Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 July 2002, 18:01   #51
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by stiflover
van mij appart gooie ze die blanke illegalen ook maar het land uit!!! maar die zijn er niet zo veel dussuh... dat scheelt weer
enne noem mij geen zielig geval!!! HALLO!!! ik maak zelf wel uit of ik mijn menig geef of nie!!!
Nee, je bent echt niet zielig, vooral niet:r.
En als je je mening geeft, mag die ook wel wat gefundamenteerder zijn. Of als je dat niet snapt: je mag echt wel wat argumenten geven en je mening op feiten baseren kan ook geen kwaad.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 18:39   #52
2pac
Tupac Amaru Shakur
 
2pac's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2002
Locatie: 7aar
Berichten: 174
Stuur een bericht via MSN naar 2pac
Standaard

niet alle moslims hebben bezwaar tegen homo´s
das ook zoiets waar ik niet tegen kan een paar zeggen homo´s zijn varkens en de iedereen krijgt de schuld
__________________
WHITE AMERICA
2pac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 18:42   #53
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Uit die eerder post van je dat jou respect voor homo's ook niet groot is, want je haalt zijn geaardheid erbij als het helemaal niet relevant is.
Is niet erg hoor als je het niet op homo's heb, maar begin dan niet te klagen als het over je eigen straatje gaat.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 18:57   #54
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xzibit
niet alle moslims hebben bezwaar tegen homo´s
das ook zoiets waar ik niet tegen kan een paar zeggen homo´s zijn varkens en de iedereen krijgt de schuld
in de koran staat dat homo's minder waardig zijn, van de koran mag een islamiet niet homo zijn, dus het geloof stelt wel homo's achter..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 19:00   #55
2pac
Tupac Amaru Shakur
 
2pac's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2002
Locatie: 7aar
Berichten: 174
Stuur een bericht via MSN naar 2pac
Standaard

ja maar staat er ook in de koran´s dat homo s varkens zijn??
want je zegt het alsof je niet eens boeit wie dat heeft gezegd je zegt gewoon hun zeggen het allemaal nee me rexpect voor homo´s is niet groot so what ik ga iemand heus niet slaan of uitschelden omdat ie homo is.
__________________
WHITE AMERICA
2pac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 19:27   #56
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xzibit
ja maar staat er ook in de koran´s dat homo s varkens zijn??
want je zegt het alsof je niet eens boeit wie dat heeft gezegd je zegt gewoon hun zeggen het allemaal nee me rexpect voor homo´s is niet groot so what ik ga iemand heus niet slaan of uitschelden omdat ie homo is.
kijk us, koran zegt, je mag niet homo zijn als islamiet, dus dat houd in dat geen 1 islamiet homo is, dus de islam stelt homo's achter, ik lees ook wel verhalen op het internet over islamieten die er achter komen dat ze homo zijn, best lullig voor hun
enneh dat jij homo's wel gelijkwaardig vind, dat is jou mening, maar volgens de islam is het niet zo
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 20:46   #57
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


kijk us, koran zegt, je mag niet homo zijn als islamiet, dus dat houd in dat geen 1 islamiet homo is, dus de islam stelt homo's achter, ik lees ook wel verhalen op het internet over islamieten die er achter komen dat ze homo zijn, best lullig voor hun
enneh dat jij homo's wel gelijkwaardig vind, dat is jou mening, maar volgens de islam is het niet zo
Je moet het als islamiet toch niet helemaal eens zijn met ALLES wat de koran zegt.
Het klakkeloos toepassen wat in de koran staat is pure bullshit. Je moet erover denken en voor jezelf uitmaken wat je gelooft en wat je ermee wil doen.
Ook in de bijbel staat zoiets over homo's, niet alle christenen zijn anti-homo hoor (niet dat ik christelijk ben)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 23:21   #58
2pac
Tupac Amaru Shakur
 
2pac's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2002
Locatie: 7aar
Berichten: 174
Stuur een bericht via MSN naar 2pac
Standaard

ik leef niet precies zoals het in de koran staat dat klopt ik heb nix tegen homo´s maar zelf denk ik er lopen zat meiden rond hoezo neem je dan een jongen??
__________________
WHITE AMERICA
2pac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2002, 00:30   #59
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xzibit
ik leef niet precies zoals het in de koran staat dat klopt ik heb nix tegen homo´s maar zelf denk ik er lopen zat meiden rond hoezo neem je dan een jongen??
misschien geen succes met het andere geslacht?/ vaak begrijpen mensen van het eigen geslacht je beter, dat kan iemand ook overhalen/ misschien wilt iemand qua liefde gewoon niets met iemand van het andere geslacht te maken hebben en/of valt gewoon op mensen van het eigen geslacht

maar t zijn ook mensen met gevoel en ze denken in grote lijnen hetzelfde als heteroseksuele mensen, tis alleen zo raar en misschien ook wel achterlijk waarom sommigen hun verafschuwt vanwege dat kleine beetje verschil wat hen zoveel anders maakt dan anderen...dat begrijp ik dan weer niet
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 00:21   #60
Mastertjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 09:12   #61
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


kijk us, koran zegt, je mag niet homo zijn als islamiet, dus dat houd in dat geen 1 islamiet homo is, dus de islam stelt homo's achter, ik lees ook wel verhalen op het internet over islamieten die er achter komen dat ze homo zijn, best lullig voor hun
enneh dat jij homo's wel gelijkwaardig vind, dat is jou mening, maar volgens de islam is het niet zo
dit heeft niets te maken met achterstellen. Dit is gewoon een geloofsovertuiging. Als je wel homo wilt zijn, dan moet je maar geen islamiet worden. Volgens de paus mag je ook geen homo zijn hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 18:42   #62
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan

