Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 8 July 2006, 16:09   #1
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Contacten met je leraar/lerares

Sommige van je leraren zie je minimaal 4 keer per week een paar uur. Tijd zat dus om zo'n leraar goed te leren kennen, als je dat zou willen.

Heb jij goeie contacten met je leraar/lerares? Of vind je zoiets niet kunnen?

Ik kon het altijd wel goed vinden met mijn lerares Frans. Na de les zat ik gerust nog een half uur tot een uur na te kletsen. Het was gewoon heel gezellig.
Je moet alleen wel in je achterhoofd houden dat ze je docent is en dat docenten je werk nakijken. Je kan dus niet boos worden als je cijfer lager uitvalt dan verwacht. Ik geef maar een voorbeeld.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2006, 15:04   #2
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb dit jaar eigelijk nog niet echt problemen gehad met een bepaalde docent, alleen mijn lerares engels vond ik nogal een dom wijf omdat zij 80 keer op een dag ging vragen of we stil wilden zijn en uiteindelijk nog steeds niemand luisterde
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2006, 15:16   #3
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hele goede contacten met mijn docenten, maar ik zie ze liever als muzikanten die andere muzikanten wat bij willen brengen. We gaan dan ook zo met elkaar om. Elkaar helpen tijdens tentamens, of gewoon lekker meedoen met de jamsessies.

Wel hebben docenten de voorkeur aan de 'betere' muzikanten die daar studeren. Daar geven ze meer aandacht aan dan aan mensen die wat hulp nodig hebben.

In dat geval zou ik liever willen dat ze meer een docentenrol krijgen.

Met mijn hoofdvakdocent heb ik heel goed contact, maar dat komt ook omdat het om een zeer kwetsbaar instrument gaat: de stem. Door verschillende soorten emoties kunnen je prestaties slechter zijn, of juist beter en dan merkt zo'n docent dat meteen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2006, 15:16   #4
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan het heel goed vinden met mijn gymdocente. Net als iedereen in mijn klas...

Ze kwam dit schooljaar vanaf December onze toenmalige gymleraar vervangen en direct vanaf de eerste les was al te merken hoe goed ze met mensen om kan gaan...

Onze klas is niet sportief ingesteld, maar dat is geen probleem, want die lerares waardeert wat je doet, zolang je je best maar doet...

Verder, ik had het dit jaar niet zo makkelijk en ze heeft (vanuit eigen initiatief) gevraagd of ze me ergens mee kon helpen e.d, waarna ik haar telefoonnummer heb gekregen en ze me de rest van het jaar erg heeft gesteund... =)

Uhm en met mijn mentrix heb ik ook goed contact, ook op msn, mail en dat soort gedoe, maar ik weet wel dat ze mijn docente blijft en zo hoort het ook (daarom heeft ze niet mijn vaste msn-adres )
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2006, 19:48   #5
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

De meeste van mijn leraren zijn wel koel, maar je hebt ze er ook tussen zitten waarvan je denk.. Hoe is die ooit op het idee gekomen om leraar te worden, totaal geen contact met de leerlingen en nog minder controle.

Mijn mentor is gewoon een top mens, hielp me overal mee, bracht me zelfs naar huis als ik ziek was..
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2006, 21:51   #6
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
Mijn mentor is gewoon een top mens, hielp me overal mee, bracht me zelfs naar huis als ik ziek was..
De coordinator van mijn opleiding, tijdens die hevige sneeuwstorm ( a.k.a. halve meter sneeuw op den grondsch ): " Ooh ik breng je wel even naar huis "

2 uur later stonden we zijn autootje aan te duwen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2006, 08:21   #7
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Mijn mentor is gewoon een top mens, hielp me overal mee, bracht me zelfs naar huis als ik ziek was..
kan mijn mentor(die k nu 2 jaar gehad heb) een voorbeeld aan nemen die doet echt geen f*ck. We kunnen 't allemaal zelf uitzoeken:S
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2006, 18:15   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Wij hadden een superleuke leraar voor Handvaardigheid, elke zomer gingen we bij hem bbqen met 'ons groepje' (waarvan in de 6e niemand meer handvaardigheid deed ) en met zijn vrouw en dochter. Dit jaar als het goed is weer, bij wijze van 'reünie'.

