Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 September 2003, 21:24   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vd herik Opgerot?

jaja. geen woorden maar daden van deze rasechte cockroach. hij riep eerst nog dat ie zou aftreden wanneer korthals de nieuwe voorzitter van de raad van toezicht van de KNVB zou worden. en nu is ie aangesteld en nu zit herik nog steeds ergens in rotjeknor. weet dan niet waar zijn daden bliijven?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 16:24   #2
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Das idd een beetje krom ja, maar ja misschien gaat ie nog of misschien heeft ie ut wel in een opwelling gezegd. Als ie nu doet alsof er niks aan de hand is is het wel schijnheilig
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 16:36   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard Re: vd herik Opgerot?

Citaat:
Originally posted by Superjood
jaja. geen woorden maar daden van deze rasechte cockroach. hij riep eerst nog dat ie zou aftreden wanneer korthals de nieuwe voorzitter van de raad van toezicht van de KNVB zou worden. en nu is ie aangesteld en nu zit herik nog steeds ergens in rotjeknor. weet dan niet waar zijn daden bliijven?
Van Praag zou ook al 5x zijn opgezout voordat ie werkelijk zijn boeltje es pakte..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 17:32   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard Re: Re: vd herik Opgerot?

Citaat:
Originally posted by bartje518
Van Praag zou ook al 5x zijn opgezout voordat ie werkelijk zijn boeltje es pakte..
als iemand iets opmerkt tegen psv of feyenoord dan moet je het àltijd vergelijken met ajax?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 18:11   #5
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Deels wel met de joden eens, van der herik verschuilt zich nu achter dat hij gezegd heeft "mogelijk opstappen".
Roep dan niks, of wees een kerel en leg je functie neer.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 12:56   #6
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: vd herik Opgerot?

Citaat:
Originally posted by Stevie
als iemand iets opmerkt tegen psv of feyenoord dan moet je het àltijd vergelijken met ajax?
ja precies. ik weet niet of die belg kan lezen, maar als je die topic leest, lees ik toch echt iets over herik en fnoord en niet over ajax. dus weet ook niet wat dat ventje bezielt. maar tankie heb wel gelijk dat herik zich als een man moet gedragen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 13:10   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Je kunt de vraag ook omdraaien: waarom opent die jood continue topics die óf ajax veren in de kont steken, óf negatief zijn over anderen. In zo'n geval kaats ik de bal dus terug
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 16:16   #8
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Je kunt de vraag ook omdraaien: waarom opent die jood continue topics die óf ajax veren in de kont steken, óf negatief zijn over anderen. In zo'n geval kaats ik de bal dus terug
nou dit is echt niet negatief richting fnrd, maar geef me is ongelijk? eerst loopt die kerel een beetje stoer te roeepn, ja ik ga weg als die korthals komt, nu is ie er, blijft ie.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 17:20   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
nou dit is echt niet negatief richting fnrd, maar geef me is ongelijk? eerst loopt die kerel een beetje stoer te roeepn, ja ik ga weg als die korthals komt, nu is ie er, blijft ie.
En dan is het nodig daar een topic over te openen? je hebt gelijk, maar tot die conclussie was ik zelf ook wel al gekomen.. Het gaat erom dat jij áltijd daarover topics opent
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:00   #10
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Het gaat erom dat jij áltijd daarover topics opent
foei!! dat mag niet hoor...!!.. ik heb ook liever topics over de knvb of over roda met een verhaal van 200 regels, waarvan je in slaap valt
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:11   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
foei!! dat mag niet hoor...!!.. ik heb ook liever topics over de knvb of over roda met een verhaal van 200 regels, waarvan je in slaap valt
Ik kan er nog niet om glimlachen, grappige man
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.