Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 September 2006, 19:08   #1
ruubje11
Lid
 
Geregistreerd op: 6 September 2006
Locatie: belgie
Berichten: 47
Standaard kiss of the drunks

nou er was laatst een lokaal festival waar ik naartoe ging , mn vriendin waar ik het al een tijd mee aanheb ging er ook naar toe maar we gingen met elk onze vrienden zowat. wat later op de avond wanneer er goeie groepen waren dansten we wat ( niet samen ) en ik had euh namelijk wel al wat biertjes op en ik was dronken. nu schijnt het dat ik de beste vriendin van mn vriendin heel passioneel gezoend heb toen het een romantisch liedje was en zelfs nog wat meer maar daar gaat het niet over. Mn vriendin keek er recht op want ze liepen tesamen, maar het probleem is dat ik mij er niet echt iets van herinner en mn vriendin het gezien heeft .. Ik wist het eerst van een vriend van me die erbij stond , ik dacht eerst dat hij gwn wat dolde maar het scheen van niet, toen degene waarik mee gekust had plots erover begon op msn... Nu heb ik mn vriendin op school gezien en ze vertelde me dat ze er gewoon op had gekeken en toen weggelopen was ...ik weet niet goed hoe ik het haar kan uitleggen want ik herinner me er echt niks van. Maar 1 ding staat vast , ik wil haar niet kwijt . Als er iemand is die raad heeft, je bent echt oprecht welkom
ruubje11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2006, 20:13   #2
ruubje11
Lid
 
Geregistreerd op: 6 September 2006
Locatie: belgie
Berichten: 47
Standaard

nee , eigenlijk meen ik het echt serieus met haar, ik had nooit verwacht dat zoiets dergelijks zou gebeuren .. maar het is nu eenmaal zo zucht
ruubje11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2006, 20:56   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een bullshit, allemaal excuusjes van dat je het niet meer weet
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2006, 21:40   #4
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59726

Hahahaahahaa
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2006, 15:42   #5
ruubje11
Lid
 
Geregistreerd op: 6 September 2006
Locatie: belgie
Berichten: 47
Standaard

:/
ruubje11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2006, 15:51   #6
Hope
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja, als ze je niet meer aankijkt word het al een stuk moeilijker om te zeggen dat je het niet meer weet... zo wel... heb het er over, zeg sorry, en hoop dat ze je't vergeeft.. als ze dat niet doet, kan ik het er ook niet echt kwalijk nemen... afwachten maar (ik ben dan ook een van de gelukkige mensen die alles nog weet al ben ik flink dronken )
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2006, 16:07   #7
Cleownd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions

ahahaha daar dacht ik ook meteen aan
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2006, 16:33   #8
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Moet de topicnaam interresanter lijken in het engels?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2006, 15:10   #9
NoaNoa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ruubje11
nou er was laatst een lokaal festival waar ik naartoe ging , mn vriendin waar ik het al een tijd mee aanheb ging er ook naar toe maar we gingen met elk onze vrienden zowat. wat later op de avond wanneer er goeie groepen waren dansten we wat ( niet samen ) en ik had euh namelijk wel al wat biertjes op en ik was dronken. nu schijnt het dat ik de beste vriendin van mn vriendin heel passioneel gezoend heb toen het een romantisch liedje was en zelfs nog wat meer maar daar gaat het niet over. Mn vriendin keek er recht op want ze liepen tesamen, maar het probleem is dat ik mij er niet echt iets van herinner en mn vriendin het gezien heeft .. Ik wist het eerst van een vriend van me die erbij stond , ik dacht eerst dat hij gwn wat dolde maar het scheen van niet, toen degene waarik mee gekust had plots erover begon op msn... Nu heb ik mn vriendin op school gezien en ze vertelde me dat ze er gewoon op had gekeken en toen weggelopen was ...ik weet niet goed hoe ik het haar kan uitleggen want ik herinner me er echt niks van. Maar 1 ding staat vast , ik wil haar niet kwijt . Als er iemand is die raad heeft, je bent echt oprecht welkom
hahah best wel een blunder
Katertje gehad de volgende ochtend? Hoop dat de rest van de avond leuk was, zal wel met al die alcohol.
Je zit hier waarschijnlijk niet op te wachtten op dit gezeur
Ik denk dat je het wel een beetje verpest hebt bij je vriendin, Ik zelf heb zoiets ook weleens gedaan ( naja wel vaker dan 1x ). Het is waar wat ze zeggen: Drank maakt meer kapot dan je lief is!
Ook al weet je e rniks meer van, het feit dat je dronken was is niet echt een excuus, ik dnek daarom ook niet dat je echt iets kunt doen om je vriendin te houden. Hoop dat ze zelf ook een keer zo dronken is geweest dat ze zich niks meer herinnerde, want dan snapt ze het misschien

Succes
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2006, 15:45   #10
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als het echt zo is dat je je er niks meer van kunt herinneren en je echt van je vriendin houdt, dan geloof ik niet meer in de mythe dat je ware gevoelens naar boven komen als je dronken bent.
( dan zou ik mijn vriend ook niet meer vertrouwen... )
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.