Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 31 August 2004, 22:30   #301
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het leek slechts een kwestie van tijd, maar voorlopig is de kans groter dat de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Juventus niet doorgaat.
Het wordt dus andersom: Koné niet naar Ajax, maar Zlatan wèl naar Juventus.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 22:57   #302
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Whoeeiii, Kone blijft lekker Dat betekend dat ons seizoen misschien toch nog zin heeft, al had ik er liever nog een spits bij gehad (Kone/Cristiano is wat weinig..). Maarja, je hebt nu wel een spits die per wedstrijd zorgt voor bijna minstens 1 gegarandeerde goal, en hij ontlast Cristiano omdatie voortdurend dubbele dekking heeft
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 23:34   #303
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

hatem trabelsi op de valreep nog van arsenal naar ajax
anastasiou blijft bij ajax
v bommel toch niet naar dortmund
mourad op huurbasis van willem II naar FCDB
westerveld naar real mallorca
feyenoord verhuurd jean carlos dondé aan HSV
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 00:25   #304
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Die Zlatan-deal is trouwens wel dramatisch slecht hoor voor zo'n voetballer. Men moet tot 2008 (!!!) wachten voor het bedrag volledig betaald is... Neem je inflatie etc mee, dan krijgt men er nog maar 15 miljoen voor. Als je bedenkt dat er 9 miljoen voor betaald is, blijft er maar zeer weinig van over... Het lijkt mij dat er voor een voetballer als Ibrahimovic toch zeker meer te vangen zou zijn... Dan maar in de winterstop ofzo, want ze zullen nu waarschijnlijk ook heel wat CL-gelden mislopen.. Een tweede ronde acht ik nu niet meer waarschijnlijk met die waardeloze aanval.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 03:42   #305
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gaat Ajax nu alleen met Anastasiou de CL in? Over verloren seizoenen gesproken
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 10:19   #306
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vites heeft nog geld zat om dus ook Lurling te kopen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 12:19   #307
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

je moet niet vergeten dat sonck ook nog rondloopt, en waarschijnlijk nu eerste keus is als centrumspits. misschien raakt hij eindelijk in vorm
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 13:51   #308
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verrassende transfer, maar Heerenveen kan wel wat versterking gebruiken, ook met het oog op Europa.
Beetje jammer alleen met het oog op Heerenveen - Graafschap

Citaat:
Heerenveen plukt Arnold Bruggink weg bij Mallorca

Heerenveen heeft zich op het allerlaatste moment versterkt met Arnold Bruggink, de 27-jarige speler komt transfervrij over van Real Mallorca. Bruggink zal voor twee seizoenen tekenen bij de Friese club.

Bij het Spaanse Mallorca kreeg de aanvaller te horen dat hij naar een ander club mocht uitzien. De tweevoudig international speelde nog maar één seizoen in het shirt van de Spaanse club. Bruggink speelde eerder vor FC Twente en PSV.

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 1 September 2004 om 13:54
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 14:44   #309
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik verkeer in diepe shock .
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 15:16   #310
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ik verkeer in diepe shock .
wordt dat een seizoenskaart voor heerenveen?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 15:57   #311
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Is Kone nu nog wel tevreden bij Roda?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 16:02   #312
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Jeez Bruggink naar Heerenveen. Z'n carrière zag er nog veelbelovend uit maar of van Mallorca naar Heerenveen nu zo'n stap vooruit is.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 17:03   #313
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
wordt dat een seizoenskaart voor heerenveen?
Als ik tijd en geld over had zou ik het doen .
Nee, maar PSV-Heerenveen over 3 weken ga ik niet missen natuurlijk hehe. Ik ga es even regelen dat de oude Bruggink spandoeken op Oost weer meegenomen worden, ik weet wie ze heeft .

