Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 September 2003, 09:18   #1
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard 0Vera de fb? Maakt de crew wel zijn goede keuzes?

Ik begin nu toch echt te twijfelen. Waar ik Tyskie en Kampie zeer goede keuzes vond, en ook RandyJC als F&P-Forumbaas zeker niet misstaat, plaats ik nu toch mijn vraagtekens bij de aanstelling van 0Vera als forumbaas.
No offence, want het is gewoon wel een aardige meid, maar is ze wel geschikt als forumbaas? Ze was een paar maanden geleden nog wel flink actief op dit forum, maar de laatste paar weken heb ik haar bijna niet meer gezien. + Daarbij komt dat de leden haar, in tegenstelling tot de andere 3 die eerder werden aangsteld, niet naar voren hebben gebracht als kandidaat?
Daarentegen vind ik het dan wel goed dat ze fb is geworden van L&D en Seksualiteit, omdat ze daar volgens mij het vaakst komt.

Wat denken jullie ervan?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 09:20   #2
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vraag me vooral af waarom je je topic hier in ADB hebt gezet. Bang voor Tyskie in Ledenstaff?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 09:21   #3
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

tsja hier lezen meer mensen het. Maar ik vind het best als dit topic in ledenstaff wordt gezet
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 10:09   #4
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

op naar leden staff -->
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 10:14   #5
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

0vera is tog ook naar voren geschoven door de crew teminste ze werdt opgenomen in de grote lijst met kandidaten. Vervolgens was rond haar bespreking alles positief rond haar.

Zodoende heeft ze een aantal fora onder haar hoede gekregen waaronder niet sexualiteit weet niet hoe je daar bij komt?

Laat haar gewoon eens haar gang gaan en kom dan met commentaar zou ik zeggen ze heeft nu nog geen slotje gezet en jij begint er nu al af te kraken dat ze niet goed zou zijn. beetje flauw laat die meid gewoon der werk doen en als dat niet goed gaat kom dan een keertje terug om te zeuren.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 11:24   #6
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

Zodoende heeft ze een aantal fora onder haar hoede gekregen waaronder niet sexualiteit weet niet hoe je daar bij komt?

wellicht omdat ze daar het meest open over is
maar inderdaad, seksualiteit valt niet onder haar fora, ik denk dat ik die in me eentje wel fatsoenlijk kan beheren... (loeloe, no offence )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 11:33   #7
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit heeft weinig met democratie te maken aangezien overa niet 1 keer is genoemd maar alleen zichzelf heeft lopen promoten, en net alsof ze vaak hier is
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 11:37   #8
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

sinds wanneer is een internet forum een democratie?
als dit zo zou zijn zou je misschien alleen populaire (en misschien minder bekwame) mensen hier als beheerders en moderators hebben...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 11:45   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

0vera is gewoon gekozen door dat ze haar zusje op kan volgen, een echt "ons kent ons" geval, denk ik
maar dan nog, ze is niet vaak genoemd in het topic over nieuwe FB's
denk wel dat ze het aan kan, daar niet van, maar misschien was iemand anders wel beter op zijn plaats geweest
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 11:47   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
sinds wanneer is een internet forum een democratie?
als dit zo zou zijn zou je misschien alleen populaire (en misschien minder bekwame) mensen hier als beheerders en moderators hebben...
er word gezegd dat leden mensen mogen voorstellen en dat is dus bij overa niet het geval
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 11:48   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ik ben ff nieuwgierig wie jullie denken dat een goede fb zou zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:10   #12
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
0vera is gewoon gekozen door dat ze haar zusje op kan volgen, een echt "ons kent ons" geval, denk ik
maar dan nog, ze is niet vaak genoemd in het topic over nieuwe FB's
denk wel dat ze het aan kan, daar niet van, maar misschien was iemand anders wel beter op zijn plaats geweest
ik kan je met 100% zekerheid stellen dat haar zusje hier geen invloed op heeft gehad. In die hoek hoef je het niet te zoeken. Ik geef mijn volste vertrouwen in haar en mochten er gegronde klachten zijn over haar manier van werken dan hoor ik deze vanzelf (althans daar ga ik van uit)

Ik vraag me af wat het bezwaar is tegen haar om haar FB te laten zijn. Een argument als dat ze niet is voorgesteld door veel leden in een voorstel topic vind ik nog geen argument om haar geen crew te maken.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:28   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

