Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 February 2003, 13:58   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Titelstrijd beslist?

Ajax verliest in Utrecht.. PSV dus 7 punten voor.. Strijd beslist?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 13:59   #2
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Brugge wint in Gent, 14 punten voor, ja titelstrijd is beslist
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 14:02   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bedankt voor het verraden van een leuk avondje voetbal kijken ookal weet ik nu dan wel niet wat ajax precies gedaan heeft, maar iig verloren

btw, de titel strijd is niet helemaal beslist, ajax moet nog tegen psv en feyenoord ook nog, met een beetje gemak komt ajax op 1 punt achterstand
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 14:29   #4
-MOI-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Altijd leuk, dit soort weekenden
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 14:31   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
bedankt voor het verraden van een leuk avondje voetbal kijken ookal weet ik nu dan wel niet wat ajax precies gedaan heeft, maar iig verloren

btw, de titel strijd is niet helemaal beslist, ajax moet nog tegen psv en feyenoord ook nog, met een beetje gemak komt ajax op 1 punt achterstand
1-0, doelpunt Kuijt in de '71e minuut .. BTW, als je verliest bij Utreg, waarom zou je dan wel bij PSV winnen waar je sinds '94 nie meer hebt gewonnen?!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 14:58   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach ja, je weet het nooit met ajax, in de CL doen ze het aardig maar in de competitie winnen ze met geluk bij groningen en verliezen ze van utrecht, btw, psv had gister ook een moeilijke avond, dus het is best mogelijk dat ajax bij psv kan winnen, als ze net zo spelen als tegen arsenal, dan is der nog genoeg hoop en 7 punten valt best wel mee, wat ik al zei, het zijn maar 2 verliespartijen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 15:27   #7
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En dat voor een ploeg die van 21 wedstrijden er maar 1 verloor? Zou die in 13 wedstrijden dan nog 7 punten laten liggen?! Uit het linkerrijtje hoeft PSV uit alleen nog maar tegen Feyenoord, Roda en Willem II. Laten we zeggen dat ze die alledrie gelijk spelen in het slechtste geval. Dan zou Ajax dus ALLE wedstrijden moeten winnen die nu nog komen Dus ook uit bij PSV. Alleen in dat geval zou het nog mogelijk zijn. Zie je t voor je
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 15:27   #8
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verliezen bij PSV is trouwens hoe dan ook sowieso dodelijk Oftewel, de kampioen komt dit jaar uit het zuiden
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 16:26   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zie je t voor je
ja, als supporter moet je altijd achter je club blijven staan, dus ook als ze het moeilijk hebben, wat ze opzich niet echt hebben, want 2e ronde CL en door bekeren + 2e in de competitie, maar je moet bij het voetbal nooit een ploeg afschrijven voor de laatste wedstrijden gespeeld zijn, der zijn wel eens dingen gebeurt die niemand had verwacht, je weet het dus niet

btw, het rechter rijtje is ook niet altijd leuk om tegen te spelen, die spelen op inzet en niet op kwaliteit, ze willen gewoon van de nummer 1 winnen, gewoon omdat ze zich dan goed voelen, maar het is wel zo dat psv der het beste voor staat, ook omdat ajax nog 3 wedstrijden in de CL moet en misschien nog meer, daar lijd de competitie en de beker wel onder
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 17:44   #10
jdiezrequejo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

M. Schumacher nog geen voorsprong. Mjah titel beslist
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 19:46   #11
Dante Thomas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

