Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 November 2006, 15:41   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Laten we even de nieuwe staff onder de loep nemen.

Wie vinden jullie slecht of goed?

Ik kom tot de volgende conlusie dat de staff gefaald heeft

-Orde handhaving, een dikke onvoldoende voor onduidelijk beleid
-Geen contact met spill, geen duidelijkheid over de hack
-Geen informatie overbrengen naar leden toe.
-Geen leven proberen te brengen op het forum, zoals nog steeds geen sinterklaas forum waar zoveel behoefte aan is ( )
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 15:45   #2
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

give them some credit.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 17:09   #3
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Ik hoop dat Bartje terugkomt om er leiding aan te geven.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 20:42   #4
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Zolang ik hier al lid ben, zit jij (en nog enkele anderen) te zeuren over de staff, PFP.
Weet jij eigenlijk wel wat je wilt?

Elke "staffgeneratie" voert een eigen beleid en soms is dat wat onduidelijker of slechter dan dat van de vorige.
Misschien is het beter om tips te geven of te zeggen wat je goed vindt aan hen of beter vond aan de vorige staff in plaats van hen constant af te breken. Want dat is niet moeilijk.


En je kan gewoon niet verwachten dat deze staff perfect is. Er zijn drie fb's die met moeite 'kennis' hebben van dit forum. Ze leren het forum ontdekken en moeten ondertussen ook nog eens van stafflidje spelen. Ik wist na meer dan een jaar zelfs nog niet hoe alles juist in zijn werken ging. Dan mag je van hen niet verwachten dat zij al meteen een perfect stafflid zijn.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen

Laatst aangepast door thali : 30 November 2006 om 20:45
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 20:48   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali Bekijk Bericht
Zolang ik hier al lid ben, zit jij (en nog enkele anderen) te zeuren over de staff, PFP.
Weet jij eigenlijk wel wat je wilt?

Elke "staffgeneratie" voert een eigen beleid en soms is dat wat onduidelijker of slechter dan dat van de vorige.
Misschien is het beter om tips te geven of te zeggen wat je goed vindt aan hen of beter vond aan de vorige staff in plaats van hen constant af te breken. Want dat is niet moeilijk.


En je kan gewoon niet verwachten dat deze staff perfect is. Er zijn drie fb's die met moeite 'kennis' hebben van dit forum. Ze leren het forum ontdekken en moeten ondertussen ook nog eens van stafflidje spelen. Ik wist na meer dan een jaar zelfs nog niet hoe alles juist in zijn werken ging. Dan mag je van hen niet verwachten dat zij al meteen een perfect stafflid zijn.
Lezen, ik geef toch dingen die niet goed gaan aan. Bovendien dat laatste punt is alleen maar een argument voor mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 20:56   #6
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is er een nieuw beleid?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 20:58   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Is er een beleid?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:00   #8
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

blijkbaar?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:03   #9
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

sorry.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:11   #10
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Je zou mijn beleid eens moeten weten
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:24   #11
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Lezen, ik geef toch dingen die niet goed gaan aan. Bovendien dat laatste punt is alleen maar een argument voor mij.
Helemaal mee eens. Sorry Thali, maar ik vind dat dit punt op dit moment glashelder zou moeten zijn en dat de beheerders hier gewoon erg scherp op zouden moeten zijn.
Af en toe wat slotjes zetten stelt geen zak meer voor, je forum levendig maken is de uitdaging.
Maar wat dat betreft zie ik erg weinig tot geen initiatieven helaas. Zoals zo lang al eigenlijk.


PFP noemt een Sinterklaas-forum, misschien is dat het ook net niet, maar het zou een mooi onderdeel van een Feestdagen-forum zijn. Maar voor dat soort initiatieven hebben we een staff. Hoe lang wilt men bijvoorbeeld het Eten& Drinken forum houden? Of is daar uberhaupt nog niet over nagedacht?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:48   #12
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Saduf is een flutadmin
en geen strafpunten want dat is gewoon mijn mening
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:51   #13
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali Bekijk Bericht
Zolang ik hier al lid ben, zit jij (en nog enkele anderen) te zeuren over de staff, PFP.
Weet jij eigenlijk wel wat je wilt?

Elke "staffgeneratie" voert een eigen beleid en soms is dat wat onduidelijker of slechter dan dat van de vorige.
Misschien is het beter om tips te geven of te zeggen wat je goed vindt aan hen of beter vond aan de vorige staff in plaats van hen constant af te breken. Want dat is niet moeilijk.


