Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 June 2006, 16:40   #1
GhostOfAries
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Beste Forummers

Beste forummers..
Even een updat over de situatie.
Onderstaande mail heb ik naar alle forumbazen verstuurt.
omdat ik wil voorkomen dat ze de zaak in de doofpot stoppen zal ik 'm hier ook even posten, dat weten jullie tenslotte ook hoe en wat (IK ben namelijk niet achterbaks)

By the way, misschien moeten jullie vooral aan thali eens vragen waarom ze hier:
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-w...ad.php?t=58491
wel van mijn goede raad gebruik wil maken en normaal doet
en ik hier ineens domme opmerkingen van mevrouw krijg...
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-w...ad.php?t=58751

over achterbaks gesproken...

Ik hoop dat het duidelijk is dat ik er niet opuit ben om jullie forumplezier te vergallen, Dat ben ik ook nooit geweest. Ik was van plan om een leuke bijdrage te leveren aan het forum.
Maar blijkbaar zijn mensen zie eerlijk vertellen wie ze zijn gevaarlijker dan mensen die zich voordoen als iemand anders..

Ik zal danook niet meer mee forummen, het plezier is voor mij dusdanig vergalt dat ik daar geen zin meer in heb.
WEL zal ik met enige regelmaat dat achterbuurt tuig van het forumbazen team in de gaten houden.. en ik zie ALLES !!!
Forumbazen die te pas en te onpas hun eigen regels maken... die vind IK dus gevaarlijk

AriesNL

Jullie forumheks...


P.S. als een of andere FB dit IP adres ook wil bannen.. ik heb er NOG 200

========================================Mail ================================================== ================================================== ==========
Beste forumbazen...
Ondanks jullie schandalige gedrag ben ik er nogsteeds niet opuit om het forumplezier voor de
gewone leden van leerlingen.com te verpesten. En we hebben genoeg gelachen dacht ik zo:

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58751

Ik zal verder dus ook maar niet meer aan de "moeren en bouten" van leerlingen.com gaan rammelen.
ik zal ook niet meer meeforumen want als ik mee doe dan doe ik mee als mezelf en niet alsof ik iemand anders ben "blijkbaar vinden jullie dat mensen die zich als iemand anders voordoen een betere bijdrage leveren, het is maar net wat je op je forum wil hebben"
Daar komt nog bij dat jullie mijn goede naam al dusdanig verpest hebben dat ik er ZELF geen zin meer in heb.

Ik zal jullie verder met rust laten.


MAAR ! hier verbind ik wel een voorwaarde aan:
" Van het team van leerlingen.com (forumbazen, fb+ enz) zal NIEMAND meer aan een meeting meedoen." en dat zal ik regelmatig controleren.
Leden kunnen gerust een meeting organiseren, van mij zal verder niemand last hebben MITS er geen FB's en dergelijke meegaan.

Als jullie hiermee akkoord gaan, laat bartje518 dan een topic openen op "Feedback en mededelingen" met als titel: "Ik ben een zeekoe !" waarin hij verteld wat de stand van zaken is.

Als jullie NIET akkoord gaan..... nou ja dan kan je zelf ook wel verzinnen

groeten AriesNL
Jullie forumheks

P.S. vertel thalie even dat ze d'r klep moet houden over zaken waar ze geen verstand van heeft...
 
Oud 3 June 2006, 16:44   #2
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Al vond ik je persoonlijk een iets te blije droogkloot, ik vind het wel een belachelijke reden waarom ze je weg willen hebben.

75% van de geregistreerden zijn student of zelf verder hier, slaat nergens op!
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline  
Oud 3 June 2006, 16:58   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ben een zeekoe
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.