Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 December 2006, 17:22   #1
Lara-Croft
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard mag geen piercing -_-

Ik mag van mijn ouders geen piercing....... ik wil een fucking wenkbrauw piercing.... 1 jaar terug mocht et van mijn ma toen maakte haar het niet zo veel uit... maar toen me pa hoorde dat ik et wou werd ie helemaal kwaad en alles... en toen mocht het van mijn ma ook niet meer en ik ben nu 13... ik wil niet nog fucking 3 jaar wachten.......
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 17:47   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

en zo hoort het
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 17:58   #3
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
en zo hoort het


.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 18:18   #4
Lara-Croft
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wahahaha, heb ik ook veel aan:-P
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 19:19   #5
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Mensen, jullie nemen mijn taak in..
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 19:28   #6
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das kut, ik moet nog 5 jaar wachten op mn rijbewijs
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 20:37   #7
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Ey ff serieus je gaat niet menen dat jij 13 bent.
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 21:02   #8
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lara-Croft Bekijk Bericht
Ik mag van mijn ouders geen piercing....... ik wil een fucking wenkbrauw piercing.... 1 jaar terug mocht et van mijn ma toen maakte haar het niet zo veel uit... maar toen me pa hoorde dat ik et wou werd ie helemaal kwaad en alles... en toen mocht het van mijn ma ook niet meer en ik ben nu 13... ik wil niet nog fucking 3 jaar wachten.......

luister naar je vader, die hoort je te beschermen tegen lichaamsverminkingen als wenkbrauwpiercings e.a
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 00:49   #9
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

lichaamsverminkingen come on
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 05:43   #10
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
lichaamsverminkingen come on
Piercings in het gezicht is inderdaad lichaamsverminking ja, evenals tattoos in dat gebied.
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 09:44   #11
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik vind tatoeages en piercings echt niet vergelijkbaar.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 11:23   #12
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Ey ff serieus je gaat niet menen dat jij 13 bent.
hoezo dat dan
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 12:52   #13
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hah

vind het meer dan logisch dat je ouders niet willen dat als je 13 bent je geen piercing mag..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 13:52   #14
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een piercing betekend verantwoordelijkheid. Weet je wel niet hoeveel mensen er één of andere onsteking aan over houden? Moet echt goed worden verzorgt. Ik kan je ouders moeilijk ongelijk geven. Je bent pas 13. Nog niet oud genoeg om over zulke dingen te beslissen.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 14:09   #15
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
lichaamsverminkingen come on
ja wenkbrauwpiercings of neuspiercings of van die staven in je lip of kin of waar zijn ook, staat bijna niemand. Lichaamsverminking dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 18:58   #16
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
ja wenkbrauwpiercings of neuspiercings of van die staven in je lip of kin of waar zijn ook, staat bijna niemand. Lichaamsverminking dus.
Is dat dan niet jouw mening?
Ik bedoel, de gene die dan een piercing neemt in het gezicht, die weet dan toch wel wat hij/zij doet.
Als zij het maar mooi vinden, dan is het toch goed?

Ik vind het overigens geen lichaamsverminking. en wat AMF al zei, Ik vind tattoo's (?) en piercings niet vergelijkbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 20:46   #17
Lara-Croft
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmm... jullie hebben eigenlijk gelijk ... als et gaat onsteken heb ik een dik probleem... dat wel en als ik et niet meer mooi vin heb ik et voor niks laten doen (maar toch wil ik em nog steeds )
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 22:43   #18
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Ik vind tatoeages en piercings echt niet vergelijkbaar.
Dat dus.

En je ouders hebben groot gelijk dat je ze geen wenkbrauwpiercing laten nemen. Als je er over 5 jaar nog zo over denkt, dan kan je hem laten zetten. Hopelijk doe je dat niet, wenkbrauwpiercings staan maar heel weinig mensen imo. Maar om piercings lichaamsverminkingen te noemen vind ik nogal overdreven.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 07:34   #19
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Door de tong laten doen stiekem. Als je dat een beetje slim aanpakt hebben je vader dat niet eens door.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 13:25   #20
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Is dat dan niet jouw mening?
Ik bedoel, de gene die dan een piercing neemt in het gezicht, die weet dan toch wel wat hij/zij doet.
Als zij het maar mooi vinden, dan is het toch goed?