0vera is inderdaad niet de meest voor de hand liggende keuze, zeker gezien het feit dat ze de laatste tijd niet zo heel erg actief meer lijkt te zijn.
Maar voor de subfora waar nog een kandidaat voor gewenst was was zij met haar open sollicitatie achteraf gezien toch de beste kandidaat. Laat haar dan maar bewijzen dat haar sollicitatie op haar plaats was en dat ze een goede forumbaas zal zijn.
Mocht ze dat niet kunnen opbrengen dan zal er door Koelkast of Bluewolf natuurlijk opgetreden worden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:32   #14
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

Zodoende heeft ze een aantal fora onder haar hoede gekregen waaronder niet sexualiteit weet niet hoe je daar bij komt?
oops waarschijnlijk verkeerd gelezen

nou goed, daar gaat het ff niet om. het lijkt me echt weer zo'n geval van een bij de staff populaire kandidaat omdat op meetings is geweest ed ('ons kent ons' zoals stapper zei). ik twijfel op dit moment aan haar geschiktheid maar ik wacht het nog ff af.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:42   #15
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
oops waarschijnlijk verkeerd gelezen

nou goed, daar gaat het ff niet om. het lijkt me echt weer zo'n geval van een bij de staff populaire kandidaat omdat op meetings is geweest ed ('ons kent ons' zoals stapper zei). ik twijfel op dit moment aan haar geschiktheid maar ik wacht het nog ff af.
wie had jij dan aangesteld ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:50   #16
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
wie had jij dan aangesteld ?
Niemand? Ik vond het best wel een verrassing dat er nog een 4de fb bij kwam namelijk. Eerst werd gezegd 2 nieuwe namen, toen kwam er nog een en nu nňg een. En heeft Nightwolf iemand nodig op L&D dan? Als dat zo is, had je daar ook bijvoorbeeld Bird Of Prey bij kunnen zetten. LoeLoe lijkt me geschikt voor Psychologie & Filosofie, en ik meen me te herrinneren dat er werd gezegd dat Kunst niet speciaal een fb nodig had?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:55   #17
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik kan je met 100% zekerheid stellen dat haar zusje hier geen invloed op heeft gehad. In die hoek hoef je het niet te zoeken. Ik geef mijn volste vertrouwen in haar en mochten er gegronde klachten zijn over haar manier van werken dan hoor ik deze vanzelf (althans daar ga ik van uit)
het is toch wel opvallend dat er uit 1 gezin 2 Fb's komen
dat lijkt heel erg op vriendjes politiek, dat moet je zelf toch ook wel toegeven
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:58   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Met het risico dat ik weer informatie doorspeel uit staff kan ik je wel vertellen dat Linnea daar in geen tijden meer is gezien en zeker geen stem heeft gehad in de aanstelling van 0vera.
0vera is gewoon gekozen omdat haar open sollicitatie het beste aansloot bij de gewenste FB voor de desbetreffende fora.

Zal zij niet bevallen, waar op dit moment echt geen reden voor is om daar aan te twijfelen, dan zal het ook zo over zijn, althans dat hoop ik.

Ergo: wacht nu maar rustig af en kom met gefundeerde kritiek als zij daadwerkelijk niet geschikt lijkt te zijn als FB.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 12:59   #19
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
het is toch wel opvallend dat er uit 1 gezin 2 Fb's komen
dat lijkt heel erg op vriendjes politiek, dat moet je zelf toch ook wel toegeven
Linnea is geen FB meer..

En laat 0vera maar ff bewijzen dat ze het kan.. daarna mogen jullie zeuren..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 13:01   #20
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Linnea is geen FB meer..

En laat 0vera maar ff bewijzen dat ze het kan.. daarna mogen jullie zeuren..
dat ze geen goede FB is, daar hoor je me niet over zeuren
iedereen kan namelijk een goede FB zijn, zo moeilijk is het ook weer niet
maar een beetje een frisse wind was beter

en over open sollicitatie's gesproken, ik had er ook 1 geschreven, maar daar hoor ik dan niemand meer over
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 13:02   #21
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Jouw profiel sloot blijkbaar niet voldoende aan op wat gewenst was binnen Staff...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 13:06   #22
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Jouw profiel sloot blijkbaar niet voldoende aan op wat gewenst was binnen Staff...
om ff nieuwsgierig te zijn, wat is mijn profiel dan???

en om terug te komen op de andere FB's, de nieuwe doen volgens mij hun taak nu aardig goed, ADB is eindelijk weer een beetje op orde, dus een ode aan kampie :respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 14:06   #23
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Ik vind het inderdaad ook jammer dat na de goede aanstelling van 3 wat mij betreft capabele forumbazen er opeens toch een forumbaas komt in de 'LeoLeo reeks'. En dan mag je keihard beweren dat het niets met vriendjespolitiek te maken heeft, maar dat heeft het wel zeer degelijk indirect. Als 0vera gewoon een meisje was wat net als de andere forummeisjes gewoon rond snuffelde zonder haar gezicht te laten zien op meetings bijv. dan was ze naar mijn mening nooit naar voren geschoven.