En je kan gewoon niet verwachten dat deze staff perfect is. Er zijn drie fb's die met moeite 'kennis' hebben van dit forum. Ze leren het forum ontdekken en moeten ondertussen ook nog eens van stafflidje spelen. Ik wist na meer dan een jaar zelfs nog niet hoe alles juist in zijn werken ging. Dan mag je van hen niet verwachten dat zij al meteen een perfect stafflid zijn.
Mensen die met met moeite 'kennis' hebben van dit forum zouden niet meteen fb moeten worden.
Dat stafflidje spelen vind ik een goede term want echt concrete dingen/afspraken/nieuw beleid komt er maar niet van?
Ik heb echt geen hoge verwachtingen van ze, en verwacht echt niet dat ze een perfect stafflid zijn. Wie is dat eigenlijk wel ?

Ik ben het met tyskie eens dat de fb's meer initiatieven moeten aandragen. Dit hoeft echt niet groots te zijn, maar af en toe een nieuw topic om de boel wat levendiger te houden kan nooit kwaad.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:52   #14
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht
Saduf is een flutadmin
en dat ook ja
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 22:01   #15
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali Bekijk Bericht
En je kan gewoon niet verwachten dat deze staff perfect is. Er zijn drie fb's die met moeite 'kennis' hebben van dit forum. Ze leren het forum ontdekken
alleen al dáárom hadden ze nooit aangesteld moeten worden maargoed
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 22:10   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht
alleen al dáárom hadden ze nooit aangesteld moeten worden maargoed
Da's gewoon gelul op zich.
Als je hen iets wilt verwijten is het dat ze uit zichzelf te weinig initiatief tonen om er echt iets van te maken. Ik verwijt meer de 'oude staff' die veel meer dit soort jonkies hadden moeten begeleiden en helpen.
Maar dat ze nog niet erg bekend of jong zijn vind ik niet zo erg.. De oude garde had weinig meer toe te aan de staff.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 09:44   #17
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik snap nooit zo goed dat mensen lopen te zeuren over beleid. Wat versta je onder beleid eigenlijk? Regelgeving? Het nieuwe beleid op het gebied van OW's is die van de strafpunten - blijkbaar. Daar mag nog wel even een topic met uitleg op feedback over geopend worden omdat volgens mij niet iedereen die mededelingen leest. Verder zijn alle regels toch duidelijk? Op welk gebied missen jullie nog meer beleid dan? Er zijn er al lang geen Forza-types meer geweest die alle mazen opzoeken en overal misbruik van maken. Het is hier wel zo rustig dat je geen uitgebreid beleid nodig hebt op het gebied van slotjes plaatsen, topics verplaatsen etcetera.

En ook al vind ik het levendig genoeg hier (anders ga ik wel naar s.com) vind ik de grootste taak van staff op dit moment evengoed dat ze ervoor moeten zorgen dat het leuk blijft. Een Feestdagen forum had er al lang kunnen zijn, een ingezakt forum als NA&A had al eerder opgemerkt moeten worden. Een aantal duwtjes in de goede richting is genoeg om de leden de rest van het werk te laten doen.

Bovendien - over de jonge staffleden - daar ben ik altijd al voorstander van geweest. De meeste oudere veteranen verliezen al snel hun motivatie en omdat ze niet beter weten hebben ze ook niet de behoefte om het hier leuker te maken. Op een gegeven moment moet je toch je staffleden uit een andere bron halen dan de oude garde (want die is ook uitgeput onderhand ). En dit is nu de eerste keer dat dat gedaan wordt wat uiteraard voor een heleboel mensen voer is om meer te gaan zeiken, maar ondertussen zijn het wel die jonge leden die hun vrienden hier naartoe halen.

Laatst aangepast door AmbyPur : 1 December 2006 om 09:47
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 12:29   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Bijna helemaal mijn verhaal, Amber, maar vind jij ook niet dat de oude garde die in de staff zit die jonkies meer moet aansturen? Dunja achter de broek zitten omdat ze niet genoeg tijd aan N&A besteed bijvoorbeeld.
Dat versta ik tegenwoordig onder beleid. Maar is constateer alleen een 'laat het zijn gang maar gaan-houding'.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2006, 17:56   #19
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Bijna helemaal mijn verhaal, Amber, maar vind jij ook niet dat de oude garde die in de staff zit die jonkies meer moet aansturen? Dunja achter de broek zitten omdat ze niet genoeg tijd aan N&A besteed bijvoorbeeld.
Dat versta ik tegenwoordig onder beleid. Maar is constateer alleen een 'laat het zijn gang maar gaan-houding'.
Yeah daar heb je ook gelijk in. En die laat het zijn gang maar gang houding bedoel ik ook met dat de oude garde niet gemotiveerd genoeg is om het leuk te blijven houden. Maar als ze slim zijn werken ze de jonge staff inderdaad goed in zodat er ook meer geďnteresseerden komen voor een FBfunctie zodat zij het op den duur kunnen overnemen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 09:10   #20
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Het was wel netjes geweest als de komst van het feestdagenforum even in mededelingen was geplaatst
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 15:11   #21
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja als je een beetje nadenkt had je die conclusie ook wel eerder kunnen trekken
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 16:47   #22
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.