helaas vrees ik van wel
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 19:47   #12
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk helaas van wel, hoe jammer ik het ook vind, omdat ik altijd hoop op een spannende titelstrijd. Maar vaak wordt ik telleurgesteld en steekt er één van de 3 voor het eind van de competitie bovenuit Nog helemaal beslist is het niet, maar het zou raar moeten lopen wil Ajax en/of Feyenoord nog kampioen worden. Ik vind PSV lang niet altijd overtuigend trouwens.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 19:47   #13
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dante Thomas
helaas vrees ik van wel
Hoezo zaagie?! Toch liever PSV'ke dan die joodjes, niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 19:50   #14
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik denk helaas van wel, hoe jammer ik het ook vind, omdat ik altijd hoop op een spannende titelstrijd. Maar vaak wordt ik telleurgesteld en steekt er één van de 3 voor het eind van de competitie bovenuit Nog helemaal beslist is het niet, maar het zou raar moeten lopen wil Ajax en/of Feyenoord nog kampioen worden. Ik vind PSV lang niet altijd overtuigend trouwens.
In de beslissende wedstrijden stond de ploeg er toch ?! Tegen Ajax in de Arena won PSV overtuigent, zelfde geldt tegen FC Utrecht. PSV heeft thuis met name moeite om te overtuigen, zo verloor het van Feyenoord, en speelde het gelijk tegen Roda, en werd het bij vlagen weggespeelt tegen 10 man (!) van Willem II. Maarja, Willem II is nu eenmaal een goede club, nietwaar ? Tegen NAC was het ook moeizaam, maar doet dat er wat toe? Feyenoord werd weggespeeld tegen RBC (!), Heerenveen en RKC!! Ajax is al het hele jaar niet overtuigend (Groningen-thuis, Twente, punten laten liggen tegen RKC, NAC, Roda en De Graafschap)....
PSV is gewoon het beste dit jaar, daar valt helemaal niets op af te dingen!!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 20:03   #15
Dante Thomas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Hoezo zaagie?! Toch liever PSV'ke dan die joodjes, niet?
zeker weten,maar daar doelde ik niet op.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 20:26   #16
TN20
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PSV moet ook nog naar SC Heerenveen, dus daar kan misschien ook nog verloren worden.
Ach, normaal gezien is het voorbij natuurlijk. Zeker omdat PSV-Ajax net ná AS Roma - Ajax komt. Maar ach, de kwartfinale zit tegen die tijd natuurlijk al in de pocket.

Het is kut dat juist tegen Utrecht het kampioenschap 'verspeeld' moet worden, maar je weet van te voren al dat het moeilijk gaat worden als je ook nog eens Europees speelt.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 20:28   #17
gottie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

word er ziek van altijd de top 3 die kampioen word...


in spanje veel mooier elk jaarspannend, nooit dezelfde meer
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2003, 20:28   #18
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TN20
PSV moet ook nog naar SC Heerenveen, dus daar kan misschien ook nog verloren worden.
Ach, normaal gezien is het voorbij natuurlijk. Zeker omdat PSV-Ajax net ná AS Roma - Ajax komt. Maar ach, de kwartfinale zit tegen die tijd natuurlijk al in de pocket.

Het is kut dat juist tegen Utrecht het kampioenschap 'verspeeld' moet worden, maar je weet van te voren al dat het moeilijk gaat worden als je ook nog eens Europees speelt.
We gaan dat toch nie als excuus gebruiken mag ik hopen?!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2003, 09:28   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Feyenoord werd weggespeeld tegen RBC (!), Heerenveen en RKC!!
Vaak wordt gezegd dat Feyenoord, zeker de eerste helft tegen RBC het beste voetbal dit seizoen speelde. Weggespeeld worden is wat anders dan verliezen. Feyenoord speelde uit bij Twente ook fantastisch. Ik probeer te zeggen dat ik PSV er niet eens zo boven uit vind steken.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2003, 09:52   #20
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

PSV is idd het meest constante ploeg geweest dit jaar, zonder echt overdreven te overtuigen pakken ze toch gewoon de punten. Ze zullen thuis tegen ajax niet eens diep hoeven te gaan, want een gelijkspel is dan ook voldoende. Het zou héél raar moeten lopen wil iemand anders nog kampioen worden.....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2003, 10:56   #21
Freak775
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien nog niet 100% maar ik denk dat het zeer lastig gaat worden voor ajax. ze moeten denk ik in een later stadium dit seizoen misschien nog gaan uitkijken voor feyenoord. dit seizoen voetbalt psv niet altijd goede wedstrijden, maar ze winnen toch wel het meest en het gaat uiteindelijk om het aantal punten dat je hebt aan het einde van de rit.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2003, 12:34   #22
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zeg ook niet dat PSV geweldig speelt Sterker nog, de enige overtuigende wedstrijden waren tegen Ajax en Utrecht. Maar PSV heeft in potentie wél het beste elftal (en dat was vorig jaar natuurlijk óók al zo). Het zou een schande zijn als PSV géén kampioen wordt.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2003, 15:52   #23
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