LexS: Tuurlijk is dat geen vooruitgang, dat is duidelijk. Maar er is bij Mallorca van het een op het andere moment (na een voorbereiding waarin hij alles speelde!) gezegd dat hij weg mag/moet, dus dan lijkt het me geen onverstandige keuze naar een club te vertrekken waar hij absoluut zal spelen.
Niet slecht toch, in je thuisland, toch ook Europees, gemoedelijk sfeertje (disclaimer: dit is geen uitnodiging naar Bartje de sfeer/cultuur van Heerenveen te bespreken), past wel bij die jongen voor nu.
Laat m maar laten zien hoe goed ie nu is, wie weet wat er nog van komt .

(Dat shirt staat natuurlijk wel ontiegelijk lelijk .)
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 17:28   #314
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Tja hij had natuurlijk óók kunnen solliciteren bij Ajax nu Zlatan weg is. Vind Anastasiou niet écht een topspits moet ik zeggen.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 17:30   #315
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Tja hij had natuurlijk óók kunnen solliciteren bij Ajax nu Zlatan weg is.
Nooit.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 20:47   #316
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zie je nu wel dat Bruggink terug naar Nederland was gekomen, Tijs..
@ Bruggi: Ik vind Bruggink absoluut NIET bij Heerenveen passen, maargoed, gemoedelijk sfeertje is daar trouwens ook niet, aangezien er helemaal geen sfeer ís..

Kone wilde trouwens sowieso niet naar Ajax, maar is net als Trabelsi slachtoffer van een louche zaakwaarnemer die snel even wat wilde verdienen blijkbaar:

Van www.koempel.nl
"Arouna Kone is blij bij Roda te kunnen blijven. Van de in hem geïnteresseerde clubs staat Ajax op de laatste plaats. Hij heeft zelf nog tijd nodig om te rijpen en doet dit graag in Kerkrade alwaar hij het prima naar zijn zin heeft. De in Genk woonachtige speler weet zich omringd door medespelers als Sonko en Van Dessel."
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 20:55   #317
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Je hebt gelijk Bart.. Ik wist ook niet dat zijn situatie bij Mallorca zo uitzichtloos was ondertussen, aangezien hij in de voorbereiding volgens mij nog wel aardig speelde...

Maar goed: verrijking voor het Nederlandse voetbal.
Ik vind Bruggink trouwens perfect bij Heerenveen passen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 22:53   #318
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar ik vind het toch bijzonder spijtig (ook voor het Nederlands voetbal), dat Ajax nu zonder echte spits (Sonck rendeert niet in 4-3-3 en Anastasiou is in de verste verten niet van het kaliber Ibrahimovic) de Champions League ingaat. En dat terwijl de selectie klaar is om te presteren, aangezien ze bijelkaar gebleven is.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 22:58   #319
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

beetje jammer voor ankje dat haar "idooltje" naar de nummer 3 van baggerclubs in Nederland gaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 23:14   #320
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
beetje jammer voor ankje dat haar "idooltje" naar de nummer 3 van baggerclubs in Nederland gaat.
wie zijn #1 en #2?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 23:23   #321
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
wie zijn #1 en #2?
Utreg en Vites
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2004, 23:53   #322
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
en Anastasiou is in de verste verten niet van het kaliber Ibrahimovic)
= Onzin. Anastasiou is een van de meest onderschatte spelers in Nederland, en Ibrahimovic was zwaar overschat. Leuk hoor, die goal tegen NAC, maar hoeveel scoorde hij nu werkelijk per jaar? En zoveel assists had hij nu ook weer niet.