Verder is mijn vader adjunctdirecteur op mijn oude school en zijn veel van zijn collega's ook gewoon goeie vrienden. Ik kende veel leraren van mijn oude school sowieso al privé en kon over het algemeen met al m'n leraren wel goed opschieten
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2006, 20:31   #9
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik heb nooit een goede band gehad met een leraar. Was nooit ergens voor nodig.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2006, 22:26   #10
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn lerares spaans is een supermens! En daar heb ik prive ook goed contact mee, we gaan binnekort samen een film kijken, zij zorgt voor de rosé, zij wordt volgend jaar ook mijn mentor

en ik ben samen met mijn ouders op kraambezoek geweest bij de teamleider
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2006, 12:14   #11
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
who cares? mijn leraar handvaardigheid zorgde ook voor de wijn en met schoolreizen zaten we vaak ook met de hele groep en de leraren erbij in een cafe ofzo..
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2006, 12:39   #12
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat is er toch zo leuk om met leraren op te schieten ze zijn 20 jaar ouder over het algemeen en hebben een hele andere denkwijze jullie zijn nog jong, beetje puberaal
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2006, 12:45   #13
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daar is een woord voor: slijmbal
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 18:47   #14
Ikke7
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kan met de meeste leraren ook wel goed opschieten..
niet dat ik heel veel naklets ofzo.. maar gewoon.
op van die soort "schoolfeestjes" praat ik wel met hun enz..
als je met ze praat enz.. willen ze je ook (meestal) wel helpen
als je ergen mee zit enz..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2006, 14:35   #15
Meisje_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja had met bepaalde leraren wel een goede band. Spreek ze nu nog wel ookal zit ik er niet meer op school.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2006, 23:06   #16
lisanne_tje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ow... ik had van ene leraar wel 8 uur les per dag en had dus wel een goede band met hem, dat had ik trouwens ook met mn mentor en ik kon echt uren zitten lullen met leraren...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2006, 11:04   #17
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
op schoolreis met docenten in een café zitten is normaal, maar bij iemand thuis een film kijken met rosé erbij vind ik te ver gaan. Denk dat de directie van de school daar ook wel anders over denkt dan jullie...
Was jij niet diegene die op school bier drinkt met de leraren?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2006, 21:08   #18
Meisje_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
op schoolreis met docenten in een café zitten is normaal, maar bij iemand thuis een film kijken met rosé erbij vind ik te ver gaan. Denk dat de directie van de school daar ook wel anders over denkt dan jullie...
Nou ik vind het nog wel meevallen, als je er een goed contact mee hebt? waarom niet.
(Die leraren waar ik goed mee omga zijn weer vriendinnen van mn tante en 1 kennis van mn ouders dus mischien ligt dat wat anders dan )
Alleen mensen gaan er over praten, das 't lullige!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2006, 18:18   #19
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door K@rima!
Sommige van je leraren zie je minimaal 4 keer per week een paar uur. Tijd zat dus om zo'n leraar goed te leren kennen, als je dat zou willen.

Heb jij goeie contacten met je leraar/lerares? Of vind je zoiets niet kunnen?

Ik kon het altijd wel goed vinden met mijn lerares Frans. Na de les zat ik gerust nog een half uur tot een uur na te kletsen. Het was gewoon heel gezellig.
Je moet alleen wel in je achterhoofd houden dat ze je docent is en dat docenten je werk nakijken. Je kan dus niet boos worden als je cijfer lager uitvalt dan verwacht. Ik geef maar een voorbeeld.
Ik heb een relatie met mijn docente frans ... We zijn nu al 7maanden samen en waren daarvoor 2maand goede vrienden. We hebben alles al gedeeld in bed en daarbuiten... van films en rosées is er dus ook al sprake van geweest. Wat we doen is compleet legaal, maar eigenlijk niet volgens de schoolregels. Daardoor zou een van ons beiden moeten veranderen van school.

Het probleem is dat we alles geheim doen en dat mijn ouders het niet weten. Haar ouders zijn er 2maanden geleden achtergekomen en die wouden alles boycotten. Maar onze liefde had dat spel gewonnen, maar zij begint meer en meer zin te krijgen om een beetje afstand te nemen en het gewoon verder te proberen als vrienden, omdat zij dat hele geheimzinnig gedoe niet meer aankan en zij tegen haar vrienden moet liegen en nooit eens met mij in het openbaar door de stad kan lopen bijv.

