Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 32 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 5 July 2007, 12:40   #1
boefje01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard problemen met sex

hallo ik ben een meisje en ik ben 20 jaar. Ik ben in mijn leven meerdere keren verkracht. Ik heb sinds kort een nieuwe vriend waar ik heel veel van hou. Ik kan alleen 2 dingen niet bij hem doen wat hij dus wel heel erg graag wil namelijk pijpen en anale sex. Soms als ik het wel probeer(pijpen) dan begin ik ineens te huilen of raak ik in paniek en kan hij dus ook niet verder. Ik weet dat hij het heel graag wil dat ik dat doe omdat zijn ex het wel altijd bij hem deed. Hij weet ook wat ik vroeger heb meegemaakt en dat mijn ex mij meerdere malen heeft verkracht en toen zei dat hij het uit liefde deed. Dat maakt het voor mij ook wel heel erg moeilijk en ik heb altijd moeite om nee te zeggen. Ook de anale sex lukt niet omdat dat bij mij heel erg veel pijn doet en ik ook alleen maar heel erg moet huilen en dan wil hij dus ook niet doorgaan. Ik vroeg mij af of een trio voor hem goed zou zijn omdat hij dan wel geijpt kan worden en anale sex kan hebben. Ik weet niet wat ik er van zou vinden omdat mijn ex ook is vreemdgegaan. Ik vind het echt heel erg moeilijk om hiermee om te gaan en ik hoop ook echt dat iemand mij kan en wil helpen. Je mag me altijd een persoonlijk berichtje sturen want ik lees het altijd. Ik hoop dat dit keer niet mijn tekst word verwijdert want ik weet niet wat ik moet doen. HELP me asje blieft

groetjes boefje01
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2007, 12:44   #2
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Tuurlijk hoef je geen trio te beginnen, dat is echt niet slim in jouw situatie want je twijfelt er nu al aan. Je moet helemaal niks, er zijn genoeg andere dingen om hem te plezieren en hij moet maar genoeg respect voor jou hebben om daar genoegen mee te nemen.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2007, 12:46   #3
boefje01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoi

dank je. Maar wat kan ik dan allemaal doen om te zorgen dat hij wel happy is met onze relatie en ook de sex??

Citaat:
Origineel gepost door Piraatje Bekijk Bericht
Tuurlijk hoef je
geen trio te beginnen, dat is echt niet slim in jouw situatie want je twijfelt er nu al aan. Je moet helemaal niks, er zijn genoeg andere dingen om hem te plezieren en hij moet maar genoeg respect voor jou hebben om daar genoegen mee te nemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2007, 12:55   #4
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

ja doei, jullie seks bestaat toch niet alleen uit pijpen en anale seks? Alle dingen die overblijven kunnen jullie doen. Er zijn genoeg mensen die niet pijpen of anale seks hebben maar dat wil niet zeggen dat de seks per definitie slecht is. En ik weet niet waarom je vriend niet happy is met jullie relatie dus ik weet ook niet wat je daaraan kan doen.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2007, 13:00   #5
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door boefje01 Bekijk Bericht
hoi

dank je. Maar wat kan ik dan allemaal doen om te zorgen dat hij wel happy is met onze relatie en ook de sex??
Persoonlijk vind ik dat hij het maar moet begrijpen en aanvaarden, dat jij op bepaalde punten nog niet verder kan, of wil, aangezien de voorbije situaties. Trouwens, alles kan nog steeds op zijn tijd.

Je zegt dat hij niet happy is met jouw relatie ? scheelt daar wat mee ? want je praat in eerste instantie over sex..en nu over relatie eveneens.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 13:42   #6
boefje01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoi het gaat over beide. Doordat hij niet zo gelukkig is met sex heb ik het idee dat hij ook niet gelukkig is in onze relatie. We willen volgend jaar trouwen maar ik wil dat alleen als hij gelukkig is met alles.


Citaat:
Origineel gepost door koekje Bekijk Bericht
Persoonlijk vind ik dat hij het maar moet begrijpen en aanvaarden, dat jij op bepaalde punten nog niet verder kan, of wil, aangezien de voorbije situaties. Trouwens, alles kan nog steeds op zijn tijd.

Je zegt dat hij niet happy is met jouw relatie ? scheelt daar wat mee ? want je praat in eerste instantie over sex..en nu over relatie eveneens.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 18:50   #7
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Wtf, hij wil met je trouwen maar je denkt dat hij niet gelukkig is met jullie relatie? Als dat zo was zou ie echt niet willen trouwen hoor
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2007, 18:59   #8
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

Het lijkt net alsof hij de regels van de seks uitmaakt ofzo! Je hoeft heus niet alleen dingen te doen die hij wil! Ik snap niet dat je zo onzeker ben, aangezien je zegt dat jullie volgend jaar willen gaan trouwen. Dat zegt toch al een heleboel, hij neemt je zoals je bent, wees daar nou maar niet zo onzeker over.
Maar je moet wel gewoon nee zeggen als het teveel pijn doet. Dan is het voor jou niet leuk meer en kom op wees eerlijk, seks is er toch om plezier te hebben?!
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2007, 18:55   #9
playboyfamke
Fries Famke
 
playboyfamke's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 July 2007
Locatie: Waar me huis woont
Berichten: 175
Standaard

Dat verkrachting heeft verwerking nodig, je zal heel veel met je vriend moeten praten, hij zal je moeten steunen als je in 1 keer in huilen uitbarst, ik weet er alles van want toen ik 16 was ben ik ook verkracht geweest door me ex(toen mijn vriend).
Ik had Angst & woede aanvallen + huilen ineens. mijn ex die me overheen geholpen heeft heeft veel mee moeten maken bij mij, maar had ook veel geduld.
Je vriend zal gewoon geduld moeten hebben en rustig aan willen doen, Alles moet stapje voor stapje.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Vooral als jullie trouwen gaan is praten nog belangrijker.
__________________
Ik ben Ik niet GOED pech voor jou!!!
playboyfamke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2007, 18:10   #10
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

TERING wat zijn er toch domme mensen op de wereld
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.