Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 June 2004, 12:55   #51
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Klopt ... Ben er niet rouwig om ook niet. Supporter ook niet voor België ...
hou dan gewoon je mond dicht ipv hele tijd irritante opmerkingen te maken
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 12:55   #52
Femezz
. plop .
 
Femezz's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 October 2002
Locatie: Albergen
Berichten: 3.024
Stuur een bericht via AIM naar Femezz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Wordt er hier even geflirt...
Neh, daar doe ik niet aan! Het was gewoon een subtiele opmerking
__________________
. kissable .
Femezz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 12:58   #53
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
hou dan gewoon je mond dicht ipv hele tijd irritante opmerkingen te maken
Nee
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 13:00   #54
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
En bovendien is het gewoon een loser die denkt leuk te zijn, errug kansloos
Inderdaad ... Anders zou ik vast hier niet posten mocht ik dat niet wezen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 14:25   #55
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Inderdaad ... Anders zou ik vast hier niet posten mocht ik dat niet wezen
Go Vlaanderen, go Vlaanderen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 14:29   #56
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Unhappy

Duitsland had meer verdiend
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 14:34   #57
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Duitsland had meer verdiend
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 15:23   #58
Berend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Duitsland had meer verdiend
Sterf :@
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 15:31   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Berend
Sterf :@
met een gezwel aan je k*ntgat! Leuk liedje is dat!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 16:15   #60
Femezz
. plop .
 
Femezz's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 October 2002
Locatie: Albergen
Berichten: 3.024
Stuur een bericht via AIM naar Femezz
Standaard

Nederland had de eerste helft totaal geen controle over het spel!! Liepen daar maar wat te huppelen, tweede helft werd het al heel wat beter, vandaar natuurlijk het doelpunt
__________________
. kissable .
Femezz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 16:25   #61
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Nederland had de eerste helft totaal geen controle over het spel!! Liepen daar maar wat te huppelen, tweede helft werd het al heel wat beter, vandaar natuurlijk het doelpunt
Jij hebt duidelijk kijk op het spelletje!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 16:30   #62
Femezz
. plop .
 
Femezz's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 October 2002
Locatie: Albergen
Berichten: 3.024
Stuur een bericht via AIM naar Femezz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Jij hebt duidelijk kijk op het spelletje!
Jazeker! Alles in mijn leven draait om voetbal
__________________
. kissable .
Femezz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 16:33   #63
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

nou ik vind dat van die duitsers helemaal waardeloos voetbal.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 18:11   #64
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
nou ik vind dat van die duitsers helemaal waardeloos voetbal.
Je bedoelt die zwart-witten die een klasse beter waren dan die Nederlanders?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 18:17   #65
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij hebt vast een andere wedstrijd gezien.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 18:18   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Jij hebt vast een andere wedstrijd gezien.
Ik bekijk m niet door een oranje bril, das wat anders
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 18:21   #67
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik bekijk m niet door een oranje bril, das wat anders
Dat doet bij mij niet terzake. De Duitsers zijn gewoon een stel eenheidsworsten zonder techniek. Ze speelden niet beter, ze haalden voor hen het beste resultaat door ultra-lelijk voetbal.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 18:24   #68
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Dat doet bij mij niet terzake. De Duitsers zijn gewoon een stel eenheidsworsten zonder techniek. Ze speelden niet beter, ze haalden voor hen het beste resultaat door ultra-lelijk voetbal.
Dat bedoelde ik dus met roze bril Dit is gewoon een domme, ongenuanceerde en gefrustreerde reactie. Duitsland heeft een paar prima spelers. Iemand die een jongen als Ballack een eenheidsworst noemt Bovendien speelde Duitsland alleen op papier lelijk voetbal, in de praktijk werd Nederland met name in de eerste helft volledig vastgezet op eigen helft. Duitsland had absoluut de 3 punten verdiend, ware het niet dat een wanhoopsoffensief van Nederland nog wat opleverde. Helaas, zo krijgt de in praktijk laffe bondscoach Dick Advocaat een punt teveel.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 21:36   #69
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Leuker oké, maar k vind Totti beter! Behalve die trap van laatst dat had rood moeten zijn
Hier had ik um ook wel mooi een stoot voor gegeven




ennuh, een vent met vlechtjes... zou toch gaan twijfelen aan z'n geaardheid dan hoor


[edit] hé m'n spuugfoto's doen het niet meer, daar had ik het dus over[/edit]

Laatst aangepast door Red_Scorpion : 16 June 2004 om 23:33
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 21:59   #70
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat bedoelde ik dus met roze bril Dit is gewoon een domme, ongenuanceerde en gefrustreerde reactie. Duitsland heeft een paar prima spelers. Iemand die een jongen als Ballack een eenheidsworst noemt Bovendien speelde Duitsland alleen op papier lelijk voetbal, in de praktijk werd Nederland met name in de eerste helft volledig vastgezet op eigen helft. Duitsland had absoluut de 3 punten verdiend, ware het niet dat een wanhoopsoffensief van Nederland nog wat opleverde. Helaas, zo krijgt de in praktijk laffe bondscoach Dick Advocaat een punt teveel.
Ik kan jou hier dienen van dezelfde repliek hoor. Jij laat zelf niets meer of minder zien dan dat ik doe.

