Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 12 August 2004, 12:52   #251
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ho ho, let's not overreact here
Ramzi is een aardige aankoop, maar het maakt AZ niet ineens een kampioenselftal
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 12:53   #252
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Is Ramzi zo'n regelrechte topper dan Co haalt spelers die weinig toevoegen vind ik. Ramzi, Sektioui. Allemaal spelers die hij bij Willem II ooit gehad heeft, maar destijds gewoon modale spelers waren. Alleen Landzaat zie ik als een echte versterking.
Tuur zet mijn reactie meteen onderaan de laatste pagina
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 12:56   #253
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Natuurlijk is AZ in principe geen kampioenskandidaat, maar als alles voor die club op z'n plaats valt.. wie weet.
Ik persoonlijk vind Ramzi nog steeds niet minder dan J. de Jong eigenlijk..

Als het bij Ajax gaat rommelen en PSV niet blijkt te lopen, dan zou AZ best eens om de bovenste twee plaatsen mee kunnen gaan spelen... Maar normaliter natuurlijk niet dus.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 13:11   #254
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met een beetje geluk zie ik AZ zich wel tussen de top 3 mengen, maar de titel is iets te hoog gegrepen denk ik. Daarnaast weet je ook niet wat voor een effect Europees voetbal heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 13:23   #255
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vanwaar toch ál dat positivisme over AZ Ik snap er niets van; verdedigend is dat elftal nog altijd gammel, daar verandert de komst van wat middenmoot-verdedigers als Jaliens helemaal niets aan. Daarnaast is het nog maar de vraag hoe het straks gaat rondom Europese wedstrijden; meestal volgt dan een terugval. Ook is Co er nog nooit in geslaagd om langer dan 2 jaar alles uit een selectie te persen, kijk maar naar Willem II; 5e, 2e en toen 9e, daar waar iedereen de echte aanval verwachte. Vorig jaar heeft AZ in fasen bijzonder veel geluk gehad, denk aan laatste-minuut-overwinningen tegen bijvoorbeeld ADO; of sterk bemazzelde overwinningen in Eindhoven. Ik ben helemaal niet zo onder de indruk van AZ; Co heeft er nu alles uitgekregen wat erin zat en daar blijft het bij. AZ gaat dit seizoen weer terugvallen, daar ben ik van overtuigt.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:23   #256
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik denk dat er bij AZ gewoon de vierde ploeg van Nederland staat.. Timmer is een zeer goede doelman.
Achterin hebben ze ruim de keuze met Jaliens, Mathijsen (beide echt niet zo middelmatig naar mijn mening), Opdam, Kromkamp, Fortes Rodriguez en de Cler.. Allemaal spelers die geschikt zijn voor minimaal de subtop vind ik.
Op het middenveld lopen een schitterende voetballer in de vorm van van Galen en Landzaat. Meerdink hervindt ook weer zijn vorm van bij de Graafschap en is weer een veelscorende speler.
Lindenbergh en Buskermolen zijn ook zeer nuttige spelers, die bij de meeste HCE-clubs zeker niet zouden misstaan.
Voorin loopt gewoon enorm veel kwaliteit. ElKhattabi is gewoon een topspits. Huysegems een zeer veelbelovende linksbuiten. En dan natuurlijk nog Ramzi (aanwinst voor elke subtopper) en Perez (Deens international). Sektioui en Nelisse ben ik niet zo kapot van, maar voor reserve-spelers hebben ze ontegenzeggelijk veel kwaliteiten. Dit aangevuld met talenten als Wisse, Janga en Zoontjes (alle drie pas 18 jaar)... dan kan ik niet anders concluderen dan dat AZ gewoon veel meer kwaliteit heeft dan Roda, Heerenveen en andere subtoppers...
Eventueel komt NEC nog in de buurt, maar als coach sla ik Adriaanse een stuk hoger aan dan Neeskens...

Over dat zogenaamde Adriaanse-effect.. Hij zit er pas anderhalf jaar, dus als je het vergelijkt met Willem II toentertijd zou AZ nu dus tweede worden... En het kan, als de top drie faalt.. En waarom niet? Binnen Ajax rommelt het nu al. PSV is volop in opbouw en Feyenoord is ook geen absolute top meer..

Kampioen zullen ze dus waarschijnlijk niet worden (wonderen daargelaten), maar ik zie ze goed in staat om de top drie binnen te duikelen..

Selectie AZ Alkmaar
Keepers
Timmer
Zwarthoed

Verdedigers
Cler, de
Fortes Rodriguez
Jaliens
Kromkamp
Mathijsen
Opdam
Reini
Zoontjens

Middenveld
Buskermolen
Galen, van (B)
Janga
Landzaat
Lindenbergh
Mans
Meerdink
Robbemond

Aanval
Elkhattabi
Huysegems
Nelisse
Perez
Sektioui
Wisse
Ramzi
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 19:17   #257
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, ik ben het er ab-so-luut níet mee eens en heb de geheel tegenovergestelde mening.

