Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 8 January 2007, 08:48   #1
Anonieme jongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Advies?

Hallo ik ben een jongen van 18 en ik ben stapel verliefd geworden op een meisje van 15.
Ik had haar ontmoet via het internet, en we hebben heel leuk gechat via msn en ben echt verliefd geworden en had het gevoel dat het wederzijds was dus hadden we geplant om samen naar de bioscoop te gaan, maar een paar dagen ervoor had ze afgezegd omdat ze een clan meeting had en ik mocht me niet rot voelen dat ze af had gezegd.
Ze vond het ook eng om met mij naar de bios te gaan omdat ze niet weet wat haar te wachten staat.
Dit kwam bij mij aan als een afwijzing, daarna hebben we een lange tijd niet gechat met mij, nu chatten we wel steeds meer.
Ik ben dus hopeloos verliefd op haar.
En nu was mijn vraag bedoelde ze dat als een afwijzing?? of zou ik nog een kans kunnen maken?

Kunnen jullie advies geven?

Mvgr. Anonieme Jongen

Laatst aangepast door Anonieme jongen : 8 January 2007 om 09:31 Reden: spelfout
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 09:33   #2
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, ze heeft wel een beetje gelijk met het voorzichtig zijn. Ze zou zich veiliger voelen met wat anderen erbij die ze kent, maar dat zou natuurlijk de hele date verpesten.

Ik weet niet precies hoe jullie gesprekken gaan (hoef ik verder ook niet te weten), maar er is wel een best grote kans dat je nu kansloos bent. Als jonge mensen eenmaal ergens zijn op uitgekeken, dan willen ze het vaak niet meer. Voornamelijk is dit zo bij meisjes. Jongens raken meestal minder snel op iets uitgekeken.

Maar ik zou zeggen, blijf doorgaan met wat je doet en hoop dat het goed gaat. Dat is alles wat je kunt doen. Misschien dat ze uiteindelijk wél een date wil.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 10:53   #3
Anonieme jongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Tja, ze heeft wel een beetje gelijk met het voorzichtig zijn. Ze zou zich veiliger voelen met wat anderen erbij die ze kent, maar dat zou natuurlijk de hele date verpesten.

Ik weet niet precies hoe jullie gesprekken gaan (hoef ik verder ook niet te weten), maar er is wel een best grote kans dat je nu kansloos bent. Als jonge mensen eenmaal ergens zijn op uitgekeken, dan willen ze het vaak niet meer. Voornamelijk is dit zo bij meisjes. Jongens raken meestal minder snel op iets uitgekeken.

Maar ik zou zeggen, blijf doorgaan met wat je doet en hoop dat het goed gaat. Dat is alles wat je kunt doen. Misschien dat ze uiteindelijk wél een date wil.

Ze had het inderdaad over om met meerdere te gaan.
Ik hoorde dat ze behoorlijk bang/zenuwachtig was om mij te meeten.

Ik hoop dat het wat wordt.

Mvgr. Anoniempje
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 12:19   #4
hrdstl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat ze bang is dat ze je in het echt tegen valt maar dat ze stiekem wel veel wil met je
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 12:58   #5
Anonieme jongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik val niet op het uiterlijk, ik heb haar gesproken op TS en gezien op de webcam enzo, maar ik hoop dat het echt wat wordt want ik ben echt verliefd

Laatst aangepast door Anonieme jongen : 8 January 2007 om 16:40
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 20:05   #6
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Ik zou eerst iets anders afspreken dan naar de bioscoop gaan. Spreek af in een drukke plek, waar er nog meer mensen zijn. En mocht zij dan op een gegeven aangeven dat ze het niet ziet zitten, moet je dat ook respecteren. Maar stel voor om op een wat publiekere plek af te spreken.
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 20:09   #7
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Moet je maar geen leuke mensen via internet leren kennen. Ik vertrouw mensen op het internet niet echt. Ik ken wel een paar meisjes van school rond die leeftijd. Die dat voor hun plezier doen. Gewoon heel normaal doen. beetje met ze kletsen en flirtte. Tot de jongens een keer willen afspreken dat doen ze en dan laten ze ze zitten. Soms is het ook wat minder diepzinnig en spelen ze een ander spelletje. het komt er op neer dat ze eigenlijk nooit iemand echt ontmoeten. Er wordt dus heel veel gefacked op het internet. Soms wordt het ook heel lang volgehouden. ze hebben het weten te rekken tot driekwart jaar bij 1 van de mensen.
Niet iedereen doet dat natuurlijk, maar als ze het allemaal blijft ontwijken en doen zou ik het niet meer sirieus nemen.Je kunt het nog wel eens proberen maar het kan echt wel nep zijn. Als het echt moet(en je wil echt echt..) ga dan toch met die groep.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 20:26   #8
Anonieme jongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik probeer het nog één keer, dat wou ik zelf al doen en dan kijk ik wel hoe het uitpakt.

Trouwens ze kwam zelf mee met het idee dat ze me wil zien in Reallife, maar ze is erg zenuwachtig en bang om mij te meeten(dat vertelde een vriendje van haar die ik op msn heb) omdat ze denkt dat er wat gaat gebeuren.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie adviezen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2007, 14:43   #9
anoniempje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet het zo zien je hoeft toch niet de 1e keer al gelijk op "date" om het zomaar te zeggen? je kan de 1e keer ook gewoon meeten als ze een vriendin of vriend erbij is ofzo en daarna kan je altijd nog wat leuks met dr gaan doen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 13:49   #10
Anonieme jongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb nu weer veel contact met haar en het gaat echt lekker, dus ik vroeg dus op een goed moment om te gaan meeten.. ook met meerdere erbij zodat ze zich waarschijnlijk beter voelt, maar ze zei dat het op zou vallen bij haar ouders dat ze steeds weggaat ( strenge ouders ) dus gaat het niet door.

Hebben jullie misschien nog adviezen of tips??

Alvast bedankt
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 13:52   #11
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

strenge ouders en dan wel chatten met onbekenden?

en er zijn zat smoesjes dat je wegkunt, ik geloof eigelijk niet wat ze zegt, net wat little girl al zei.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 14:39   #12
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een clan meeting, is het een schot?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 15:18   #13
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ik vind Ad vies.
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 15:30   #14
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
emo

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
ik vind Ad vies.
ok...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 23:28   #15
Anonieme jongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is me helemaal duidelijk geworden.

Ze vindt dus nu een andere jongen leuk en dat is opzich zeer teleur stellend maar het doet me erg goed.

Onbeschrijfelijk gevoel. iig bedankt voor de reacties

het gaat jullie goed.

Laatst aangepast door Anonieme jongen : 15 January 2007 om 23:22
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.