Voor mij is dat ook niet gemakkelijk, maar ik kan dat begrijpen dat dat voor haar ook zo niet is. Voor mij werkt het tot nu tot nog redelijk goed ... maar ik ben ergens wel bereid om die ruimte haar terug te geven omdat ik het erg vind voor haar dat zij nu opeens zo'n mysterieus leven moet ondergaan. Ik zou het erg spijtig vinden mocht ze er een defenitief punt achter willen zetten.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2006, 00:47   #20
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ik ben vorige week nog bij mijn coach van mijn opleiding geweest. paar biertjes gedronken in zijn achter tuin en met hem mee gegeten.
Verschil met andere leraren is: Ik heb een uitwisselingsstudent in mijn klas zitten uit uruguay en die zit sinds kort bij hem in huis en ben daar goed mee bevriend. maar verder is die coach super relaxt en lekker gek in zijn kop, had het ook niet vreemd gevonden als ik anders ook een x bij hem thuis had gezeten
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2006, 22:41   #21
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Eagle_Forest
Ik heb een relatie met mijn docente frans ...
Ja, sorry.. maar dit kan dus niet. Totaal niet ethisch verantwoord. Denk eens aan de machtsverhoudingen..

Ik kan me voorstellen dat er leuke leerlingen zijn (ik ben docent-in-wording), maar je kan het niet maken om met ze het bed in te duiken. Never ever.

Ik heb wel aardige docenten, leuke stagebegeleiders ook (vorig jaar een heel leuke die me vroeg naar mijn dromen enzo ), maar het is niet in te denken dat daar ooit iets zou groeien, ook al zijn ze bijna mijn collega's.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2006, 23:02   #22
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bloempjuh
Ja, sorry.. maar dit kan dus niet. Totaal niet ethisch verantwoord. Denk eens aan de machtsverhoudingen..

Ik kan me voorstellen dat er leuke leerlingen zijn (ik ben docent-in-wording), maar je kan het niet maken om met ze het bed in te duiken. Never ever.

Ik heb wel aardige docenten, leuke stagebegeleiders ook (vorig jaar een heel leuke die me vroeg naar mijn dromen enzo ), maar het is niet in te denken dat daar ooit iets zou groeien, ook al zijn ze bijna mijn collega's.
een leraar zou in dit geval inderdaad beter moeten weten..
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2006, 17:06   #23
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bloempjuh
Ja, sorry.. maar dit kan dus niet. Totaal niet ethisch verantwoord. Denk eens aan de machtsverhoudingen..

Ik kan me voorstellen dat er leuke leerlingen zijn (ik ben docent-in-wording), maar je kan het niet maken om met ze het bed in te duiken. Never ever.

Ik heb wel aardige docenten, leuke stagebegeleiders ook (vorig jaar een heel leuke die me vroeg naar mijn dromen enzo ), maar het is niet in te denken dat daar ooit iets zou groeien, ook al zijn ze bijna mijn collega's.
Tot je zelf in zo'n situatie verzijlt geraakt. Het is nooit te begrijpen hoe een situatie is als je er zelf inzit of al hebt meegemaakt. Je mag niet zomaar oordelen of je vooroordelen uiten, maar uiteindelijk zijn wij maar twee mensen... Is die functie van docent(e) dan zo "rein" ?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2006, 17:33   #24
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Eagle_Forest
Tot je zelf in zo'n situatie verzijlt geraakt. Het is nooit te begrijpen hoe een situatie is als je er zelf inzit of al hebt meegemaakt. Je mag niet zomaar oordelen of je vooroordelen uiten, maar uiteindelijk zijn wij maar twee mensen... Is die functie van docent(e) dan zo "rein" ?
Ja, je kunt toch zelf bedenken dat dit onmogelijk is? Al is het maar door een andere docent(e) Frans te benaderen voor lessen. En wie zegt dat ik nooit iets voor een docent of leerling heb gevoeld? Ik heb me alleen altijd kunnen bedwingen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2006, 19:53   #25
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