Timmer vind ik maar een matige, overschatte doelman die absoluut geen punten pakt voor zijn ploeg. Keepers als Gentenaar en Kujovic zijn minimaal een klasse beter.

Achterin vind ik De Cler een bijzonder kwetsbare back. Jaliens vind ik helemaal niets; Opdam is een nuttige speler. Mathijssen is bij Willem II de status van talent nooit intgroeit; Fortes Rodriguez is verdedigend zeer kwetsbaar, werd tegen Kone compleet dolgedraaid vorig jaar en niet voor niets al na 20 minuten gewisseld. Krompkamp is mij nooit zo heel erg opgevallen en het is mij dan ook een raadsel wat hij in de Nationale ploeg moet.

Van Galen is inderdaad van bovengemiddelde kwaliteit. Helaas is dat er in zijn lange, lange carrière na zijn vertrek bij Roda tot aan vorig jaar nooit uitgekomen. Meerdink is subtop-waardig, maar niet meer dan dat. Lindenbergh en Buskermolen; tja.. Landzaat is ook een subtopper. Het middenveld van AZ sla ik dan ook aan als sterkste linie. Is die echter niet in vorm dan staat daar mijns inziens niets achter dat het kan opvangen. De gebreken van AZ achterin werden vorig jaar gecamoufleerd door een sterk middenveld. Is het middenveld er even niet, zoals vorig jaar 2x tegen Roda, en tegen Twente ook een keer, dan wordt AZ finaal afgeschoten.

Voorin vind ik Elkathabbi de meest overschatte speler van de eredivisie. Hoeveel kansen die nodig heeft om een doelpunt te maken.. Huysegems is nog niet half zo goed als Kone; AZ moet oogkleppen opgehad hebben toen met voor Huysegems koos bij Lierse; Roda haalde Kone immers pas later. Perez is daarentegen wél een goede speler.

Al met al vind ik AZ dan ook absoluut niet sterker dan mijn eigen club; integendeel. AZ heeft daarentegen de beste trainer van Nederland; namelijk Adriaanse; en Roda de slechtste van het betaalde voetbal. Vandaar ook dat AZ 5e werd en Roda 6e. Co zit er trouwens nu al 2 jaar, Tijs, want in zijn eerste jaar kwam hij al na 9 duels. Dit wordt zijn 3e jaar in feite, en dat is te lang voor een veeleisende trainer als Adriaanse. Ik sla zowel Roda als Heerenveen als ook misschien NEC en Utrecht hoger aan dan AZ qua kwaliteit. De vaderlandse media hebben echter de nare gewoonte elftallen de hemel in de schrijven. Vorig jaar AZ, (dat het jaar ervoor, ook onder Co, wekelijks werd afgeschoten; 5-1 tegen Zwolle, 4-0 tegen NAC, 4-1 en 6-1 tegen Feyenoord, 6-2 tegen Ajax, 4-0 tegen PSV) het jaar ervoor NAC, het jaar daarvoor Heerenveen.. En telkens denkt men dat die elftallen het jaar erna mee gaan doen om de prijzen, en altijd weer blijken het toch gewone modale elftallen te zijn.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 00:03   #258
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het middenveld van AZ sla ik dan ook aan als sterkste linie. Is die echter niet in vorm dan staat daar mijns inziens niets achter dat het kan opvangen.
Ik wil me ff niet mengen in de discussie, alleen dit viel me ff op. Ik vind dit een beetje een rare opmerking. Hoe kun je nou in een discussie die puur en alleen gevoerd wordt over een selectie op papier het hebben over vorm? De spelers waarvan je nu zegt dat ze maar middelmatig zijn kunnen dit jaar wel dusdanige vorm hebben dat ze een heel seizoen ontzettend belangrijk zijn voor hun team. Dat soort dingen weet je toch van te voren nooit? Ik snap wel dat je een punt wilt maken wat betreft de volgens jou veel te zwakke verdediging, maar dat staat toch ff los van de vorm dan? Als het middenveld de vorm wel heeft dan blijft de verdediging in jouw ogen toch te zwak.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 00:05   #259
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als we zo gaan redeneren wordt ook FC Den Bosch nog een titelkandidaat, mits het elftal maar in vorm is..

