Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 July 2003, 23:40   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Cool Het grote AGOVV-topic!

Als ik zo eens naar de resultaten kijken van het jongste broertje in de grote voetbalfamilie, dan valt me dat zeker mee. Tegen het Saudische nationale elftal werd gelijkgespeeld, terwijl tegen een Turkse club die op 2 punten na Europees voetbal heeft gemist werd gewonnen.

De basis van het elftal zit goed in elkaar, met ervaren spelers als Karels, Roest en Kalezic. Daarnaast hebben ze spelers die al aardige dingen hebben laten zien in het Nederlands voetbal als de hier welbekende TaIwoOoOoO en van de Ree. Dit wordt aangevuld met jonge eigen talenten en wat gehuurde talenten van PSV.

Volgens mij gaat dit cluppie nog best wat mensen verrassen. Wat jullie?

http://www.agovv-cside.nl/
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 09:19   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is wel netjes hoe ze in korte tijd zo'n leuk elftal bijelkaar geraapt hebben met wat aardige talentjes erin, waaronder ook Klaas-Jan Huntelaar. Wie weet kunnen ze nog voor een periodetitel gaan, maar ze moeten de Graafschap toch voor zich dulden.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 09:39   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Saudie verloor toch met 8-0 van die moffen?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 10:46   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Het is wel netjes hoe ze in korte tijd zo'n leuk elftal bijelkaar geraapt hebben met wat aardige talentjes erin, waaronder ook Klaas-Jan Huntelaar. Wie weet kunnen ze nog voor een periodetitel gaan, maar ze moeten de Graafschap toch voor zich dulden.
*kuch*fc den bosch*kuch*

ze hebben ook een al ervaren trainer (jurrie koolhof) en een aardige selectie met ook een aantal ervaren spelers. vooral de terugkeer van John Karelse viel me op. niet iedereen wil uit Newcastle naar Apeldoorn komen om bij een nieuwe eerstedivisionist driekwart van zijn salaris in te leveren. ook het halen van huntelaar verraste me.

volgens mij hadden ze hoge verwachtingen, het halen van nacompetitie wordt als doel gesteld volgens mij. misschien iets te hoog maar ik ben toch wel benieuwd
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 11:29   #5
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waar kom ik vandaan.... preciessssss
heb ik al een seizoenskaart
heb ik zin in voetbalseizoen 2003/2004 helll yeahh
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 11:33   #6
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie



volgens mij hadden ze hoge verwachtingen, het halen van nacompetitie wordt als doel gesteld volgens mij. misschien iets te hoog maar ik ben toch wel benieuwd

ze hebben op zich wel hoge verwachtingen, maar geven ook duidelijk aan dat ze GEEEEEEEEN idee hebben waar ze op dit moment staan, dus lijkt mij dat je dan ook niet echt van "verwactingen" kan spreken.

net als ik heb helemaal geen verwactingen, maar wel veel hoop.
toch mooi gewoon prof voetbal in apeldoorn. KeeeewL

wie weet over 10 jaar agovv-real madrid hmmmmmzwijmelzwijmel
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 11:49   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien gaan Bazzemans en ik wel naar AGOVV uit komend seizoen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 13:05   #8
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
wie weet over 10 jaar agovv-real madrid hmmmmmzwijmelzwijmel
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 13:14   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk dat ze zo rond plekkie 11, 12 zullen spelen. Niet hoger, alle begin is moeilijk, denk maar aan TOP/Oss ooit.. Kampioen wordt of Excelsior, of De Graafschap. En alledrie de Limburgse clubs gaan het goed doen, let maar op! VVV als beste
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 13:51   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Kampioen verwacht ik niet van ze... Maar als een club denkt van 'AGOVV-uit, altijd makkelijk' zouden ze de deksel nog wel eens op de neus kunnen krijgen...

Denk dat ze een goede kans maken op een periodetitel als het een beetje meezit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 00:17   #11
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

C-Side Hooligans!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 19:55   #12
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

zullen zien wat ze doen
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 20:35   #13
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

De Graafschap - AGOVV 3-1



Het was een ontzettend saaie wedstrijd, vooral na de eerste helft was er van goed voetbal geen sprake meer. Goed, deze oefenwedstrijd hebben we in ieder geval gewonnen. Nu kijken wat AGOVV er van bakt in de competitie.

