Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 July 2004, 15:03   #51
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ach man, ik ben voorstander van het schrappen van alle OW's en gewoon 1 groot topic maken (openbaar) over wat iedereen heeft gedaan, en dan als dat teveel wordt dat het dan een ban wordt

En vriendjespolitiek.. Dat gebeurt echt niet veel hier hoor
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 15:11   #52
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik denk dat dat het nieuwe OW beleid wel gaat werken, alleen wel met OW's die vervallen na een bepaalde tijd.
En ik word zo moe van het woord vriendjespolitiek. Tuurlijk moeten de forummers meedenken met de staff, alleen ik vind dat we wel wat meer vertrouwen mag wezen.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 17:42   #53
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Mwah, dan zou ik zeggen half jaar.. Iemand die elke 3 maanden een OW krijgt (dus 4 OW's per jaar!) draagt wel degelijk bij aan het verzieken van het forum, of vind je niet?
ok, daar heb je gelijk in. maar ik vond een periode van 3 of zelfs 6 maanden vrij lang

dus mijn voorstel was eigenlijk misschien iets tè schappelijk
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 17:57   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ok, daar heb je gelijk in. maar ik vond een periode van 3 of zelfs 6 maanden vrij lang

dus mijn voorstel was eigenlijk misschien iets tè schappelijk
Het was wel een nobel streven
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 20:03   #55
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ik ben grotendeels akkoord met Blauwe Wolf. elk geval moet apart bekeken worden en aan de hand daarvan kunnen sancties uitgedeeld worden. zo kan je op de meest eerlijke manier iemand straffen. bij het OW-systeem krijg je een OW wanneer je iets verkeerd doet. of het nu een zware of een lichte overtreding is, die OW heeft dezelfde waarde. dat is niet consequent. overstappen naar 2 OW's, of 3, of misschien maar 1 zal voor verwarring zorgen.
en wat vriendjespolitiek betreft: overal zijn er beschuldigingen van vriendjespolitiek. hoe je ermee omgaat, bepaalt of je de verdenkingen verergert of dimt.

nog even iets over de zin van Kampie (Of wij wel of niet vriendjes willen zijn hangt van jullie gedrag af..): volgens mij moet een fb altijd "vriendjes" willen zijn. hiermee bedoel ik dat je als fb altijd met iedereen een rationele verhouding moet hebben, ook al gedraagt iemand zich al eens als een rotte appel. stel je voor dat je in de klas zit en je doet iets verkeerd. de leraar zal je terechtwijzen, maar zal zijn voorbeeldfunctie behouden en je daardoor niet voor de rest van de tijd het leven zuur maken. het is belangrijk dat er naar iedereen geluisterd wordt, ook naar de mensen die al eens wat op hun kerfstok hebben. en wat vaak ook het geval is, is dat velen aandacht willen trekken van fb's, zodat er geluisterd wordt.
hoe iemand zich gedraagt, hangt van meerdere factoren af, waaronder ook van de personen die het hier voor het zeggen hebben.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.