Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 18 August 2006, 14:04   #51
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Wij zijn bijna 2j samen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2006, 17:54   #52
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Post liefde?

Citaat:
Ik denk dat je dat vooral zelf moet uitvinden.... ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt hoor.
Lekker antwoord is dat.
Daar kan ik zo weinig mee. je hoort dan wat de bedoeling is en wat je zou moeten voelen. Allerlij vaag geblabla. Vervolgens weet je nog niet wat het is. Ik bedoel je kunt makkenlijk de verkeerde betekenis of benaming aan iets geven.
Bijv. (voorbeeld dat er opzich niks mee te maken heeft maar boeie). iemand vertelt je over het fenomeen stoel. Je hebt nog nooit een stoel gezien. vraagt wat het is. en er word een beschrijving gegeven. Een stoel is een metalen, houten of van ander materiaal gemaakt voorwerp. dat is verschillend per stoel en de vorm ook. verder is de hoofd functie dat je erop kunt zitten . vervolgens zie je een houten tafel je ploft er op neer en komt tot de conclusie dat dat een stoel is. je zit helemaal fout maar het voldoet wel aan de beschrijvingen.
Nu zeggen de meeste mensen je weet het gewoon als je verlieft bent dat weet ik, maar hoe weet je nauw hoe verlieft je eigenlijk bent? Ik ben 14. Ik was laast naar mijn gevoel voor het eerst echt verlieft. Ik kreeg wat met die jongen. Toch wou ik geen sex. Ik wou het gewoon niet. Ik zij dat ik het zo jong niet wou doen. maar waarom doen heel veel andere 14 jarige het dan wel? Waarom zijn zij er zogenaamt wel klaar voor. Ligt het aan je karakter, aan je partner, de situatie, ouders? Ouderen mensen willen vaak een stuk sneller sex, maar waarom? Omdat ze veel verliefter zijn of omdat je er dan klaar voor bent. Dat je gevoel(instinkt) anders werkt en je er gewoon wel klaar voor bent? dat die drang er opeens is omdat sex nu nut heeft(kinderen krijgen)wat natuurlijk niet meer gebeurt door voorbehoedsmiddelen)je kunt het met weinig dingen vergelijken?
Ik vraag me af. wat is liefde nauw precies. wanneer ben je echt verlieft zijn er verschillende soorten en maten? En hoe komt dat dan weer? dan vraag ik me weer af. wat heeft het voor nut om me af te vragen?

Dat moest ik effe kwijt. Volgens mij denk ik gewoon teveel over dingen die ik puur op mijn gevoel doe. Maar ik wil dingen graag om een andere reden doen dan mijn gevoel. Ik wil zekerheid een goede reden. Ik wil mijn gevoel onder woorden brengen en het begrijpen. Ik wil dat wat ik denk en voel normaal is. Ik vergelijk en check.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.