op papier zou ajax natuurlijk kampioen kunnen worden. de beste spelers, meeste kwaliteit, en de beste trainer. alleen als de kansen zoals gister niet benut worden dan maak je het jezelf erg lastig natuurlijk. de spelers moeten oppassen dat ze wedstrijden als utreg uit, niet als makkelijk gaan beschouwen. je moet dus altijd bij de les blijven en ook de komende weken zal er dus tegen de kleine clubs, vites, zwolle exceslior en psv gewoon drie punten behaald worden. dat ajax tegen toppers speelt als arsenal en valencia is leuk, maar je moet daar van genieten, en in het eigen land gewoon de punten pakken. ajax heeft alleen nog "lastige" wedstrijden tegen psv nac en twente uit op het programma staan. thuis moet je gewoon alles winnen, o.a tegen vites, h`veen, roda. psv speelt uit tegen h`veen, roda, vites, en fnerd. dit zal dus best lastig worden, indien hier telkens met 3 puntne van het veld gestapt wordt dan is het een duidelijke zaak, dat de lampjes dan dat schaaltje mogen optillen. fnerd heeft vrij makkelijk programma, willem 2 en utreg uit, en psv thuis. dus het zullen echt nog wel leuke maanden worden. en in het geval dat ajax en psv veel blijven winnenm, dan zou het zomkaar kunen zijn dat psv 3 wedstrijdedn voor het einde in de kuip kampioen wordt.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 12:04   #24
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ajax de beste spelers/selectie/trainers Laat me niet lachen, man!! PSV heeft al sinds 1998 de este selecie en heeft dat nu nog steeds. Geen enkele club in Nederland kan daaraan tippen, zeker in verdedigend opzicht. Het heeft met Kezman de beste spits, met Robben/Rommedahl de beste vleugels en met Van Bommel/Vogel een uitstekende 'tendem' op het middenveld. Bovendien is Waterreus de beste keeper. Hiddink (2x halve finale WK, CL gewonnen met PSV..) heeft zich al lang bewezen als trainer, Koeman komt net kijken. Dusse, had je last van te weinig lucht toen je je reply neerzette, Mark?!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 17:16   #25
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ajax de beste spelers/selectie/trainers Laat me niet lachen, man!! PSV heeft al sinds 1998 de este selecie en heeft dat nu nog steeds. Geen enkele club in Nederland kan daaraan tippen, zeker in verdedigend opzicht. Het heeft met Kezman de beste spits, met Robben/Rommedahl de beste vleugels en met Van Bommel/Vogel een uitstekende 'tendem' op het middenveld. Bovendien is Waterreus de beste keeper. Hiddink (2x halve finale WK, CL gewonnen met PSV..) heeft zich al lang bewezen als trainer, Koeman komt net kijken. Dusse, had je last van te weinig lucht toen je je reply neerzette, Mark?!
ik zeg alleen van der vaart. pienaar, sneijder, chivu, bergdolmo, de jong, zlatan, maxwell, o`brien, galasek, van damme.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 19:42   #26
goefoe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ajax de beste spelers/selectie/trainers Laat me niet lachen, man!! PSV heeft al sinds 1998 de este selecie en heeft dat nu nog steeds. Geen enkele club in Nederland kan daaraan tippen, zeker in verdedigend opzicht. Het heeft met Kezman de beste spits, met Robben/Rommedahl de beste vleugels en met Van Bommel/Vogel een uitstekende 'tendem' op het middenveld. Bovendien is Waterreus de beste keeper. Hiddink (2x halve finale WK, CL gewonnen met PSV..) heeft zich al lang bewezen als trainer, Koeman komt net kijken. Dusse, had je last van te weinig lucht toen je je reply neerzette, Mark?!
ik geloof niet dat ik het hier helemaal mee eens ben. aangenomen dat ze dan de beste selectie hebben van NL, dan vind ik de oogst van 2 landstiteltjes maar vrij magertjes.
en ja die kezman, ohw wat haat ik die kerel toch intens , ondanks die 20+ goals vind ik hem toch echt niet de beste spits van de NLse comp. misschien heb ik de afgelopen jaren wat gemist, maar ik heb hem op een hoger nivo (CL/Uefa) toch echt nooit zien schitteren. En ja dan zal ik maar niet beginnen over die rommedahl, want dat is natuurlijk helemaal een lachertje. Nah oke, ik moet toegeven dat de rest wel vrij degelijk is, al zie ik bij hun toch echt niet de kwaliteiten die bijvoorbeeld een Pienaar, Snijder, de Jong of VdV hebben. En je weet de jeugd heeft de toekomst .
verders is het in tegenstelling tot Ajax het helaas geen open huis bij PSV, maar ja daartegen over staat dat wij de beste aanval hebben & je weet de aanval is de beste verdediging . Want er geldt nl. de volgende cliché: als je scoort, ben je dus in balbezit geweest en als je in balbezit bent heeft de tegenstander de bal niet en kan die dus niet scoren
dus eigenlijk vind ik psv helemaal niet beste club van NL. ze hebben gewoon de mazzel dat ze nu vol op de comp. kunnen richten en dat ze geen puntverlies lijden bij een barslechte wedstrijd. helaas is de 1e plek nu even niet aan de orde, toch ga ik er gewoon nog van uit dat we deze na de 34e speelronde gewoon weer in ontvangst mogen nemen
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2003, 11:20   #27
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by goefoe
ik geloof niet dat ik het hier helemaal mee eens ben. aangenomen dat ze dan de beste selectie hebben van NL, dan vind ik de oogst van 2 landstiteltjes maar vrij magertjes.
en ja die kezman, ohw wat haat ik die kerel toch intens , ondanks die 20+ goals vind ik hem toch echt niet de beste spits van de NLse comp. misschien heb ik de afgelopen jaren wat gemist, maar ik heb hem op een hoger nivo (CL/Uefa) toch echt nooit zien schitteren. En ja dan zal ik maar niet beginnen over die rommedahl, want dat is natuurlijk helemaal een lachertje. Nah oke, ik moet toegeven dat de rest wel vrij degelijk is, al zie ik bij hun toch echt niet de kwaliteiten die bijvoorbeeld een Pienaar, Snijder, de Jong of VdV hebben. En je weet de jeugd heeft de toekomst .
verders is het in tegenstelling tot Ajax het helaas geen open huis bij PSV, maar ja daartegen over staat dat wij de beste aanval hebben & je weet de aanval is de beste verdediging . Want er geldt nl. de volgende cliché: als je scoort, ben je dus in balbezit geweest en als je in balbezit bent heeft de tegenstander de bal niet en kan die dus niet scoren
dus eigenlijk vind ik psv helemaal niet beste club van NL. ze hebben gewoon de mazzel dat ze nu vol op de comp. kunnen richten en dat ze geen puntverlies lijden bij een barslechte wedstrijd. helaas is de 1e plek nu even niet aan de orde, toch ga ik er gewoon nog van uit dat we deze na de 34e speelronde gewoon weer in ontvangst mogen nemen
Hebben beide clubs niet 'gewoon' 53 goals gemaakt dan? Dat Kezman niet schitterd in Europese wedstrijden heb ik ook geen verklaring voor. Voor de rest zal het wel een welles-nietes discussie worden als we hierop doorgaan, en daar zit denk ik niemand op te wachten. 2 titels in 4 jaar is inderdaad te weinig, maarja, die van vorig jaar hadden ze natuurlijk gewoon moeten pakken .
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 08:51   #28
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