Ik vind het ook nogal raar dat iemand die weinig komt opeens FB wordt. Kijk, als ze nou een website beloofde te maken voor koelkast in ruil voor het FB schap

Dat vriendjespolitiek gedoe hoeven jullie trouwens helemaal niet als negatief te zien hoor, maar het gaat nou eenmaal inderdaad wat onbewust toch op die manier...

Bovendien 'lijkt' het me dat de forumbazen ook weer onbewust op verkeerde basis worden uitgekozen. Naar mijn idee zelfs zo dat iemand bijvoorbeeld vooral bekend moet zijn bij forumbazen.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 14:18   #24
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Ik vind het ook nogal raar dat iemand die weinig komt opeens FB wordt. Kijk, als ze nou een website beloofde te maken voor koelkast in ruil voor het FB schap
heeft rickclan dat nog gedaan voor jou dan
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 14:28   #25
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
heeft rickclan dat nog gedaan voor jou dan
Nee, natuurlijk niet. Dus 0vera hoeft slechts een flinke naaistreek op touw te zetten.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 14:32   #26
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Blaatschapen, blijf bij het onderwerp he en ga 0vera afkraken ofzo, maar ga niet offtopic..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 14:40   #27
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard Re: 0Vera de fb? Maakt de crew wel zijn goede keuzes?

Citaat:
Originally posted by Stevie
...No offence, want het is gewoon wel een aardige meid, maar is ze wel geschikt als forumbaas? Ze was een paar maanden geleden nog wel flink actief op dit forum, maar de laatste paar weken heb ik haar bijna niet meer gezien. + Daarbij komt dat de leden haar, in tegenstelling tot de andere 3 die eerder werden aangsteld, niet naar voren hebben gebracht als kandidaat?
Daarentegen vind ik het dan wel goed dat ze fb is geworden van L&D, omdat ze daar volgens mij het vaakst komt...
Je hebt gelijk wat betreft mijn inactiviteit de laatste maand, maar dit is van voorbijgaande aard kan ik vertellen. Ik ben net op de universiteit aan een studie begonnen, en ben ook gelijk bij een studentenvereniging gegaan die een ontgroeningstijd had, en waar ik dus in de eerste maand heel veel tijd in heb moeten steken. Maar zoals ik al zei, dit was van voorbijgaande aard, en ik ben (naar mijn idee) de komende tijd voldoende aanwezig om mijn fora te kunnen onderhouden. Ik heb idd een open sollicitatie geschreven, ipv dat mensen mij naar voren schoven, maar het gaat, mijns inziens, om de vraag of mensen mij wel of niet capabel vinden binnen Staff, de mensen die er verstand van behoren te hebben.
Ik ben me ervan bewust dat ik idd geen bijzondere toevoeging ben binnen staff, of iig niet zoals Tyskie of Randy, maar ik denk ook niet dat dat voor mijn fora relevant is.
En nu mag ik gaan bewijzen dat ik het kan, en dat lijkt me toch het belangrijkste

Verder wil ik idd even zeggen dat mijn zusje geenszins iets te maken heeft gehad met mijn aanstelling. Ik zie dr zelf uberhaupt amper

Ik heb trouwens nog wel wat ideetjes om het kunstforum wat nieuw leven in te blazen maar dat plant ik hier nog wel neer
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 14:44   #28
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard Re: Re: 0Vera de fb? Maakt de crew wel zijn goede keuzes?

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Ik heb idd een open sollicitatie geschreven, ipv dat mensen mij naar voren schoven, maar het gaat, mijns inziens, om de vraag of mensen mij wel of niet capabel vinden binnen Staff, de mensen die er verstand van behoren te hebben.
Dat is dus het grootste probleem. Ik denk niet dat Plankje of LoeLoe meer verstand hiervan hebben dan het gemiddelde gewone lid. En ik vind het feit dat de leden je geschikt vinden toch ook wel belangrijk, want RandyJC en Tyskie werden duidelijk naar voren gebracht, en hier ging de staff in mee. Dus om nou de stemmen van de leden helemaal te verwaarlozen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 14:49   #29
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Re: Re: Re: 0Vera de fb? Maakt de crew wel zijn goede keuzes?

