Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 19 July 2003, 13:45   #1
angelke14
Guest
 
Berichten: n/a
Cool klaarkomen met of zonder sperma?

ey mense kheb e vraagie,als ne gast klaarkomt is er dan atly sperma bij?? of kunne ze ook klaarkomen zonder zaadlozing? handig om te weten ...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 14:00   #2
angelke14
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard plz

plz mensies antwoord: ( kga strx na men vriendje, en zou graag wille wete voor ik na hem ga...xxxthx
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 14:01   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

volgens mij is het zo dat bij de eerste zaadlozing (op dat moment) de meeste spermacellen aanwezig zijn... komt de jongen daarna vaker klaar binnen kort tijdsbestek dan neemt de hoeveelheid spermacellen af, omdat deze nog niet genoeg zijn her gegenereerd..
het genereren van zaadcellen van een man is oneindig, maar t duurt wel even...
ik denk niet dat een man klaarkomt zonder sperma in zijn vocht.

misschien waar jij op doelt is klaarkomen zonder dat er uberhaupt vocht vrijkomt..ik heb ooit gehoord dat dit wel kan,. maar het lijkt me toch vrijwel onmogelijk vanwege de spierwerking..., maar ik ben dan ook geen deskundige ofzo
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 11:18   #4
Woutuz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sperm kan j zelf best tegenhouden alleen vocht heb j bijna altijd.. i think .....


i know
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 13:37   #5
free
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Woutuz
Sperm kan j zelf best tegenhouden alleen vocht heb j bijna altijd.. i think .....


i know
sperma tegen houden en de rest niet???
lijkt me wel niet echt praktisch...
daarbij, sperma is nog altijd heel klein, en ik denk als er vocht is dat er sperma is, hoe klein de hoeveelheid ook is.

ps: ik kan er natuurlijk ook grandioos naast zitten
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 14:09   #6
Woutuz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by free


sperma tegen houden en de rest niet???
lijkt me wel niet echt praktisch...
daarbij, sperma is nog altijd heel klein, en ik denk als er vocht is dat er sperma is, hoe klein de hoeveelheid ook is.

ps: ik kan er natuurlijk ook grandioos naast zitten
The really white stuff kan je tegenhouden egt alles luk je tulaik niej da kan ik je verzekere maar als j nie een hele zooi wil ebbe
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 10:11   #7
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bereid je maar voor .. hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 10:39   #8
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sprema kan je wel tegenhouden als je op bepaalde punten drukt..
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 11:12   #9
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by jennifer1203
sprema kan je wel tegenhouden als je op bepaalde punten drukt..
Jah, je kan bijvoorbeeld net voor ie klaarkomt je vinger in zijn lul duwen Maar als zijn ballen dan ontploffen wil ik liever niet in jou plek zijn


Als je nie van sperma houd, gebruik dan een condoom, heb je er ook direct geen last meer van *hint*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 12:37   #10
Woutuz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jennifer1203
sprema kan je wel tegenhouden als je op bepaalde punten drukt..
thats what i mean.. soms is het verstandiger om condoom te gebruike, soms ook niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 13:41   #11
Six_Pack
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Woutuz
Sperm kan j zelf best tegenhouden alleen vocht heb j bijna altijd.. i think .....


i know
ik zie je al staan met een zeefje
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 15:16   #12
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Jah, je kan bijvoorbeeld net voor ie klaarkomt je vinger in zijn lul duwen Maar als zijn ballen dan ontploffen wil ik liever niet in jou plek zijn
hahahaha
sorry..

maar idd, op sommige punten kun je drukken met je vinger en dan komt er minder uit.
net zoiets als je plas inhouden is dat. je sluit een buisje af
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 18:25   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4

maar idd, op sommige punten kun je drukken met je vinger en dan komt er minder uit.
net zoiets als je plas inhouden is dat. je sluit een buisje af
bs,
je kan misschien wel iets indrukken, maar datwil nog niet zeggen dat het inwendig vrijkomt.
dat wil dus zeggen dat het er misschien nog niet uit komt op moment dat je t tegenhoud, HOWEVER, als je loslaat komt het er wel uit..
aangezien er door het vrijkomen van het vocht een veel hogere druk wordt opgebouwd in de aanwezige ''buisjes" .
overigens moet ik al helemaal niet denken aan de pijn die het zal doen in de omgeving van je zak als je dit doet, een dergelijke druk op de vaten is absoluut NIET goed voor je lichaam.. (anders zou het ook niet pijn gaan doen )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 18:29   #14
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

bla. ik weet er de ballen vanaf eigenlijk..

je moet t gewoon laten spuiten.. poets je tanden wit met sperma, poets je tanden schoon en sterk.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 20:29   #15
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

met d estart atop methode kan een wel komen zonder sperma, maar das heel moeilijk
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 14:09   #16
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Riddler
met d estart atop methode kan een wel komen zonder sperma, maar das heel moeilijk
Volgens mij zijn zo'n dingen niet echt gezond...