. 2 titels in 4 jaar is inderdaad te weinig, maarja, die van vorig jaar hadden ze natuurlijk gewoon moeten pakken .
nou wat lul je dan stom? en na gisteravond lijkt het me , als ik me beperk tot wat simpele feitjes, wel duidelijk hoor. psv-arsenal 0-4, ajax arsenal 0-0. en waar durf je nu nog het lef vandaan te halen dat je psv over de beste selectie vindt beschikken. daag je me uit?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 09:38   #29
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

nou wat lul je dan stom? en na gisteravond lijkt het me , als ik me beperk tot wat simpele feitjes, wel duidelijk hoor. psv-arsenal 0-4, ajax arsenal 0-0. en waar durf je nu nog het lef vandaan te halen dat je psv over de beste selectie vindt beschikken. daag je me uit?
Zo ken ik er nog wel één Ajax-PSV 2-4?! PSV heeft de beste selectie ja, lijkt me weinig discussie over mogelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 10:12   #30
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Zo ken ik er nog wel één Ajax-PSV 2-4?! PSV heeft de beste selectie ja, lijkt me weinig discussie over mogelijk
oke bart je hebt gelijk. maar we praten nu nioet over zwemmen maar over voetbal. psv heeft hele goeie zwemmers, de beste van het land. maar qua voetbal spelen de beste toch bij ajax.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 10:26   #31
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

