Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 13 April 2003, 15:47   #1
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Gothic

Wat vinden jullie van gothics?

( Mijn mening: Ik vind ze normaal, het zijn ook gewoon mensen, alleen ze kleden zich anders, houden van andere soort muzien enzo andere levensstijl, mij maakt het niet uit wat iemand draagt of waarvan ze houden, iedereen heeft zn eigen interesses. Respecteer elkaar gewoon zoals ze zijn.)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 15:51   #2
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Over wie heb je het? Definieer ze is duidelijk, want vele mensen noemen mij nog steeds gothic als ik een zwart bandshirt aan heb.
Maar ik neem aan dat je de echte gothics bedoelt: jurken, veel schmink etc etc

Ik heb absoluut geen problemen met ze. Laat ze lekker. Als zij zo willen kleden/leven, mogen ze dat van mij gerust doen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 16:27   #3
DaRick
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maakt mij allemaal nix uit
We zijn tenslotte allemaal hetzelfde
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 16:35   #4
Jeanet
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een vriendin van mij is gothic, niks mis mee, ze ziet er alleen anders uit, so what

*je hebt ook van die kindjes van 14 die sinds een half jaar ofzo ineens met zwarte ogen en slipknotshirts lopen, over het algemeen vind ik die niet zo joepie.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 16:35   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind er niets van, alleen sommige doen het echt alleen maar om aandacht te trekken en te schokken.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 16:51   #6
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jeanet
je hebt ook van die kindjes van 14 die sinds een half jaar ofzo ineens met zwarte ogen en slipknotshirts lopen, over het algemeen vind ik die niet zo joepie.
dat zijn gewoon irritante kutkindjes. Die zien dat alle mensen met slipknot lopen, en gaan dat ook maar dragen en luisteren. Alleen zij hebben iets teveel over-exposure
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 16:51   #7
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
ik vind er niets van, alleen sommige doen het echt alleen maar om aandacht te trekken en te schokken.
klopt. Groot deel is ook shock-factor. Das irritant.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 18:21   #8
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wie dat mooi vindt, moet zich maar zo kleden, heb ik geen problemen mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 20:13   #9
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

persoonlijk vind ik het bij mannen lelijk. Bij (sommige) vrouwen kan het heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi zijn. Maar van mij mogen ze allemaal, maakt me niet uit.

Het enigste waar ik me aan kan ergeren is de "gedachte" die ze erbij hebben. Net als de punkers van tegenwoordig die overal Anarchie tekens op spuiten enzo... *zucht. PUNK ZIT IN JE HOOFD! NIET IN JE HAREN!


En wat betreft de shock-factor. Ik vind het ook leuk om ervoor te zorgen dat mensen je raar aankijken. Aandachttrekkerrij? Misschien wel, maar ik vind het zowiezo leuk om reacties bij mensen op te wekken.

Ik vind het ook leuk om te discusseren, maar wat ik altijd heb... dan ben ik weer voor partij a en dan opeens voor partij b om gewoon overal tegenin te gaan.

Maar gotihcs zijn top, net als de rest.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 20:17   #10
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
En wat betreft de shock-factor. Ik vind het ook leuk om ervoor te zorgen dat mensen je raar aankijken. Aandachttrekkerrij? Misschien wel, maar ik vind het zowiezo leuk om reacties bij mensen op te wekken.

Ik vind het ook leuk om te discusseren
Mee eens, shock-factor is ook een van de redenen dat ik erg blasfemistische shirts leuk vind. Dan maak je wat los in een mens
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 20:23   #11
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

was vroeger metalmeisje,nu geen goth maar kom...
goeie metal,gans in't zwart,spikes all over tha place,maar deed het ook voor een deel om te schokken ja,en er is nix mis mee vindik
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 20:37   #12
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ga elke zaterdag met ze om en ik heb dus ook geen problemen met ze, ze zijn beter dan die breezer sletjes, die zijn pas eng
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 20:38   #13
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Ik vind elk mens wel best zoals ie erbij wil lopen, maar ik heb een hekel aan meelopers. Et maakt mij dan niet eens uit of die meelopers proberen er vooral heel zwart en gothic bij te lopen, of dat ze juist met opgesteven kraagjes achter de kakkers aanzwalken. Tuurlijk gaat puberteit over het ontdekken van jezelf door achter kleine subculturen aan te lopen maar zoals Dimas al zei, overdrijven is ook een vak

