Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 May 2002, 11:50   #1
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy voel me vreemd, anders!!!

Ik heb een vraag en volgens mij was dit de enige geschikte forum om het aan jullie te vragen, en aangezien ik me er een beetje vreemd door voel, heb ik ff andere mensen nodig die dit ook gedaan hebben, ik heb het over, dat ik toen ik voor het eerst hoorde dat het zekr was dat pim fortuyn dood was, afgesloten van de rest bij ons thuis ik heb de hele avond achter de pc gezeten en weinig gezegd, ik voelde me echt zo verschikkelijk klote, maar ik had niet gehuild, pas toen ik in bed lag, kwam het een beetje ik keek nog een keer naar et nieuw en zag zijn foto's enzo en kreeg tranen in mn ogen, maar kheb niet gehuild, ik had de hele avond me groot gehouden, zelfs toen ik de condeleance registers door las, dus ik had zoiets van kga niet huilen. Toen waren we gister op visite bij mijn oom en tante, en heb samen met mijn nicht een beetje zitten kijken op internet enzo, en ik voelde me nog steeds kut echt, ik weet et nie, ik ben 14 hou me nie echt bezig met de politiek alleen ik vond het echt een goeie gast en ja ik was niet de enige die zich klote voelde maar toch ik vind et vreemd, maar nu komt, ik kwam gister thuis, om half 2 dus ik ben meteen mn bed in gegaan, ik doe mn kamer deur achter me dicht, en ik barst in tranen uit, zomaar, ik heb een kwartiertje liggen huilen of zo en toen was het redelijk over, en toen keek ik naar barend en van dorp, en zag ik ruud de wild huilen omdat hij als laatste pim fortuyn zijn hand vast heeft gehouden want ruud was bij hem toen hij werd dood geschoten, en pim is neer gezakt en toen lit ie de hand van ruud los, en ruud de wild die vertelde dat en begon te huilen en alles, en bijna heel het publiek hilde daar en ik zat daar met een zakdoekje en echt ik weet nie wat er gebeurde met me, maar ik voel me nu alweer een stuk beter, maar ik wil graag weten of er mee mensen zijn die hebben gehuild o in ieder geval een klote gevoel gehad hadden ,wat ze niet kunnen beschrijven???EN ik wil alleen weten wie wel en geen kutopmerkingen, dat moet ik nie hebben, dus aub beetje respect, en alsjeblieft schaam je niet of zo om et te zeggen want ik voelde me zo vreem dat ik als 14 jarig meisje heb moeten huilen om de dood van een politicus, wel een hele menselijke maar toch, tis vreemd vind ik, please laat et ff weten als, jij dat ook heb gehad??
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 15:43   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nouja ik had het niet. ik snap alleen niet hoe je kunt huilen om zo iemand. Wat maakt HEM nou zo anders dan als eenandere bekende nederlander dood gaat? (is overigens niet negatief bedoeld, analyseren)
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 15:48   #3
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daarom juist daarom vind ik et vreem ddat ik heb moeten huilen want echt ik deed de duer achter me dicht en begon te huilen zonder dat ik het echt wilde. Maar kijk ik vond die vent echt gewoon zo vet, hij had iets, hij had dezelfde ideen ja op een paar na dan, als ik. maar dan nog ik weet niet, als een marco borsato dood gaat zal ik er niet mee zitten, maar pim foertuyn was gewoon echt menselijk en ik denk dat ie bij veel mensen gewoon voor hun geveol heel dicht bij stond, tis moeilijk te zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 17:06   #4
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

