Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 August 2003, 00:52   #1
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Aantal buitenlanders bij Nederlandse clubs...

Bartje had toch wel es lopen lullen dat er bij ajax alleen maar buitenlanders liepen (dacht ik dan heheh)

Nou... RodaJC staat toch 1e met de meeste ausländers..

wat vinde we daar van Arie-Kanarie?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 00:56   #2
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind een Thomas Buffel of Johan Elmander meer Nederlander dan een uuh tja ff denken.... jezus.. welke neger speelt waar en is toch in Nederland geboren?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:00   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Maar ze staan wel merendeel in de basis, hehe

Senden, Luijpers, Van Dijk Bovendien is Sonkaya nederlands, maar staat ie als Turk. Dat zijn er 4, en t gaat om de basis Er zijn vast clubs die er geen 4 halen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:03   #4
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Bovendien is Sonkaya nederlands, maar staat ie als Turk.
Rot op man, ik ken geen Nederlanders de Fatih heten
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:05   #5
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat maakt het nou uit uit welk land iemand komt. ok enige nadeel is dat de clubliefde beetje verloren gaat in de zin van als heel feyenoord uit noren zou bestaan zou de werklust die feyenoord zo sterk maakt er niet of nauwelijks meer zijn. mijn voorkeur gaat ook uit naar zoveel mogelijk nederlanders, maar ja waarom ? meer vaderlands gevoel ofzo?? tzit er gewoon niet meer in. er zijn teveel clubs die in dit TERING kleine landje in het zelfde poeltje lopen te vissen naar de grootste talenten. dat lukt natuurlijk nooit.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:05   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie


Rot op man, ik ken geen Nederlanders de Fatih heten
Nah, zoveel heten er nu ook weer niet Alwin Inderdaad, en Van Dessel is toch ook praktisch Nederlander Tis maar hoe je t bekijkt. Doe mij maar liever Cristiano dan Kluivert bijvoorbeeld
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:07   #7
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Doe mij maar liever Cristiano dan Kluivert bijvoorbeeld
qwa mentaliteit wel maar qwa techniek niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:10   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


qwa mentaliteit wel maar qwa techniek niet.
En daar gaat het om, mentaliteit, en karakter. Walgelijke ventjes als snuivert moeten we hier niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:16   #9
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

blijft cristiano eigelijk nou bij roda??? las laatst ,volgens mij in de sportweek, dat hij misschien terug gaat naar nac
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 12:33   #10
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie


Rot op man, ik ken geen Nederlanders de Fatih heten
LOL
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 13:43   #11
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar wij hebben Tumba!!!!

*negertrommel* ZICO *negertrommel*
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:23   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
blijft cristiano eigelijk nou bij roda??? las laatst ,volgens mij in de sportweek, dat hij misschien terug gaat naar nac
Die blijft gewoon hoor Lijkt me heeeel sterk dat NAC hem meer kan bieden dan Roda. Daarnaast zou het nu al de blunder van de eeuw zijn Dan zou NAC door een fout hem kwijtraken aan Roda, en hem later weer terugkopen voor miljoenen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:58   #13
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Die blijft gewoon hoor Lijkt me heeeel sterk dat NAC hem meer kan bieden dan Roda. Daarnaast zou het nu al de blunder van de eeuw zijn Dan zou NAC door een fout hem kwijtraken aan Roda, en hem later weer terugkopen voor miljoenen
mooi want ik heb cristiano in mn profteam zitten.

goede speler heb alleen het gevoel dat ie vaak zonder zelfvertrouwen speelt. net alsof ie zich nog moet bewijzen voor de trainer ofzo klopt dat?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 16:05   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


mooi want ik heb cristiano in mn profteam zitten.

goede speler heb alleen het gevoel dat ie vaak zonder zelfvertrouwen speelt. net alsof ie zich nog moet bewijzen voor de trainer ofzo klopt dat?
T probleem is dat Vloet per se 4-3-3 wil spelen, of 3-4-3. Dus met buitenspelers. En aangezien we die alleen in de personen van Sonko/Soetaers en Jongen hebben hebben we vaak een probleem (Sonko is geblesseerd), en dus moeten jongens als Sergio en Cristiano op de flanken staan Bovendien hebben we veel teveel spitsen (Anastasiou, Sergio, Cristiano, Sonko, Soetaers, Jongen, Berglund), voor maar 3 posities
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 16:11   #15
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