Wat ik bedoelde te zeggen is dat het middenveld bij AZ de belangrijkste linie is. Mijns inziens valt of staat de prestatie van het hele team met deze linie. De zwakte van de defensie (al dan niet 'in vorm') werd vorig seizoen gecamoufleerd door het ijzersterke middenveld. Liet dat middenveld het afweten, dan kwam AZ onheroepelijk in de problemen. Of de defensie nu in vorm was of niet..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 00:39   #260
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als we zo gaan redeneren wordt ook FC Den Bosch nog een titelkandidaat, mits het elftal maar in vorm is..
Ik probeerde dat dus juist aan te geven. Jij begint over vorm. Ik snap je wel, je drukte jezelf alleen wat ongelukkig uit!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 00:43   #261
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik probeerde dat dus juist aan te geven. Jij begint over vorm. Ik snap je wel, je drukte jezelf alleen wat ongelukkig uit!
Op zich lijkt ie mij anders nog steeds duidelijk? Wat bedoel je dan nu precies
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 00:56   #262
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Op zich lijkt ie mij anders nog steeds duidelijk? Wat bedoel je dan nu precies
Dat wat je in het tweede deel van je post waarover je dat zei van ADO als kampioen beter uitlegde . Daarme was voor mij duidelijkheid bereikt .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 01:04   #263
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 01:09   #264
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
De Graafschap wil zaken doen met PSV

De Graafschap hoopt zich op korte termijn te versterken met een speler die bij PSV buiten de boot valt. “We onderhouden een lijntje met PSV”, bevestigt Johan Tukker, algemeen directeur bij De Graafschap.

“Op namen ga ik niet in we oriënteren ons ook op meer clubs”. Arvid Smit is een van de spelers die waarschijnlijk mag vertrekken bij PSV. De oud-Graafschapper die vorig seizoen werd verhuurd aan FC Groningen zat niet bij de selectie die gisteren in de Champions League speelde in Belgrado tegen Rode Ster. Behalve Smit behoorden ook onder anderen Jozef Takak (vorig seizoen spelend voor FC Zwolle) en Adil Ramzi (ex-FC Twente) tot de thuisblijvers.
Hopelijk blijft het niet bij woorden, zoals de gehele zomer het geval is
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 11:51   #265
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Jozef Takak..

Verwacht niet dat 'Jozef' naar de Graafschap komt. Als van Bommel namelijk vertrekt is hij -waarschijnlijk- derde of vierde middenvelder in de rangorde.. met kans op meer, want hij profileert zich momenteel erg goed bij PSV.
Hoewel dat in het artikel natuurlijk ook niet direct gesuggereerd wordt...

Smit mag wel weg, daar heb je meer kans op (neem hem dan aub transfervrij over ofzo.. ) en Schaaf en Vogel zitten ook erg op de schopstoel.. Maar die eerste die wilt weinig tot niets inleveren bij een verhuur, dus dan wordt het al lastiger, terwijl Vogel alleen te koop is, maar weinig in de belangstelling staat.. En terecht helaas!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 13:47   #266
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Hehe ik zie Jozef nu pas Stelletje amateurs ook bij superboeren.nl op zich is dat wel een actuele en informatieve site, maar dit is niet de eerste en zeker niet de laatste matige fout.

Michael Owen: Liverpool >>> Real Madrid
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 16:20   #267
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Wat is er fout aan dan? Er staat alleen dat onder meer Takak en Ramzi behoren tot de thuisblijvers. Dat was toch ook zo?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 16:21   #268
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Ware het niet dat Takak Jasar met de voornaam heet, en niet Jozef
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 16:29   #269
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ow op die manier . Dat haalde ik er dus niet uit! Dacht dat de schik om "Jozef Takak" puur en alleen was omdat hij dit jaar toch niet zal verhuizen bij PSV.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 18:08   #270
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Orlando Engelaar: NAC Breda >>> RC Genk
Jammer, zag die man altijd graag voetballen. Wel een aderlating voor NAC

Citaat:
Engelaar definitief naar Genk

[13/08/2004] Orlando Engelaar vertrekt definitief naar KRC Genk. De aanvallende middenvelder zal een 4-jarig contract tekenen bij de Belgische subtopper. Ook NAC en Genk zijn het inmiddels eens geworden over de transfersom. Engelaar is komende zaterdag nog gewoon inzetbaar voor NAC in het thuisduel van de Bredase club tegen FC Utrecht. Engelaar is vanaf 22 augustus pas speelgerechtigd voor Genk.

Engelaar kan komende zaterdag dan ook gewoon afscheid nemen van het NAC publiek en mogelijk zelfs nog meespelen. Door het vertrek van Engelaar naar Genk telt de Belgische Jupiler League dit seizoen twee Nederlandse spelers. Chris van der Weerden speelt dit seizoen namelijk voor Germinal Beerschot.
Bron:
voetbalplus.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2004, 12:13   #271
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
PSV test twee Zuid-Koreanen en Argentijn

Ji-Nam Lee, Sang-Hyun Ahn en Federico Matías León, zijn momenteel op proef bij PSV.

