooral niet als het op vroege leeftijd is, maar hoe hard het ook klinkt het leven gaat door, ook al is het nu zonder haar
je moet het verwerken, daarom is het ook ff goed dat je gewoon aan der blijft denken, je moet alles wat ze gedaan heeft verwerken en langzaam tot de conclusie komen, dat je door moet gaan met leven

dat huilen is ook goed, dat helpt bij het verwerken, je zou zijn dat je over een maand een stukkie verder bent en het einde van de tunnel al kan zien

maar wat je nu moet doen is gewoon veel praten, of dingen van je af schrijven, zoals je hier doet

succes er mee
valt eigenlijk niks aan toe te voegen,
behalve
Vergeten zal je haar nooit, dus doorgaan met het leven is geen schande
sterkte,
Life Goes On
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 17:57   #4
Che5611
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Robert Frost zei ooit

"In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on".

Het klinkt lomp,maar je moet jezelf er gewoon over heen zetten. Shit happends. Ga verder met je leven.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 18:02   #5
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

probeer erover te praten en blijf vooral niet in je bed liggen, maar kom onder de mensen! Mijn (ex)-vriend heeft 4 weken geleden zijn neef en nicht verloren in een ongeval en hij was er ook kapot van. Hij zag alles niet meer zitten, zonderde zich af en maakte een eind aan onze relatie. Een relatie waar niks van problemen in zat. Hij wil nu alleen zijn. Dus ik hoop echt dat je je leven wil herpakken! Want mijn vriend kan het maar niet verwerken, omdat hij zijn gedachten wegduwt! Hij boekt al zijn vrije tijd vol om niet na te denken! Er is kans dat wij terug samenkomen, maar daarvoor moet hij toch wel eens gaan nadenken! Zolang hij alleen wil zijn en niet verder denkt, sta ik machteloos! En als je iemand doodgraag ziet, is het hard, geloof me! Ik probeer hem te steunen zoveel ik kan. Hopelijk heb je veel steun aan de mensen rond je, maar alsjeblieft, blijft niet bij de pakken zitten!
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2003, 13:13   #6
ruggraad
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heeee!!
jeetje wat echt rot voor je..dat is niet best man zomaar opeens offe..was ze al lang ziek!?maare probeer echt niet zelf in de put te raken jij moet verder!kom uit die put meid..probeer iets te gaan doen wat je leuk vind enzo.echt heeel veeel sterkte he xxx carmen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2003, 16:21   #7
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

aangezien ik er niet veel nuttige commentaar op ga kunnen geven...sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2003, 17:21   #8
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Neem gewoon je tijd om het te verwerken. Je verdriet zal nooit overgaan en je zal het ook nooit vergeten. Maar daarmee moet je ook niet de goede dingen vergeten die ze je heeft meegegeven en die in de praktijk brengen.

Sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2003, 18:49   #9
spacey
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben vorig jaar 2 vriendinnen verloren 1 door n motor ongeluk en 1 met een tractor ongeluk. ze waren allebei nog maar 17. ik heb heel veel tijd nodig gehad om dat te kunnen accepteren ik ging elke dag naar hun graf om bloemen neer te leggen. langzamer hand na veel steun van vrienden heb ik het kunnen accepteren. ik ben ook nog langs allebei de ouders gegaan. dat heeft me eigenlijk toch geholpen. ik mis ze allebei nog heel erg maar ze zijn allebei in mn hart op een mooie plaats.

heel veel sterkte meisje !
*knuffel*
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 08:10   #10
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hee meis..Je bent nu heel ongelukkig..Dat is te begrijpen..Probeer weer een beetje actiever te worden, wat minder in bed te liggen want daar word je alleen nog maar ongelukkiger van (Ik spreeek uit ervaring)
Je gaat nu gewoon een hele moeilijke tijd tegemoet en huilen is heel goed, echt..Maar ik denk niet dat Lana had gewild dat jij depressief zou gaan raken door haar dood...Heel veel sterkte meis..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 16:40   #11
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

Ik heb gister met haar crematie proberen afscheid van haar te nemen....Ze heeft een speciaal plekje in mijn hart. Maar zoals iedereen al zei ik moet ook door met mijn levenen zo had lana dat gewild....