[edit]
Citaat:
Originally posted by Stapper
ik ga elke zaterdag met ze om en ik heb dus ook geen problemen met ze, ze zijn beter dan die breezer sletjes, die zijn pas eng
eng? hoerig wel maar eng? ze verkrachten je toch niet
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 21:16   #14
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaRick
Maakt mij allemaal nix uit
We zijn tenslotte allemaal hetzelfde
Precies,
moet jezelf weten,

Ik heb het niet zo op jeugd subcultuurtjes
Jah je moet doen waar je schik in hebt hoor,

Je hebt van die figuren:
Ik heb een echte gothic/punker/skater whatever.
en kijk die daar zijn wannabe's,
"Het zit echt in je of niet" "hun zijn nep"

...
dus
Jij bent zeker de eerste orginele gothic/skater/punk? die ook vanzichzelf gewoon weet wat het is en uit gevoel weet wat het is om zo te zijn?

Eigenlijk moet ik het zo zeggen...
Zo komt het bij mij over hoor:
KIjk Ik ben orgineel!
Ik hoor bij dezelfde groep als waar nog VEEL meer mensen bij horen.
Toevallig he?
Dat veel meer mensen precies ook zo zijn is toevallig
Ik ben gewoon mezelf.

eehh jah...
oke ...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 22:19   #15
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tegenwoordig zijn er nog maar weinig goths en ik ken er ook geen een. Gothic zelf vind ik een mooie style. (vooral zoals Siouxsie )
De muziek ook. Jammergenoeg zijn er mensen die gothic en metal door elkaar halen terwijl het helemaal niet op elkaar lijkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 22:41   #16
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kga niet echt met ze om
de meeste die ik zie zijn van die posers
die maken de scene kapot
misschien dat ik daarom wel zo'n negatief beeld over goths heb..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 11:50   #17
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik ga elke zaterdag met ze om en ik heb dus ook geen problemen met ze, ze zijn beter dan die breezer sletjes, die zijn pas eng
heel eng...... oooooooeeeeeeeeeh

scary
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 11:54   #18
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het ook leuk om te discusseren, maar wat ik altijd heb... dan ben ik weer voor partij a en dan opeens voor partij b om gewoon overal tegenin te gaan.


Uhm hier heb ik wat vraagtekens bij
Bij een discussie ben je toch niet voor een partij,maar voor een stelling/mening/standpunt, niet een partij. In een discussie lijkt het me niet zo verstandig om eerst die mening te hebben en dan opeens weer een andere, om alleen maar overal tegenin te gaan....
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 11:57   #19
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik ga elke zaterdag met ze om en ik heb dus ook geen problemen met ze, ze zijn beter dan die breezer sletjes, die zijn pas eng

Ik hoor de laatste tijd wel vaker "breezer sletjes" . Maar wat voor meiden zijn dat eigenlijk? Die er gewoon heel sletterig bij lopen ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 11:58   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chatty



Ik hoor de laatste tijd wel vaker "breezer sletjes" . Maar wat voor meiden zijn dat eigenlijk? Die er gewoon heel sletterig bij lopen ofzo?
naja, ik vind gothics er vaak sletterig uitzien altijd die rollade kousen etc
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 12:53   #21
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


naja, ik vind gothics er vaak sletterig uitzien altijd die rollade kousen etc
Nah, valt wel mee hoor, meeste hebben juist van die lange jurken of soort capes...
Maar wat wordt nou precies bedoeld met breezer sletjes?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 14:48   #22
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Een breezerslet TyPt MeT IrRi HoOfDlEtTeRs enzo, drinkt breezer, is een jaar of 12/13/14 en doet alsof ze alles weet van sex en opschept en rookt en denkt dat ze stoer is, en ontzettend blote kleding aanheeft die haar nog niet eens staat en naja val me maar bij
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 16:57   #23
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kvin de kledingstijl van gothics niet mooi, maar heb er op zich nix tegen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 18:23   #24
Philosopher
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mij kan je gothic noemen, en niet alleen vanwege de kleding stijl
Ik luister naar 'oude'gothic muziek, ja lieve kindertjes..al sinds de jaren 8o was erg goth, alleen toen heette het new wave ( iemand heeft het veranderd dont ask me who)
Dus Siouxie and the Banshees ken ik goed, the Cure, Fields of the Nephilim, teh Swans, Sisters of Mercy. Maar ook nieuwe goth bands, Mortiis, l 'ame immortelle, Tanzwut.
Het hele rpobleem met subculturen is dat het ook weer bestaat uit allerlei individueen, ik ken mensen die zeggen dat goth alleen zwart is en bleek zijn. Maar andere dragen ook felle kleuren en veel glitter make up en vinden dat Within Temptation ook goth is.