De Koreanen (middenvelder en verdediger) vielen op nadat zij afgelopen weekend actief waren op het jeugdtoernooi van PSV. De twee zijn afkomstig van FC Seoul.

De verdediger Federico Matías León staat onder contract bij Boca Juniors. De Argentijnse club werkte afgelopen zomer ook toernooien in Nederland af.
[Bron]

Weer zulke vage Koreanen

Waterreus gaat misschien trouwens naar Manchester City, zo'n mooie transfer gun ik hem wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2004, 12:41   #272
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
[Bron]

Weer zulke vage Koreanen

Waterreus gaat misschien trouwens naar Manchester City, zo'n mooie transfer gun ik hem wel.
Dat zou idd heel mooi zijn voor hem . (Mocht het niet doorgaan zou hij trouwens gaan meetrainen met Jong PSV om zijn conditie op peil te houden.)

Van dat bericht over die Koreanen word ik ook niet bepaald blij :S.

Ander bericht:

Citaat:
17/8/2004 - Van Raaij bevestigt interesse voor Tevez

Vorige week kon PSV Netwerk het al melden. Vandaag bevestigde voorzitter Van Raaij in De Telegraaf dat de Argentijnse spits Tevez een van de spelers is waarop PSV zich orienteert. "Maar waarvan het zeer de vraag is of hij haalbaar zal zijn. Het moet wel binnen onze mogelijkheden vallen en die kans acht ik gering." Volgens de krant bedraagt de transfer 10 miljoen euro. In Argentinie werd vorige week al gemeld dat een Engelse club mogelijk in de deal betrokken zou worden die Tevez zou uitlenen aan PSV.

Guus Hiddink gaat volgens De Telegraaf naar Athene, o.a. om Tevez te bekijken.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2004, 00:16   #273
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Werd er even op geattendeerd door Tijs toen ik van werk terug kwam. Dit is een begin, hopelijk is Guus zo vriendelijk dat we ook nog een PSV'er van hem kunnen huren

Citaat:
De Graafschap huurt Zongo.

De Graafschap heeft Mamadou Zongo van Vitesse voor dit seizoen gehuurd. Zongo komt per direct naar Doetinchem en kan al zondag tegen Den Bosch meedoen als trainer Gert Kruys hem opstelt.

De uit Burkina Faso afkomstige speler, is al van seizoen 97/98 bij Vitesse en kwam daain 75x uit in het 1e en maakte daarbij 14 doelpunten.

Paspoort
1995/96 RC Bobo Dioulasso 25 22
1996/97 ASEC Abidjan 22 18
1997/98 Vitesse 0 0 Eredivisie
1998/99 Vitesse 16 5 Eredivisie
1999/00 Vitesse 23 5 Eredivisie
2000/01 Vitesse 15 2 Eredivisie
2001/02 Vitesse 0 0 Eredivisie
2002/03 Vitesse 0 0 Eredivisie
2003/04 Vitesse 21 2 Eredivisie
2004/05 Vitesse 1 0 Eredivisie

Totaal 123 54

Zongo blij met Graafschap

Mamadou Zongo is blij met de overgang van Vitesse naar de Graafschap. Zongo heeft de clubleiding zelf gevraagd om te worden verhuurd.

Zongo vreesde dat hij in Arnhem nauwelijks aan voetballen zou toekomen. De overgang van Zongo is in een dag tijd geregeld. "Het wordt een moeilijk jaar voor De Graafschap, maar ik heb er veel zin in. Bovendien speel ik nu samen met Van Beukering en daar verheug ik me op", aldus Zongo.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2004, 00:18   #274
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tevez zou trouwens een briljante aankoop zijn en mooi voor de Nederlandse competitie. Normaliter is die categorie al onhaalbaar voor de Nederlandse topclubs
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2004, 00:19   #275
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Zongo was een erg leuke speler...
... voorat hij geblesseerd raakte

Verder:
van Bommel geeft aan dat hij vertrekt naar Dortmund.. na de wedstrijd tegen Rode Ster.
Tevez heeft wel oren naar PSV.

Brn: psv.netwerk.to
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2004, 19:15   #276
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Bodnar is waarschijnlijk twee maanden geschorst..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2004, 20:58   #277
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoorde het ja, hoe zit dat precies?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2004, 11:20   #278
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik hoorde het ja, hoe zit dat precies?
Dat is werkelijk te zielig voor woorden, komt alleen bij Roda voor en tekent de corruptheid binnen de Uefa.

