Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 November 2005, 13:18   #1
loserboy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Eenzaam :(

Hallo forummensen

Ik heb me hier aangemeld, want ik had altijd een redelijk grote vriendengroep, maar sinds een tijdje heb ik een vriendin, en sindsdien zie ik ze nog maar weinig...moet eerlijk zeggen dat ik er ook neit meer zoveel behoefte aan heb.

Alleen denkik dat ze dit niet helemaal accepteren...

Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben als ik...

Ondanks mijn lieve vriendin en mijn lieve moeder, waar ik veel steun aan heb gehad de laatste tijd voel ik me eenzaam en alleen, maar das eig een btje t zelfde...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 16:20   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

>> Liefde en dating
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 19:35   #3
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik zou er voorzichtig mee zijn want als het ooit uitgaat ben je misschien een paar goede vrienden verloren.
Dat heb ik ook eens gehad (paar jaren geleden): ik ging zoveel met mijn vriend om dat ik bijna geen mensen kon bedenken die ik echt als goede vriend(in) beschouwde. Des te erger is de klap als je je gaat realiseren dat je je veel te veel met je relatie bezighoudt, zeker in 'onze' leeftijd. Die eenzaamheid kwam bij mij door het feit dat ik een slechte vriendin was voor mijn 'echte' vrienden (althans zo voelde het!).

Ik heb nu een vriend, en we gaan vaak met dezelfde vrienden om. Zo kan het ook en ik voel me zo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan toen ik een vriend had waar ik alles mee deed en die eigenlijk weinig in mijn wereld en omgeving aanwezig was. ZONDE!

Ga eens lekker met haar én je vrienden op stap. hartstikke gezellig toch?
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 22:41   #4
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Al moet ik er wel bijzeggen dat ik nu ook wel weet wie mijn echte vrienden zijn en wie niet. Ik besef dat -stel dat het uit zou gaan (ga ik niet van uit)- ik mijn huidige vrienden ook wel zal behouden.
Het is inderdaad hartstikke leuk als je dezelfde vrienden hebt!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 08:37   #5
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had dat ook, ik ging zo veel met mn vriendin om dat ik mn vrienden gewoon niet zag. En toen het dus uit ging, was ik blij dat ze er toch nog steeds voor me waren.
Maar je moet er toch mee oppassen. Maar neem je vriendin een keertje mee en ga ook een keertje met je vriendin mee naar haar vrienden. Leer je meteen nieuwe mensen kennen...
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 13:11   #6
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Da's wel een lastige situatie. Bij mij en m'n ex klikte het absoluut niet met onze vrienden. Zijn vrienden zagen mij als een jong huppelkutje en mijn vrienden zagen hem als een indringer ofzo Ik heb in die relatie een periode gehad dat ik m'n vrienden amper zag, maar dat was nogal in het begin, toen het nogal allemaal pril en onwijs verliefd was Later is het om dezelfde reden fout gelopen..hij was nogal jaloers, en vond het heel erg als ik met m'n vrienden afsprak in plaats van met hem.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 17:43   #7
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Door het studeren in andere steden kan ik mn vrienden alleen op zaterdagavond zien. Sommige die hier in de buurt studeren zie ik af en toe op de donderdagavond ook. Ik heb ook niet de behoefte om ze vaak te zien, ze zitten altijd maar lomp bier te drinken waar ik geen behoefte meer aan heb, paar pilsjes is voor mij wel voldoende

Aan het begin van mijn relatie was het zo dat ik ze nog minder zag dan nu, maar ik heb ook regelmatig op zaterdag een verjaardag waardoor ik mn vrienden dan 2 weken niet kan zien. Gelukkig heb ik via haar ook nieuwe contacten gekregen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 21:24   #8
webbie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Herkenning