School en relatie zijn voor ons twee dingen die helemaal afgescheiden zijn van elkaar. In de klas word ik niet anders behandeld of beoordeeld als daarvoor. Ik ben altijd al het lievelingetje geweest van alle leerkrachten. Ik heb met alle leerkrachten van mijn school een echte goeie band. Ik zit ook in de schoolraad en dat heeft me daarin geholpen. Maar het is zeker niet ondenkbaar hoor deze relatie. Misschien moest je je niet bedwingen als het echt wel kon, want zo'n relatie als deze slaat alles gewoon weg ! Most Precious moments !
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2006, 20:37   #26
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Eagle_Forest
School en relatie zijn voor ons twee dingen die helemaal afgescheiden zijn van elkaar. In de klas word ik niet anders behandeld of beoordeeld als daarvoor. Ik ben altijd al het lievelingetje geweest van alle leerkrachten. Ik heb met alle leerkrachten van mijn school een echte goeie band. Ik zit ook in de schoolraad en dat heeft me daarin geholpen. Maar het is zeker niet ondenkbaar hoor deze relatie. Misschien moest je je niet bedwingen als het echt wel kon, want zo'n relatie als deze slaat alles gewoon weg ! Most Precious moments !
Ach.. Laat maar zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2006, 11:23   #27
fresh_lobster
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ANW - eiwitten die virussen binden

--pardon
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2006, 20:05   #28
B-Hop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Eagle_Forest
Ik heb een relatie met mijn docente frans ... We zijn nu al 7maanden samen en waren daarvoor 2maand goede vrienden. We hebben alles al gedeeld in bed en daarbuiten... van films en rosées is er dus ook al sprake van geweest. Wat we doen is compleet legaal, maar eigenlijk niet volgens de schoolregels. Daardoor zou een van ons beiden moeten veranderen van school.

Het probleem is dat we alles geheim doen en dat mijn ouders het niet weten. Haar ouders zijn er 2maanden geleden achtergekomen en die wouden alles boycotten. Maar onze liefde had dat spel gewonnen, maar zij begint meer en meer zin te krijgen om een beetje afstand te nemen en het gewoon verder te proberen als vrienden, omdat zij dat hele geheimzinnig gedoe niet meer aankan en zij tegen haar vrienden moet liegen en nooit eens met mij in het openbaar door de stad kan lopen bijv.

Voor mij is dat ook niet gemakkelijk, maar ik kan dat begrijpen dat dat voor haar ook zo niet is. Voor mij werkt het tot nu tot nog redelijk goed ... maar ik ben ergens wel bereid om die ruimte haar terug te geven omdat ik het erg vind voor haar dat zij nu opeens zo'n mysterieus leven moet ondergaan. Ik zou het erg spijtig vinden mocht ze er een defenitief punt achter willen zetten.
Zou je ons niet kunnen vertellen hoe oud jíj bent en hoe oud jouw lerares is?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 00:08   #29
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jezus, Eagle...
Je speelt wel hoog spel hoor...
Ze kan haar baan erom kwijtraken, dat moet je goed beseffen...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2006, 18:10   #30
ricardopijpers
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wij hadden een hele goede jonge gymleraar en iedereen vond hem beter dan die andere maar hij was een part-time baan van hem en om leraaren te sparen moest hij weg. we hadden gehoopt dat die andere weg zou gaan maar dat was niet zo(jammer genoeg). Deze leraar doet nooit met iets mee en die ander wel. iedereen van onze school vond toen dat hij de beste leraar was.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2006, 20:53   #31
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had een gymleraar nog op de basisschool, ergens in groep 7.
Mijn officiele gymleraar was toen ziek, dus kreeg we een invaller.
We deden extra veel met klimrekken, bokken etc.
Dus de trampoline met een grote mat stond er ook heel veel, maar er waren kinderen in mijn klas die dat niet durfden, salto..
Dus ging hij 'helpen'
Hij deed niet meer dan die kinderen op de trampoline zetten, zeggen dat ze naar voren moesten buigen en dan ging de leraar hun een zetje in hun kont geven..
En de moeder van een meisje die toen in mijn klas zat, was toen naar de directrice gegaan over het ongeval.
Meteen was-ie weg, maar het was eigenlijk ook wel freaky!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2006, 23:06   #32
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet niet meteen alles fout interpreteren. Als hij 't niet verkeert bedoelt...