Anastasiou rendeert uitstekend wanneer hij de goede ballen krijgt, en die krijgt hij bij Ajax wel. Hij speelt in een aanvallend systeem op de helft van de tegenstander, terwijl hij voor Roda net wat snelheid tekort kwam. Maar zodra hij in de 16 kan aankloten scoort hij voortdurend, dan zou hij beter renderen dan Kone zelfs.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2004, 00:07   #323
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
= Onzin. Anastasiou is een van de meest onderschatte spelers in Nederland, en Ibrahimovic was zwaar overschat. Leuk hoor, die goal tegen NAC, maar hoeveel scoorde hij nu werkelijk per jaar? En zoveel assists had hij nu ook weer niet.
Zwaar overschat?
Ik heb Ibrahimovic een zeer goed EK zien spelen, belangrijke goals zien maken in de Champions League en veel meer geweldige acties zien maken dan slechts de wereldgoal tegen NAC.
Ibrahimovic was, zeker vorig seizoen, regelmatig geblesseerd en dus kan hij niet 30-35 goals per seizoen ofzo overleggen (al zijn z'n gemiddeldes nog niet slecht). Maar hij heeft meer talent dan Anastasiou, die in mijn ogen minder techniek en acties, snelheid en explosiviteit bezit. Ik denk dat Ibrahimovic in het Ajax systeem een ideale spits was geweest om de CL mee in te gaan. Bij Anastasiou (die zeker kwaliteiten heeft) heb ik op dat niveau mijn bedenkingen. Hij kwam nota bene in aanmerking voor verhuur..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2004, 00:23   #324
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat wilt bij Koeman ook niet veel zeggen..
Ik ben het echter wel met je eens dat Zlatan meer waarde had voor Ajax dan Bartje wilt doen geloven.. Ajax-spitsen scoren nooit veel, dus daar kun je hem niet op afrekenen. Wel was het gewoon duidelijk dat Ajax met Zlaten veel beter draaide dan zonder Zlatan.
Een spits van Ajax is geen doelpuntenmachine, bij Ajax scoren veel meer spelers. Daarom dus dat aanvallende middenvelders bij Ajax juist vaak goed uit de verf komen.

Nu denk ik dat Bartje een betere analyse van Anastasiou kan geven dan ik. Maar als ik afga op je vorige post, dan maak ik daaruit op dat Anastasiou een spits is die ballen moet krijgen. Terwijl Ajax in de spits meer ballengevers heeft. Geen spitsen die veel scoren dus.

Daarom denk ik dat Ajax veel achteruit gaat met deze verkoop. Zeker gezien de ronduit waardeloze constructie die Juventus heeft weten te bedingen. In 2008 krijgt men pas de laatste centen. Met geldontwaarding en dergelijke blijft er hooguit 6 miljoen winst over. Me dunkt dat een speler als Zlatan toch wel meer geld had kunnen opleveren. Zeker als je het vergelijk met bedragen voor Kezman, Rooney en dergelijke... Hoewel dat natuurlijk ook appels met peren vergelijken is.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2004, 13:34   #325
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Zwaar overschat?
Ik heb Ibrahimovic een zeer goed EK zien spelen, belangrijke goals zien maken in de Champions League en veel meer geweldige acties zien maken dan slechts de wereldgoal tegen NAC.
Ibrahimovic was, zeker vorig seizoen, regelmatig geblesseerd en dus kan hij niet 30-35 goals per seizoen ofzo overleggen (al zijn z'n gemiddeldes nog niet slecht). Maar hij heeft meer talent dan Anastasiou, die in mijn ogen minder techniek en acties, snelheid en explosiviteit bezit. Ik denk dat Ibrahimovic in het Ajax systeem een ideale spits was geweest om de CL mee in te gaan. Bij Anastasiou (die zeker kwaliteiten heeft) heb ik op dat niveau mijn bedenkingen. Hij kwam nota bene in aanmerking voor verhuur..
Geblesseerd viel wel mee, wel 3x per jaar geschorst, vaak ook nog voor lange tijd. Anastasiou is nooit geblesseerd (afkloppen), en geschorst al helemaal niet.. Anastasiou heeft daarnaast minstens evenveel acties en techniek dan Ibrahimovic, en is bovendien veel balvaster. Hij kan ballen vasthouden en afleggen (bij Roda op Kone en Sonko), en daaraan is bij Ajax met dooschuivende middenvelders behoefte aan.
Het enige dat hij níet heeft is de Ajax-uitstraling, en de snelheid die Ibrahimovic heeft. Hij heeft niet die vedette-uitstraling, waardoor niet-insiders snel denken: wat moet je daar nu weer mee, maar niets is minder waar. Ik ben ervan overtuigt dat hij in een aanvallend team nog beter tot zijn recht komt dan bij een subtopper.

