Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 December 2006, 20:03   #1
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard Irritatie!

Sorry, ik moet even mn gal spuwen..

Ik irriteer me mateloos aan de Indo-hype. Ongeveer 2 jaar geleden zag je overal jongens met hun haar zo hoog mogelijk(Sayan-style), iedereen noemde elkaar dushi en ADOE was hét nieuwe stopwoord. And the f*cking hype is BACK!
Opzich is er natuurlijk niets mis mee om trots te zijn op het land waar je vandaan komt, dat is juist goed want je moet je roots niet vergeten. Maar waar ik me dan zo aan erger zijn mensen die overal de Indonesische vlag dragen, op hun cu2/sugababes/andereprofielsite plaatjes hebben met teksten over de "indowcrew" etc. Dan lees je verder en zie je een foto van een blonde jongen/meisje met eronder: 17.899% Indo!!!

Vaak zijn hun ouders zelf in Nederland geboren en hebben ze in hun opvoeding niet meer meegekregen van de Indonesische cultuur dan de afhaalmaaltijden van de Indonees om de hoek. Dan vraag ik mij af waarom je er zo trots op bent? Is het om ergens bij te horen? Omdat het exotisch staat? Alstublieft vertel het me, ik wil het oprecht weten.


INDO pride is in my mind
INDO blood is in my kind
So step aside and let me through,
Cuz its all about the INDO crew
INDO love is all around,
For my fellow INDO never let me down
Show your pride say in true,
Cuz INDO blood flows through u
INDO pride for me till I die

Aah ik irriteer me mateloos
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 20:05   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

wat doe jij dan op die sites?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 20:15   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach ja er moet ook een onderklasse zijn natuurlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 20:27   #4
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
wat doe jij dan op die sites?
Het is niet alleen op die sites, je ziet het OVERAL!
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 21:51   #5
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik haat die nep indo's die alleen maar stoer doen omdat ze toevallig een achtste indo zijn, terwijl dat niet te zien is en ze waarschijnlijk niet eens weten waar indonesie ligt. ze denken dat het stoer is om er vandaan te komen, maar ze maken de echte indo's belachelijk
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 21:59   #6
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik zou hitler tot leven wekken voor die kutindo's, fucking skum of teh earth, tyfus tering hoeren lijers, klote fucking asociale mongolen zijn het

krijg ik een OW, skijt 3 biertjes en een joint bitch.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 23:37   #7
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waArom heb jij nog niet gereageerd op mijn excuss topic?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2006, 15:31   #8
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ik haat die nep indo's die alleen maar stoer doen omdat ze toevallig een achtste indo zijn, terwijl dat niet te zien is en ze waarschijnlijk niet eens weten waar indonesie ligt. ze denken dat het stoer is om er vandaan te komen, maar ze maken de echte indo's belachelijk
Precies, dat bedoel ik.
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 17:06   #9
indoaapje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En hebben jullie ook wat tegen echte Indo's?

Stomme banaan..:^o Weet je wel wat je zegt met je Hitler. Weet je wat ik jou soort mensen aanwens. Dat je een Jood zou zijn geweest in de Tweede Wereld oorlog samen met je hele familie. Tsss Nazi:@

Laatst aangepast door indoaapje : 30 December 2006 om 17:19
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 18:00   #10
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door indoaapje Bekijk Bericht
En hebben jullie ook wat tegen echte Indo's?

Stomme banaan..:^o Weet je wel wat je zegt met je Hitler. Weet je wat ik jou soort mensen aanwens. Dat je een Jood zou zijn geweest in de Tweede Wereld oorlog samen met je hele familie. Tsss Nazi:@
hij is zelf een negert, nouja soort van dan
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2006, 20:33   #11
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben een Indo, maar ik irriteer me er wel aan. Ieder mens is mens en ieder volk heeft zo z'n goede mensen en slechte mensen.

Ieder ras heeft zoveel slechte dingen gedaan dat ik niet trots ga zeggen dat ik één van hun ben. Ik ben het wel, maar ik ben zeker niet trots op de slechte dingen die ze op hun geweten hebben. Wees trots op jezelf, niet op iets wat je voor meer dan 99,999% niet kent.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2007, 16:05   #12
indoaapje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tjaa..Dat is wel zo..maar toch hoef je heel het ras dan niet uit te schelden. Dat gaat dan weer nergens over....
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2007, 16:34   #13
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oja Prestige, ik moet bekennen dat ik die indo-hype ook OVERAL zie. Echt wel krom
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2007, 23:30   #14
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

kerel hoe fucking lang lang is die indo/maluku shit al niet bezig? Dat is echt al veeeeeeel langer dan 2 jaar zo... RMS!!!
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 13:08   #15
Baksteen
Lit
 
Baksteen's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 July 2003
Berichten: 276
Standaard

Ik erger me meer aan de hiphop/rap-scene die er heerst op dit moment.
Baksteen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 13:10   #16
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

ok maar een van mijn over overgrootouders was vreemd gegaan met een indonesier, maar ik pronk er ook niet mee ik ben ( 1/8 ) engels, een aantal van mijn voorouders was van adel, ook kwam er een uit portugal, voor mij is ook dat teveel trots dus jij bent de eerste die dit hoort. cool hé
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 13:56   #17
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Oja Prestige, ik moet bekennen dat ik die indo-hype ook OVERAL zie. Echt wel krom
Zeg jij nou maar niks met je PINDAPOWERRR
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:17   #18
indoaapje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waar ergeren jullie je eigenlijk aan..laat die mensen hun ding doen...Jullie zeggen niets over al die klote hardcore mensen en van die nazi's..die doen toch pcies hetzelfde..ookee je hebt wel slechte Indo's, maar ook slechte Nederlanders..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:18   #19
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Hey, mijn tante is 100% Indo.