Ik heb al gezegd dat ze het ultieme resultaat haalden door middel van ultra-lelijk voetbal. Dat is niet dom, ongenuanceerd of gefrustreerd. Dat is gewoon een Nederlands voetbalfeitje.

Tactisch hebben ze het goed gedaan, maar Dick Advocaat heeft gefaald met zijn opstelling. Zenden is geen goede voetballer en heeft zeker niet meer de kwaliteiten om een man echt goed voorbij te gaan. Robben en Overmars hebben dit altijd wel en die tonen ook initiatief. Met een opstelling zoals gister had je minstens mensen op de flank moeten hebben die een actie blijven maken, want je weet dat de weg naar Van Nistelrooij door drie mensen is afgesloten. Dat zag je dus ook heel goed.

Ik wil de Nederlanders geen veer in de reet steken, want het was verre van goed, maar het voetballende gedeelte was wel beter. Het technische gedeelte. Qua tactiek was het 50-50, maar de buitenspelers brachten te weinig. Iets waar Dick Advocaat niet op rekende.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2004, 23:26   #71
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Ik kan jou hier dienen van dezelfde repliek hoor. Jij laat zelf niets meer of minder zien dan dat ik doe.

Ik heb al gezegd dat ze het ultieme resultaat haalden door middel van ultra-lelijk voetbal. Dat is niet dom, ongenuanceerd of gefrustreerd. Dat is gewoon een Nederlands voetbalfeitje.

Tactisch hebben ze het goed gedaan, maar Dick Advocaat heeft gefaald met zijn opstelling. Zenden is geen goede voetballer en heeft zeker niet meer de kwaliteiten om een man echt goed voorbij te gaan. Robben en Overmars hebben dit altijd wel en die tonen ook initiatief. Met een opstelling zoals gister had je minstens mensen op de flank moeten hebben die een actie blijven maken, want je weet dat de weg naar Van Nistelrooij door drie mensen is afgesloten. Dat zag je dus ook heel goed.

Ik wil de Nederlanders geen veer in de reet steken, want het was verre van goed, maar het voetballende gedeelte was wel beter. Het technische gedeelte. Qua tactiek was het 50-50, maar de buitenspelers brachten te weinig. Iets waar Dick Advocaat niet op rekende.
En dat poogde ik dus duidelijk te maken, Duitsland speelde verre van ultra-lelijk voetbal Sterker nog, behoudens de eerste 5 minuten werd Nederland de hele 1e helft onder de voet gelopen door een veel feller spelend Duitsland. Van lelijk voetbal was sprake ja, van Nederlandse zijde welteverstaan.

Tactisch heeft Advocaat het zelfs waardeloos gedaan. Ik ben de eerste die toegeeft dat Nederland betere voetballers heeft als Duitsland (al wordt dat sterk overdreven; zo groot is dat verschil totaal niet). Al heeft Duitsland wel meer toekomst dan Nederland. Er lopen enkele jonge zeer talentvolle voetballers rond, die rondom Ballack weer een topelftal gaan vormen. Bastian Schweinsteiger is wel het beste voorbeeld.

Technisch gezien was het overigens júist armoedig. Met techniek speel je een man uit. Heb jij iemand een man zien uitspelen? Ik wel! Ballack speelde Cocu en Davids horensdol.

Tactiek was 70-30 in de eerste helft voor Duitsland, 2e helft 50-50. Al wil ik bij zo'n armoedig voetbal amper van tactiek spreken. Alleen het laatste kwartiertje toen Nederland oportunistisch ging spelen (ook dat is een tactiek) leek het ergens op. Vandaar dat Duitsland meer verdiend had. Instelling is namelijk ook een kwaliteit. Net als de juiste poppetjes op de juiste plek neerzetten. Völler slaagt daarin met lof, Advocaat zakt zwaar door het ijs, want als je mensen als Makaay en Robben stelselmatig negeert, dan verdien je helemaal niets.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.