Citaat:
Originally posted by Stevie
Dat is dus het grootste probleem. Ik denk niet dat Plankje of LoeLoe meer verstand hiervan hebben dan het gemiddelde gewone lid. En ik vind het feit dat de leden je geschikt vinden toch ook wel belangrijk, want RandyJC en Tyskie werden duidelijk naar voren gebracht, en hier ging de staff in mee. Dus om nou de stemmen van de leden helemaal te verwaarlozen
Tussen de mensen die naar voren werden geschoven zat geen goede kandidaat voor Kunst, P&F en L&D (waar Nightwolf al aangaf het liefste een vrouwspersoon te hebben). Ook was een vrouwelijk FB meer dan wenselijk door het vertrek van Irene en Linnea, om het natuurlijk evenwicht enigzins in stand te houden en op meiden naast LoeLoe nog iemand te hebben. Daarom denk ik dat met 0vera de beste keuze is gemaakt en dan is het nu verder aan haar om verder te bewijzen dat ze een goede FB is.


OT: gelijk maar even de loze opmerking van Stapper verwijderd.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 15:01   #30
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
... LoeLoe lijkt me geschikt voor Psychologie & Filosofie ...
Het is iets om over na te dneken maar k vraag me af hoe je daar ineens bij komt ?
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 15:12   #31
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
en ik meen me te herrinneren dat er werd gezegd dat Kunst niet speciaal een fb nodig had?
dacht ik ook. anders had ik mijn kandidatuur wel ingediend
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 15:14   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje
dacht ik ook. anders had ik mijn kandidatuur wel ingediend
Maar er waren meer vacatures, waarvoor 0vera gekozen is... Daarbij is het natuurlijk een meerwaarde als een forum wel een FB heeft en dat heeft het bij deze.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 15:20   #33
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Maar er waren meer vacatures, waarvoor 0vera gekozen is... Daarbij is het natuurlijk een meerwaarde als een forum wel een FB heeft en dat heeft het bij deze.
dank je tyskie
ik ben ook bezig dit 'vergeten forum' wat interessanter te maken zoals je al gezien hebt
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 16:08   #34
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tyskie is nu al veranderd van kritiek gever naar koelkast 2
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 16:09   #35
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
tyskie is nu al veranderd van kritiek gever naar koelkast 2
Ben blij dat jij niet op staff kan..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 16:16   #36
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ben blij dat jij niet op staff kan..
hoezo? veeg je daar de vloer met ze aan
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 16:26   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
hoezo? veeg je daar de vloer met ze aan
Daar uit ik mijn kritiek wel...
En nu weer back to 0vera.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 16:59   #38
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Het is iets om over na te dneken maar k vraag me af hoe je daar ineens bij komt ?
tsja volgens mij ben jij wel iemand die daar toch redelijk vaak komt en ook in staat is serieuze reacties te plaatsen en het forum te beheren. daarom kwam jou naam in me op.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 17:14   #39
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Als dat zo is, had je daar ook bijvoorbeeld Bird Of Prey bij kunnen zetten.
iig thnx om mij als keuze te nemen, maar ik kom echt zowat nooit op liefde & dating, daar kun je dan beter iemand zetten die daar wat meer thuis is

Citaat:
Originally posted by Stapper
het is toch wel opvallend dat er uit 1 gezin 2 Fb's komen
dat lijkt heel erg op vriendjes politiek, dat moet je zelf toch ook wel toegeven
Linnea is geen FB meer, en dat 0vera t nu is terwijl Linnea t is geweest lijkt mij gewoon meer toeval.

Citaat:
Originally posted by Youssef
Als 0vera gewoon een meisje was wat net als de andere forummeisjes gewoon rond snuffelde zonder haar gezicht te laten zien op meetings bijv. dan was ze naar mijn mening nooit naar voren geschoven.
Het zal mij niet verbazen als t een rol heeft gespeeld dat 0vera binnen de staff al behoorlijk bekend was voor haar aanstelling als FB, maar goed... ze zal dan toch wel degelijk over kwaliteiten bezitten om fb te kunnen worden, want op bekendheid alleen word je geen FB. Hoeveel mensen hebben Koelkast nou in t echt gezien? En FoL was en is nog steeds ook niet 1 van de bekendere mensen buiten t forum om, ook toen hij nog FB was, evenals Ar-Tuur trouwens.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 17:24   #40
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
En heeft Nightwolf iemand nodig op L&D dan? Als dat zo is, had je daar ook bijvoorbeeld Bird Of Prey bij kunnen zetten.
ik had al gezegd dat ik iemand erbij wou hebben die ik er goed bij vond passen, dus vaak komen onder andere en BoP komt er absoluut (bijna?) nooit. beetje erg slechte keuze zou dat dan zijn
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 18:17   #41
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Toen ik las dat zei met een open sollicitatie is gekomen ben ik maar gestopt met lezen
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2003, 19:13   #42
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