Ben ik nu hip ?
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:39   #20
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door indoaapje Bekijk Bericht
Waar ergeren jullie je eigenlijk aan..laat die mensen hun ding doen...Jullie zeggen niets over al die klote hardcore mensen en van die nazi's..die doen toch pcies hetzelfde..ookee je hebt wel slechte Indo's, maar ook slechte Nederlanders..
Ik val ook niet alle Indo's aan, maar ik vind het gewoon irritant. Ik vind nazi's ook irritant, maar daar heb ik het niet over. Daar mag je zelf een topic over maken!
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:39   #21
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander Bekijk Bericht
Hey, mijn tante is 100% Indo.

Ben ik nu hip ?
Jij wel
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:49   #22
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige Bekijk Bericht
Zeg jij nou maar niks met je PINDAPOWERRR
25%
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:51   #23
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
25%
Dat dus
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:58   #24
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

0,0% Indo and proud of it

Laatst aangepast door Sander : 12 January 2007 om 15:27
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 14:59   #25
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
25%
dan mag je niet zeggen dat je een indo bent
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 15:26   #26
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk echt dat ik te oud aan het worden ben
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 16:17   #27
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
dan mag je niet zeggen dat je een indo bent
eigenlijk niet he
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:02   #28
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

INDO pride is in my mind
INDO blood is in my kind
So step aside and let me through,
Cuz its all about the INDO crew
INDO love is all around,
For my fellow INDO never let me down
Show your pride say in true,
Cuz INDO blood flows through u
INDO pride for me till I die

Dit is toch niet best...
Als je white pride zegt dan ben je een rascist en een nazi, zeg je indo pride dan ben je gewoon trots op je afkomst. Bij mij op school zaten ook al van dit soort rascistische indo's, gelukkig hebben die nu gelukkig geen school of werk meer.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 23:51   #29
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuk, nog meer drugs-dealende criminele 2e generatie allochtonen... -_-
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 18:14   #30
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1/8 yeahh maar oke verder ben ik gewoon blond
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 22:04   #31
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Leuk, nog meer drugs-dealende criminele 2e generatie allochtonen... -_-
sterf jij eens heel snel.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 11:01   #32
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
sterf jij eens heel snel.
Ik reageerde op wat hij zei...

Citaat:
Origineel gepost door n0sf3ratu Bekijk Bericht
Dit is toch niet best...
Als je white pride zegt dan ben je een rascist en een nazi, zeg je indo pride dan ben je gewoon trots op je afkomst. Bij mij op school zaten ook al van dit soort rascistische indo's, gelukkig hebben die nu gelukkig geen school of werk meer.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2007, 11:52   #33
makelovenotwar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou uit frustratie maar geregistreerd hier op dit onzinnige forum!
Indo's die elkaar dushi noemen??? Okay zover ik weet zijn dat de antilianen schat, hoge haren sayang styl? Volgens mij verwar je Indo's met Molukkers die hadden deze styl (en dan nog so what?) Jezus wat een haat hier zeg, kwam bij toeval op dit forum maar schrik er echt van... weten we ook wel dat Indo;s weer anders zijn dan volbloed Indonesiers? Indo;s zijn namelijk ook gemixt met het Nederlandse volk... J a ik ben er 1 idd, en ben er trots op! Trots op mijn Javaanse achtergrond, en trots op mijn nederlandse achtergrond. Ja de opa;s van mijn ouders zijn nederlanders! trots op wie ik ben . What the fuck maakt het uit wat je afkomst is man.
Ik kom uit een hele grote familie, inmiddels allemaal woonachtig in Nederland, verspreidt over het hele land, gemixt met verschillende culturen!! jaja je zal staan kijken hoeveel er bij ons zijn getrouwd met een nederlander , maar ook turks/surinaams.kaapverdisch enzzz... Noem maar op! Van oorspronm een Javaanse familie, en weet je zelfs molukkukers in d e familie en vriendenkring!! Wow ik ben zeker trots om mijn familie, lekker mixen, why not? daar komen de meest openminded people uit!!! racisme bestaat niet bij ons. dus scheer ons niet over 1 kam!!! Ik heb donkere neven en nichten, blonde, en zelfs met kroeshaar!!! raken de racisten al in paniek??? Mijn mannetje is een Hollander en ook hij vindt onze familie helemaal te gek!! En waarom mag je niet laten zien dat je ergens trots op bent? Zolang het niet met haat gepaard gaat? Een duitser mag van mij ook trots zijn op we die is, als men maar niet trots is op de slechte daden van de mens!!

weet j ewat je moet haten? racisme/geweld! En de dommigheid op deze wereld...