dit heeft niets te maken met achterstellen. Dit is gewoon een geloofsovertuiging. Als je wel homo wilt zijn, dan moet je maar geen islamiet worden. Volgens de paus mag je ook geen homo zijn hoor
Nee, dat is waar, maar kijk eens naar het aantal homofiele priesters...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 21:12   #63
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan

dit heeft niets te maken met achterstellen. Dit is gewoon een geloofsovertuiging. Als je wel homo wilt zijn, dan moet je maar geen islamiet worden. Volgens de paus mag je ook geen homo zijn hoor
het heeft WEL iets te maken met achterstellen, en wel als waarde/mening opgenomen door een geloofovertuiging,w at nog veel erger is, omdat een groot aantal mensen er als HERSENLOZE HONDJES in geloven en het maar aannemen. De paus en de katholieken zijn even DOM.

Door homo's achter te stellen, stellen ze, bij de normaal denkende mensen (en niet schoothondjes), zichzelf achter...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 23:33   #64
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


kijk us, koran zegt, je mag niet homo zijn als islamiet, dus dat houd in dat geen 1 islamiet homo is, dus de islam stelt homo's achter, ik lees ook wel verhalen op het internet over islamieten die er achter komen dat ze homo zijn, best lullig voor hun
enneh dat jij homo's wel gelijkwaardig vind, dat is jou mening, maar volgens de islam is het niet zo

dikke vette blaaaaaat.
Er zijn heus wel homoseksuele moslims, alleen kunnen of durven ze er niet voor uit te komen vanwege hun geloof en hun familie die hun dan waarschijnlijk verstoot.


Citaat:
Originally posted by 2pac
ik leef niet precies zoals het in de koran staat dat klopt ik heb nix tegen homo´s maar zelf denk ik er lopen zat meiden rond hoezo neem je dan een jongen??
wat een domme stelling zeg. Als een homo of een lesbo zich gewoon niet aangetrokken voelt tot iemand van t andere geslacht, maar tot iemand van tzelfde geslacht, dan heeft dat niks te maken met "er lopen zat meiden rond dus waarom neem je een jongen" damned...

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey

tis alleen zo raar en misschien ook wel achterlijk waarom sommigen hun verafschuwt vanwege dat kleine beetje verschil wat hen zoveel anders maakt dan anderen...dat begrijp ik dan weer niet
zoveel anders zijn ze niet hoor. Ze vallen niet op iemand van t andere geslacht. So? Dat is t enige verschil dat ík zie in tegenstelling tot hetero's. (en okej, sommige homo's zijn wat verwijfd, en sommige lesbo's zijn wat vermand, maar meer verschil zie ik niet)


Citaat:
Originally posted by RickClan

Als je wel homo wilt zijn, dan moet je maar geen islamiet worden.
moehahahahaha grapjas. Je wordt niet zomaar islamiet hoor. Dat heeft te maken met je cultuur en je land van herkomst en je familie. Als jij er op je 16e achter komt dat je homoseksueel bent (als islamiet) dan zeg je niet zomaar "okej, ik stap weg van t geloof want ik ben homo" of je geeft ook niet zomaar toe dat je homo bent ivm je familie die je dus eventueel zou kunnen verstoten. T is niet zo simpel als jij denkt dat t is.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2002, 00:21   #65
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz
moehahahahaha grapjas. Je wordt niet zomaar islamiet hoor. Dat heeft te maken met je cultuur en je land van herkomst en je familie. Als jij er op je 16e achter komt dat je homoseksueel bent (als islamiet) dan zeg je niet zomaar "okej, ik stap weg van t geloof want ik ben homo" of je geeft ook niet zomaar toe dat je homo bent ivm je familie die je dus eventueel zou kunnen verstoten. T is niet zo simpel als jij denkt dat t is.
Je kunt dezer dagen 'zomaar' islamiet worden.

Als je islamiet bent en op je zestiende ontdekt, dat je homo bent en je weet dat het niet binnen je geloof is toegestaan, dan heb je toch een grote muur voor je kop als je niet nog een keer over de waarde van de islam gaat nadenken

islam is lam (hehe grappig woordspeling )
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2002, 21:13   #66
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kap nou is met dat eeuwige gezeik over pim foruyn iedereen weet nou wel van elkaar dat de een tegen em is/was en de ader voor em alsjeblieft zeg, laat indereen nou is vinde wat ie wil. als je et nie eens bent, met de keuze van iemand m.b.t wie je held is, hou dat dan voor je las iedereen commentaar gaat leveren op de gekozen held kun je wel weet ik veel hoelang bezig blijven!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2002, 20:44   #67
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
Kap nou is met dat eeuwige gezeik over pim foruyn iedereen weet nou wel van elkaar dat de een tegen em is/was en de ader voor em alsjeblieft zeg, laat indereen nou is vinde wat ie wil. als je et nie eens bent, met de keuze van iemand m.b.t wie je held is, hou dat dan voor je las iedereen commentaar gaat leveren op de gekozen held kun je wel weet ik veel hoelang bezig blijven!
1. Kan ik niet aan doen dat mensen dit topic naar omhoog blijven halen.
2. Mag ik niet eens meer klagen en mijn mening kwijt kunnen?
3. Niets op tegen dat anderen ook zoiets gaan posten over iemand anders, die ik bewonder.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.