Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 May 2004, 14:26   #11
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Een Hoogstrate of Takak zou misschien wel het niveau van van Bommel kunnen halen, maar dan zal Hiddink toch echt rekening moeten gaan houden met een overgangsjaar..
Dat bedoel ik dus ook. Ik keek even puur naar het volgend seizoen. Dat Hoogstrate en Takak de potentie hebben om tot degelijke voetballers op Europees formaat uit te groeien, daar heb ik al het vertrouwen in. Maar er moet een wonder gebeuren willen dat soort spelers in Europees verband er het komende seizoen al echt staan.

Citaat:
Als ik in zijn schoenen stond zou ik nu echt niet naar een Tottenham, Schalke, Birmingham of Aston Villa gaan... Dan zou ik eerder nog een jaar bij PSV blijven ballen, waarna je zeer interessant bent voor topclubs... Zelfde geldt voor Kezman. Als er nu een topclub komt meteen verkassen trouwens.. Maar je verlaat PSV (CL spelen, kampioenskansen, ook een goed salaris!) toch niet voor een club waar de kans op Europees halen al klein is, ook al krijg je wat meer geld. Dan kun je beter een jaar wachten en een zeer goede kans hebben op een plekkie bij een topclub.
Ik geef je groot gelijk, als je naar een club in 1 van de 4 grote competities heen kan waarbij je zo goed als gegarandeerd elk jaar meedraait om Europees voetbal, wat let je als je het niet zou doen? Het kan in de voetballerij raar lopen. Wie had een jaartje of 3 a 4 geleden in Leeds, waarvan de plaatselijke FC toen in de competitie constant meedraaide in de strijd om UEFA Cup, gedacht dat de club nu zou degraderen?

En je kan als team natuurlijk altijd in positieve zin verrassen. Denk aan Chievo Verona, wat in het jaar dat het was gepromoveerd was UEFA Cup af dwong. En ik kan mij, ook van een paar jaar geleden, FC Metz (of RC Lens, ik haal die 2 clubs constant door elkaar) herinneren, wat toen het gepromoveerd was in dat jaar meteen landskampioen werd. En Sociedad was het vorige seizoen ook ineens een hoogvlieger.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.