oke bart je hebt gelijk. maar we praten nu nioet over zwemmen maar over voetbal. psv heeft hele goeie zwemmers, de beste van het land. maar qua voetbal spelen de beste toch bij ajax.
Nietes Valt me trouwens mee dat Ankje zich nog niet gemengd heeft in deze boeiende discussie Waarschijnlijk omdat ze daar te moe van wordt
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 23:53   #32
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Waarschijnlijk omdat ze daar te moe van wordt
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 10:26   #33
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Lucky PSV
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 12:38   #34
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
Lucky PSV
Dat hadden Ajax en Feyenoord ook tegen respectievelijk Twente (2-1 in 92e minuut) en Feyenoord toen tegen Utreg (2-1 in 93e minuut...).. Dussss..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 12:49   #35
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch zou het leuker zijn als PSV had verloren of gelijkgespeeld en Feyenoord en Ajax vandaag winnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 13:02   #36
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
Lucky PSV
gister zeker... maar mag ook wel es
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 13:06   #37
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Feyenoord toen tegen Utreg (2-1 in 93e minuut...).. Dussss..
Was nog gewoon binnen reguliere speeltijd (89e minuut), NOS-teletekst maakte daar ineens 'diep' in blessuretijd van....
Neemt niet weg dat het doelpunt wel uiterste gelukkig vlak voor het eindsignaal viel.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 12:00   #38
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Was nog gewoon binnen reguliere speeltijd (89e minuut), NOS-teletekst maakte daar ineens 'diep' in blessuretijd van....
Neemt niet weg dat het doelpunt wel uiterste gelukkig vlak voor het eindsignaal viel.
Nou, ik zat toen radio te luisteren, en het was nog ná de treffer van VdV bij Ajax-twente, en díe wedstrijd was ongeveer meteen afgelopen.. Bij Heerenveen-PSV werd trouwens ook nog minstens een minuut doorgespeelt
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 12:33   #39
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Nou, ik zat toen radio te luisteren, en het was nog ná de treffer van VdV bij Ajax-twente, en díe wedstrijd was ongeveer meteen afgelopen.. Bij Heerenveen-PSV werd trouwens ook nog minstens een minuut doorgespeelt

Dan was ajax - twente eerder begonnen ofzow, want ik heb toch echt de 89 minuut op het scorenbord zien staan. Er werd overigens na de goal van Bosvelt ook verder gespeelt.....(meer dan een minuutje)

Overigens geeft de FSV(Feyenoordnet.nl) ook de 89 minuut aan, en FC-Utrecht.nl de 90e......
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 12:48   #40
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank



Dan was ajax - twente eerder begonnen ofzow, want ik heb toch echt de 89 minuut op het scorenbord zien staan. Er werd overigens na de goal van Bosvelt ook verder gespeelt.....(meer dan een minuutje)

Overigens geeft de FSV(Feyenoordnet.nl) ook de 89 minuut aan, en FC-Utrecht.nl de 90e......
Dat blijft dan een heikel punt om eens stevig over te discusiëren, Theo
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 12:59   #41
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Dat blijft dan een heikel punt om eens stevig over te discusiëren, Theo
Een stevige discussie ??
Wordt eigenlijk wel weer eens tijd, een ouderwetse discussie, met lappen tekst en een hoeveelheid bronnen waar je eng van wordt

TN20 en Buggi hebben jullie toevallig ook niks te doen vandaag?? hehe
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 13:06   #42
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Een stevige discussie ??
Wordt eigenlijk wel weer eens tijd, een ouderwetse discussie, met lappen tekst en een hoeveelheid bronnen waar je eng van wordt

TN20 en Buggi hebben jullie toevallig ook niks te doen vandaag?? hehe
Waar zullen we m over houden? Lijkt me leuk alsie gaat over wie nu dé absolute topclub is. Dan doet Mark ook mee om Ajax te vertegenwoordigen, Jij feyeneurd, Ank PSV, en ik zal me neutraal houden .
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 13:16   #43
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Waar zullen we m over houden? Lijkt me leuk alsie gaat over wie nu dé absolute topclub is. Dan doet Mark ook mee om Ajax te vertegenwoordigen, Jij feyeneurd, Ank PSV, en ik zal me neutraal houden .

Ohw ik zat net een betoog voor FC Limburg voor te bereiden
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 20:34   #44
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank



Ohw ik zat net een betoog voor FC Limburg voor te bereiden
Ga gerust je gang, die discussie win ik toch altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 20:46   #45
goefoe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Ga gerust je gang, die discussie win ik toch altijd
je tegenstander onderschatten is het slechtste wat er bestaat, zie David en Goliath
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 20:55   #46
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by goefoe
je tegenstander onderschatten is het slechtste wat er bestaat, zie David en Goliath
Over FC Limburg is maar één waarheid; dat het de dood van het Limburgse profvoetbal zou betekenen ..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 21:03   #47
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Over FC Limburg is maar één waarheid; dat het de dood van het Limburgse profvoetbal zou betekenen ..
Das argument één om te beginnen met FC Limburg
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 21:17   #48
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Das argument één om te beginnen met FC Limburg
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.