In het kort komt het hierop neer:
Bodnar is bij zijn oude club, Arsenal Kiev, ooit 4 maanden geleden eens wat te laat teruggekomen van een interland met Hongarije.
Nu dient zijn club, met als voorzitter de beste vriend van de Oekraïense Voetbalbond daar een klacht over in. Het moge duidelijk zijn dat dat dus gehoor vindt, waardoor Bodnar daar nu ineens bij zijn nieuwe club in een nieuwe competitie voor geschorst wordt.

Als we dit toestaan dan zouden vrijwel alle Afrikaanse spelers met terugwerkende kracht geschorst moeten worden. Natuurlijk gebeurt zoiets niet, want iedere club heeft mensen zitten met know-how en contacten die ervoor zorgen dat zoiets niet gebeurt. Maar bij Roda zit het voetbalverstand van een ongelukkig kind, waardoor alles kan (spelers wachten maanden op hun speelgerechtigt zijn, worden om dit soort kul-redenen geschorst, enzovoorts..)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 23:35   #279
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Citaat:
PSV ziet in McCarthy van FC Porto nieuwe spits

Woensdag wordt steeds belangrijker voor PSV, want het geld dat kwalificatie voor de Champions League oplevert is hard nodig in Eindhoven. De ploeg van Guus Hiddink is na het afvallen van de te dure Carlos Tevez opzoek naar een nieuwe spits en volgens voetbalanalist Johan Derksen staat Benni McCarthy bovenaan het lijstje.

De voormalig Ajacied speelt momenteel bij FC Porto. Vorig seizoen was hij vaak zeker van een basisplaats, maar dat is hij dit seizoen niet meer. Onder het bewind van de nieuwe trainer zit hij vaak op de bank. De Zuid-Afrikaan zou graag willen voetballen en staat daarom open voor een vertrek uit Portugal.

Of Porto hem zomaar laat gaan is nog maar de vraag. Over de transfersom van de aanvaller is nog niet bekend.
Valt deze weer in de categorie 'PSV-geruchten' en 'mooie namen maar niet haalbaar en uiteindelijk geen transfer'?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 01:21   #280
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

De naam komt wel ineens uit de lucht vallen.. We zullen zien. Ik vind het zeker geen verkeerde spits voor PSV...

Maar wat is dan de bedoeling, aangezien McCarthy zeker basis zal zijn.. VoH er uit? Na jaren Kezman krijgt hij nu de kans en pakt hij die voorlopig met beide handen aan. En Lange Jan heeft in het verleden aangetoond wel een PSV-waarde spits te zijn in principe. De Jong uit de basis dan... Ik zeg: graag! Maar ten eerste werd die kerel door Hiddink een van de fundamenten onder het nieuwe PSV genoemd.. en ten tweede lijkt McC me geen verbindingsspeler die tussen middenveld en aanval kan spelen...
Maar we zien wel of het wat wordt.. Het klinkt reëler dan Tevez of Robinho.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 02:01   #281
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Mjah VoH is een goede spits voor PSV in de Eredivisie, maar ik betwijfel in hoeverre hij dit ook waar zal maken op Europees niveau. Ik denk dat hij daar toch echt net een stapje te kort komt. Benny deed het bij Porto vorig jaar in de Champions League (de minuten die hij kreeg) zeker niet onaardig.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 02:52   #282
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

In Europa heeft Jan tot nu alleraardigst gepresteerd voor PSV, zonder echt de kans te krijgen in de basis.. Beter dan Kezman iig.

Maar succes in Europa.. heb je toch vrij veel geluk voor nodig. Als het elftal totaal niet loopt, je momenten niet komen.. dan wordt het ook voor topspitsen lastig.. Dat heeft Kezman wel voldoende bewezen..
Als PSV gewoon loopt in Europese wedstrijden, dan acht ik VoH toch zeker in staat om ook op Europees niveau te presteren.. Loopt het niet, dan is VoH ook geen spits als Zlatan die toch zelf het verschil kan gaan maken..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 18:50   #283
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jan Vennegoor of Hesselink kan heel waardevol zijn voor PSV, ook in de Champions League, maar ik zie hem dan eerder in de rol van breekijzer of als sterke balvaste spits voor naast een bewegelijke andere spits.
Vennegoor heeft toch ook al een aantal keer gescoord in Europa? Onder meer dat fraaie doelpunt uit bij Monaco (en vlak daarna geloof ik een knalharde kopbal op de lat? ).

Opvallend:


Citaat:
Spaanse media: 'Real Madrid wil Van Bommel'

Vandaag staat in de Spaanse kranten El Mundo Deportivo en AS een wel heel erg verrassend bericht: Real Madrid wil Mark van Bommel overnemen van PSV. Trainer José Antonio Camacho wil de balans in zijn selectie herstellen en zou in de middenvelder een kandidaat zien.