Misschien moet je op sommige vlakken gewoon de natuur zen werk laten gaan ofzo... Vroeg of laat moet het er toch uit
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 16:44   #17
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Volgens mij zijn zo'n dingen niet echt gezond...
liever laat, dan kun je nog ff van mekaar genieten
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 21:51   #18
Woutuz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r


bs,
je kan misschien wel iets indrukken, maar datwil nog niet zeggen dat het inwendig vrijkomt.
dat wil dus zeggen dat het er misschien nog niet uit komt op moment dat je t tegenhoud, HOWEVER, als je loslaat komt het er wel uit..
aangezien er door het vrijkomen van het vocht een veel hogere druk wordt opgebouwd in de aanwezige ''buisjes" .
overigens moet ik al helemaal niet denken aan de pijn die het zal doen in de omgeving van je zak als je dit doet, een dergelijke druk op de vaten is absoluut NIET goed voor je lichaam.. (anders zou het ook niet pijn gaan doen )
er komt geen extreme druk op de vaten en j balle zulle ook nooit ploffe.. i mean
als jij een jaar lang nie klaarkomt is er zodanig veel sperma da ze kapot gaan? d8 t nie eh

en als je loslaat komt t er ook nie uit j moe gwoon trwijl j klaarkomt ff ergens op drukke.. t komt er dan amper uit en zal gwoon trug j balle in gaan......



daz mijn theorie dan eh
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 22:34   #19
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Woutuz


er komt geen extreme druk op de vaten en j balle zulle ook nooit ploffe.. i mean
als jij een jaar lang nie klaarkomt is er zodanig veel sperma da ze kapot gaan? d8 t nie eh

en als je loslaat komt t er ook nie uit j moe gwoon trwijl j klaarkomt ff ergens op drukke.. t komt er dan amper uit en zal gwoon trug j balle in gaan......
daz mijn theorie dan eh
dat is dan een foute theorie, want bij een orgasme zorgt de spierwerking voor de 'uitspuwing' van deze zaadcellen en prostaatvocht...
als jij een jaar lang niet klaarkomt, vind deze lozing dus ook niet plaats...

bovendien had je kunnen weten als je biologie had gehad dat inwendig deze opbouw en afbraak mogelijk is....

en nog iets, DOE het maar eens, het indrukken van die vaten en dergelijke, en dan wel op de goede manier... ik durf er een wdje om te leggen dat je het zekers wel voelt en zo gauw je loslaat er evengoed allerlei vocht uit je lul zal komen...
Overigens....een jaar niet klaarkomen is een beetje onzin, iedere geslachtsrijpe man zou dan een 'natte droom' ervaren aangezien dit de natuurlijke werking van het lichaam is..

een natte droom ervaar je doorgaans overigens niet wanneer je er voor zorgt dat er vaak genoeg een lozing plaatsvind....
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 22:55   #20
Sineo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Poging om gedane zaken goed te maken

Paar dingen zoals ik ze heb gehoord

1. Het schijnt dat het mogelijk is een orgasme te bekomen zonder dat er ook maar iets vrijkomt, het zou een mentale staat zijn die je kunt verkrijgen. Sommige Chinese monniken (waar anders) zouden deze techniek beheersen.

2. Je kan inderdaad op bepaalde plekjes duwen om een zaadlozing tegen te houden. Het perineum is het meest gebruikte en meest bereikbare bij de man, het is het plekje tussen de scrotum en de anus, beide zaadleidende buisjes lopen door dit punt, zo hou je het sperma (dat nog geen 5% is van het vocht dat uiteindelijk vrijkomt) tegen. In de meeste gevallen komt het prostaatvocht dan ook niet vrij (60%) de rest, van andere klieren, komt dan wel vrij. Dit vocht is dan niet levensverwekkend en bijna doorzichtig.
Dit dichtdrukken van de buisjes is minder pijnlijk dan blijkbaar gedacht wordt

Hopelijk is dit voldoende antwoord op enkele van jullie vragen en kunnen jullie mij vergeven voor het gedane kwaad.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 06:00   #21
konus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee bij marijn en mij lukt dat niet e zal ons hopenlijk ook nooit lukken
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 00:29   #22
Fabolous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Woutuz



en als je loslaat komt t er ook nie uit j moe gwoon trwijl j klaarkomt ff ergens op drukke.. t komt er dan amper uit en zal gwoon trug j balle in gaan......



daz mijn theorie dan eh


nee t gaat niet terug naar je ballen.....maar t gaat naar je blaas toe, dat merk je ook als je daarna gaat pissen, je plas is dan troebel van de sperma resten, en het dicht drukken is niet pijnlijk,
en stelling 2 van Sineo klopt wel aardig
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 22:48   #23
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

dichtdrukken niet pijnlijk? dat is dan vast van persoon tot persoon afhankelijk...., daar kun je dan wel van op aan.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.