nogmaals van vriendjes politiek is geen sprake de laatste meeting waar ik was dat was in woei 2001 of zo. Dus van meetings kun je het met mij niet hebben. Ik heb ook niets in return gekregen of beloofd gekregen van 0vera en ik hoef ook niets in return.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 15:45   #43
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Ik vind het ook geen goede keuze, ze komt hier bijna nooit, nu ineens wel omdat ze weet dat ze forumbaas is en denk dat de meeste mensen niet zoveel van haar afweten, over hoe zij is enzow, waarom hebben jullie niet iemand gepakt die er gewoon altijd komt en niet alleen als er wordt geroepen dat er forumbazen nodig zijn, dat vind ik echt mierenneukerij.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 15:49   #44
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Profiel van 0vera => Ze heeft bijna 10 posts per dag... Dat lijkt mij genoeg zeggen...
Jij hebt er bijvoorbeeld maar 4,4 per dag..

Laat haar het nu maar eerst bewijzen.. Als het blijkt dat ze niets is, dan mag je de keuze voor haar afkraken...

Maar goed, voor al degenen die kritiek hebben... Hebben jullie een betere kandidaat voor ogen die voldoet aan de volgende eisen:

• vrouw
• regelmatig hier
• regelmatig op L&D
• regelmatig op P&L
• regelmatig op Kunst


Ik betwijfel het. Sorry...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 16:19   #45
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Maar wat ik nog wilde weten: was het dan we zo nodig om een nieuwe fb aan te stellen? Ik had al eerder in dit topic de alternatieven gezet, en ipv BoP naast NW op L&D had ook LoeLoe (of eventueel dext0r) op die plaats kunnen staan. Ik weet niet of het wel zo hard nodig was?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 16:21   #46
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Er was sowieso een vrouwmens bij nodig lijkt mij... Een vrouw voor op het meidenforum lijkt mij iets te weinig... Daarbij wou NW een vrouwelijke mede-mod voor op L&D.

Het was dus nodig en ik denk dat ze objectief bezien de beste keuze hebben gemaakt... (ik heb er namelijk niet over gestemd.. )
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 16:26   #47
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Maar wat ik nog wilde weten: was het dan we zo nodig om een nieuwe fb aan te stellen? Ik had al eerder in dit topic de alternatieven gezet, en ipv BoP naast NW op L&D had ook LoeLoe (of eventueel dext0r) op die plaats kunnen staan. Ik weet niet of het wel zo hard nodig was?
Dan had ik 4 fora gehad
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 16:27   #48
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Er was sowieso een vrouwmens bij nodig lijkt mij... Een vrouw voor op het meidenforum lijkt mij iets te weinig... Daarbij wou NW een vrouwelijke mede-mod voor op L&D.
loeloe is geen vrouw dan
en ja, 1 vrouw nodig... waarom zou dat zijn dan alsof het sinds irene weg is opeens slechter gaat ofzo

edit: ik had ff buiten linnea gerekend, maar die was er de laatste tijd ook al nooit
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 16:38   #49
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Dan had ik 4 fora gehad
Klopt. Maar dext0r heeft er nu ook 3 en krijgt Muziek er nog bij. Dat lukt hem toch ook goed? Daarbij zijn het allemaal 'kleinere' fora, dat moet toch wel lukken. En je hebt dan op elk forum (op P&F na) iemand erbij om te helpen. Dus dat mag geen probleem zijn lijkt mij.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2003, 17:44   #50
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Ik vind het ook geen goede keuze, ze komt hier bijna nooit, nu ineens wel omdat ze weet dat ze forumbaas is en denk dat de meeste mensen niet zoveel van haar afweten, over hoe zij is enzow, waarom hebben jullie niet iemand gepakt die er gewoon altijd komt en niet alleen als er wordt geroepen dat er forumbazen nodig zijn, dat vind ik echt mierenneukerij.
als je dit draadje echt had gelezen had je de reden van haar afwezigheid nu geweten en had je daar niet meer op zitten ziften

Citaat:
Originally posted by Stevie
edit: ik had ff buiten linnea gerekend, maar die was er de laatste tijd ook al nooit
die heeft zich juist forumbazin-af gemaakt omdat ze op kamers ging waar ze geen internet had, dus zij hield de eer tenminste aan zichzelf
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.