Ik heb veel gothic kleding, maar vidn het te overdreven om zo naar college te gaan. En toch ben ik goth, alleen al vanwege de muziek

(voor de goede orde, als iemand Dimmu Borgir of Cradle of Filth gothic vind mag je de persoon hard slaan want dat is metal! net wat Dimas al zei)
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 19:34   #25
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik ga elke zaterdag met ze om en ik heb dus ook geen problemen met ze, ze zijn beter dan die breezer sletjes, die zijn pas eng
i agree
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 20:43   #26
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind de stijl heel erg gaaf eruit zien, maar zou zelf denk ik niet zo'n lange zwarte jurk aandoen. Misschien voor gala ofzo wel, maar niet voor een gewone schooldag.
Ken der zelf geen, maar soms zie ik ze lopen en dan zijn er ook van die ahum breezer-sletjes die ze dan nastaren en tegen elkaar smoesen 'wat heeft die nou weer aan' Tjsa.. hoezo respect voor anderen hebben

Maar de laatste tijd is de /rock/punk/metal/goth muziek erg "in' aan het worden. Zie dus die 14 jarige ventjes die ff met vans gaan rondlopen een een hanekam en zichzelf heeeeel stoer vinden. Dat hoeft van mij dus echt niet.

Citaat:
Een breezerslet TyPt MeT IrRi HoOfDlEtTeRs enzo, drinkt breezer, is een jaar of 12/13/14 en doet alsof ze alles weet van sex en opschept en rookt en denkt dat ze stoer is, en ontzettend blote kleding aanheeft die haar nog niet eens staat en naja val me maar bij
precies!! Om je dood aan te ergeren. Meiden die zichzelf herkennen.. wees gewoon jezelf. Je hoeft je echt neit ouder voor te doen of met iedereen naar bed te gaan of weetikveel om er bij te horen.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 21:17   #27
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chatty
Ik vind het ook leuk om te discusseren, maar wat ik altijd heb... dan ben ik weer voor partij a en dan opeens voor partij b om gewoon overal tegenin te gaan.


Uhm hier heb ik wat vraagtekens bij
Bij een discussie ben je toch niet voor een partij,maar voor een stelling/mening/standpunt, niet een partij. In een discussie lijkt het me niet zo verstandig om eerst die mening te hebben en dan opeens weer een andere, om alleen maar overal tegenin te gaan....
Met een partij bedoel ik een groep die dezelfde stellinges/meningen hebben. Je moet het niet echt opvatten als een partij.

Voorbeeld:
Ik ben het helemaal met de vegetariers eens die geen vlees eten omdat er door eens massaindustrie dieren gedood worden voor een consumptie die we eigenlijk niet nodig hebben.

MAAR als ik een vegetarier tegenkom (2 van me zusjes ook) vind ik het heerlijk om proberen mijn gelijk te krijgen. Dat je best wel vlees kan eten. En hun lekker pissig te maken met mijn standpunt (op dat moment)

(ik eet trouwens zelf wel vlees, maar ben het wel met de vegetariers eens (nou ja, niet met degene die het zielig vinden dat het eerst een diertje was, maar als ze ook zitten met mijn bovengenoemde standpunt)... ik vind vlees nou eenmaal te lekker, maar ben eigenlijk wel van plan om te minderen, maar dat terzijde).

