|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
15 April 2003, 15:39 | #1 |
vol - leeg - vol - leeg
Geregistreerd op: 27 August 2002
Berichten: 110
|
top 3 games
wat zijn jullie top 3 games op het moment
mijn 1. c & c generals 2 . warcraft 3 3 . morrowind ik herhaal dit is mijn top 3 op het moment veranderd iedere week |
15 April 2003, 17:06 | #2 |
Guest
Berichten: n/a
|
1.Zelda carina of time
2.Mario 64 3.ICO |
15 April 2003, 17:11 | #3 |
Guest
Berichten: n/a
|
1: Monkey Island (I can still hear the monkeys)
2: Street Fighter II (the one that starteg it all) 3: Capcom vs SNK II: EO |
15 April 2003, 17:24 | #4 |
Trots van het noorden.
|
1.metroid prime
2.timesplitters 2 3.erotica island
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park. |
15 April 2003, 19:10 | #5 |
Lid
Geregistreerd op: 9 November 2002
Locatie: Achter men pc
Berichten: 86
|
mijn top 3
1. Cm 4
2. GTA Vice City 3. Final Fantasy X |
15 April 2003, 19:13 | #6 |
Guest
Berichten: n/a
|
Mijn Top 3
1 ISS Pro Evolution 2 2 Monkey Island 3 GTA 3 |
15 April 2003, 20:52 | #7 |
veteraan
|
1. quake II
2. Quake III Arena 3. Starcraft of THPS3
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
16 April 2003, 15:16 | #8 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
16 April 2003, 15:38 | #9 |
Slechtst Geklede Forummer
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
|
1. CM 01/02
2. Unreal Tournament 2003 3. Unreal Tournament |
16 April 2003, 15:45 | #10 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
Monkey island is gewoon beste adventure aller tijden Rot op met die 3d-shooters en duffe strategie-spellen waarvan er 300 in 1 jaar worden gemaakt Monkey Island is supertof Sam & Max waren uberleip Day of the tentacle was ook zo vet en Biker Ben in Full Trottle Verheug me nu al weer op de vervolgen van deze games |
|
17 April 2003, 06:19 | #11 |
Guest
Berichten: n/a
|
Momenteel
1: Skies of arcadia op de dreamcast 2: Metroid Fusion 3: Super Metroid |
17 April 2003, 09:57 | #12 |
Guest
Berichten: n/a
|
1: zelda, a link to the past
2: metroid prime 3: smbm |
18 April 2003, 12:37 | #13 |
Guest
Berichten: n/a
|
Willekeurige volgorde:
Final Fantasy VII Zelda serie (allemaal goed) Quake III Arena multiplayer GTA: Vice City zit er tegenaan |
3 May 2003, 20:45 | #14 |
Guest
Berichten: n/a
|
Mijnes,
1.C&C Generals (Ben C&C fan ) 2.Return To Castle Wolvenstein 3.Desert Combat (MOD voor Battlefield1942) |
4 May 2003, 15:26 | #15 |
Guest
Berichten: n/a
|
1: zelda, ocarina of time.
2: final fantasy X 3: GTA: vice city |
7 May 2003, 08:43 | #16 |
Guest
Berichten: n/a
|
tactical-ops
generals en battlefield |
20 May 2003, 13:42 | #17 |
Guest
Berichten: n/a
|
IK doe lekker top 5
1. Enter the Matrix 2. Morrowind 3. Tropico 2 4. Monkey Island (allemaal) 5. Unreal Tournament |
21 May 2003, 08:42 | #18 |
FORE!!!
|
1 = Over duidelijk : Age Of Empires II: The Conquerors Expansion ---> speel het al iets van 3 of 4 jaar (ben de tel een beetje kwijtgeraakt) en t is nog steeds een superspel.
2 = Unreal Tournament II (of hoger) zijn ook gewoon superspelletjes 3 = Europa Universalis (dat is een lekker complex spel, heb ik af en toe nodig) 4 = Hitman II (die gast is wel zo stoer met zn streepjescode in zn nek --> zou je hem ook over de scanner bij de albert heijn kunnen halen?) 5 = C&C Generals (geen uitleg nodig) |
2 August 2003, 14:15 | #19 |
Guest
Berichten: n/a
|
consoles (totaal iets anders dan top 5
race : 1 : gran turismo 3 2 : colin mcae rally 3 3 : wcr2 action : 1 : gta : vice city 2 : gta3 3 : max payne fps : 1 : medal of honor : frontline 2 : timesplliters 2 3 : turok : revolution adventure 1 : rachet and clank 2 : jak and daxter 3 : rayman revolution (rayman 3 is lager nivaeu vind ik dus vandaar) |
2 August 2003, 15:07 | #20 |
Lid
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
|
1. Diablo 2: Lord Of Destruction
2. Monkey Island 3 3. Pizza Syndicate |
2 August 2003, 16:43 | #21 |
Guest
Berichten: n/a
|
1: Final Fantasy X
2: Diablo 2 Lord of Destruction (I'm tha best) 3: euhhhh geen 3 |
3 August 2003, 18:51 | #22 |
Guest
Berichten: n/a
|
Metal Gear Solid, Final Fantasy VII en The Sims in willekeurige volgorde.
|
12 August 2003, 20:41 | #23 |
Jopjopjopjopjopjop...
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
|
1.Zeldacarina of time
2.Gran turismo3 3.Final fantasy 10 4.Devil may cry 5.Metal gear solid1 6.Zelda:the windwaker* 7.Grand theft auto3 8.Jak and daxter 9.James bond:007 goldeneye(n64) 10.Metal gear solid2:sons of liberty *Zelda staat pas 6de omdat het gewoon te gemakkelijk is, heel het spel uitgespeeld zonder ook maar 1x dood te gaan, ik weet dat ik goed ben, maar ook weer niet zo goed he
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert If you see me running...try to keep up |
6 October 2003, 12:42 | #24 |
Guest
Berichten: n/a
|
rollercaoster tycoon
sims reel big money (simpel verslavend spelletje van @home) |
6 October 2003, 15:14 | #25 |
Guest
Berichten: n/a
|
Op dit moment:
1. Skies of Arcadia 2. Golden Sun The Lost Age 3. Legend of Zelda The Wind Waker of Ocarina of Time..... Zoals je ziet benk wel ene RPG Freak! :respect: RPG:respect: me RPG |
7 October 2003, 11:12 | #26 |
Guest
Berichten: n/a
|
1 Battlefield 1942 ( vooral de mods: DC, EoD en FH)
2 GTA: vice city 3 Generals |