Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 5 January 2004, 20:01   #51
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
lulverhaal
Sorry hoor, k geloof dr echt geen kont van. Ik geloof die verhaaltjes pas als je het kan bewijzen, of als ik zoiets zie, of als dat "glaasje draaien" wat ik nu al zo vaak geprobeerd heb eindelijk eens lukt.

Nee ik geloof dus niet in geesten
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 12:10   #52
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer
Sorry hoor, k geloof dr echt geen kont van. Ik geloof die verhaaltjes pas als je het kan bewijzen, of als ik zoiets zie, of als dat "glaasje draaien" wat ik nu al zo vaak geprobeerd heb eindelijk eens lukt.

Nee ik geloof dus niet in geesten
Me neither... Ik heb al dingen gehoord waarvan ik zeg van, dat of dat kan waar zijn, maar dit vind ik dr een beetje over.
Maar ik geloof er nog altijd in. En ben eigenlijk wel nieuwsgierig om het eens te doen, maar ik ben er gewoon te bang voor
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 22:49   #53
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer
Sorry hoor, k geloof dr echt geen kont van. Ik geloof die verhaaltjes pas als je het kan bewijzen, of als ik zoiets zie, of als dat "glaasje draaien" wat ik nu al zo vaak geprobeerd heb eindelijk eens lukt.

Nee ik geloof dus niet in geesten
tis ook zo, dat als je er niet geloofr, er dus niet voor open staat, en jij het dus niet zal zien, zolang je er niet voor open staat, zul je ook niks zien, wat te bewijzen is. EN dat verhaal van mij moet je inderdaad zlef mee maken, maar toch
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2004, 16:38   #54
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
tis ook zo, dat als je er niet geloofr, er dus niet voor open staat, en jij het dus niet zal zien, zolang je er niet voor open staat, zul je ook niks zien, wat te bewijzen is. EN dat verhaal van mij moet je inderdaad zlef mee maken, maar toch
Gebruik even wat minder komma's aub, nu lijkt het net of het te bewijzen valt dat ik geen geesten zie omdat ik er neit in geloof.

Meer verder vind ik dit de reinste bull shit. Als je maar ergens sterk genoeg in gelooft zie je het vanzelf. Stel ik heb een oerlelijke vriendin en ik hou me voor dat ze super knap is vind je dat vanzelf ook wel een keer.


Ik vind je verhaal gewoon nergens op slaan en dit wat je nu allemaal bazelt slaat ook nergens op.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2004, 19:41   #55
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer
Gebruik even wat minder komma's aub, nu lijkt het net of het te bewijzen valt dat ik geen geesten zie omdat ik er neit in geloof.

Meer verder vind ik dit de reinste bull shit. Als je maar ergens sterk genoeg in gelooft zie je het vanzelf. Stel ik heb een oerlelijke vriendin en ik hou me voor dat ze super knap is vind je dat vanzelf ook wel een keer.


Ik vind je verhaal gewoon nergens op slaan en dit wat je nu allemaal bazelt slaat ook nergens op.
maar je geeft me gelijk

Ik zei:

zolang je er niet voor open staat, zul je ook niks zien,

Jij zegt:

Als je maar ergens sterk genoeg in gelooft zie je het vanzelf.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2004, 21:42   #56
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
maar je geeft me gelijk

Ik zei:

zolang je er niet voor open staat, zul je ook niks zien,

Jij zegt:

Als je maar ergens sterk genoeg in gelooft zie je het vanzelf.
Ja maar als je iets ziet omdat je het gelooft wil niet zeggen dat het bestaat, alleen in je verbeelding misschien...

En als die "geesten" en rode lichten of wat dan ook ziet, puur en alleen omdat je er "in gelooft en er voor open staat" is voor mij geen reden om te geloven dat jou verhaal daadwerkelijk heeft plaats gevonden en ook waar te nemen zou kunnen zijn door bijvoorbeeld mij. Wat dus niet mogelijk is als het zich alleen in jou hoofd voor doet.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 12:13   #57
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer
Ja maar als je iets ziet omdat je het gelooft wil niet zeggen dat het bestaat, alleen in je verbeelding misschien...

En als die "geesten" en rode lichten of wat dan ook ziet, puur en alleen omdat je er "in gelooft en er voor open staat" is voor mij geen reden om te geloven dat jou verhaal daadwerkelijk heeft plaats gevonden en ook waar te nemen zou kunnen zijn door bijvoorbeeld mij. Wat dus niet mogelijk is als het zich alleen in jou hoofd voor doet.
ik heb ook niet gezegd dat geesten bestaan, ik zeg dat ik er heel sterk in geloof

Ten tweede als je mijn verhaal goed had gelezen, stond erin dat ik niet de enige was die het merkte. Maar je mag van mij absoluut zelf weten of je erin gelooft, alleen vind ik het niet echt normaal, zoals jij in je post reageerde, en ten tweede moet je dan niet jezelf gaan tegen spreken, maar goed, jij GELOOFT er niet in, en ik GELOOF er wel in.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 15:24   #58
Misette
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet of ik in geesten geloof, nog nooit iets gezien ofzo, en ik hoop dat eigenlijk ook niet te zien. Ik hoef niet eens te weten of ze bestaan..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2004, 17:06   #59
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
ik heb ook niet gezegd dat geesten bestaan, ik zeg dat ik er heel sterk in geloof

Ten tweede als je mijn verhaal goed had gelezen, stond erin dat ik niet de enige was die het merkte. Maar je mag van mij absoluut zelf weten of je erin gelooft, alleen vind ik het niet echt normaal, zoals jij in je post reageerde, en ten tweede moet je dan niet jezelf gaan tegen spreken, maar goed, jij GELOOFT er niet in, en ik GELOOF er wel in.
Wat bedoel je met dat je het niet normaal vind hoe ik reageer in een post.

En waar spreek ik mezelf tegen?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.