Ik vind het overigens geen lichaamsverminking. en wat AMF al zei, Ik vind tattoo's (?) en piercings niet vergelijkbaar.
op je 14e weet je nog niet wat je doet als je een piercing neemt!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 16:49   #21
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
op je 14e weet je nog niet wat je doet als je een piercing neemt!
Neen idd, daar heb je ook gelijk in ja. Maar jij zei dat je piercings lichaamsverminkingen vindt en ik ging dáár opin .

Anyway, ik ben het wel eens met dat stukje wat ik heb gequote.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 20:26   #22
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

ik had op m'n 13de ook een piercing. vonden m'n ouders geen probleem. maar ze deden wel moeilijk over een tweede oorbel, ik denk dat er een verschil zit tussen piercings die je ziet en piercings die je niet ziet. ik had een navelpiercing en die zag je natuurlijk niet regelmatig...
ik ken ook een meisje dat een wenkbrauwpiercing had en dat was gaan ontsteken, das 2 a 3 jaar geleden en je ziet t nog steeds. ik zou zeggen: wacht tot je 14de verjaardag en vraag em daarvoor
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 22:14   #23
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Neen idd, daar heb je ook gelijk in ja. Maar jij zei dat je piercings lichaamsverminkingen vindt en ik ging dáár opin .

Anyway, ik ben het wel eens met dat stukje wat ik heb gequote.
ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!

Citaat:
Origineel gepost door Iessie Bekijk Bericht
ik had op m'n 13de ook een piercing. vonden m'n ouders geen probleem. maar ze deden wel moeilijk over een tweede oorbel, ik denk dat er een verschil zit tussen piercings die je ziet en piercings die je niet ziet. ik had een navelpiercing en die zag je natuurlijk niet regelmatig...
ik ken ook een meisje dat een wenkbrauwpiercing had en dat was gaan ontsteken, das 2 a 3 jaar geleden en je ziet t nog steeds. ik zou zeggen: wacht tot je 14de verjaardag en vraag em daarvoor
Jij kaart helemaal een mooi voorbeeld aan. Een wenkbrauwding dat gaat ontsteken, als je 14 ben en zo'n ding wilt heb je daar gewoon nog geen discipline voor, en daarbij weet je nog niet wat je wilt.

Ik denk niet dat er een verschil zit tussen piercings die je wel en niet ziet... Dus jonge meisjes mogen massaal aan de tepel- en klitpiercings, maar je mag pas oorbellen als je ouder bent?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 08:23   #24
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!
Dat hoeft niet perse een verminking te zijn, bij sommige mensen zal het een hele vooruitgang zijn
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 10:11   #25
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!
Beetje kort door de bocht. Het zetten van een piercing is onomkeerbaar, plastische chirurgie niet of minder (zeker niet zonder dat het zichtbaar blijft). Bovendien laten mensen piercings zetten om een hele andere reden dan dat ze plastische chirurgie laten uitvoeren.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 11:06   #26
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat piercings lichaamsverminking zijn.
Als je naar een tatoerder gaat die geen vergunning heeft en als je er verder nog niet over hebt nagedacht dán is het wel een verminking, omdat je een overhaaste beslissing hebt genomen en bij onofficiele tatoerders kunnen er inderdaad littekens achterblijven of als je het zelf niet goed verzorgd.
Verder, het zijn gewoon sieraden, evenals oorbellen etc. Dus de vergelijking met tattoo's vind ik ook niks.