In aanmerking voor verhuur ja, belachelijk op zich, maar Ajax ging er dan ook vanuit dat men Kone kon krijgen, die wél meer kwaliteit heeft. Ibrahimovic was een geniale gek, die net zo vaak niet te zien was dan wel te zien. Waar was hij in de vorige CL-editie dan? Ik heb m nauwelijks gezien! Niet voor niets laat Ajax hem voor een appel en een ei gaan, want zeg nu zelf, wanneer je 9 miljoen euro betaald hebt en hij gaat weg voor 18, terwijl hij nog jaren contract heeft en je ontvangt de laatste termijn pas in 2008 (!), iets dat allerminst gebruikelijk is. Een goed EK? 1 goede goal tegen Italië, een gemiste penalty vanwege pure arrogantie op het moment dat het erop aankomt.. Viel reuze mee, dat bedoel ik dus met zwaaar overschat. Daarnaast heeft hij zijn ploeg meermaals gedupeert door domme schorsingen. Ik durf m wel aan: daardoor werd 2 jaar geleden PSV kampioen en níet Ajax.

Anastasiou is een spits met een neusje voor de goal, een balvaste spits met zeer veel waarde voor een ploeg. Koppend sterk, een goed schot, een penalty die 100% zit, en een actie in de 16. Een spits die ik hoger aan sla dan Sonck.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2004, 23:54   #326
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ibrahimovic had vorig jaar een gebroken teen én een slepende liesblessure, dat valt niet te bagatalliseren. Vorig CL seizoen was hij onzichtbaar, maar deed dan ook niet alle wedstrijden mee. Het seizoen ervoor scoorde hij 5 doelpunten in Europees verband. Hoe je het wendt of keert, de man was echt wel belangrijk voor Ajax. Een goed EK beoordeel ik natuurlijk niet op een geluksgoal tegen Italië , in de wedstrijd speelde hij gewoon sterk, afgezien van het duel met Nederland.

Wie weet hoe het met Anastasiou zal gaan, hij heeft zeker in de subtop aangetoond dat hij wat kan. Maar het is echt niet zo dat ik Ibrahimovic beter vind dan iemand anders omdat hij zogenaamd een vedette status of uitstraling heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2004, 00:26   #327
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ibrahimovic had vorig jaar een gebroken teen én een slepende liesblessure, dat valt niet te bagatalliseren. Vorig CL seizoen was hij onzichtbaar, maar deed dan ook niet alle wedstrijden mee. Het seizoen ervoor scoorde hij 5 doelpunten in Europees verband. Hoe je het wendt of keert, de man was echt wel belangrijk voor Ajax. Een goed EK beoordeel ik natuurlijk niet op een geluksgoal tegen Italië , in de wedstrijd speelde hij gewoon sterk, afgezien van het duel met Nederland.

Wie weet hoe het met Anastasiou zal gaan, hij heeft zeker in de subtop aangetoond dat hij wat kan. Maar het is echt niet zo dat ik Ibrahimovic beter vind dan iemand anders omdat hij zogenaamd een vedette status of uitstraling heeft.
Jij niet, maar media wel En wanneer die voortdurend die gozert ophemelen.. We weten toch allemaal hoe SC Heerenveen een subtopper is geworden? Puur macht van de media.. Met Zlatan is dat al net zo.. Op het EK speelde hij tegen Denemarken en Nederland ronduit matig, tegen de zeer zwakke Bulgaren redelijk goed, alleen tegen Italië blonk hij uit. Tja, dan had hij maar een blessure, van waarde was hij in ieder geval niet!

