Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 September 2003, 12:16   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Rip: Johan Stekelenburg

Een van de betere burgemeesters van Nederland is overleden... Een man die echt tussen zijn burgers stond en ook echt hart voor hen had... Dat in tegenstelling tot vele figuren die Nederland momenteel besturen en vooral bezig zijn met hun eigen carriere ipv zich te bemoeien met waar het om draait: de burgers.

Rust in vrede, Johan.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 12:27   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

van welke plaats was die burgemeester dan?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 12:57   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard



Tilburg.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 13:37   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
je doet alsof ik alle burgemeesters van Nederland moet kennen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 13:53   #5
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
je doet alsof ik alle burgemeesters van Nederland moet kennen
Als je rond de verkiezingen kranten had gelezen, had je geweten dat hij premierkandidaat van de PvdA was. Ook leed hij al een tijd aan kanker. Ik vind het ook heel erg dat hij is overleden, dat hij tot een week voor zijn dood heeft doorgewerkt, bevestigt alleen maar wat een geweldig mens hij geweest moet zijn.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 13:55   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

niet gelezen maar idd wel jammer dan als ik t zo hoor
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 14:13   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Als je rond de verkiezingen kranten had gelezen, had je geweten dat hij premierkandidaat van de PvdA was.
Niet alleen dat, het staat momenteel ook groot in alle kranten en op nieuwssites...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 14:18   #8
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zag hem volgens mij 2 weken geleden nog op het nieuws en toen zag je al dat hij heel snel erg oud is geworden, dus het was wel te verwachten dat die het niet lang meer zou volhouden, maar het is toch sneller gekomen dan verwacht

best jammer, want het was een goede man

@NW, hij heeft zoveel voor de nederlandse politiek betekend, het verbaast me echt dat je die man niet eens kent, lijkt alsof je geen kranten en het nieuws kijkt
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 14:49   #9
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik ken hem alleen van de PVDA en ik wist dat hij dan burgermeester van Tilburg was. Ken die man verder niet, weet niet wat hij allemaal voor goede dingen heeft/had gedaan. Maar zo te lezen aan jullie posts zal dat wel heel veel zijn geweest.

Jammer jah..als het echt een van de betere burgermeesters was van Nederland, zoals jullie zeggen,..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 18:43   #10
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik ken hem alleen van de PVDA en ik wist dat hij dan burgermeester van Tilburg was. Ken die man verder niet, weet niet wat hij allemaal voor goede dingen heeft/had gedaan. Maar zo te lezen aan jullie posts zal dat wel heel veel zijn geweest.

Jammer jah..als het echt een van de betere burgermeesters was van Nederland, zoals jullie zeggen,..
idd hij is ook nog eens ongeveer ( beetje overdrijven mag toch ?) 3 milleniums hoofd geweest van fnv bondgenoten , en hij was idd een van de betere burgemeesters.

heb al een rouwkaartje gestuurd richting tilburg
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 19:56   #11
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mensen sterven, goed of slecht, bekend of niet, burgemeester of arbeider,...
Dat daar altijd zo'n heisa over wordt gemaakt...
Je kende hem toch niet persoonlijk, wat is dan het drama?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 00:04   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar als een of andere onbekende Jan Lul sterft zal de meerderheid zeggen 'so what?'. Deze man heeft wat vrij veel betekend voor Nederland en zeker ook voor Tilburg... Daar open ik graag een topic voor.. Het is tenslotte actualiteit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 00:14   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard



Johan Stekelenburg is dé man achter de wederopbouw van de stad Tilburg. Althans, hij leverder er een grote bijdrage aan. Daarnaast was hij een man die de gesprekken met de normale burger nooit schuwde. Johan wist wat er in zijn stad gebeurde. Bezocht gewoon de achterstandswijken die er nog in de stad zijn (bijvoorbeeld, voor de insiders, Korvel).
Nog niet zo heel lang geleden was Tilburg een verpauperde stad. Mede door Johan Stekelenburg is Tilburg nu een moderne stad, met een gezonde economie. Bovendien weten de studenten de stad steeds meer te vinden, waardoor ook het uitgaansleven steeds bruisender werd.
Zelfs toen Johan Stekelenburg ziek was liet hij zijn stad niet in de steek. Hij sprak bijzonder open over zijn ziekte (slokdarmkanker), en oogste alom bewondering daarvoor. Johan Stekelenburg is een gemis voor Tilburg, en eigenlijk voor heel Nederland, want in mijn ogen was hij met afstand de beste!!!

R.I.P Johan Stekelenburg!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 00:17   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mooi gezegd, Bart.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 00:38   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie
Mensen sterven, goed of slecht, bekend of niet, burgemeester of arbeider,...
Dat daar altijd zo'n heisa over wordt gemaakt...
Je kende hem toch niet persoonlijk, wat is dan het drama?
Misschien dat je je beter eerst even informeert over iemand voordat je zoiets zegt Kijk, dit is nu het hele punt wat ik meende te hebben rondom Claus. Stekelenburg heeft zich zijn hele leven kapot gewerkt om goede daden te verichten, en dat is hem gelukt. De man rust nu in vrede, en krijgt nu de aandacht die hij verdiende. Claus heeft zijn hele leven de goede sinterklaas uitgehangen op mijn belastingcenten, en werd gezien als de goede god himselve. Maar zo kan ik het dus ook. Deze man heeft écht wat bereikt in zijn leven, en daarom is het een gemis, met name natuurlijk voor de inwoners van de stad (waaronder ikzelf 5 dagen in de week )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 00:43   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nouja, Claus heeft in zijn leven, naar zijn mogelijkheden tot ook wat bergen werk verzet.. Onder ander voor het WNF en dergelijke.. Juist hij was een goede ambassadeur...
Maar goed, dit is totaal off topic.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 00:51   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Nouja, Claus heeft in zijn leven, naar zijn mogelijkheden tot ook wat bergen werk verzet.. Onder ander voor het WNF en dergelijke.. Juist hij was een goede ambassadeur...
Maar goed, dit is totaal off topic.
Inderdaad, hehe, en dat hoort juist niet bij deze persoon
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 09:36   #18
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Inderdaad een groot politiek verlies, één van de betere PvdA'ers, en als ik het zo hoor ook een uitstekende burgemeester. Daarnaast vond ik hem altijd er sympathiek en tenminste oprecht sociaal overkomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2003, 15:41   #19
liekpiek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie
Mensen sterven, goed of slecht, bekend of niet, burgemeester of arbeider,...
Dat daar altijd zo'n heisa over wordt gemaakt...
Je kende hem toch niet persoonlijk, wat is dan het drama?
Beetje gelijk heb je wel...


Citaat:
Originally posted by StevieAls je rond de verkiezingen kranten had gelezen, had je geweten dat hij premierkandidaat van de PvdA was. Ook leed hij al een tijd aan kanker. Ik vind het ook heel erg dat hij is overleden, dat hij tot een week voor zijn dood heeft doorgewerkt, bevestigt alleen maar wat een geweldig mens hij geweest moet zijn

...voor de rest ben ik het met Stevie eens
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2003, 21:49   #20
Jan Lul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Man, wat word er toch gezanikt over die man, ja hij had kanker, mijn opa, oma, buurvrouw en oustante aan overleden, en die stnden ook niet in de krant met veel verdriet en spijt in een krantenartikel.
Tuurlijk, hij nwas belangrijk, maar er moet niet overdreven worden.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.