ik snap het wel, ik denk dat iedereen wel een kutgevoel had omdat je toch met hem meeleeft omdat hij is doodgeschoten om zijn MENING...ik had iig wel een klotegevoel erover! hij was tenminste oprecht en zei wat hij dacht ook al wa sik het niet met hem eens(IK ZEG WAT IK DENK EN DOE WAT IK ZEG)
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 18:08   #5
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het vrij vreemd...
Ik zou pas emmotioneel worden wanneer er een 'direct contact' van me iets zou overkomen. Familie of vrienden. Niet iemand van TV, want die doen me echt helemaal niks, wie dan ook......
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 18:30   #6
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Ik vind het vrij vreemd...
Ik zou pas emmotioneel worden wanneer er een 'direct contact' van me iets zou overkomen. Familie of vrienden. Niet iemand van TV, want die doen me echt helemaal niks, wie dan ook......
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 23:37   #7
skatjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik huil als er mensen dood gaan die veel voor mij betekenen. ik heb bijvoorbeeld drie dagen lang gehuild toen kurt cobain overleed. en ik heb om pim fortuyn ook gehuild. eindelijk eens iemand in de politiek waar ik respect voor had omdat hij echt 100% stond voor wat hij zei, dat bewonderde ik enorm. en dat daar dan zo'n antwoord op moet komen, nou dan gaan bij mij de sluizen open van de woede, het verdriet en het onbegrip.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 00:48   #8
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat had ik ook met 11 september.. Toen heb ik die dag wel even gehuild maar ik wou me groot houden omdat ik wist dat heel veel mensen het er veel erger mee hadden. Pas toen ik de video zag IN de WTC en iedereens ervaringen hoorde, 6 maanden later, huilde ik pas.. Heel lang..

Maar ik denk dat het normaal is, ik hoorde het ook van vriendinnen van me..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 01:10   #9
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Boeie die shit maakt me niet veel uit kom op....
Ik ken ze toch niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 10:09   #10
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zit er nu nog mee met die dood..
Ik was koppig, chagerijnig toen ik het hoorde,
Wou echt ff met niemand praten,
Ik moest niet huilen maar me hoop was verloren.
De ideeen van Pim vond ik zo goed, precies wat ik eigenlijk van de maatschappij d8.
Hij durfde ervoor uit te komen, dat vond ik zo goed aan hem en vervolgens word die neergeknald.
Ik moet het nog steeds verwerken
Al me hoop.. is er niet meer weg.
Is nederland nog wel een veilig land vraag ik me zo bij me af..
ieder geval ik moet het nog verwerken..
Heb er ook erg veel moeite mee
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 10:43   #11
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by skatjuh
omdat hij echt 100% stond voor wat hij zei
Nou hij heeft een aantal uitspraken toch wel bijgedraaid..maargoed dit is het discussieforum niet

Zoals al eerder gezegd...ik kan niet wakker liggen van wat er met pim gebeurd is of het WTC....tis erg dat klopt...het zet je aan het denken...dat zeker, maar emotioneel...nee eigenlijk niet
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 15:21   #12
mirre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik snap wat je zegt, ik had ook zo'n kut gevoel, was er ook emotioneel door. ik moet zeggen niet speciaal door dat pim dood was, maar wel om de betekenis/ het gevolg wat die moord had. door deze moord is het blijkbaar niet meer mogelijk om als politicus een afwijkende mening te hebben, de vrijheid van de Nederlander werd er door aangetast. de verkiezingen die nu komen,kunnen nooit meer realistisch worden.
en dat is het erge aan deze moord.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 16:57   #13
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Dat had ik ook met 11 september.. Toen heb ik die dag wel even gehuild maar ik wou me groot houden omdat ik wist dat heel veel mensen het er veel erger mee hadden. Pas toen ik de video zag IN de WTC en iedereens ervaringen hoorde, 6 maanden later, huilde ik pas.. Heel lang..

Maar ik denk dat het normaal is, ik hoorde het ook van vriendinnen van me..
Best wel vreemd, eigenlijk want daar heb ik niet om gehuild had er niet eens de neiging toe, misschien omdat het gebeurde heel ver van ons vandaan, en pim dat was gewoon omdat het nederland was.............. heel dichtbij.