&plastische chirurgie, even serieus. Dat is als je iets niet mooi vind aan jezelf en dat wilt veranderen, piercings vind je mooi en wil je daarom erbij hebben, dat is iets totaal anders. En bij plastische chirurgie heb je hele operaties en littekens en langdurig herstel, dat zie je bij piercings niet.
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 11:07   #27
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Maar ik wilde nog even zeggen. Piercings op 13-jarige leeftijd vind ik niet goed. Ik zag het pas ook weer bij een heel jong meisje van 11 ofzo. Je weet dan nog niet wat je wilt. Je vindt het deze maand leuk, volgende maand vind je een neuspiercing leuk en die maand erna wil je toch een barbie.
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 11:46   #28
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!
;

Citaat:
Origineel gepost door Bobba
Dat hoeft niet perse een verminking te zijn, bij sommige mensen zal het een hele vooruitgang zijn
Eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 14:47   #29
Bosna
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb tatoo van scorpion in me nek.. en dan wat wil je doen. mijn nek ofwat
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2006, 11:37   #30
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bosna Bekijk Bericht
heb tatoo van scorpion in me nek.. en dan wat wil je doen. mijn nek ofwat
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2006, 16:53   #31
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JennyMindTricks Bekijk Bericht
Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat piercings lichaamsverminking zijn.
Als je naar een tatoerder gaat die geen vergunning heeft en als je er verder nog niet over hebt nagedacht dán is het wel een verminking, omdat je een overhaaste beslissing hebt genomen en bij onofficiele tatoerders kunnen er inderdaad littekens achterblijven of als je het zelf niet goed verzorgd.
Verder, het zijn gewoon sieraden, evenals oorbellen etc. Dus de vergelijking met tattoo's vind ik ook niks.

&plastische chirurgie, even serieus. Dat is als je iets niet mooi vind aan jezelf en dat wilt veranderen, piercings vind je mooi en wil je daarom erbij hebben, dat is iets totaal anders. En bij plastische chirurgie heb je hele operaties en littekens en langdurig herstel, dat zie je bij piercings niet.

Wat maakt het nou uit of je tattooman een vergunning heeft of niet. Als je een overhaaste beslissing maakt met je tattoo is het altijd dom.

En wat vind jij "gewoon" sieraden??

Over die plas. chirurgie, had ik meer over plas. chirurgie om mooier te worden terwijl je geen fuck mankeert. Botox op je 30e ofzo, bil-lifting en als die onzin
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 07:55   #32
Deadangel
Trotse RMP'er
 
Geregistreerd op: 17 December 2006
Berichten: 41
Standaard

piercings zijn kut.
__________________
Yesterday is history and tomorrow's a mystery.
Deadangel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 08:25   #33
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bosna Bekijk Bericht
heb tatoo van scorpion in me nek.. en dan wat wil je doen. mijn nek ofwat
Hahaha jonge eerst wil je me klappen geven en dan heb je opeens scorpions in je nek. Wat een tjap ben jij
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 23:17   #34
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

ken iemandt die had wenkbrauw piercing is een keer uitgescheurt doordat iemandt bleef hangen en toen opnieuw laten zetten en toen weer uitgescheurt toen ze der trui uitrok en nou heeft ze hem niet meer maar wel lidteken en er groeit geen haar meer op.
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 19:35   #35
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sjorsje-v Bekijk Bericht
ken iemandt die had wenkbrauw piercing is een keer uitgescheurt doordat iemandt bleef hangen en toen opnieuw laten zetten en toen weer uitgescheurt toen ze der trui uitrok en nou heeft ze hem niet meer maar wel lidteken en er groeit geen haar meer op.
serieus ga nederlands leren
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 20:26   #36
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
serieus ga nederlands leren
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2007, 22:12   #37
Anin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien helpt het als je het er een keer rustig met je vader over praat?
Vraag waarom hij niet wil waarom jij een piercing neemt, laat hem uitpraten, en begin vooral niet te schreeuwen.
Leg hem duidelijk uit waarom jij er wel graag eentje wilt, en probeer hem zo over te halen dat het toch mag.
En als je er gewoon goed voor zorgt, gaat het ook niet ontsteken. En als je er zat van bent, kun je em er toch zo weer uithalen?
Maar zeker omdat je em al een jaar lang wilt, zal dat vast niet zo snel gebeuren (dat je em zat bent.)
Met littekens valt het ook heus mee, ik ken iemand die heeft ook op haar 13e een wenkbrauwpiercing laten zetten, maar daar zie je nu echt vrijwel niks meer van. 2 kleine puntjes is alles wat je ziet, als je er echt naar gaat kijken.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2007, 17:50   #38
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