De Oranje-international leek geen club te krijgen en bij PSV te moeten blijven. Schalke '04, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund vonden hem te duur. De laatst genoemde deed diverse pogingen, maar de Eindhovenaren vonden telkens het bod van de Duitsers niet hoog genoeg. Real lijkt wel genoeg te willen betalen.

Camacho heeft diverse keren aangedrongen op de komst van de Nederlander, zo zeggen de Spaanse media. Voorzitter Florentino Pérez ziet het echter niet zitten in Van Bommel en zegt dat de selectie van de Koninklijke rond is. Van Bommel is na het afhaken van Arsenals Patrick Vieira de eerste keus.

Van Bommel zou alleen voor de competitie en beker inzetbaar zijn. Hij heeft namelijk al voor PSV in de Champions League gespeeld, en het lijkt er niet op dat de UEFA meewerkt met Real Madrid.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 01:58   #284
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Tegen Monaco.. en een zeer belangrijk winnend doelpunt tegen Leeds United... Hij kan het dus zeker wel.

En als hij ook al dingen gaat laten zien als dat hakballetje tegen AZ.. dan mag hij van mij het hele jaar daar voorin rondwandelen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2004, 18:08   #285
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

www.rodajcfans.nl

De belangstelling in onze 'Notre Dieu de Football' Koné kent blijkbaar geen grenzen en wij als Rodasupporters knijpen de billen bij elkaar met het idee van een mogelijk vertrek. Vandaag zaten Ajax en enkele buitenlandse topclubs op de tribune waaronder Manchester United, Olympique Marseille en een niet bij naam genoemde zuid-europese topclub. (Sevilla dus) Belangstelling genoeg maar komt er dan ook versterking?


Over die versterking gaan enkele geruchten rond. Kone zal uiteraard niet voor een appel en een ei verkocht worden, en het voornaamste gerucht over zijn opvolging komt ook uit Spanje. Mocht Kone vertrekken dan zou Arnold Brugging de voornaamste gegadigde zijn om hem op te volgen. Daar zal een forummer alhier ongetwijfeld wel tevreden mee wezen En ik ook trouwens, maargoed, wordt ongetwijfeld vervolgd!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2004, 19:48   #286
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik geloof niet dat Bruggink naar -met alle respect- een club als Rjc zal gaan... Was bij meerdere clubs al sprake van dat hij zou komen en telkens kwam het er op neer dat hij goed zat op Mallorca.. En terecht natuurlijk.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2004, 20:18   #287
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik geloof niet dat Bruggink naar -met alle respect- een club als Rjc zal gaan... Was bij meerdere clubs al sprake van dat hij zou komen en telkens kwam het er op neer dat hij goed zat op Mallorca.. En terecht natuurlijk.
Klopt, maar Roda heeft natuurlijk wél iets te bieden wanneer Kone verkocht wordt. Daarnaast loopt het bij Mallorca natuurlijk niet helemaal naar wens, en zal hij bij een topclub in Nederland niet meer zo snel aan de bak komen! Maar het liefst houd ik Kone gewoon bij Roda, aangezien ik hem beter vind
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2004, 20:34   #288
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het zou niet eens zo'n domme zet zijn van Bruggink, als potentiëele international, aangezien de nieuwe bondscoaches vooral kijken naar spelers die aan het spelen toekomen. Mallorca is nou ook weer geen topclub, zo verschrikkelijk ver terug is Roda ook niet. En dan gooi ik er nu even een geweldig cliché uit: Hij zou één stap terug doen, om er vervolgens twee vooruit te doen

Ohja, heb de topictitel maar eens aangepast
  Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2004, 20:45   #289
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Het zou niet eens zo'n domme zet zijn van Bruggink, als potentiëele international, aangezien de nieuwe bondscoaches vooral kijken naar spelers die aan het spelen toekomen. Mallorca is nou ook weer geen topclub, zo verschrikkelijk ver terug is Roda ook niet. En dan gooi ik er nu even een geweldig cliché uit: Hij zou één stap terug doen, om er vervolgens twee vooruit te doen

Ohja, heb de topictitel maar eens aangepast
Tis toch nog zomer, Tuur?

Tja, Bruggink speelt zich in Nederland natuurlijk meer in de kijker inderdaad. Daarnaast is een basisplaats verzekerd, en is hij iemand die 15 tot 20 goals per jaar zeker scoort. Het is overigens een gerucht, Kone is nog niet eens weg, maargoed, ik ben van mening dat zulke subtoppers als Bruggink zoveel mogelijk in Nederland gehouden moeten worden. Oude Kamhuis bijvoorbeeld zou ook een aanwinst zijn voor de HCE..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2004, 20:48   #290
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tis toch nog zomer, Tuur?