Nee, Zlatan is bij vlagen geniaal, maar met nadruk op bij vlagen. Anders zou Ajax hem ook nooit voor zo'n bedrag en met zo'n constructie laten gaan. Hij laat anderen niet beter spelen en is louter op eigen eer uit. Anastasiou is een teamspeler die nooit egoïstisch is maar altijd de beste oplossing lijkt te kiezen. Zlatan heeft een surplus aan talent, maar ik ben ervan overtuigt dat Ajax beter functioneert met Yannis in de basis!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 17:28   #328
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een leuke spits voor NEC? http://clanarq.com/boards/zboard/dat...edStreamV8.wmv
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 18:19   #329
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Het wordt voorspelbaar

Citaat:
Jasar Takak niet naar De Graafschap

Middenvelder Jasar Takak van PSV komt definitief niet naar De Graafschap. Dit heeft hij woensdag laten weten aan algemeen directeur Johan Tukker van De Graafschap.

De 22-jarige speler kiest voor een langer verblijf bij PSV of een overgang naar RKC Waalwijk. Vorig seizoen speelde Takak voor FC Zwolle. De Graafschap blijft op zoek naar versterking. Volgens directeur Tukker is er geen concrete belangstelling voor NEC-speler Jarda Simr. Trainer Gert Kruys vertelde eerder dat Simr wel nauwlettend door De Graafschap wordt gevolgd.
Arvid Smit komt ook al niet, die blijft liever op de tribune zitten

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 15 September 2004 om 18:26
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 19:00   #330
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Je kunt van der Schaaf en Addo nog polsen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 21:04   #331
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je het nummer van Remco? Die kunnen we goed gebruiken. Met Addo lossen we het probleem achterin niet op, want we hebben juist voetballende verdedigers, opbouwers nodig. Voor zover ik me kan herinneren voldoet Addo niet echt aan dat profiel?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 22:42   #332
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

vd Schaaf wilt ook niet verhuurd worden (Portsmouth, Vitesse). Addo was ooit een geweldige voetballer, waarom zou het er bij De Graafschap niet uitkomen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 23:08   #333
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sommige PSV'ers zouden toch wat meer realiteitszin moeten krijgen, want met een selectie van >30 en een vaste tribunestek moet je toch eens gaan denken aan je carrière. Ik ben ook wel zo reëel dat er betere plekken zijn om je in de kijker te spelen dan Doetinchem, maar anoniem in het tweede spelen verkiezen boven eredivisie snap ik niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 23:40   #334
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Takak kan ik goed begrijpen als hij RKC verkiest boven De Graafschap.. Van der Schaaf wil ik graag van af, maar ik begrijp hem ook wel dat hij geen salaris gaat inleveren om maar bij Vitesse te kunnen spelen.

En Smit.. tja, die wilt blijkbaar wel eens een jaartje meemaken hoe het in Eindhoven is ofzo.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 09:32   #335
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

En Smit.. tja, die wilt blijkbaar wel eens een jaartje meemaken hoe het in Eindhoven is ofzo.
anders vraagt hij dat toch ff aan hoogstrate
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 21:18   #336
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
anders vraagt hij dat toch ff aan hoogstrate
Ik zou graag willen dat Hoogstrate dat zou weten, maar die weet enkel hoe de inrichtingen in de omgeving Eindhoven er uit zien.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2004, 01:32   #337
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

<up> tot wintertransfertopic!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Roda heeft weer een of andere vage Hongaar gehaald
Die bleek uiteindelijk zo slecht nog niet te zijn

Dit doetie nu ook bij ons
http://www.ukrainiansoccer.net/video...k-bodnar12.avi
http://www.ukrainiansoccer.com/video...d-bodnar10.mpg
http://www.ukrainiansoccer.com/video...-bodnar40.mpeg
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2004, 13:36   #338
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoop dat de Graafschap Fortes Rodriguez weet binnen te halen, dat zou een perfecte versterking zijn. Maar het zal wel weer niet
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 12:43   #339
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Citaat:
Fortes Rodriguez kiest voor RBC Roosendaal