-das niet zo lief hè-
__________________
r.i.p wesley :(

Laatst aangepast door Henkus : 16 January 2007 om 15:01 Reden: Flame
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 12:45   #39
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Citaat:
Origineel gepost door Lara-Croft Bekijk Bericht
Ik mag van mijn ouders geen piercing....... ik wil een fucking wenkbrauw piercing.... 1 jaar terug mocht et van mijn ma toen maakte haar het niet zo veel uit... maar toen me pa hoorde dat ik et wou werd ie helemaal kwaad en alles... en toen mocht het van mijn ma ook niet meer en ik ben nu 13... ik wil niet nog fucking 3 jaar wachten.......
ik vind een wekbrauw piercing denk ik behoorlijk orinair staan bij een meisje van dertien.

PS wie wil er nou een neukende wenkbrouw piercing ?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 16:26   #40
starflame
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door BroodjeBeton Bekijk Bericht
ik vind een wekbrauw piercing denk ik behoorlijk orinair staan bij een meisje van dertien.

PS wie wil er nou een neukende wenkbrouw piercing ?
wat voor uitleg is dat nu weer???

13 vindt ik persoonlijk ook nog wat jong, maar inderdaad praat er met hun over zeg dat je het al jaar wilt, en er vooral rustig bij blijven, roepen en boos worden helpt niks.

Had zelf oorbellen toen ik 7 was ofzo.

Men vriend heeft kinpiercing en die staat hem niet slecht eigenlijk, heeft ook een tattoo, maar is eerst wel over nagedacht wat waar en of hij wel zou doen. Dus doe niets ondoordacht, maar aangezien je er al hele tijd mee zit, zou ik zeggen ga ervoor, of wacht nog een jaar en vraag opnieuw als je na jaar nog steeds wil gaan ze ook wel merken dat het niet zo snel overgaat, en gaan ze misschien wel makkelijker toestemmen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 16:40   #41
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon helemaal niet zeiken over piercings, want je wordt er alleen maar lelijker van. de mens is al verneukt doe me een lol
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2007, 12:24   #42
starflame
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door BroodjeBeton Bekijk Bericht
gewoon helemaal niet zeiken over piercings, want je wordt er alleen maar lelijker van. de mens is al verneukt doe me een lol
Je spreekt dan hoogstwaarschijnlijk vooral over jezelf?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2007, 14:36   #43
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

onder andere... ook over u
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 10:43   #44
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Ik mag niet meer op jou reageren maar ik doe het toch
jij kent hem/haar?

nee?


doe dan eens stil zijn
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 18:55   #45
Meave
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb een tongpiercing, en dat zie je eigenlijk nauwelijks.
En dat jij het niet mooi vind wil niet zeggen dat een ander het wel mooi vind.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 20:59   #46
don-frank
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moeder is dus een beetje een meelopertje
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 18:53   #47
munchkinny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

13 is inderdaad wel een beetje jong voor een piercing,, maar ik wil dr zelf ook 1tje maar niet in me gezicht,, ik wil m in me navel maar ik mag m ook niet ik geef me ouders wel gelijk ik w8 er nog wel ff mee...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2007, 08:03   #48
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

neem een zakdoek
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2007, 21:53   #49
ijsthee
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

verminking is wel een groot woord, maar als je ouder wordt, en je gaat werk zoeken, bij niet alle werkplekken zijn ze gediend van mensen met piercings in hun gezicht!.. en tja dat je ouders er tegen zijn, kom op je bent 13!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2007, 19:33   #50
Joyce.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op 13-jarige leeftijd? Luister naar je vader en kom er op terug als je ouder en verstandiger bent. Ik heb een tongpiercing laten zetten toen ik 16 jaar was, stiekem. (17 nu) en ik heb er nu al spijt van, het is dat ik het zonde vind van het geld, anders was hij er al uit geweest.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.