Tja, Bruggink speelt zich in Nederland natuurlijk meer in de kijker inderdaad. Daarnaast is een basisplaats verzekerd, en is hij iemand die 15 tot 20 goals per jaar zeker scoort. Het is overigens een gerucht, Kone is nog niet eens weg, maargoed, ik ben van mening dat zulke subtoppers als Bruggink zoveel mogelijk in Nederland gehouden moeten worden. Oude Kamhuis bijvoorbeeld zou ook een aanwinst zijn voor de HCE..
Zomer wel, zomerstop niet
En de rest van je verhaal past wel weer in mijn verhaal over het niveau van de vaderlandsche competitie, mee eens dus
  Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2004, 21:06   #291
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Arnold Bruggink se ha convertido en la octava incorporación de la temporada para en Roda Kerkrade (payos Bajos) el conjunto mallorquinista. Ballesteros, que ha firmado por 4 temporadas con un cláusula de rescisión de 3 millones de €, "es uno de los mejores centrales del fútbol español" como bien reconocía el presidente del RCD Mallorca, Mateu Alemany, en el acto de presentación del jugador celebre en la Sala de Prensa de la Ciudad Deportiva.


Ahum, mijn Spaans is niet meer wat het geweest is

Freetranslation.com maakt er dit van :
Arnold Bruggink has become the eighth incorporation of the season for in Roda Kerkrade (Netherlands) the joint one mallorquinista. Crossbowmen, that has signed for 4 seasons with a clause of cancellation of 3 million €, "is one of the better head offices of the Spanish soccer" as well recognized the president of the RCD Majorca, Mateu Alemany, in the act of presentation of the player celebrates in the Room of Press of the Sports City
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 19:45   #292
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Misschien ligt het aan mij... Maar ik zou dus niet vele Spaanse euro's voor een grotere kans op het Nederlands Elftal..

Ik weet niet hoe de positie van Mallorca in de spaanse competitie momenteel precies is, maar ik geloof dat het toch een vrij constante ploeg is... Ik vind Roda cq Nederland niet bepaald direct een vooruitgang ivm Mallorca... Mooi weer, schitterend eiland inruilen voor het druilerige Nederland met een veel lager salaris?
Ik zou het niet doen hoor.. ook al zou het de Oranje-mogelijkheden vergroten (wat niet geheel waar is, aangezien op de positie van Bruggink nou eenmaal veel meer concurrent is dan voor buitenspelers, centrale verdedigers en alle andere posities waar verrassingen voor zijn opgeroepen).

Nee, als ik Nol was zou ik lekker in Spanje blijven... Ik zou het echter natuurlijk wel toejuichen als spelers als Bruggink terugkeren...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:27   #293
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Cool

Real Mallorca was vorig jaar in een hevige degradatiestrijd verwikkeld En daarnaast kan Roda natuurlijk een flink salaris aanbieden wanneer Kone wordt verkocht, laten we zeggen: bovengemiddeld..

Het boeit mij ook niet of het Bruggink wordt of een andere goede spits, als er maar een spits bijkomt waarmee je gegarandeert 15 tot 20 goals koopt. Maar wanneer die er niet komt zal het wel weer een of ander vaag talent worden uit het 3e van Patro Maasmechelen ofzo
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 23:05   #294
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kone begeerd in heel Europa
Arouna Kone wordt begeerd door heel Europa. Tot een transfer zal het echter nog niet komen. Vlak voor het sluiten van de transferperiode zit de aanvaller van Roda JC namelijk in Ivoorkust voor een interland tegen Soedan. De aanvaller heeft al laten weten nog met geen enkele club gesproken te hebben, de speler lijkt dan ook nog zeker tot Januari (de volgende transfertermijn) te blijven in Nederland.

Olympique Marseille, Sevilla, Manchester United en Ajax coach Ronald Koeman bekeken de speler afgelopen zaterdag nog in het duel tussen Roda JC en De Graafschap (2-1). De speler komt ook al voor op de lijstjes van Valencia, Werder Bremen, HSV en Schalke '04. Ook de andere twee topclubs in Nederland, Feyenoord en PSV, zouden interesse hebben in de aanvaller. Kone is blij met alle interesse, toch liet hij al weten zeker nog tot het einde van het seizoen bij Roda JC te willen blijven.

Bron: www.voetbalplus.nl
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 23:22   #295
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
zal het wel weer een of ander vaag talent worden uit het 3e van Patro Maasmechelen ofzo
Koné was toch ook prima gescout in België? welliswaar niet bij het 3e van Patro Maasmechelen , maar toch.