T probleem is dat Vloet per se 4-3-3 wil spelen, of 3-4-3. Dus met buitenspelers. En aangezien we die alleen in de personen van Sonko/Soetaers en Jongen hebben hebben we vaak een probleem (Sonko is geblesseerd), en dus moeten jongens als Sergio en Cristiano op de flanken staan Bovendien hebben we veel teveel spitsen (Anastasiou, Sergio, Cristiano, Sonko, Soetaers, Jongen, Berglund), voor maar 3 posities

oh op die manier.. hmm probleem ken ik ook bij ajax.

inderdaad teveel spitsen. las vandaag volgens mij op vi dat ze alweer een nieuwe op het oog hebben als backup in plaats van soetears, beetje vreemd maar ja
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 00:25   #16
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hiep hiep hoera

Citaat:
Drie spelers van de Youth Academy van het Zuid-Afrikaanse SuperSport United zullen donderdag bij Feyenoord arriveren voor een 15-daagse oefenstage bij de Rotterdammers. Het gaat om de 18-jarige Siyathemba Mashiya, de 12 jaar oude Brian Willemse en de even oude Kamahelo Mokotjop
En met onze energie steunen we Feyenoord Ghana, dat is ook mooi
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 12:59   #17
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
hiep hiep hoera



En met onze energie steunen we Feyenoord Ghana, dat is ook mooi
pleuris wat een namen zeg... Siyathemba Mashiya
enKamahelo Mokotjop... word al duizelig als ik het moet zeggen joh
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 13:07   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zie onze stadionspeaker die naam al uitspreken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 13:22   #19
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
maar wij hebben Tumba!!!!

*negertrommel* ZICO *negertrommel*
orginaliteit kenne ze niet echt daar he, over de waal
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 16:12   #20
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vaak gaat mijn sympathie ook wel uit naar clubs met weinig buitenlanders. Ik vind het wel gaaf om te zien hoe een club als Athletic de Bilbao, met alleen maar Basken, zich handhaaft.

Een paar buitenlandse topspelers bij een club vind ik prima als aanvulling, maar iedere club zou eigenlijk als basis Nederlandse spelers moeten hebben, al is het alleen al voor de toekomst van het Nederlands voetbal. Daarom is het jammer dat clubs als Roda en Ajax overdreven veel buitenlanders onder contract hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 16:15   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Clubs als Athletic Bilbao zijn een voorbeeld voor alle andere clubs op de wereld Ik kan het ook niet helpen dat bij Roda veel buitenlanders spelen. Maar liever hen, dan luiwammessen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 17:13   #22
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
hiep hiep hoera



En met onze energie steunen we Feyenoord Ghana, dat is ook mooi
]

heb jij Feyenoord energie dan?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 17:44   #23
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
]

heb jij Feyenoord energie dan?
Ikke niet

ze gooien je dood joh met al die reclame
gistere belde ze ook al van de VI. "aangezien u een Feyenoord seizoenkaarthouder bent kunnen we u een aanbieding doen van 9 maanden VI en je hoef maar 6 maanden te betalen"
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 17:55   #24
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Clubs als Athletic Bilbao zijn een voorbeeld voor alle andere clubs op de wereld Ik kan het ook niet helpen dat bij Roda veel buitenlanders spelen. Maar liever hen, dan luiwammessen
Ja, wie wil er als buitenlander nou in Bilbao spelen... Smerige stad is dat en nog tig keer zo erg als Heerlen .
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 18:20   #25
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Ikke niet

ze gooien je dood joh met al die reclame
gistere belde ze ook al van de VI. "aangezien u een Feyenoord seizoenkaarthouder bent kunnen we u een aanbieding doen van 9 maanden VI en je hoef maar 6 maanden te betalen"

Ik kreeg vandaag de digitale nieuwsbrief binnen, das ook niet mis hoor. Voor slechts 1 euro in de maand heb je een Feyenoord email.
Nou nou, wat een service!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.