Snappie?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 21:19   #28
Miss-kausalaya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind gothic stijl wel gaaf...maar heb vooral respect voor echte goth's because, ze krijgen vaak wel heel veel kritiek omdat ze er volgens 'bepaalde' mensen 'eng' of gewoon 'anders' uitzien.
Ze beoordelen goth's meteen ook anders ,omdat ze een ander uiterlijk hebben..
Ook dat slaat gewoon nergens op, het gaat toch niet allemaal om je uiterlijk? ik ken mensen , die ook gothic zijn.. maar zijn hartstikke aardig..
tis maar net hoe je er mee omgaat...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 00:11   #29
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waar wonen jullie dan want ik zie bijna nooit goths op straat.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 08:26   #30
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tss, moet je is op een zaterdagavond in leiden rondwandelen. Wordt je overspoeld door voornamelijk wannabee-mensjes.

maarrem: naar een goth feestje gaan lijkt me een goede plek om veel gothics te zien

Laatst aangepast door Dimas : 15 April 2003 om 08:41
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 13:04   #31
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss-kausalaya
Ik vind gothic stijl wel gaaf...maar heb vooral respect voor echte goth's because, ze krijgen vaak wel heel veel kritiek omdat ze er volgens 'bepaalde' mensen 'eng' of gewoon 'anders' uitzien.
Ze beoordelen goth's meteen ook anders ,omdat ze een ander uiterlijk hebben..
Ook dat slaat gewoon nergens op, het gaat toch niet allemaal om je uiterlijk? ik ken mensen , die ook gothic zijn.. maar zijn hartstikke aardig..
tis maar net hoe je er mee omgaat...
Toch hebben (echte?) gothics vrij vaak een andere levensvizie dan standaard personen, tenminste waarmee ik contact heb dan.
En ach ja
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 13:05   #32
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
[B]tss, moet je is op een zaterdagavond in leiden rondwandelen. Wordt je overspoeld door voornamelijk wannabee-mensjes.

/B]
In de Hut is het bijna een ziekte
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 15:24   #33
Philosopher
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik moet vaak erg lachen om wannabee meisjes, maar op grote goth feesten in a'dam word er heel erg gelet op hoe je eruit ziet. Het moet zo extreem mogenlijk zijn anders hoort je er niet bij.
Dat vind ik nou heel erg zonde. en de mensen die ik goth noem..die houden er ook niet van.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 16:13   #34
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

mijn beste vriendin (niet me vriendin) is gothic en ik heb geen problemen met der (al is ze altijd fucking melig ) maar kheb echt geen problemen met gothics
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 16:49   #35
BlondMysterie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga met een heel groepje gothics om op school... bijna niemand accepteert ze daar omdat ze "anders zijn"... Maarjah laat het nou net zo wezen dat mijn school bekend staat om de zin: "een school waar iedereen gelijk is, maar niemand hetzelfde."
En ik word een breezer genoemt... tsjah...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 16:58   #36
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlondMysterie
Ik ga met een heel groepje gothics om op school... bijna niemand accepteert ze daar omdat ze "anders zijn"... Maarjah laat het nou net zo wezen dat mijn school bekend staat om de zin: "een school waar iedereen gelijk is, maar niemand hetzelfde."
En ik word een breezer genoemt... tsjah...
welke school zit jij?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 17:00   #37
BlondMysterie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


welke school zit jij?
Hermann Wesselink College te amstelveen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 18:23   #38
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ancalagon


In de Hut is het bijna een ziekte
ja die 3 keer dat ik daar gweest ben heb ik me echt geergerd, maar niet alleen aan gothic wannabe's maar de helft van de bezoekers is daar wannabe en <15
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 18:44   #39
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ancalagon


In de Hut is het bijna een ziekte
Ehm, nu haal je even iets door de war. Lemme explain:

De Hut: mijdt dit hok als de pest. omgetoverd tot BrEeZaH-dansoord
De Lazarus beneden: place to be voor wannabee's die van rock houden
De Lazarus boven: metalllllll en nog wel is normale mensen (lopen wel is idioten naartoe)

En ja anemic, helft WAS 15. Ze zijn nu stuk strenger geworden en wordt wat gecontroleerd met ID-kaart etc. Dus ineens was het 16+. Maar dat zal vanzelf wel weer afzwakken
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 19:21   #40
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
tss, moet je is op een zaterdagavond in leiden rondwandelen. Wordt je overspoeld door voornamelijk wannabee-mensjes.

maarrem: naar een goth feestje gaan lijkt me een goede plek om veel gothics te zien
Misschien dat ik zaterdagavond maar uitga.
Waar precies in Leiden
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 19:38   #41
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas

Ehm, nu haal je even iets door de war. Lemme explain:

De Hut: mijdt dit hok als de pest. omgetoverd tot BrEeZaH-dansoord
De Lazarus beneden: place to be voor wannabee's die van rock houden
De Lazarus boven: metalllllll en nog wel is normale mensen (lopen wel is idioten naartoe)

En ja anemic, helft WAS 15. Ze zijn nu stuk strenger geworden en wordt wat gecontroleerd met ID-kaart etc. Dus ineens was het 16+. Maar dat zal vanzelf wel weer afzwakken
ja i know ik vind het wel grappig dat al die jonge mensjes er niet inkomen haha
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 19:54   #42
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

ik vind het helemaal oke als iemand gothic is, k bedoel, dat moet hij/zij toch zelf weten????!!
ik kan me er alleen wel aan ergeren als mensen alleen gothic zijn om aandacht te trekken en ze dr zelf eigenlijk helemaal niets om geven en niet weten wat t nou eigenlijk inhoud....
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 19:57   #43
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensen die zeggen : ik ben gothic

die moet ik niet
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 20:38   #44
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


ja i know ik vind het wel grappig dat al die jonge mensjes er niet inkomen haha
ik lachte me kapot. Eindelijk rust

Citaat:
mensen die zeggen : ik ben gothic

die moet ik niet
Mag je dan ook de mensen niet die er eerlijk voor uitkomen dat ze goth zijn en het ook echt zijn??? Ik heb het dus niet over die wanabee-fuckers
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 21:11   #45
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vaag gelul.. wannabe/echt

Wanneer ben je een wannabe?

En wat is volgens jouw een echte goth?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 21:15   #46
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: vaag gelul.. wannabe/echt

Citaat:
Originally posted by A-Man
Wanneer ben je een wannabe?

En wat is volgens jouw een echte goth?
mensen die in een linkin park shirtje met een spikebandje en een vleugje oogschaduw oplopen noemen zich al gothic. Verneukt het toch wel

Je bent naar mijn mening echt goth: als je je aangetrokken voelt tot de wat duistere kant van het leven, misschien zelfs een beetje morbide bent. Je houdt van gothic muziek, oud of nieuw, maakt niet uit. Je vindt het erg leuk je op te maken met wit, rood en zwart en hebt veel jurken waarmee je jezelf helemaal uitdost.

Niet zo'n slap aftreksel dat zich goth vind om zo maar zich te onderscheiden van mensen en dat stoer vind (het gemiddelde 14/15-jarig gespuis)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 22:44   #47
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ok, thnx, maarehm,

Duidelijke defenintie thnx
Ik denk dat de meeste het wel eens zijn met deze defenitie??
(correct me if Í'm wrong)

Citaat:
Originally posted by Dimas
Niet zo'n slap aftreksel dat zich goth vind om zo maar zich te onderscheiden van mensen en dat stoer vind (het gemiddelde 14/15-jarig gespuis)
Maar
Het onderscheiden van jezelf t.o.v. anderen door een goth te zijn doe je toch ook als je een echte goth bent?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 22:52   #48
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ok, thnx, maarehm,

Citaat:
Originally posted by A-Man
Duidelijke defenintie thnx
Ik denk dat de meeste het wel eens zijn met deze defenitie??
(correct me if Í'm wrong)



Maar
Het onderscheiden van jezelf t.o.v. anderen door een goth te zijn doe je toch ook als je een echte goth bent?
daar heb je gelijk in, maar voor echte goths is dat een bijkomend effect, voor wanabee's is het het doel
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2003, 10:01   #49
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas

place to be voor wannabee's die van rock houden
omschrijf wannabee's.. wanneer ben je dan een wannabee and wanneer een 'echt' iemand?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2003, 15:20   #50
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas

Ehm, nu haal je even iets door de war. Lemme explain:

De Hut: mijdt dit hok als de pest. omgetoverd tot BrEeZaH-dansoord
De Lazarus beneden: place to be voor wannabee's die van rock houden
De Lazarus boven: metalllllll en nog wel is normale mensen (lopen wel is idioten naartoe)

Ik noem dat hele gebeuren maar gewoon de Hut daar..
Maar in de lazarus (boven) ist dan weer zo da je bijna nie kan praten door de muziek

maar ontopic ik vinddat je eigenlijk niet echt kan zeggen of je gothics mag of niet aangezien het begrip gothic niets zegt over de mentaliteit van zo'n hele groep..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.