Zoiets merk je vanzelf aan de manier waarop 't gebeurd...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2006, 13:52   #33
.yorick.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

altijd handig als je een goede band heb met je teken teckniek en handarbeid leraar(es) hebt...
gaan ze je vaak voortrekken
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2006, 16:03   #34
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress
Ik had een gymleraar nog op de basisschool, ergens in groep 7.
Mijn officiele gymleraar was toen ziek, dus kreeg we een invaller.
We deden extra veel met klimrekken, bokken etc.
Dus de trampoline met een grote mat stond er ook heel veel, maar er waren kinderen in mijn klas die dat niet durfden, salto..
Dus ging hij 'helpen'
Hij deed niet meer dan die kinderen op de trampoline zetten, zeggen dat ze naar voren moesten buigen en dan ging de leraar hun een zetje in hun kont geven..
En de moeder van een meisje die toen in mijn klas zat, was toen naar de directrice gegaan over het ongeval.
Meteen was-ie weg, maar het was eigenlijk ook wel freaky!
Ik vind dat altijd zo vervelend als mensen zich daar onterecht druk om maken. In dit geval klinkt het ook niet alsof het erg was of met opzet.
Ik ben zelf ook schoonspring/turn coach. Je moet kinderen gewoon goed begeleiden en dus ook op allerlei plaatsen vastpakken als dat nodig is. Nou ben ik geen man, dus krijg ik daar waarschijnlijk minder snel klachten over, maar eigenlijk is dat belachelijk. Een mannelijke gymleraar probeert ook gewoon zijn werk goed te doen en bedoelt dat 9 van de 10x echt niet sexueel ofzo.
Mijn eigen trainers zijn ook altijd mannelijk geweest en als zij me vastgrijpen omdat ik anders mogelijk mijn nek breek () ben ik ze dankbaar ipv dat ik ga zeuren dat ze per ongeluk mijn kont of whatever aanraakten.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2006, 19:25   #35
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi
Ik vind dat altijd zo vervelend als mensen zich daar onterecht druk om maken. In dit geval klinkt het ook niet alsof het erg was of met opzet.
Ik ben zelf ook schoonspring/turn coach. Je moet kinderen gewoon goed begeleiden en dus ook op allerlei plaatsen vastpakken als dat nodig is. Nou ben ik geen man, dus krijg ik daar waarschijnlijk minder snel klachten over, maar eigenlijk is dat belachelijk. Een mannelijke gymleraar probeert ook gewoon zijn werk goed te doen en bedoelt dat 9 van de 10x echt niet sexueel ofzo.
Mijn eigen trainers zijn ook altijd mannelijk geweest en als zij me vastgrijpen omdat ik anders mogelijk mijn nek breek () ben ik ze dankbaar ipv dat ik ga zeuren dat ze per ongeluk mijn kont of whatever aanraakten.
Ik zelf had het nooit gemerkt, het is mij ook maar verteld door mijn vriendin wiens moeder naar de directrice is gegaan
Ik heb het wel een keer gezien, ofzo maar die gedachte had ik er niet meteen bij.

@saduf; heb je het verhaal wel goed gelezen? als je dat deed kon je zien dat het niet over mij ging, maar over andere kinderen. dus ik maak me nergens druk om, hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2006, 11:31   #36
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan 't wel heel goed vinden met mijn Nederlandse docente die ik dan ook voor 't 3e jaar achterelkaar krijg. Is ook vertrouwensdocente, misschien daarom dat ik goed met d'r kan praten.

Verder heb ik een nieuwe mentor, hij kwam laatst naar me toe omdat ie weet dat ik bij mijn vriendin betrokken was die verongelukte, vorig jaar 14 Januari..

En hij weet ook dat de vader van mn pa ziek is {longkanker..} en hem leek 't een goed idee om een keer met die mensen van school te praten, en met hem ook binnenkort. Nadeel ; ik vertrouw mensen niet snel en weet niet wat ik nu moet doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2006, 12:13   #37
Gastje
Lid
 
Gastje's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 July 2006
Locatie: Area 51
Berichten: 107
Stuur een bericht via MSN naar Gastje
Standaard

Ik kan het goed vinden met mn leraar fysica
Gewoon de beste leraar die ge kunt hebbe...
Gistere moesten wij ons lokaal zoeke , die is al even dom als ons n wij dachten dat het op de andere campus was ... wat dus niet zo was ... dus wij kwame aan op de andere campus en kregen te horen dat we terug moesten, onze leraar was daar niet echt voor en dan hebben we een radio gaan halen en ons wat geamuseerd op de speelplaats voor 2 uur ... zalige kerel

En ik heb een hekel aan mn leraar Engels ...
Die heeft gewoon de pest aan mij Ik weet nie hoe het komt
__________________
Jesus loves you...but everyone else thinks you are an asshole.
Gastje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.