Laatst aangepast door Bazzemans : 22 July 2003 om 23:21
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 22:57   #14
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

RKC Waalwijk - Ankaragücü 1-2
agovv-Ankaragücü 1-0


geinig!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:21   #15
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
RKC Waalwijk - Ankaragücü 1-2
agovv-Ankaragücü 1-0


geinig!!!!!!!
Graafschap - AGOVV 3-1

Geinig!!!!!!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 08:19   #16
Baksteen
Lit
 
Baksteen's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 July 2003
Berichten: 276
Standaard

ik denk dat agovv het niet zo slegt gaat doen. promoveren doen ze niet (lijkt me ook niet goed voor het team trouwens). maar ik denk dat ze wel hoger komen dan zo'n ploegje als Stormvogels Telstar ofzo...of FC Dordrecht (zit bij mij in de buurt hehe)
Baksteen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 08:24   #17
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Jeroen? Waar baseer je dat nou op? Ga nou eerst eens een wedstrijd bekijken van AGOVV en kom dan terug om een oordeel te geven. Ik heb nu één wedstrijd gezien en ik kan je wel vertellen dat het niveau niet al te best is. (Kan natuurlijk ook gewoon een mindere wedstrijd zijn geweest) Ik vind persoonlijk dat je nog niets kan zeggen over hoe AGOVV het gaat doen. De oefenwedstrijden die ze hebben gespeeld stellen nog geen fuck voor (uitslagen van oefenwedstrijden, oefentoernooien zeggen überhaupt geen fuck als je het mij vraagt) en daar kan je dus ook totaal niets op baseren.

Dat De Graafschap gewonnen heeft van AGOVV zet ik hier natuurlijk alleen neer om een beetje te jennen
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 09:04   #18
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar zoals we eerder ook al zeiden, kun je ook naar de selectie kijken voor de verwachtingen en dan zie je dat AGOVV best leuk heeft ingekocht. Verder is er nog weinig zinnigs over te zeggen natuurlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 10:21   #19
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jeroen_tha_E
ik denk dat agovv het niet zo slegt gaat doen. promoveren doen ze niet (lijkt me ook niet goed voor het team trouwens). maar ik denk dat ze wel hoger komen dan zo'n ploegje als Stormvogels Telstar ofzo...of FC Dordrecht (zit bij mij in de buurt hehe)
hehe dordrecht werd vorig seizoen laatste maar okee
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 12:05   #20
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Jeroen? Waar baseer je dat nou op? Ga nou eerst eens een wedstrijd bekijken van AGOVV en kom dan terug om een oordeel te geven. Ik heb nu één wedstrijd gezien en ik kan je wel vertellen dat het niveau niet al te best is. (Kan natuurlijk ook gewoon een mindere wedstrijd zijn geweest) Ik vind persoonlijk dat je nog niets kan zeggen over hoe AGOVV het gaat doen. De oefenwedstrijden die ze hebben gespeeld stellen nog geen fuck voor (uitslagen van oefenwedstrijden, oefentoernooien zeggen überhaupt geen fuck als je het mij vraagt) en daar kan je dus ook totaal niets op baseren.

Dat De Graafschap gewonnen heeft van AGOVV zet ik hier natuurlijk alleen neer om een beetje te jennen


PRECIESSSS. het woord zegt het al OEFENwedstrijd. trainer OEfent ook. zet een keer een spelertje daar neer, die daar "eigelijk" niet hoort, maar wil het toch proberen. spelers moeten aan elkaar wennen(al helemaal die van agovv, want ze spelen pas sinds kort met elkaar)

met andere woorden na een paar weken g g divisie kan je de balans pas opmaken
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 16:07   #21
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar




PRECIESSSS. het woord zegt het al OEFENwedstrijd. trainer OEfent ook. zet een keer een spelertje daar neer, die daar "eigelijk" niet hoort, maar wil het toch proberen. spelers moeten aan elkaar wennen(al helemaal die van agovv, want ze spelen pas sinds kort met elkaar)

met andere woorden na een paar weken g g divisie kan je de balans pas opmaken
Hoeft nog niet eens zo te zijn dat een speler neit op die positie hoort, maar dat je verschillende spelstijlen gaat testen en hoe sommigen daar op reageren. Dat soort dingen.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2003, 22:53   #22
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

AGOVV Apeldoorn heeft sinds maandag Mathieu Antolini op proef. De aanvaller die eerder bij De Graafschap samenwerkte met trainer Jurrie Koolhof krijgt een kans te bewijzen een versterking te zijn.

De 23-jarige Fransman heeft er een stormachtige start opzitten bij de Doetinchemers, maar onder Koolhof brak Antolini twee seizoenen geleden niet door wegens heimwee. Desondanks waren de Achterhoekers overtuigd van diens kwaliteiten, want zij gaven hem een klein jaar later een nieuwe kans. Alleen een trainingsachterstand voorkwam een rentree. De spits groeide als speler van Lille OSC uit tot jeugdinternational.

bron. www.agovv.nl

klinkt als een speler met mogelijkheden. ben benieuwd
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.