Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 April 2002, 09:27   #1
sparkle
Guest
 
Berichten: n/a
Post Ik ben te gelukkig..........

Als ik de verhalen hierzo lees, schaam ik me een beetje voor het volgende maar ik wil het toch effe kwijt. Ik heb een hele kut periode achter de rug, ben veel gepest, ging niet goed op school, had boulimia en voelde me vreselijk alleen. eigenlijk gaat het nu heel goed met me, ik heb al 8 maanden een super lieve vriend waar ik heel veel van hou, ik heb hele leuke vrienden gekregen, mn ouders en famillie steunen me heel goed en het ziet er zelfs naar uit dat ik wel ga slagen. Maar toch blijft achter in mn hoofd dat gevoel knagen dat ik het allemaal niet waard ben, dat de mensen niet echt aardig voor me zijn maar mn alleen zielig vinden. ik ben heel bang dat ik op een dag wakker word en dat het allemaal niet echt was dat ik weer gewoon lelijk en alleen achterblijf. ik heb nog steeds min of meer een eet probleem, ik ben altijd heel veel gepest dat ik dik en lelijk was, ook al weeg ik nu nog maar 61 kilo, inplaats van de 90 die ik heb gewogen, en zeggen al mn vrienden dat ik er hartstikke goed uitzie ik ben gewoon heel bang dat ze dat alleen maar zeggen omdat ze me zielig vinden...
ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 14:17   #2
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het heel knap dat je jezelf er zo bovenop hebt kunnen knokken hoor! dat zal wel heel moeilijk geweest zijn!

en for what it's worth: ik vind ook dat je er hartstikke goed uitziet!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 21:56   #3
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet wat je bedoelt ik verga in zo ongeveer dezelfde situatie.
Ik ben vroeger(nu zo'n 5 jaar geleden) bijna gek gepest(letterlijk gek)en nu rolt alles goed heb bijna een vriendin heb een vriendengroepje word niet gepest maar heb het gevoel dat ik niet kan rusten totdat ik die hufters is goed heb teruggepakt.
En soms als ik naar me oude school ga zie ik ook beelden in me hoofd van die tijd, het was gewoon zo verschrikkelijk
Ik heb dus zo gezegd ook last van dat ik me verleden niet met rust kan laten..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.