Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 July 2004, 00:11   #11
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Tja, FC Den Bosch is tenminste leuk aan het inkopen, in tegenstelling tot de Graafschap.
Van de namen die FCDB binnenhaalt wordt ik ook niet echt vrolijk hoor.. Zitten wel een paar aardige spelers tussen, maar of het voldoende zal zijn voor lijfsbehoud...
De Graafschap zal trouwens idd ook wel een paar namen mogen halen, anders zijn zij -helaas- degradatiekandidaat nr 1.

Kezman naar Chelsea.. Ik ben blij dat hij weg is, bij mij heeft hij behoorlijk afgedaan. Hoe kan iemand zo wanhopig zijn om bij een club weg te komen, hoe op zichzelf gericht is die kerel? Hopelijk heeft PSV er een mooie cent voor kunnen vangen.
Overigens: sportief is het natuurlijk wel een groot verlies, maar er zijn geruchten over Hasselbaink... Dat zou natuurlijk een topaankoop zijn, maar ik betwijfel het zijn haalbaarheid.

Verder zijn Gomes en DaBeasly dicht bij een komst naar Eindhoven en wordt er nog gesproken over een Braziliaanse aanvaller (ook Robinho wordt via via via genoemd.. ).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.