En tuurlijk hij heeft ook een paar dingen gezegd wat ik niet slim vond, maar hij was zoals iemand in de krant zei, de stem van de zwijgende meerderheid. En ik denk dat een hele goede uitpsraak is. En daarom ik weet noiet ik denk dat pim fortuyn gewoon bij heel veel mensen heel dichtbij stonden vanwege zijn denkwijze.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 16:58   #14
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mirre
ik snap wat je zegt, ik had ook zo'n kut gevoel, was er ook emotioneel door. ik moet zeggen niet speciaal door dat pim dood was, maar wel om de betekenis/ het gevolg wat die moord had. door deze moord is het blijkbaar niet meer mogelijk om als politicus een afwijkende mening te hebben, de vrijheid van de Nederlander werd er door aangetast. de verkiezingen die nu komen,kunnen nooit meer realistisch worden.
en dat is het erge aan deze moord.
ze kunnen inderdaad niet meer realistisch worden, mensen gaan stemmen op grond van emoties, dat is niet goed, dat kan niet goed zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 23:22   #15
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had precies hetzelfde! Schrok me rot toen ik het hoorde!

Ik vind het heel normaal ( en ook wel goed ) als mensen emotioneel worden na een dood of ramp van iemand die bekend is. Nix mis mee! Zelf heb ik het ook, ik rouw altijd mee met dat soors dingen. En dat niet alleen; toen Pim overleden was, had ik ook zoiets: waar gaat dat heen met deze wereld? Wat nou als ik 30 ben? Hoe verkloot is de wereld dan??
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 16:02   #16
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh
Ik had precies hetzelfde! Schrok me rot toen ik het hoorde!

Ik vind het heel normaal ( en ook wel goed ) als mensen emotioneel worden na een dood of ramp van iemand die bekend is. Nix mis mee! Zelf heb ik het ook, ik rouw altijd mee met dat soors dingen. En dat niet alleen; toen Pim overleden was, had ik ook zoiets: waar gaat dat heen met deze wereld? Wat nou als ik 30 ben? Hoe verkloot is de wereld dan??
Dat had ik dus ook, ik had echt zo iets van kut wat nou weer, hoe moet et verder asl we mekaar al voior onze kop gaan schieten alleen maar om je menig!:r
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 16:39   #17
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja idd! Ik heb egt zoiets van; ik hoop eerlijk gezegd dat ik de volgende generatie nie meer mee zal maken... Wie weet wat er gaat komen, misschien kun je dan al helemáál nie meer over straat zonder neergeknald te worden!! Brrr, it gives me tha creepz!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 17:28   #18
Sannuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb denk ik wel ongeveer etzelfde wat jij vertelde.Ik heb niet gehuild ofzo maar ik had wel een enorm klotegevoel en nu misschien nog steeds wel eig. dat zoiets toch gewoon kan gebeuren kan ik heel moeilijk bevatten.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 18:21   #19
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh
ja idd! Ik heb egt zoiets van; ik hoop eerlijk gezegd dat ik de volgende generatie nie meer mee zal maken... Wie weet wat er gaat komen, misschien kun je dan al helemáál nie meer over straat zonder neergeknald te worden!! Brrr, it gives me tha creepz!
Het wordt echt zo'n Amerika langzamerhand!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 18:34   #20
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah, idd! Dan weet ik ook nie meer waar we wél veilig zijn... maar goed, denk er liever nie teveel aan.. geniet nog van ut leven zolang het kan
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 18:34   #21
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh
Jah, idd! Dan weet ik ook nie meer waar we wél veilig zijn... maar goed, denk er liever nie teveel aan.. geniet nog van ut leven zolang het kan
klopt, tis gewoon kut om te weten dat misschien zodra we tien jaar verder zijn en deze generatie volwassen is we misschien helemaal niet meer zo probleemloos leventje hebben maar goewd daar gaan we gewoon niet over na denken!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2002, 18:35   #22
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DAS NIET VREEMD HOOR.. ik heb dat soms ook.. maar ik had het niet met pim fortuyn ik was namelijk vorige week op vakantie... maar toen ik begrepen had dat die dood was heb ik bijna elke avond slecht geslapen..gisteren sliep ik pas weer goed moet je na gaan hoe slecht het is.. en toen ik vermorgen naar de albertheijn ging zag pim in een boom zitten gek he.?

ow ja gisteren was toch hennie begraven bij goede tijden slechte tijden. ik liep te janken enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2002, 18:40   #23
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Ik heb nooit iets van die vent gevolgd,maar ik vind het wel gewoon klote dat er wéér iemand neergeschoten is,wéér iets gebeurd wat je doet twijfelen of dit wel een echte democratie is...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.