Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 24 October 2003, 12:50   #1
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard oke..tips ofzo

Weet niet waar ik dit moet zetten klaag corner of liefde en dating I dont know maah goed zet het dus hier..

Woensdag naar het zwembad geweest met 2 vriendinnen en we hebben daar 3 jongens leren kennen.
Eentje daarvan kreeg ik ech hele positieve kriebels van zeg maar Ik noem ehm maar ff mister X.

En ik denk dat het andersom ook wel zo was want hij vroeg of ik meeging in de stoomcabine enzo..der was gewoon een klik zeg maar..een fijn gevoel. Heb alleen een probleem heb van 1 van die andere jongens een emailadres en heb die dus ook toegevoegd.
Maar die gast wil niks loslaten over mister X en liegt alles bij elkaar.

K heb tegen mister X in het zwembad dus ook bijna niet men mond open gedaan maar hij kwam wel naast me zitten enzo. Der was gewoon een fijn gevoel en zou hem wel btr willen leren kennen. Ik zit nou al een paar dagen met hem in men kop en weet echt even niet wat ik moet doen k wor echt zwaar gefrustreerd van die vriend van ehm die niks wil zeggen...maar in het zwembad nog zei dat ie het nummer van mister X zou geven..Het enigste wat ik nu dus weet is zen naam en dat ie uit Goes komt ik weet niet eens zen achternaam....tips ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 12:59   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

en die ene gast wilt die achternaam niet geven?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 13:15   #3
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat heb ik nog niet gevraagd..


Als k et forum toch niet had he


Maar goed die gast waarvan ik et emailadres heb is niet echt te vertrouwen opzich..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 13:33   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je kan t altijd proberen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 18:31   #5
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

juust
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 18:48   #6
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

euhm zou ik soms zijn voornaam mogen weten want heb ook paar jongens leren kennen uit Goes onlangs
zal wel niet een van hen zijn maar je weet nooit he
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 20:16   #7
Kamui
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet geduld hebben voor alles en ik kan je verzekeren dat geduld je zal belonen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 23:09   #8
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Blijf die jongen wiens email je hebt, die ik hier meneertje Y zal noemen, gewoon pushen zodat hij toch meneertje X zijn nummer wil geven, of ga naar het zwembad op dezelfde tijd en dag dat je vorige keer ging, misschien zie je hem wel weer? Je weet maar nooit En heel misschien heeft meneertje Y wel een site, waarop een reactie van meneer X staat, zodat je met meneertje X in contact kan komen? Tja, allemaal kleine kansen dat het ook zo is, maar je weet maar nooit he Of vraag aan meneer Y of hij zin heeft om met zn 6en een keer iets af te spreken (dus jij met je 2 vriendinnen en de 3 jongens) en dat je dan aan meneer X persoonlijk zn emailadres en zn nummer vraagt. Good luck
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 01:17   #9
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Blijf die jongen wiens email je hebt, die ik hier meneertje Y zal noemen, gewoon pushen zodat hij toch meneertje X zijn nummer wil geven, of ga naar het zwembad op dezelfde tijd en dag dat je vorige keer ging, misschien zie je hem wel weer? Je weet maar nooit En heel misschien heeft meneertje Y wel een site, waarop een reactie van meneer X staat, zodat je met meneertje X in contact kan komen? Tja, allemaal kleine kansen dat het ook zo is, maar je weet maar nooit he Of vraag aan meneer Y of hij zin heeft om met zn 6en een keer iets af te spreken (dus jij met je 2 vriendinnen en de 3 jongens) en dat je dan aan meneer X persoonlijk zn emailadres en zn nummer vraagt. Good luck
good thinking
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:00   #10
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik noemde ook altijd de jongens op wie ik vliefd was Mister X
Sorrie offtopic.
Succes ermee , vind die site idee van Elvenkindje wel goed!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 19:04   #11
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Thnx voor de reacties..

En zen naam is Johan...viva..

Mister Y zie ik waarschijnlijk vanavond wel in nationaal *cafe* en ik stalk ehm net zolang todat ik mister X zen nummer heb haha oke ...bedankt allemaal iig!!!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.