29/12/2004 10:15

José Fortes Rodriguez verhuist naar RBC Roosendaal. De bij AZ in ongenade geraakte verdediger tekent voor 2,5 jaar, al is er een evaluatiemoment ingebouwd aan het einde van het seizoen.
RBC hoeft geen transfersom te betalen voor Fortes Rodriguez. De 32-jarige Spanjaard mag transfervrij weg uit Alkmaar nadat hij in conflict raakte met coach Co Adriaanse, die hem voor het duel met FC Twente naar de tribune verwees. En dat pikte Fortes niet, waarna Adriaanse hem uit de selectie zette.

In de nieuwe Voetbal International vertelt de gekrenkte verdediger dat zijn relatie met Adriaanse volledig verpest is en dat een verzoening bij AZ uitgesloten is. 'Er zijn dingen gebeurd tussen mij en Adriaanse die dat onmogelijk maken. Ik heb de blunder gemaakt dat ik Adriaanse vertrouwd heb.'

Waar het precies om gaat, weigert Fortes te vertellen. 'Als je wist wat de trainer mij allemaal heeft toegezegd en toevertrouwd, dan zou je begrijpen dat hij mij nooit zomaar uit de selectie zou kunnen zetten. Adriaanse weet precies waar het over gaat, maar dat blijft tussen ons.'
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 13:02   #340
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

natuurlijk, terwijl de concurrentie zich versterkt zal technisch directeur vd hoorn wel de nood van een versterking niet inzien.

den bosch had METEEN een goede spits moeten halen: donny de groot. nee dat zien ze dan weer niet, die gaat nu geloof ik naar RBC. in plaats van een goede balvaste spits te halen, huren ze mourad en bakkal oh oh oh ik dacht dat ze wel hadden geleerd de afgelopen jaren, maar nee dus.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 14:32   #341
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Toch wel sportief van Fortes Rodriguez dat hij die dingen die Adriaanse hem heeft toevertrouwd niet zegt tegen VI. Zie het anderen zo doen omdat ze boos zijn. Wat ik niet snap is dat hij zegt dat Adriaanse geen reden had om hem uit de selectie te zetten. Waarom doet hij het dan vraag ik me dan af...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 18:02   #342
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

godver de godver krijgen we een aan de vallende ziekte lijdend schaap erbij

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zijn tweede grote aankoop voor volgend seizoen rond. De Rotterdammers hebben een overeenkomst met Ali Boussaboun van NAC bereikt, meldt de website van de club.

De 25-jarige aanvaller komt op 1 juli 2005 naar Rotterdam. Zijn contract bij NAC Breda loopt aan het einde van het lopende seizoen af. Bij Feyenoord tekent Boussaboun, als hij medisch wordt goedgekeurd, een verbintenis voor vier seizoenen. Bij NAC scoorde hij dit seizoen al negen keer.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 18:17   #343
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

boussaboun een grote aankoop?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 18:25   #344
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lama en schaap in één
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 22:24   #345
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Schele Ali kan wel naar links en rechts tegelijk kijken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2004, 01:57   #346
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Schele Ali kan wel naar links en rechts tegelijk kijken.
alleen jammer dat het vooruit kijken er dan ff bij inschiet..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2004, 20:04   #347
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als hij de bal er maar ff inschiet maakt het allemaal niet uit. Liever van niet overigens.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2005, 00:02   #348
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar de grootste transfer van de winterstop is toch wel Charisteas van Werder Bremen naar Ajax. Ben er nog niet over uit of dat nou een versterking is.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2005, 23:33   #349
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je zou dan toch maar een shirt van Charisteas in je kast hebben liggen...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 09:27   #350
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Al helemaal als je Feyenoorder bent.. wat een loser ben je dan
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.