Maar ik ga lekker kindertjes krijgen met mijn blanke mannetje, en hele mooi ook!! Wie weet krijgen ze de Indo look, wie weet een blanke huid en blond haar!! Geweldig toch?

En voor de nazi's; hou toch op man! Zie je dan niet dat de meerderheid van de nederlandse bevolking, geen volle blanken meer zijn? Er zijn tegenwoordig meer "buitenlander" dan ras echte nederlanders man!!! En geloof me dit wordt alleen maar meer!!! Er wordt vollop gemixt, en zo hoort het... we zijn allemaal mensen en evenveel waard!!!! En liefde bepaal je niet dmv afkomst... Ik zou zegegn mixen maar!!!

Vandaag eet ik lekker een zelfgemaakte Indo maaltijd,sambal goreng udang denk ik maar nee niet van de afhaal, ik heb heerlijk leren koken van omaatje, en morgen denk ik een lekkere stampot met spekjes jammie!!!
ga ik lekker chillen met mijn nederlandse mannetje, en bezoek ik mijn turkse/nederlandse/surinaamse vrienden, en brenng ik nog even lekkere pangsit naar mijn duitse tante!!!!!

groeten uit de Rimboe!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2007, 18:28   #34
nirvanasoad
don't worry, be happy
 
nirvanasoad's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 September 2006
Locatie: ergens
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door makelovenotwar Bekijk Bericht
Nou uit frustratie maar geregistreerd hier op dit onzinnige forum!
Indo's die elkaar dushi noemen??? Okay zover ik weet zijn dat de antilianen schat, hoge haren sayang styl? Volgens mij verwar je Indo's met Molukkers die hadden deze styl (en dan nog so what?) Jezus wat een haat hier zeg, kwam bij toeval op dit forum maar schrik er echt van... weten we ook wel dat Indo;s weer anders zijn dan volbloed Indonesiers? Indo;s zijn namelijk ook gemixt met het Nederlandse volk... J a ik ben er 1 idd, en ben er trots op! Trots op mijn Javaanse achtergrond, en trots op mijn nederlandse achtergrond. Ja de opa;s van mijn ouders zijn nederlanders! trots op wie ik ben . What the fuck maakt het uit wat je afkomst is man.
Ik kom uit een hele grote familie, inmiddels allemaal woonachtig in Nederland, verspreidt over het hele land, gemixt met verschillende culturen!! jaja je zal staan kijken hoeveel er bij ons zijn getrouwd met een nederlander , maar ook turks/surinaams.kaapverdisch enzzz... Noem maar op! Van oorspronm een Javaanse familie, en weet je zelfs molukkukers in d e familie en vriendenkring!! Wow ik ben zeker trots om mijn familie, lekker mixen, why not? daar komen de meest openminded people uit!!! racisme bestaat niet bij ons. dus scheer ons niet over 1 kam!!! Ik heb donkere neven en nichten, blonde, en zelfs met kroeshaar!!! raken de racisten al in paniek??? Mijn mannetje is een Hollander en ook hij vindt onze familie helemaal te gek!! En waarom mag je niet laten zien dat je ergens trots op bent? Zolang het niet met haat gepaard gaat? Een duitser mag van mij ook trots zijn op we die is, als men maar niet trots is op de slechte daden van de mens!!

weet j ewat je moet haten? racisme/geweld! En de dommigheid op deze wereld...

Maar ik ga lekker kindertjes krijgen met mijn blanke mannetje, en hele mooi ook!! Wie weet krijgen ze de Indo look, wie weet een blanke huid en blond haar!! Geweldig toch?

En voor de nazi's; hou toch op man! Zie je dan niet dat de meerderheid van de nederlandse bevolking, geen volle blanken meer zijn? Er zijn tegenwoordig meer "buitenlander" dan ras echte nederlanders man!!! En geloof me dit wordt alleen maar meer!!! Er wordt vollop gemixt, en zo hoort het... we zijn allemaal mensen en evenveel waard!!!! En liefde bepaal je niet dmv afkomst... Ik zou zegegn mixen maar!!!

Vandaag eet ik lekker een zelfgemaakte Indo maaltijd,sambal goreng udang denk ik maar nee niet van de afhaal, ik heb heerlijk leren koken van omaatje, en morgen denk ik een lekkere stampot met spekjes jammie!!!
ga ik lekker chillen met mijn nederlandse mannetje, en bezoek ik mijn turkse/nederlandse/surinaamse vrienden, en brenng ik nog even lekkere pangsit naar mijn duitse tante!!!!!

groeten uit de Rimboe!!!

zo denk ik er nou ook over...
nirvanasoad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2007, 21:19   #35
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

kutmensen...wat een gezeik allemaal, was het niet eens waard dat ik het las...... prestige.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.