Bedankt voor jullie reacties....
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 16:54   #12
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet je, wat zou jij willen als je zelf er niet meer zou zijn? Ik zou willen dat mijn vriendinnen (natuurlijk na gepast verdriet) doorgingen met hun leven! En ik denk dat iedereen dat graag zou willen. Ik weet niet of ik het zo goed uitleg, maar zij zou toch willen dat je gelukkig bent? Natuurlijk bén je niet gelukkig, maar je kunt daar aan werken, je moet dat in je achterhoofd houden!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 18:29   #13
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jezus meis.......

wat ontzettend kut voor je!!!!!!

heel heel heeeeeeeeeeeel erg veel succes ik weet niets nuttigs te zeggen eerlijk gezegd...
ik weet dat het moeilijke tijden zijn.. heel veel succes.........

Veel liefs en sterkte!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 11:56   #14
HAKKE
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik persoonlek heb al 4 goei vrienden verloren, en allemaal door zelfmoord, en eentje heeft het mezelfs verteld dat hij het ging doen, maar ik geloofde hem toen nog niet omdat ik nog maar 16 was en het allemaal maar zever vond!

ik heb toen redelijk wat kloppen gekregen van die kutvragen, zoals, ik had er toch wat kunnen aan doen en waarom heeft hij het gedaan en waarom hij?

het heeft me bijna een jaar gekost om er iets of wat logisch over te kunnen nadenken en nog steeds zoveel jaren later doet het nog steeds pijn, maar je leert ermee om te gaan!

het enige dat je er aan kan doen is er zoveel mogelijk over praten met goei vrienden en elkaar erdoor trekken!

het leven is hard en vol met ellende en miserie en op het einde v
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 11:58   #15
HAKKE
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik persoonlek heb al 4 goei vrienden verloren, en allemaal door zelfmoord, en eentje heeft het mezelfs verteld dat hij het ging doen, maar ik geloofde hem toen nog niet omdat ik nog maar 16 was en het allemaal maar zever vond!

ik heb toen redelijk wat kloppen gekregen van die kutvragen, zoals, ik had er toch wat kunnen aan doen en waarom heeft hij het gedaan en waarom hij?

het heeft me bijna een jaar gekost om er iets of wat logisch over te kunnen nadenken en nog steeds zoveel jaren later doet het nog steeds pijn, maar je leert ermee om te gaan!

het enige dat je er aan kan doen is er zoveel mogelijk over praten met goei vrienden en elkaar erdoor trekken!

het leven is hard en vol met ellende en miserie en op het einde van de rit gaan we toch allemaal kapot!

enkel de tijd kan de wonden iets of wat helen, je leert om bepaalde dingen te vergeten, ergens moet je dat leren of je gaat er helemaal aan kapot!

er zielig over doen en alleen weg kruipen in een hoekje lost niks op, in tegendeel zelfs!

life sucks and then you die!!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 12:07   #16
HAKKE
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en ik ook heb al die antwoorden gekregen van enkele vrienden, je kent ze wel:

we vinden het allemaal heel erg
en gaat het met u
veel sterkte

en nog van die blabla

ik wilde dat op die moment echt niet horen, al dat medeleven, ik werd er zelfs geirriteerd van!

het enige wat ik wilde horen, moest van de persoon in kwestie komen, maar dat kon natuurlek niet!

daarna komt de machteloze woede, van waarom heeft die klootzak dat gedaan en waarom heeft hij dat tege mij gezegd!

hij heeft 1 ding gezegd voordat hij stierf en dat staat nog altijd in mijn geheugen gegrifd alsof hij het gisteren had verteld

hakke er is maar 1 ding dat je in dit kutleven moet onthouden

er is maar 1 persoon in dit ellendige bestaan die om je geeft, en die persoon dat ben jezelf!

een uur later is hij gestorven

pas enkele maanden daarna kon ik de uitleg van de vrienden aanvaarden!

de dood is iets kloote waar je moet mee leren om te gaan!



satanic greet
hakke
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.