Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 April 2002, 20:32   #1
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard klotewereld

Waaaaaaaaarrrrooom is deze klotewereld zo ongelofelijk egoistisch, en absoluut niet te vertrouwen?????????

sorry niet iedereen is zo.

Maar ik denk er de laatste tijd steeds vaker over na, en er zijn steeds dingen waaraan dat te zien is. Ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel. Moet je maar naar het liedje open your eyes van staind luistere..............................

.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 20:34   #2
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk er maar over na,
dan kom je achter de harde waarheid.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 20:56   #3
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zie niet in dat de wereld egoistisch is en niet te vertrouwen

uitleg pliez...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 21:14   #4
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in 3e wereld landen zijn mensen die hun armen afhakken, om er zieliger uit te zien en zo meer geld te krijgen. er zijn in die landen ook hele rijken, maar nee hoor zij voelen zich veel te goed te helpen en ze denken, als ik dat doe raak ik 1 miljoentje van mijn
mirjard kwijt, KUT
mensen die pesten denken die ook maar enigzin aan het slachtoffer neeeehoor, ze denken alleen maar aan de fun die zij ermee krijgen,

Ik ben vandaag lekker ongelukkig aan het wezen, omdat ik me druk over maak.
niet iedereen is zo.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 21:17   #5
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja tis wel waar hoor wat je zegt maar ik vind wel dat je dat niet gelijk moet zeggen kloteWERELD want dit is dan misschien maar een klein deel van de wereld.

En ik denk dat er genoeg rijken op de wereld zijn die heel wat doen voor de arme mensen...

En dat pesten, tja, dat gebeurd gewoon overal en het is misschien wel egoistisch maar kan jij zeggen dat jij nog nóóit van je leven iemand hebt gepest?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2002, 12:35   #6
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
tja tis wel waar hoor wat je zegt maar ik vind wel dat je dat niet gelijk moet zeggen kloteWERELD want dit is dan misschien maar een klein deel van de wereld.

En ik denk dat er genoeg rijken op de wereld zijn die heel wat doen voor de arme mensen...

En dat pesten, tja, dat gebeurd gewoon overal en het is misschien wel egoistisch maar kan jij zeggen dat jij nog nóóit van je leven iemand hebt gepest?
ik iig nooit... ik ben juist ALTIJD het MAKKELIJK doelwit
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 14:31   #7
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je hebt helemaal gelijk.
deze kutwereld is egoistisch en bovenal niet eerlijk.
bijna iedereen denkt alleen maar aan zich zelf, hoe ZIJ hogerop kunnen komen, desnoods door andere mensen helemaal de grond in te stampen.
ff aan andere denken is er in deze tijd niet meer bij.
het is ieder voor zich en god voor ons alle.

I HATE THIS FUCKING WORLD!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 16:34   #8
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

zo had ik er eigenlijk niet over nagedacht.
het is toch echt zo......
iedereen liegt, bedriegt elkaar om zelf horger op te komen
maar als je goed nadenkt denk ik dat is zelf ook wel es zo ben.
als ik diep in mijn hart kijk dan he!
ik denk dat iedereen elkaar pijn doet.
en dat dat het KUTTIGE is in deze wereld.
we liegen, bedriegen om zelf hoger op te komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 18:18   #9
kadafi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eingelijk is iedereen wel eens egoistisch

bv. je leent een euro van iemand en hij vraagt het niet terug wat doe je dan geef je het terug of denk je dan moet hij maar vragen. ik denk dat de meesten het zullen laten!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 21:33   #10
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet zelf, het leven is hard en klote dus leer er maar mee om gaan en maak er het beste van,
Maar ga er vooral niet over piekeren...
Daar doe je jezelf alleen maar pijn mee
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2002, 22:28   #11
louiza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dark-annetje wat ik niet begrijp is dat je het een klote wereld vind, en je hebt het over de derde wereld dat men daar de handen afhakt om er zielig uit te zien zodat ze meer geld krijgen. Ik weet dat als je dit soort dingen hoort of ziet op tv je daar bepaald niet gelukkig van word. Maar dit ligt buiten jou bereik, de kunst is om er mee te leren leven.
Ik zeg niet dat je het maar moet vergeten, het is juist goed om daarover na te denken, maar je moet ermee leren omgaan.

En over dat pesten het is niet leuk dat iemand gepest wordt, wat je daar wel aan tegen kan doen is dat je de slachtoffer kan helpen om meer zelfvertrouwen te krijgen zodat die gene actie onderneemt en zich niet laat pesten.

Maar wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat je allemaal vb noemt die nou eenmaal gebeuren of gebeurd zijn, maar vergeet een ding niet: wees je zelf en doe geen dingen die jij ook niet leuk zal vinden, en als iedereen er zo over nadenkt dan komen we wel met ze allen een stapje verder.

Pieker niet je wordt er alleen maar ongelukkiger van, en dat is het niet waard. Probeer er mee om te gaan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.