Wat jij zegt Larsjuh daar kan ik mezelf in herkennen maar dan andersom. Ik had ook een vriend die eerst altijd heel veel met zijn vrienden omging maar ze nu ook lomp vind. Maar wat jij je misschien niet realiseert is hoe dat voor je vriendin is. Ik vond het verschrikkelijk dat hij altijd maar bij mij was en alles met mij wou doen ipv met zijn vrienden. Zijn vrienden waren het op een gegeven moment ook zat om hem maar steeds te bellen omdat hij toch liever bij mij wou zijn. Toen het uitging had hij helemaal niks meer omdat hij al zijn vrienden had laten vallen. Misschien moet je toch maar vaker met je vrienden om gaan en niet denken ik heb ook al nieuwe want je oude vrienden zijn toch je beste vrienden.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 21:39   #9
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij bent echt dom geweest, je laat je vrienden toch niet vallen omdat je een vriendin hebt
Dat slaat echt nergens op !!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 21:52   #10
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Ik kan mijn vriend alleen in het weekend zien. dus me vrienden die ik nauwelijks in het weekend, omdat we dan tog wel samen dingen willen gaan doen.
me vriend en ik hebben ook een beetje 'gezamelijke' vrienden. die zien we dan af en toe in het weekend en gaan we wat leuks doen... door de weeks zie ik mijn vriendinnen gewoon daar kan ik goed mee leven en zij snappen het gelukkig ook allemaal
maar ik raad je aan om niet al je vrienden te laten vallen voor je meissiej. stel het gaat uit...dan heb je dadelijk helemaal niemand meer, en moet je helemaal van voor van af aan beginnen! dat zou zonde zijn..!!
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 09:30   #11
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Herkenning

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webbie
Wat jij zegt Larsjuh daar kan ik mezelf in herkennen maar dan andersom. Ik had ook een vriend die eerst altijd heel veel met zijn vrienden omging maar ze nu ook lomp vind. Maar wat jij je misschien niet realiseert is hoe dat voor je vriendin is. Ik vond het verschrikkelijk dat hij altijd maar bij mij was en alles met mij wou doen ipv met zijn vrienden. Zijn vrienden waren het op een gegeven moment ook zat om hem maar steeds te bellen omdat hij toch liever bij mij wou zijn. Toen het uitging had hij helemaal niks meer omdat hij al zijn vrienden had laten vallen. Misschien moet je toch maar vaker met je vrienden om gaan en niet denken ik heb ook al nieuwe want je oude vrienden zijn toch je beste vrienden.
Het is niet zo dat ik altijd bij mn vriendin zit hoor Mn vriendin moet vaak zaterdagavonds werken en dan ga ik gewoon naar mn vrienden toe. En op donderdag ook wel. Verder werk ik veel waardoor ik 's avonds ook geen tijd heb om leuke dingen met ze te doen. Ik vind het niet leuk dat ze altijd zo lomp bier drinken, maar ik ga nog wel met ze om. Ik realiseer me ook wel dat ik ze niet moet laten vallen nu ik een vriendin heb. Heb er met haar ook wel over gepraat
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 10:16   #12
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vrienden heb je voor het leven, meisjes voor heel even.

dusssss... laat je vrienden niet vallen, je kent ze al langer en beter dan je vriendin. je moet je vriendin natuurlijk niet verwaarlozen, maar je vrienden moeten wel je vrienden blijven!

altijd handig: zorg dat je vriendin een deel van je vriendengroep wordt (zolang ze wat met jou heeft). dan ben je met je vriendin en vrienden tegelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 15:18   #13
loserboy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heej Larsjuh, als jij ook geen behoefte meer hebt om ze te zien waarom ga jij er dan nog steeds heen, en kun je ze dan nog wel vrienden noemen?

Ik zie mijn vrienden zo weinig, dat ze niet het idee hebben dat ze met mij bevriend zijn. Dit voelt niet fijn om te horen maar misschien is het ook wel waar.......

Iedereen alvast bedankt voor de reacties en ik denk dat ze gelijk hebben wat vrienden betreft. Als het uitgaat dan hou je inderdaad heel weinig sociaal leven over!!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 20:50   #14
black sheep
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb het ook een beetje..
nu ik een vriend heb zie ik mijn vrienden ook veel minder..
en vaak vragen ze me niet eens meer mee..
dan zeggen ze: oh ja sorry we wisten niet dat je mee wou, jij gaat toch altijd naar je vriend..
maja.. ik vraag tegenwoordig gewoon vaak of me vrienden nog wat gaan doen.. en dan ga ik met hun mee.. maar eigenlijk heb ik dan het gevoel dat ik bij mijn vriend wil zijn....
maarja.. er zitten na delen aan verkering.. maar voral erg veel voordelen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.