Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen > Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Mededelingen Het laatste nieuws omtrent het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 November 2005, 20:36   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Talking Veranderingen Staff

De laatste dagen waren nog chaotisch binnen de staff. Er zouden vier Forumbazen weggaan, maar na overleg hebben Bartje518, Bootje, en ik besloten om onze functie te behouden. Echter is er wel het één en ander veranderd...

Bartje518 en ik (ND) zullen voortaan de titel 'beheerder' dragen. Er was behoefte aan een leidinggevende beheerder, en de uitslag van de discussies kwam op mij uit. Bartje518 is aangetrokken om meer op de achtergrond op te treden, maar neemt niet alle verantwoordelijkheid op zich (wat ik nu dus wel moet doen )

Dext0r is zoals jullie misschien wel gezien hebben een Admin, hij houdt zich bezig met technische zaken binnen de staff.

Wij, ND, Bartje518 en dext0r, zullen alles op alles zetten om dit forum vele vebeteringen bij te brengen! Wij hopen uiteraard dat jullie ons hierin zullen steunen en helpen

Thali, de nu ex-beheerder, is Forumbaas+. Er is besloten dat het nieuwe beheerders front een beter alternatief is. Echter wouden wij Thali niet kwijtraken

Wat vele zich afvroegen is: What next? Nou, we zijn bezig met een grote schoonmaak (niet omdat ik allochtoon ben) maar er zullen diverse veranderingen plaats vinden. Echter moeten wij een sterke en hechte staff vormen. Wij zullen snel beginnen met het zoeken naar nieuwe forumbazen (ja alweer)

Ook zullen er strengere regels komen met prive fora en zullen de styles van andere fora ietwat veranderen. Er zullen vergaderingen binnen de staff komen over veranderingen en wij denken er aan om leden opnieuw mee te laten denken. Alleen onze moeilijkte opgave is toch echt het forum laten opleven, deze plannen kan ik helaas niet bekend maken omdat deze voor ons zelf nog onduidelijk zijn. Wij zijn op dit moment bezig met de voorbereidingen en ik weet zeker dat jullie allemaal snappen dat het niet binnen een ogenblik gedaan wordt

Ik hoop dat jullie een beetje op de hoogte zijn! Meer informatie volgt zeeeer snel

De staff
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.