Boulahrouz maakt trouwens carrière, na de selectie voor Oranje gaat ie nu naar HSV.

Verder: Ibrahimovic naar Juventus? Van Bommel naar Dortmund? Het moet allemaal voor morgenavond twaalf uur. Wel lelijk met het oog op vervanging..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 23:27   #296
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Koné was toch ook prima gescout in België? welliswaar niet bij het 3e van Patro Maasmechelen , maar toch.

Boulahrouz maakt trouwens carrière, na de selectie voor Oranje gaat ie nu naar HSV.

Verder: Ibrahimovic naar Juventus? Van Bommel naar Dortmund? Het moet allemaal voor morgenavond twaalf uur. Wel lelijk met het oog op vervanging..
Ja, maar volgens mij krijg je dan nog enige tijd voor een vervanger te halen geloof ik. Stel Kone wordt weggekocht, dan houden we precies 2 aanvallers over, en krijg je toestemming toch versterking te halen. Of dat bij Ajax met Ibrahimovic ook zo is weet ik niet, PSV heeft in ieder geval zat middenvelders.

Is Boulahrouz per direct weg trouwens? Kone was wel goed gescout, maar dat kan ik van Vandenbroeck, Colinet, Martens, Lachambre, Souza enz niet zeggen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 12:41   #297
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kone naar 020. Seizoen voorbij voor Roda, aangezien men tot aan de winterstop vooralsnog alleen Anastasiou terughaald. Blijkt weeres uit hoe men bij Roda haar huiswerk gedaan heeft Iedereen weet dat Kone weggaat, maar Roda heeft niet onmiddelijk een vervanger klaarstaan

Wel vermakelijk overigens, hoe 020 voortdurend miljoenen betaald aan Roda, en iedereen eigenlijk al weet dat de spelers in dat klimaat toch niet slagen Tja, wij varen er wel bij natuurlijk, we hebben Brouwers ook nog, Ronald! Of hij nog meer komt halen? De tijd zal het Koemen leren, en Roda rijk maken!!

Het zou gaan over de grootste binnenlandse transfer ooit, dus meer dan de 8,2 miljoen euro die PSV betaalde voor Vennegoor of Hesselink. Ibrahomovic naar Juve trouwens.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 31 August 2004 om 13:11
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 16:15   #298
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

peter van den berg van Feyenoord naar Vites
Majstorovic van Malmö naar Twente
lindy Wilson van PSV naar Helmond sport
Ween Rooney trouwens nog naar Man Utd
Colin naar NAC
Mbamba van vites naar tel Aviv toe
Naast Zlatan heeft juve nu ook Cannovaro

Lurling gaat naar Vitesse, FC Twente of NAC

  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 16:37   #299
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Transfer Zlatan dreigt te mislukken

EXCLUSIEF - Het leek slechts een kwestie van tijd, maar voorlopig is de kans groter dat de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Juventus niet doorgaat. De eisen van Ajax zorgen voor oponthoud.
Ajax en Juventus hebben elkaar gevonden in de hoogte van de transfersom, die zestien miljoen euro bedraagt . Het probleem ligt meer in de betalingsvoorwaarden, want de Amsterdamse club eist vergaande garanties. En juist daar schuilt het probleem, omdat het nagenoeg onmogelijk is voor Juventus om binnen de gestelde termijn te voldoen aan die eisen.

De voorzichtigheid van Ajax is ingegeven door de slechte ervaringen een jaar geleden. De transfer van Cristian Chivu naar AS Roma dreigde te mislukken, omdat de Romeinse club niet over de brug kon komen. Ajax wacht nog steeds op een deel van de afkoopsom. Juventus geldt echter als een betrouwbare club.

In afwachting op een akkoord tussen de clubs zit Ibrahimovic voorlopig in Nederland. De tijd begint te dringen, omdat de Zweed nog een medische keuring moet doorstaan in Turijn. Het Italiaanse bondsbureau sluit om 19.00 uur de deuren.



Bron : VI
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 19:41   #300
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met Ibrahimovic en Koné wil ik wel de CL in gaan
Het probleem is alleen dat de onvrede bij Ibrahimovic (en gasten als Van der Vaart, die ik net openlijk heb horen beweren dat Zlaten en hij elkaar niet mogen) er alleen maar groter op zal worden. Het is toch zonde dat er nu dit geouwehoer is vlak voor het verstrijken van de transferperiode, terwijl Ajax toch juist de selectie bijelkaar had gehouden en vol vertrouwen de CL in ging.

Die datum voor transfers geldt toch alleen voor internationale transfers? Want van het transferfront van de Graafschapn hoor ik bar weinig meer
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.