Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 January 2006, 14:14   #1
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard het is uit

hoi allemaal,
ik wil wat weten en msgn dat jullie mij daar bij kunnen helpen.

mn vriend heeft het een maand geleden uitgemaakt omdat hij niets meer voor mij voelde. we weten allebei niet waar dat door komt want we kwamen niets te kort in de liefde.
maar ik denk dat het uit is gegaan omdat we elkaar te vaak zagen we zagen elkaar ieder weekend hij woont dan niet bij mij in de buurt want we moeten 1.5 uur reizen om bij elkaar te zijn.
maar nu wil ik van jullie weten of het uit is gegaan omdat we elkaar te vaak zagen of omdat er toch wat anders moet zijn geweest.

ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben anders hoor ik het vanzelf wel van jullie. ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik hou nog heel veel van hem en dat weet hij ook maar ik wil meer van hem dan alleen maar zn vriendschap, niet dat dat niet genoeg is want hij is nog steeds heel lief voor mij en ik ook voor hem.

ik hoop niet dat we nu ruzie krijgen om deze topic want hij weet hier niets vanaf en ik weet ook niet of hij het nou goed vind om 'ons' prive leven op tafel te gooien.
want dat zou ik heel zonder vinden als hier onze vriendschap ten einde moet lopen om zo'n stomme topic.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt voor jullie hulp
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 14:49   #2
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou hij weet het wel, en is er niet blij mee maar boos ook nou weer niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 15:07   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: het is uit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patriesje
maar ik denk dat het uit is gegaan omdat we elkaar te vaak zagen we zagen elkaar ieder weekend hij woont dan niet bij mij in de buurt want we moeten 1.5 uur reizen om bij elkaar te zijn.
maar nu wil ik van jullie weten of het uit is gegaan omdat we elkaar te vaak zagen of omdat er toch wat anders moet zijn geweest.
eens in de week elkaar zien noem ik niet echt elkaar te vaak zien, mij lijkt t dus erg sterk dat dat t is, maar dat ben ik dan maar
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 15:27   #4
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik denk dat jullie zelf het beste weten waarom het is uitgegaan. Niemand hier (nouja bijna niemand) kent jullie in het echt, of weet precies hoe jullie relatie in elkaar zat, dus ik denk niet dat we (ik in ieder geval niet ) antwoord kunnen geven op je vraag. Sterkte ermee in ieder geval
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 16:41   #5
MonQie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie mijn vriend ook maar alleen in het weekend, en dat vind ik eingelijk weinig! dus zoals nightwolf al zei, dat lijkt me niet!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 09:53   #6
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

als je elkaar alleen in de weekends ziet kan dat het toch onmogelijk zijn Als je vindt je elkaar dan al vaak ziet,wat is dan elkaar weinig zien voor jou???Vroeger zag ik mijn vriendin om de week en toen was dat genoeg gezien omstandigheden dat het heel moeilijk was elkaar te zien.NU is dat echter een heel ander verhaal,ik zou zeker geen genoeg nemen met alleen maar in de weekends


en persoonlijk vind ik het ook enorm kut van je dat je die situatie hier op het forum gooit want je kan toch ni verwachten dat hij dat fijn vind...anders had ie er zelf wel al iets van gezegd
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 12:33   #7
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
als je elkaar alleen in de weekends ziet kan dat het toch onmogelijk zijn Als je vindt je elkaar dan al vaak ziet,wat is dan elkaar weinig zien voor jou???Vroeger zag ik mijn vriendin om de week en toen was dat genoeg gezien omstandigheden dat het heel moeilijk was elkaar te zien.NU is dat echter een heel ander verhaal,ik zou zeker geen genoeg nemen met alleen maar in de weekends


en persoonlijk vind ik het ook enorm kut van je dat je die situatie hier op het forum gooit want je kan toch ni verwachten dat hij dat fijn vind...anders had ie er zelf wel al iets van gezegd
ja dat is ook wel zo daarom heb ik mn excucses al aan geboden en ik hoop ook dat hij ze accepteerd
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 12:58   #8
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

yo jij had toch wat met mr insane of snap ik het niet meer?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 13:04   #9
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
yo jij had toch wat met mr insane of snap ik het niet meer?
kijk eens naar die reactie van MrInsane. Ja, dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 19:10   #10
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Wojoooooo dikke soap op t forum.

Was de sex wel goed?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 19:30   #11
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Wojoooooo dikke soap op t forum.

Was de sex wel goed?
ja hoe zat dat?
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 21:42   #12
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Ikkeee vind het persoonlijk een beetje vreemd om zo je gevoelens op tafel te gooien terwijl je weet dat je ex het ook allemaal meeleest enzo
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2006, 16:10   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Persoonlijk denk ik datie gewoon niet meer verliefd is en dan is in het begin elke keer elkaar zien 'teveel'. Maar hij had het in dat geval wat directer/eerlijker moeten zeggen en er niet omheen draaien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2006, 19:17   #14
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk het ook...

Hoe pijnlijk het ook is.

Sterkte meid
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2006, 10:31   #15
LotVot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit verhaal past zo goed bij de mijne... maja.






- Maar verliefdheid gaat toch altijd over?
Als het "houden van" er maar is..en blijft. Als dat ontbreekt, is het wel logisch een relatie te beeindigen. Maar verliefdheid gaat altijd over.

Laatst aangepast door LotVot : 9 January 2006 om 10:34
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2006, 12:54   #16
Leootje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heej

Ik denk niet dat het komt omdat jullie elkaar veel zien, alleen in het weekend is normaal, maar ook wel een beetje weinig vindt ik, misschien komt het ook wel door de afstand dat hij niet zo heel veel zin meer heeft om steeds heen en weer te reizen, het kan van alles zijn maar dat jullie elkaar te veel zouden zien is het denk ik niet, maar in elk geval sterkte er mee
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.